|
Скачати 325.15 Kb.
|
Шановні керівники загальноосвітніх навчальних закладів. Школа управління на базі Шепетівського НВК № 1 відбудеться 25.02.2011 року. Для участі в засіданні школи управління запрошуються 2 особи: директор і заступник з навчально-виховної роботи. Початок роботи о 8 год. 00 хв. Закінчення роботи о 12 год. 30 хв. До Вашої уваги пропонується план підготовки і проведення засідання школи управління Тема. Управлінські інновації як інструмент успіху щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Мета: актуалізувати знання управлінців щодо ролі інноваційних процесів та їх впливу на забезпечення рівного доступу до якісної освіти, формувати інноваційну культуру керівника, вміння використовувати інновації в управлінській діяльності; створити умови для обміну досвідом. Якість сучасної освіти забезпечують актуальні системні інноваційні процеси.
Можейко Г.О.
Пинда Н.М.
Дацко Л.Я.
Коновалова Г.А.
Психолог, соціальний педагог
Пинда Н.М. 5.5.Підсумки воркшопу. Прийом «Незакінчене речення». 6.Арт-шоу «Ліцейний альбом». Анікєєва О.А. 7.Підсумки засідання школи управління. Рекомендована література
Допоміжні матеріали Короткий термінологічний словник Воркшоп –інтенсивний навчальний захід, на якому учасники навчаються перш за все завдяки власній активній роботі. Навіть необхідні теоретичні "вкраплення", як правило, короткі та відіграють незначну роль. У центрі уваги – самостійне навчання учасників та інтенсивна групова взаємодія. Акцент зроблено на набутті динамічних знань. Готовність до інноваційної педагогічної діяльності — особливий особистісний стан, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами і засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії. Дистанційне навчання – новітня сучасна комп'ютерно-інформаційна технологія передачі і здобуття знань. Навчання на відстані від навчального закладу. Інновація — нововведення, зміна, оновлення; новий підхід, створення якісно нового, використання відомого в інших цілях. Індивідуалізація (франц. individualisation, від лат. individuum — неподільне) навчання — організація навчального процесу з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, яка дає змогу створити оптимальні умови для реалізації потенційних можливостей кожного. Інноваційна педагогічна технологія — цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів. Інноваційний потенціал навчально-виховного закладу — здатність навчально-виховного закладу створювати, сприймати, реалізовувати нововведення та своєчасно позбавлятися від застарілого, педагогічно недоцільного. Інноваційний прогностичний характер управління навчальним закладом — впровадження в управлінський цикл змін, спрямованих на визначення перспектив розвитку освітньої системи та її радикальне оновлення: діагностика стану проблеми і виявлення проблемних полів, побудова концепції перетворення і проектування, програмування діяльності, моделювання й корекція моделі, її адаптація і тиражування результатів. Інформатизація (лат. informatio — пояснення) освіти — одна з глобальних тенденцій розвитку освіти, пов'язана з розширенням застосування комп'ютерів, інформаційних мереж і технологій в освітній практиці. Медіа-освіта — напрям у педагогічній науці, який досліджує засоби масової комунікації. Сформувався він у другій половині XX ст. Головними завданнями М.-о. є підготовка тих, хто навчається, до життя в інформаційному суспільстві, формування в них уміння користуватися інформацією в будь-якому вигляді, здійснювати комунікації, усвідомлювати наслідки впливу на людину засобів інформації, особливо засобів масової комунікації. Нові інформаційні технології — сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, опрацювання, передавання інформації за допомогою комп'ютерів і комп'ютерних комунікацій. Освітня технологія — технологія, що відображає загальну стратегію розвитку освіти, єдиного освітнього простору. Призначена для прогнозування розвитку освіти, її конкретного проектування і планування, передбачення результатів, а також визначення відповідних освітнім цілям стандартів. До О. т. належать концепції освіти, освітні закони, освітні системи (гуманістична концепція освіти, Закон України «Про освіту», система неперервної освіти тощо). Портфоліо - в перекладі з англійської – «папка, справа, посада»; з італійської – «папка з документами», «папка спеціаліста»; з французької - «викладати», «формулювати», «нести», а також «аркуш», «сторінка» або «досьє», «зібрання досягнень». Візитна картка, тобто сукупність відомостей про людину, організацію, досьє, тобто сукупність документів, зразків робіт, фотографій, що дають уявлення про пропоновані можливості, послуги фірми чи спеціаліста (Новітній словник іноземних слів і виразів). Педагогічна аксіологія (грец. axios — цінний і logos — слово, вчення) _ наука про сприйняття, освоєння та оцінювання нового у педагогіці. Основними її категоріями є педагогічне співтовариство, оцінювання та різновиди процесів освоєння нового, явища консерватизму і новаторства в педагогіці, особливості інноваційного середовища, готовність педагогічного співтовариства до сприйняття і оцінювання нового тощо. Педагогічна культура — сутнісна характеристика особистості педагога, здатного до «діалогу культур». Педагогічна технологія — своєрідна конкретизація методики, проект певної педагогічної системи, що реалізується на практиці; змістова техніка реалізації навчально-виховного процесу; закономірна педагогічна діяльність, яка реалізує науково-обгрунтований проект навчально-виховного процесу і має вищий рівень ефективності, надійності, гарантованого результату, ніж традиційні методики навчання й виховання. Управління педагогічними інноваціями — вид соціального управління, що підтримує цілеспрямованість і організованість інноваційних процесів у системі освіти. Якість освіти — рівень знань і вмінь, розумового, морального і фізичного розвитку тих, хто навчається, на певному етапі відповідно до поставлених цілей; рівень забезпечення навчальної діяльності і надання освітніх послуг учасникам освітнього процесу навчально-виховним закладом. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Дана стаття розкриває сутність поняття „дистанційне навчання" як новітню сучасну комп'ютерно-інформаційну технологію передачі і здобуття знань. Висвітлено його переваги в процесі навчання. Ключові слова: новітні сучасні інформаційні комп'ютерні технології, навчання, технічний потенціал, навчально-методичне забезпечення, інформатизація, інформаційні технології, освітня практика, інтерактивні технології, телекомунікаційні засоби. Освітній простір XXI століття все більше і все активніше послуговується новітніми сучасними інформаційними комп'ютерними технологіями та особливо мережею Інтернет. Особливо в наш час активних Інтернет-технологій багато аспектів нашого життя переноситься в цю мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства загалом і долаючи бар'єри відстані. Не стає виключенням і освіта. Сучасному учню школи чи студенту вищого навчального закладу вже не обов'язково знаходитись поруч із викладачем. Інтернет дає змогу значно розширити можливості пронесу навчання, зробити його більш повноцінним та всеохоплюючим. „Дистанційне навчання" - все частіше ми чуємо ці слова, а сама форма навчання все активніше завойовує своє місце в системі освіти України. Термін „дистанційне навчання" говорить сам за себе _— це навчання на відстані від навчального закладу. Взагалі в багатьох _ч форма навчання більше асоціюється із заочною формою. Але це не зовсім так. Схожа вона тільки загалом, а в цілому має ряд переваг. У чому вони полягають і на яких принципах будується дистанційне навчання, які перспективи його розвитку в Україні? Це лише частина питань, що виникають. Упровадження сучасних інформаційних технологій у повсякденне життя українських громадян стало поштовхом для розвитку процесів, пов'язаних з дистанційним навчанням. Інтернет як джерело інформації давно вже є реальністю, а розвиток телекомунікацій, без яких ця форма навчання немислима, йде швидкими темпами. Таким чином, одна з умов реалізації дистанційного навчання, а саме підготовка технічної бази, фактично поступово виконується. Поява дистанційного навчання стає альтернативою класичним способам здобуття і поширення знань. Незважаючи на те, що саме
|
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ учителя зарубіжної літератури та російської мови Закон України «Про освіту», Закон України «Про загальну середню освіту», інші законодавчі й нормативно-правові акти та документи... |
Закон України "Про дошкільну освіту" Законодавство України про дошкільну освіту базується на Конституції України і складається із Закону України "Про освіту", цього Закону,... |
Закон України «Про позашкільну освіту» Законі України «Про загальну середню освіту», наказі Міністерства освіти і науки від 11 вересня 2009 року №854 «Про затвердження... |
Процес розбудови сучасної української освіти, що здійснюється у відповідності... Закону України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, постанов Кабінету Міністрів України “Про перехід загальноосвітніх навчальних... |
Робочий навчальний план Немирівського Будинку дитячої та юнацької творчості Законодавством України про позашкільну освіту, яке базується на Конституції України і складається із Закону України «Про освіту»,... |
НАКАЗ Відповідно до законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про вищу освіту” |
Закон України «Про загальну середню освіту» ... |
ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНУ ОСВІТУ" Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи професійно-технічної освіти, створення... |
Закон України «Про освіту» Упорядник: Войцях Т. В., методист ОЦППСР Черкаського ОІПОПП, соціальний педагог-правник |
Диплом і свідоцтво про професійно-технічну освіту, що видаються в... Протокол між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про внесення змін до Угоди між Кабінетом Міністрів України... |