|
Скачати 32.48 Kb.
|
Психодіагностико-корекційнаробота з учнямиТЕМА:“Я інший, а не гірший, і маю право бути собою”МЕТА: Сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки і почуття; сприяти формування почуття власної цінності, позитивного ставлення до життя і усвідомлення доцільності свого існування.Заняття №1 “Розкажи про себе”
Уявіть, що кожен з окрема країна. Для кожної окремої країни обов’язкові герб і девіз. Кожен з учасників намагається за допомогою малюнку і відповідних слів представити себе, подати важливу інформацію про емоційний стан. Це додатковий діагностичний матеріал допомагає виявити думки і почуття автора.
За допомогою долоні кожен з учасників передає один одному свої почуття, викликані даною обстановкою. Після передачі своїх почуттів, члени групи проговорюють, що відчув кожен з них, і що намагався передати іншому. У даному пантомімі виявляються приховані імпульси учасників, допомагає коректувати неадекватні емоції і дає матеріал для встановлення зворотного зв’язку. Дає інформацію щодо стосунків у групі і положення в ній окремих учасників.
Програвання конфлікту: учасник бере на себе роль тієї особистості, якій дане програвання допомагає зрозуміти його справжні прагнення в житті. Учасник в чарівному магазині купує ту характерну рису, яку бажає, яку прагне, а натомість віддає, якої б хотів позбутись.
На деяку мить учасник являє себе добрим або злим чаклуном. Виявляються потаємні бажання добра і зла.
Група стає в коло доторкуючись одне до одного руками. При цьому висловлює емоційний стан на кінець заняття.Заняття №2
Вправи для емоційної розминки. Вправа “Асоціації із зустріччю”. Учасникам пропонуєтья висловити свої асоціації із зустріччю. Наприклад: “Якби наша зустріч була б твариною, то це був би “собака”.
Розкриття свого емоційного стану: кожен з учнів розповідає, що вони очікуюють від заняття, та про зміни, які сталися внаслідок попереднього заняття. “Що нового трапилось за цей час?”, “Назвіть одну хорошу і одну погану родію, що трапилась з вами між нашими зустрічами?”, “Що запам’талося з минулого заняття?”.
Щира розмова допоможе подивитись на себе збоку, проаналізувати свої вчинки та поведінку. Це передумова вашого вдосконалення. Всі учасники почерзі без підготовки відповідають або продовжують: “Мені іноді хочеться…”, “Мені подобається коли…”, “Хочеться забути, як…”, “Мене лякає те…”, “У незнайомому товаристві я…”, “Мені соромно, коли…”, “ Чи задоволенний я собою?”.
Зараз ми в невимушеній обстановці (щоб з’ясувати ті чи інші питання) обговоримо певні проблеми, що турбують вас, а також розглянемо варіанти для вирішення тієї чи іншої проблеми, за допомогою зіставлення тих чи інших пропозицій.Проблема “Я боюся, в мене страх перед майбутнім…”
Кожен з учасників висловлює одне одному побажання. Побажання повинно бути коротким, бажано в одне слово. Ви кидаєте один одному м’яч і одночасно висловлюєте побажання. Той, кому кинули м’яч, в свою чергу, кидає його наступному. Будемо уважними, щоб м’яч побував у кожного і ніхто не залишився без бажань.
Висловлювання учасників по черзі стосовно своїх відчуттів і вражень щодо проведеної роботи. Побажання тренеру та групі. |
КНИГА ЧЕТВЕРТА Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт |
КНИГА ЧЕТВЕРТА Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт |
Гражданский кодекс Украины (Книга четвертая. Право интеллектуальной собственности) Право інтелектуальної власності це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної... |
Тема: Встановлення зв’язків між таблицями У реляційних базах дані таблиці зв'язуються між собою за допомогою співпадаючих значень ключових полів. Ключовим полем може бути... |
402. Мій син навчається в інституті та в вечірній час працює та отримує... Я навчаюсь в інтернатурі медичного університету, чи мають право на податкову знижку мої батьки, які сплачують за моє навчання ? |
У мене немає точки зору. У мене є очі, повіки, зіниці й решта офтальмологічних... Я взагалі маю погляди. Але не маю точки зору. Мені не вдається вибрати позицію, з якої можна було би бачити світ, як то кажуть, об'єктивно... |
Міжнародне публічне право і міжнародне приватне право, їх значення для міжнародної торгівлі Міжнародна торгівля, як і будь-який інший вид людської діяльності, не може здійснюватися у правовому вакуумі. На сучасному етапі... |
Згідно ч. 1 ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної... Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст. 64... |
Тема: І. Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою» Мета Разом із тим розповідає про літературні жанри — історичні, пригодницькі, фантастичнітвори, проте, як добре бути розумним, старанним... |
Злочини проти власності Відповідно до ст. 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватись і розпоряджатись своєю власністю. Ніхто не може... |