1 Предметом даного Договору є правовідносини, що виникають у зв‘язку з наданням АБОНЕНТУ послуг з інформатизації, які полягають в активації доступу до комп‘ютерних


Скачати 178.38 Kb.
Назва 1 Предметом даного Договору є правовідносини, що виникають у зв‘язку з наданням АБОНЕНТУ послуг з інформатизації, які полягають в активації доступу до комп‘ютерних
Дата 24.11.2013
Розмір 178.38 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ДОГОВІР № ______________

про надання послуг у сфері інформатизації

місто _________________ ________________ року

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ". . . . . . . . . . . . . . . " в особі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , що діє на підставі Статуту (далі – ВИКОНАВЕЦЬ), з однієї сторони, та . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . в особі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , що діє на підставі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (далі – АБОНЕНТ), з другої сторони, разом іменовані Сторони, уклали цей Договір про наведене нижче:

1. Предмет Договору

1.1. Предметом даного Договору є правовідносини, що виникають у зв‘язку з наданням АБОНЕНТУ послуг з інформатизації, які полягають в активації доступу до комп‘ютерних систем інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН (далі за текстом – "Системи") та здійсненні абонентського обслуговування.

1.1.1. Терміном "комп’ютерні системи інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН" позначаються спеціалізовані комп’ютерні програмні комплекси та повнотекстові інформаційні бази даних, параметри доступу до яких зазначені у Додатку 1 до даного Договору.

1.1.2. Терміном "абонентське обслуговування" позначаються послуги ВИКОНАВЦЯ в сфері інформатизації, які полягають у забезпеченні АБОНЕНТА інформацією, необхідною для актуалізації Систем, та консультацій щодо їхнього використання.

1.1.3. У тому випадку, коли до підписання даного Договору ВИКОНАВЦЕМ уже було проведено активацію доступу АБОНЕНТА до Систем, то в межах даного Договору здійснюється виключно надання послуг з абонентського обслуговування, а послуги щодо активації доступу до Систем, що передбачені пунктами 2.1 – 2.3 даного Договору, не надаються.

1.2. Для ідентифікації АБОНЕНТА в якості правомірного користувача Систем та забезпечення належного абонентського обслуговування, кожній Системі присвоюється ліцензійний номер, що відповідає номеру ліцензійної картки, передбаченої Ліцензійною угодою, яка зазначена в пункті 6.4 даного Договору.

2. Порядок надання послуг з активації доступу до Систем та

здійснення абонентського обслуговування

2.1. Надання АБОНЕНТУ послуги з активації доступу до Систем здійснюється після підписання ним Ліцензійної угоди, яка зазначена в пункті 6.4 даного Договору, за умови надходження на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ суми, зазначеної в рахунку-фактурі, і передбачає отримання ним доступу до програмного комплексу та повнотекстових інформаційних баз даних.

2.2. Надання АБОНЕНТУ послуги з активації доступу до Систем здійснюється протягом 5 (п'яти) робочих днів від дня повернення ВИКОНАВЦЮ підписаного АБОНЕНТОМ та скріпленого печаткою одного примірника Договору.

2.3. Документом, який підтверджує факт надання АБОНЕНТУ послуг з активації доступу до Систем, є належним чином оформлений Акт про надання послуг з активації доступу до Систем.

2.4. Надання послуг з абонентського обслуговування здійснюється ВИКОНАВЦЕМ відповідно до Стандартів обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН" та включає:

– забезпечення отримання АБОНЕНТОМ (щоденно, у робочі дні) поточної інформації для оновлення баз даних Систем;

– підтримка доступу до повнотекстових інформаційних баз даних;

– консультаційне обслуговування АБОНЕНТА (консультації) з питань функціонування Систем та їх програмно-технічної підтримки (у робочі дні).

2.5. Надання послуг з абонентського обслуговування за поточний місяць вважається таким, що виконане належним чином, якщо до п’ятого числа наступного місяця від АБОНЕНТА не надійшло письмових зауважень щодо їх виконання.

2.6. Надання послуг з абонентського обслуговування вважається виконаним і в тому випадку, коли АБОНЕНТ не отримав підготовленої для нього поточної інформації для оновлення баз даних Систем з власної вини та/або з причин, вказаних в пункті 4.3 даного Договору.

2.7. Факт надання послуг з абонентського обслуговування за поточний місяць оформлюється Сторонами актом про надання послуг з інформатизації (абонентське обслуговування), який надсилається АБОНЕНТУ ВИКОНАВЦЕМ, або, за згодою Сторін, надається АБОНЕНТУ за місцем знаходження ВИКОНАВЦЯ.

2.8. У випадку порушення АБОНЕНТОМ обов’язку щодо оплати послуг з абонентського обслуговування, визначеного у пункті 3.3 даного Договору, ВИКОНАВЕЦЬ вправі призупинити обслуговування АБОНЕНТА.

2.8.1. АБОНЕНТ зберігає право на відновлення послуг з абонентського обслуговування в разі його припинення через несплату при дотриманні однієї з таких умов:

а) у разі, якщо АБОНЕНТ не здійснював оплату протягом строку, меншого, ніж два місяці поспіль, він має право на відновлення абонентського обслуговування за умови сплати боргу та оплати подальшого абонентського обслуговування не менше, ніж за один місяць, у порядку, передбаченому пунктом 3.3 даного Договору;

б) у разі, якщо АБОНЕНТ не здійснював оплату протягом строку, більшого, ніж два місяці поспіль, він має право на відновлення абонентського обслуговування за умови здійснення оплати за поновлення доступу до баз даних Систем та подальшого абонентського обслуговування не менше, ніж за три місяці.

2.8.2. Розмір плати за поновлення доступу до баз даних Систем, у разі припинення абонентського обслуговування через несплату, визначається чинним прейскурантом ВИКОНАВЦЯ.

2.8.3. При дотриманні умов, що визначені в підпункті 2.8.1 пункту 2.8 цього Договору, абонентське обслуговування відновлюється не раніше, ніж через 3 (три) робочих дні з моменту зарахування грошових коштів, отриманих від АБОНЕНТА, на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ.

3. Договірні ціни та порядок розрахунків

3.1. Договірні ціни за даним Договором зазначаються у рахунках-фактурах та складаються з договірної ціни за надання АБОНЕНТУ послуг з активації доступу до Систем та договірних цін на абонентське обслуговування, що визначаються у Додатку 1 до цього Договору.

3.2. У разі модернізації параметрів доступу до Систем, щомісячна договірна ціна абонентського обслуговування обчислюється відповідно до діючого прейскуранта ВИКОНАВЦЯ і фіксується шляхом підписання додаткової угоди до даного Договору.

3.3. Оплата послуг з абонентського обслуговування здійснюється АБОНЕНТОМ на підставі рахунка-фактури не менше ніж за 1 (один) місяць, у строк, що визначається в Додатку 1 до цього Договору.

3.4. Усі розрахунки, які передбачені даним Договором, здійснюються в національній валюті України.

4. Відповідальність Сторін та порядок вирішення спорів. Форс-мажорні обставини

4.1. За ухилення від виконання умов даного Договору Сторони несуть відповідальність у порядку та в обсягах, які визначено даним Договором та чинним законодавством України.

4.2. ВИКОНАВЕЦЬ, у випадку несвоєчасного виконання зобов’язань щодо надання послуг з абонентського обслуговування, які визначені у пункті 2.4 даного Договору, що має бути підтверджено окремим двостороннім актом, сплачує на користь АБОНЕНТА неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від вартості таких послуг за кожен день необґрунтованої затримки передачі АБОНЕНТУ підготовленої інформації, зазначений в цьому акті.

4.3. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності перед АБОНЕНТОМ за затримки та перебої в роботі, що відбуваються з причин, які знаходяться поза сферою контролю з боку ВИКОНАВЦЯ, у тому числі: технічний стан програмно-апаратних засобів АБОНЕНТА, або каналів зв'язку, якими він користується, інші недоліки, пов'язані з господарською діяльністю АБОНЕНТА, що не підпадають під визначення форс-мажорних обставин, викладених у підпункті 4.5.1 даного Договору.

4.4. Усі суперечки, що можуть виникнути у процесі виконання умов даного Договору, вирішуються шляхом переговорів між представниками Сторін, а у разі неможливості досягнення згоди спори, після застосування Сторонами заходів досудового врегулювання, підлягають вирішенню в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України..

4.5. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок дії форс-мажорних обставин.

4.5.1. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокади, землетруси, повені, пожежі, рішення чи приписи органів державної влади та управління, внаслідок яких на Сторони покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження (ліцензійні, митні, податкові тощо) і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.

4.5.2. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3 (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

4.5.3. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини, повинна повідомити про це іншу сторону протягом 3-х днів з моменту настання таких обставин.

5. Чинність Договору

5.1. Термін дії даного Договору визначається з моменту його підписання і закінчується ________________________ 20__ року.

5.2. Дія даного Договору та абонентське обслуговування, що здійснюється на його основі, автоматично припиняються у випадку припинення дії Ліцензійної угоди, яка зазначена в пункті 6.4 даного Договору.

5.3. У випадку ліквідації, злиття, реорганізації, зміни організаційно-правової форми чи форми власності або складу керівництва будь-якої із Сторін, права та обов’язки за даним Договором залишаються незмінними і переходять до правонаступника Сторони, щодо якої відбулися зміни, з обов’язковим письмовим повідомленням іншої Сторони (не пізніше, ніж через 5 календарних днів з моменту, коли такі зміни відбулися) та оформленням відповідних документів.

5.4. Дія даного Договору автоматично продовжується на кожний наступний календарний рік (за умови сплати послуг з абонентського обслуговування), якщо не менше, ніж за 20 (двадцять) календарних днів до його закінчення від будь-якої із Сторін не надійде письмових заяв щодо припинення його дії або зміни його умов.

5.5. Якщо одна із Сторін виявить бажання достроково припинити дію Договору, вона зобов`язана повідомити про це іншу Сторону не пізніше ніж за один місяць до передбачуваної дати припинення дії Договору.

6. Прикінцеві положення

6.1. Даний Договір складений українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін, а усі додатки до даного Договору є його невід’ємними частинами.

6.2. Будь-які зміни і доповнення до даного Договору мають силу тільки в тому випадку, коли вони оформлені письмово і підписані уповноваженими представниками Сторін.

6.3. Системи, право на використання яких отримує АБОНЕНТ за даним Договором, є об’єктами авторського права і охороняються, серед іншого, як "комп’ютерні програми" та "бази даних" у значенні статті 1 Закону України "Про авторське право і суміжні права".

6.4. Умови використання АБОНЕНТОМ Систем, як об’єкта авторського права, визначено у Ліцензійній угоді, що укладається між АБОНЕНТОМ та суб’єктом авторських майнових прав (Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛІГА ЗАКОН") шляхом підписання АБОНЕНТОМ тексту Ліцензійної угоди, яка міститься в додатку № 2 до цього Договору, і визнається єдиним документом, що, при наявності цього Договору та ліцензійної картки, вказаної у пункті 1.2 даного Договору, підтверджує правомірність користування Системами.

6.5. Стандарти обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН", що згадані у пункті 2.4 даного Договору, затверджуються Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛІГА ЗАКОН", і є обов’язковими для ВИКОНАВЦЯ та АБОНЕНТА упродовж всього строку дії даного Договору.

6.5.1. Текст Стандартів обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН" розміщений на офіційному сайті ТОВ "ЛІГА ЗАКОН" та є відкритим для ознайомлення будь-якими особами.

6.5.2. Копія Стандартів обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН" перебуває у ВИКОНАВЦЯ і має бути надана для ознайомлення АБОНЕНТОВІ в будь-який момент за першим запитом останнього.

6.5.3. У випадку зміни Стандартів обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН" розміщується відповідне повідомлення на офіційному сайті, зазначеному в підпункті 6.5.1 пункту 6.5 даного Договору.

6.6. Усі заявки, повідомлення та відповіді за даним Договором здійснюються письмово, у тому числі за допомогою факсимільного зв’язку та електронної пошти, а всі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням умов даного Договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

6.7. ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує, що система управління якістю стосовно проектування, впровадження і супроводу інформаційно-програмної продукції (зазначена у підпункті 1.1.1 цього договору) та надання послуг з інформаційного забезпечення сертифікована на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 – сертифікат зареєстрований в Реєстрі Системи Сертифікації УкрСЕПРО 09.11.2010 р. (№ UA 2.002.05392-10) та дійсний до 03.11.2013р.

6.8. З дня набуття чинності даним Договором втрачають чинність усі попередні договори, протоколи та інші письмові домовленості з питань обслуговування АБОНЕНТА на основі комп'ютерних систем інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН.

6.9. Сторони домовились, що, у випадках, які передбачені Стандартами обслуговування абонентів "ЛІГА:ЗАКОН", за ініціативою АБОНЕНТА або суб’єкта авторських майнових прав (ТОВ "ЛІГА ЗАКОН"), права та обов’язки ВИКОНАВЦЯ за даним Договором можуть бути передані іншій обслуговуючій організації з обов’язковим укладенням договору про надання АБОНЕНТУ послуг у сфері інформатизації цією організацією.

