ТЕМА: “Я інший, а не гірший, і маю право бути собою”


Скачати 32.48 Kb.
НазваТЕМА: “Я інший, а не гірший, і маю право бути собою”
Дата14.12.2013
Розмір32.48 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи



Психодіагностико-корекційна

робота з учнями

ТЕМА:“Я інший, а не гірший, і маю право бути собою”

МЕТА: Сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки і почуття; сприяти формування почуття власної цінності, позитивного ставлення до життя і усвідомлення доцільності свого існування.

Заняття №1 “Розкажи про себе”

  1. Привітання. Вступна частина.

        1. Організаційна частина: керівник групи ознайомлює всіх учасників з принципами роботи групи, робить обставини затишними; характер, атмосфера взаємин у групі пронизана довірою, взаємопідтримкою, взаємоприйняттям, щирістю й відкритістю.

        2. Знайомство. Кожен з учасників називає своє ім’я і говорить про себе дві правди і одну неправду, яку інші члени групи повинні відгадати.

  2. Проективне малювання.

Уявіть, що кожен з окрема країна. Для кожної окремої країни обов’язкові герб і девіз. Кожен з учасників намагається за допомогою малюнку і відповідних слів представити себе, подати важливу інформацію про емоційний стан. Це додатковий діагностичний матеріал допомагає виявити думки і почуття автора.

  1. Психогімнастика.

За допомогою долоні кожен з учасників передає один одному свої почуття, викликані даною обстановкою. Після передачі своїх почуттів, члени групи проговорюють, що відчув кожен з них, і що намагався передати іншому. У даному пантомімі виявляються приховані імпульси учасників, допомагає коректувати неадекватні емоції і дає матеріал для встановлення зворотного зв’язку. Дає інформацію щодо стосунків у групі і положення в ній окремих учасників.

  1. Психодрама “Чарівний магазинчик”.

Програвання конфлікту: учасник бере на себе роль тієї особистості, якій дане програвання допомагає зрозуміти його справжні прагнення в житті. Учасник в чарівному магазині купує ту характерну рису, яку бажає, яку прагне, а натомість віддає, якої б хотів позбутись.

  1. Психодрама “Злий і добрий чарівник”.

На деяку мить учасник являє себе добрим або злим чаклуном. Виявляються потаємні бажання добра і зла.

  1. Ритуал прощання.

Група стає в коло доторкуючись одне до одного руками. При цьому висловлює емоційний стан на кінець заняття.



Заняття №2

  1. Привітання. Вступна частина.

Вправи для емоційної розминки. Вправа “Асоціації із зустріччю”. Учасникам пропонуєтья висловити свої асоціації із зустріччю. Наприклад: “Якби наша зустріч була б твариною, то це був би “собака”.



  1. Уточнення самопочуття кожного.

Розкриття свого емоційного стану: кожен з учнів розповідає, що вони очікуюють від заняття, та про зміни, які сталися внаслідок попереднього заняття. “Що нового трапилось за цей час?”, “Назвіть одну хорошу і одну погану родію, що трапилась з вами між нашими зустрічами?”, “Що запам’талося з минулого заняття?”.

  1. Вправа « Без маски».

Щира розмова допоможе подивитись на себе збоку, проаналізувати свої вчинки та поведінку. Це передумова вашого вдосконалення. Всі учасники почерзі без підготовки відповідають або продовжують: “Мені іноді хочеться…”, “Мені подобається коли…”, “Хочеться забути, як…”, “Мене лякає те…”, “У незнайомому товаристві я…”, “Мені соромно, коли…”, “ Чи задоволенний я собою?”.

  1. Групова дискусія.

Зараз ми в невимушеній обстановці (щоб з’ясувати ті чи інші питання) обговоримо певні проблеми, що турбують вас, а також розглянемо варіанти для вирішення тієї чи іншої проблеми, за допомогою зіставлення тих чи інших пропозицій.

Проблема “Я боюся, в мене страх перед майбутнім…”

  1. Вправа для емоційної розминки “Побажання”

Кожен з учасників висловлює одне одному побажання. Побажання повинно бути коротким, бажано в одне слово. Ви кидаєте один одному м’яч і одночасно висловлюєте побажання. Той, кому кинули м’яч, в свою чергу, кидає його наступному. Будемо уважними, щоб м’яч побував у кожного і ніхто не залишився без бажань.

  1. Підведення підсумків.

Висловлювання учасників по черзі стосовно своїх відчуттів і вражень щодо проведеної роботи. Побажання тренеру та групі.


Схожі:

КНИГА ЧЕТВЕРТА
Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт
КНИГА ЧЕТВЕРТА
Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт
Гражданский кодекс Украины (Книга четвертая. Право интеллектуальной собственности)
Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної...
Тема: Встановлення зв’язків між таблицями
У реляційних базах дані таблиці зв'язуються між собою за допомогою співпадаючих значень ключових полів. Ключовим полем може бути...
402. Мій син навчається в інституті та в вечірній час працює та отримує...
Я навчаюсь в інтернатурі медичного університету, чи мають право на податкову знижку мої батьки, які сплачують за моє навчання ?
У мене немає точки зору. У мене є очі, повіки, зіниці й решта офтальмологічних...
Я взагалі маю погляди. Але не маю точки зору. Мені не вдається вибрати позицію, з якої можна було би бачити світ, як то кажуть, об'єктивно...
Міжнародне публічне право і міжнародне приватне право, їх значення для міжнародної торгівлі
Міжнародна торгівля, як і будь-який інший вид людської діяльності, не може здійснюватися у правовому вакуумі. На сучасному етапі...
Згідно ч. 1 ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної...
Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст. 64...
Тема: І. Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою» Мета
Разом із тим розповідає про літературні жанри — історичні, пригодницькі, фантастичнітвори, проте, як добре бути розумним, старанним...
Злочини проти власності
Відповідно до ст. 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватись і розпоряджатись своєю власністю. Ніхто не може...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка