|
Скачати 55.12 Kb.
|
ПРОФЕСІЙНИЙ КОНКУРС-ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНІЦІАТИВИ ПЕДАГОГА Проект Методична робота - важливий чинник підвищення професійного рівня педагога Актуальність проекту: В умовах модернізації системи української освіти, згідно нормативним, програмно-методичним документам, орієнтирами яких є доступність, якість, ефективність, відбувається зміна вимог до позашкільних навчальних закладів. Відмінною рисою сучасного позашкільного закладу є впровадження інновацій в педагогічний процес, різномаїття педагогічної діяльності, а це потребує оновлення методичної роботи в позашкільному навчальному закладі, її адаптація згідно змінних умов. Методична служба в даному закладі повинна сприяти підвищенню педагогічної компетентності і майстерності в питаннях розкриття творчого потенціалу педагогів, використанні методів активного навчання в роботі з кадрами. Багатоманітність форм методичної роботи дозволить підтримати, розкрити, систематизувати та вдосконалити досвід роботи педагога. Однією з ефективних форм методичної роботи, спрямованої на узагальнення, розповсюдження досвіду інноваційної діяльності, на підвищення професійної майстерності педагогічних працівників є конкурси педагогічної майстерності або професійні конкурси. З цією метою у міському Палаці дитячої та юнацької творчості було розроблено проект „Професійний конкурс – шлях до розвитку творчої ініціативи педагога” . Творчість є найважливішою складовою особистісного й професійного успіху педагога. Тому методичною службою закладу особлива увага приділяється створенню умов для розвитку творчого потенціалу педагогів Щорічний конкурс є організаційним заходом, який має за мету виявлення кращих навчально-методичних розробок та їх авторів, узагальнення накопиченого передового досвіду впровадження інноваційних технологій навчання в навчальний процес його популяризацію та активну пропаганду серед педагогів позашкільного закладу. Завдання проекту:
Термін реалізації: довгостроковий Учасники проекту: педагоги міського ПДЮТ Етапи реалізації проекту: І. Підготовчий етап - вивчення досвіду роботи інших закладів освіти щодо проведення професійних конкурсів; - розробка положень про педагогічні конкурси; - методичне забезпечення процесу; ІІ. Пошуково-аналітична робота (діагностика мотивації колективу) Проводиться анкетування педагогів з метою вивчення професійного рівня педагога, рівня впровадження інновацій, передового педагогічного досвіду. ІІІ. Основний етап - розробка тематики і положень професійних конкурсів: · «Калейдоскоп творчих ідей» (додаток) · «Порт фоліо педагогічного досвіду» · «Краща методична розробка, посібник» · «Кращий конспект гурткового заняття» - визначення критеріїв оцінювання. - проведення конкурсу ІV .Підбиття підсумків проекту Методична робота за проектом буде вдалою за умов: - діагностики коллективу(анкетування); - ретельної підготовки методичного заходу; - наявності зворотнього звязку . Розгляд і оцінювання на методичній раді закладу роботи педагогів за участю у професійному конкурсі, оформлення порт фоліо педагога з подальшим моніторингом участі педагогів у конкурсі. Прогнозовані результати: - активізація педагогічного колективу міського ПДЮТ в підвищенні педагогічної майстерності - розвиток здібностей педагогів презентувати власний досвід через презентацію, виступ - творча самореалізація педагога - підвищення професіоналізму колективу - успішна участь педагогів закладу у професійних конкурсах обласного, Всеукраїнського рівнів - створення цілісної системи методичного забезпечення освітнього процесу у міському ПДЮТ Конкурс допомагає педагогам отримати визнання у професійних колах, відчувати свою успішність, а успішний педагог, як правило, досягає добрих результатів і у роботі з вихованцями. Отже, традиційний конкурс педагогічної майстерності – це не тільки серйозне творче випробування для кращих педагогів закладу. Його проведення сприяє ефективному втіленню в практику гурткової роботи цікавих методів і підходів . Творчість конкурсантів стимулює педагогічний пошук колег, підвищує значимість професії педагога у суспільстві. Додаток ПОЛОЖЕННЯ про конкурс педагогічної майстерності серед педагогів міського ПДЮТ «Калейдоскоп творчих ідей» Мета конкурсу: підтримка і стимулювання роботи педагогів міського ПДЮТ (далі-закладу) щодо вдосконалення особистої теоретичної та практичної підготовки, необхідної для практичної діяльності , поширення педагогічних здобутків у системі навчання і виховання гуртківців . Основними завданнями конкурсу є: - виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників закладу; - впровадження індивідуальних науково-методичних тем (проблем) педагогів в освітньо-виховну роботу закладу; - вивчення якісних і ефективних методів роботи педагогів; - поширення кращого досвіду роботи щодо створення системи навчання і виховання в закладі; - створення інформаційного банку даних кращого педагогічного досвіду роботи педагогічних колективів; Учасники конкурсу
Строки і умови проведення конкурсу
І етап - індивідуальна виставка „Методична панорама” Журі оцінює методичну продукцію. ІІ етап - усна презентація ( 2-3 хвилини) методичної продукції-знахідки автором у одній з номінацій: „Здоров’язберігаючі технології”, „Робота з обдарованими дітьми”, ”Самоосвіта”, „Інноваційна педагогічна технологія у роботі гуртку” Критерії оцінювання участі в конкурсі Критеріями оцінювання експертною комісією індивідуальної виставки „Методична панорама”, представленої на конкурс є:
Критеріями оцінювання експертною комісією усної презентації методичної продукції у одній з номінацій є:
Критерії експертної оцінки проектів оприлюднюються разом з повідомленням про проведення конкурсу. |
Одним із найперспективніших шляхів розвитку творчої активності учнів,... Нтерактивне навчання – це шлях формування творчої особистості, створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу дитини,... |
ЗАКОНУКРА Ї Н И Загальною декларацією прав людини, і гарантується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законодавством України. Держава сприяє розвитку... |
Науково-методична робота як засіб розвитку професійної компетентності... На етапі реформування системи освіти, позашкільної зокрема, особливу роль відіграє професійний потенціал педагогів, здатних до системного... |
ВСТУ П Аналіз роботи методичної ради за 2009- 2010 н р «Підвищення результативності навчально-виховного процесу, створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогічного колективу,... |
Законів України «Про освіту» Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетенції педагогічних працівників,... |
Портфоліо педагога Перспективи розвитку навчального закладу значною мірою залежать від професійної компетентності педагога |
Інноваційні технології сприяння креативності у молодшого школяра Нові технології навчання викликають особливий інтерес у педагогів. Саме застосування інновацій передбачають докорінні зміни існуючих... |
Орієнтовна тематика творчих робіт та авторських проектів Розвиток технічних інтересів, творчої ініціативи учнів в урочний та позаурочний час |
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної... |
З досвіду роботи Ротмістрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів... Щодо розвитку творчої і соціальної ініціативи молоді, соціально-комунікативних здібностей учнів-лідерів, засвоєння методів організаторської... |