Додатки

Додаток 1: "Параметри доступу до Систем, способи надання послуг з абонентського обслуговування, договірні ціни".

Додаток 2: Ліцензійна угода про використання комп'ютерних систем інформаційно-правового забезпечення ЛІГА:ЗАКОН (надається у друкованому вигляді).

Адреси та реквізити Сторін

АБОНЕНТ: (заповнюється АБОНЕНТОМ) . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Адреса . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Прізвище відповідальної особи . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Телефон . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , Факс . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , E-mail: . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .

Поточний рахунок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., Банк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , МФО . . . . . . . . . . . . . . . . . . , Код ЄДРПОУ . . . . . . . . . . . . . . . . ..

ВИКОНАВЕЦЬ: …………………………………………………………………………………………………………..

Адреса . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Прізвище відповідальної особи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Телефон . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , Факс . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , E-mail: . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Поточний рахунок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., Банк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , МФО . . . . . . . . . . . . . . . . . . , Код ЄДРПОУ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Підписи Сторін та відбитки печаток

За ВИКОНАВЦЯ: За АБОНЕНТА:

Додаток № 1

до Договору № [Номер договора]

про надання послуг у сфері інформатизації від [дата договора] року
ПАРАМЕТРИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМ, СПОСОБИ НАДАННЯ ПОСЛУГ З АБОНЕНТСЬКОГО

ОБСЛУГОВУВАННЯ, ДОГОВІРНІ ЦІНИ:

1.ПАРАМЕТРИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМ:

1.1. Позначення комплектації:



1.2.

Інші позначення:

1.1.1. 1 робоче місце -

локальне робоче місце для ПК

1.2.1. 9.хх -

версія системи ЛІГА:ЗАКОН

1.1.2. Мережа до ХХ р.м. -

мережевий варіант системи до XX робочих місць








1.3. Комплектація:

[Конфигурация]
2. Спосіб надання послуг з абонентського обслуговування: ___________________________

3. Договірні ціни:

3.1. На момент підписання даного Договору:

3.1.1. Договірна ціна послуги з активації доступу до Систем, зазначених у пункті 1.3 цього Додатка, згідно з діючим прейскурантом становить: _______________ грн. (______________________ грн. ____ коп.), ПДВ 20% складає ___________ грн. (___________________________ гривень ___ коп.). Загальна сума складає _______________ грн.. (___________________________________гривень. __ коп.).

3.1.2 Щомісячна договірна ціна послуг з абонентського обслуговування на основі Cистем, зазначених у пункті 1.3 цього Додатка, згідно з діючим прейскурантом становить: _______________ грн. (______________________ гривень ____ коп.), ПДВ 20% складає ___________ грн. (___________________________ гривень ___ коп.). Загальна сума складає _______________ грн. (___________________________________гривень __ коп.).

3.2. Оплата послуг з абонентського обслуговування за поточний місяць здійснюється АБОНЕНТОМ до 8-го числа цього місяця, не менш ніж за 1 (один) місяць і тільки на підставі рахунка-фактури, надісланого ВИКОНАВЦЕМ або замовленого АБОНЕНТОМ.

3.3. Активні параметри доступу до Систем, подальша оплата послуг з абонентського обслуговування та їх вартість визначаються прейскурантом ВИКОНАВЦЯ, діючим на день виписки рахунка-фактури.
За ВИКОНАВЦЯ: За АБОНЕНТА:

ПАМ'ЯТКА АБОНЕНТА

1. Вимоги до конфігурації комп'ютера, на який встановлюється система ЛІГА:ЗАКОН версії 9.0

Варіант

Мінімальні

Рекомендовані


Локальний

Операційна система

•  Windows XP x86 + SP3,

•  Windows Vista x86 SP2,

•  Windows 7 x86 SP1

Тип процесора – Intel Pentium III 1,2 ГГц,

Intel Atom™ N270

Оперативна пам'ять

XP - 762 МБ

Vista, 7 – 1,2 ГБ

Розподільна здатність екрану

1024*768

Операційна система

•  Windows XP x86 + SP3

•  Windows Vista x86 SP2,

•  Windows 7 x86 SP1

Тип процесора – Intel Core™2 Duo 1.80 GHz, Intel Core™ i3-330.

Оперативна пам'ять

XP - 1 ГБ

Vista, 7 – 1,5 ГБ

Розподільна здатність екрану

1024*768 та вище



Мережевий: сервер

Операційна система

• Windows XP x86 + SP3,

• Windows 2003 Server x86 SP2,

• Windows Vista x86 SP2,

• Windows 7 x86 SP1,

• Windows Server 2008 x86 SP2.
При мережевому варіанті до 9 робочих місць:

Тип процесора – Core™2 Duo 1.80 GHz

Оперативна пам‘ять :

• XP, 2003 - 1 ГБ

• Vista, 2008, 7 - 1.2 ГБ
Для варіанта 10 - 50 робочих місць:

Тип процесора – Core™2 Duo або

двохядерний Хenon 3 GHz, Intel Core™ i3-530

Оперативна пам‘ять :

• XP, 2003 – 1,5 ГБ

• Vista, 2008, 7 - 2 ГБ
Жорсткий диск – SATA

Сервер повинен мати постійну IP-адресу

Операційна система

• Windows XP x86 + SP3,

• Windows 2003 Server x86 SP2,

• Windows Vista x86 SP2,

• Windows 7 x86 SP1,

• Windows Server 2008 x86 SP2.
При мережевому варіанті до 9 робочих місць:

Тип процесора – Intel Core™2 Duo

або двохядерний Хenon 3 GHz, Intel Core™ i3-530

Оперативна пам‘ять :

• XP, 2003 – 1,2 ГБ

• Vista, 2008, 7 – 1,5 ГБ

Жорсткий диск - SAS, Ultra-320 SCSI
Для варіанта 10 - 50 робочих місць:

Тип процесора – Intel Core™2 Quad або 4-ядерний Хenon 3 GHz, Intel Core™ i5-750

(8M Cache, 2.66 GHz)

Оперативна пам‘ять :

• XP, 2003 – 2 ГБ

• Vista, 2008, 7 - 3 ГБ

Жорсткий диск - SAS, Ultra-320 SCSI
При мережевому варіанті понад 50 робочих місць – необхідна консультація спеціаліста ТОВ "ЛІГА ЗАКОН"

!!! Версій Сервера системи ЛІГА:ЗАКОН для інших операційних систем не існує!!!

Мережевий: клієнт

Операційна система

• Windows XP x86 + SP3,

• Windows Vista x86 SP2,

• Windows 7 x86 SP1.

Тип процесора – Intel Pentium III 1 ГГц

Оперативна пам‘ять

•  Windows XP - 512 МБ

•  Windows Vista, Windows 7 - 1 Гб

Розподільна здатність екрану – 1024*768

Операційна система

•  Windows XP x86 + SP3,

• Windows Vista x86 SP2,

• Windows 7 x86 SP1.

Тип процесора – Intel Pentium III 1 ГГц и выше.

Оперативна пам‘ять

•  Windows XP - 512 МБ и выше

•  Windows Vista, Windows 7 - 1 Гб и выше

Розподільна здатність екрану – 1024*768


1.2. Мережевий варіант системи ЛІГА:ЗАКОН працює в мережевих середовищах з використанням транспортних протоколів TCP/IP або IPX/SPX у редакції Microsoft, швидкість передачі даних в локальній обчислювальній мережі повинна бути не нижчою 10 Мб/сек.

1.3. Наявність на комп'ютерах користувачів DVD-ROM є обов'язковою.

1.4. Вимоги до вільного місця на жорсткому диску для систем ЛІГА:ЗАКОН версії 9.0

Тип системи

Вільне (не стиснуте)

місце на жорсткому диску




до інсталяції

під час роботи

ЛІГА:ЗАКОН Головний бухгалтерПРОФ

9,5 ГБ

4,5, ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 5 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН Бізнес

21 ГБ

10,0 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 11 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН Базис

25,5 ГБ

12 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 13,5 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН ЮристПРОФ

25 ГБ

12 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 13,5 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН ЕЛІТ

25,5 ГБ

12 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 13,5 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН ПРЕМІУМ

25,5 ГБ

12 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 13,5 ГБ)

ЛІГА:ЗАКОН ENTERPRISE

25,5 ГБ

12 ГБ (для резервної копії на цьому ж диску ще 13,5 ГБ)


1.5. Якщо система інсталюється у тому ж розділі, де розташовано файл підкачки операційної системи, то у розрахунках вільного місця необхідно враховувати його максимальний розмір. Зазвичай, він у півтора рази більше об'єму оперативної пам'яті, встановленої у комп'ютері.

1.6. Для коректної роботи системи ЛІГА:ЗАКОН з кирилічними шрифтами необхідно мати English International версію операційних систем Microsoft Windows з проінстальованими кирилічними системними шрифтами, або російську, або українську версію цих операційних систем.

1.7. Об'єм вільного місця на жорсткому диску постійно зменшується у зв'язку із зростанням баз даних після прийому нових надходжень, які щоденно готуються ВИКОНАВЦЕМ. Ми рекомендуємо враховувати цей факт при виборі диску як для інсталяції системи, так і у період її експлуатації.

1.8. Не підтримується робота систем ЛІГА:ЗАКОН на віртуальному програмному забезпеченні, а також не підтримується операційні системи, які не вказані в технічних вимогах.

1.9. Не гарантується стабільна робота систем ЛІГА:ЗАКОН, якщо на комп'ютері на один і той же порт підключені електронний ключ захисту системи та "полегшений" принтер (який не має своєї пам'яті, процесора – наприклад, Canon LBP 800, OkiPage 4W).

1.10. Загальні вимоги: Відсутність програмних "вірусів" на комп'ютері АБОНЕНТА та правильне налагодження антивірусних програм (деякі антивірусні програми можуть конфліктувати з іншими програмами, у тому числі із системою ЛІГА:ЗАКОН). Під час роботи з протоколом Microsoft TCP/IP не гарантується стійка робота системи ЛІГА:ЗАКОН при використанні DHCP з динамічною адресою на комп‘ютері, де встановлений Сервер системи ЛІГА:ЗАКОН.

2. Електронний ключ захисту від несанкціонованого доступу має бути фізично встановлений на тому комп’ютері, де інстальовано систему ЛІГА:ЗАКОН.

3. У разі непрацездатності або втрати електронного ключа АБОНЕНТУ необхідно звернутися до абонентського відділу ВИКОНАВЦЯ.

4. Ключовий файл, який дозволяє АБОНЕНТУ передивлятись тексти нових поповнень, формується 9-го та 19-го числа поточного місяця. В разі одержання ВИКОНАВЦЕМ від АБОНЕНТА коштів за абонентське обслуговування між 8-м та 18-м числами місяця ключовий файл для цього АБОНЕНТА передається 21-го числа, а між 19-м та 8-м числами – 11-го числа.

5. ВИКОНАВЕЦЬ не надає послуг з юридичного тлумачення документів, що містяться у Системах, а також рекомендацій щодо використання цих документів у процесі господарської діяльності АБОНЕНТІВ.

Схожі:

ДОГОВІР щодо надання брокерських послуг
БРОКЕР гарантує, що він володіє правом здійснення угод, які є предметом Даного Договору
Асистент кафедри комп’ютерних технологій професійного навчання Луцького...
В статті розглядається питання соціальної інтеграції інвалідів зору в сучасному інформаційному суспільстві, проаналізовані особливості...
Урок №6. Тема: Комп’ютерні мережі
Мета: мати уявлення про призначення й основні характеристики комп’ютерних мереж; типи доступу до інформаційних ресурсів
Правила користування послугою доступу до мережі Inter-DS ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Інтернет послуг (далі Договір), порядок та умови підключення,...
З іншої сторони, які при спільному згадуванні можуть іменуватись Сторони
Абоненту послуги підключення та цілодобового доступу до глобальної мережі Інтернет
Регламент користування Послугою доступу
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Послуг, порядок та умови підключення, доступу та користування...
Тема. Комп'ютерні мережі Ціль. Одержання навичок передачі файлів по локальній мережі
Мережа необхідна співробітникам для обміну файлами, з якими ведеться робота, для використання у своїй роботі комп'ютерних документів,...
СТРУКТУРА УРОКУ
Тема: Огляд і архітектура комп'ютерних телекомунікаційних та комп’ютерних мереж
Для підключення до мережі комп’ютери повинні мати
Локальні комп’ютерні мережі Комп’ютерні мережі. Однорангові мережі та мережі з виділеним сервером. Принципи роботи в локальних комп’ютерних...
Тема. Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі Мета
Мета: Розглянути типи комп’ютерних мереж. Ввести поняття глобальної та локальної комп’ютерних мереж Виховувати сучасну людину, яка...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка