|
Скачати 48.25 Kb.
|
9 клас УРОК № 14 ТЕМА УРОКУ: Цінність і неповторність життя. Основи психологічних і моральних засад безпеки людини. Вплив психологічних властивостей та етичних засад людини на її дії в різних життєвих ситуаціях. МЕТА УРОКУ: учити розумінню цінності і неповторності життя; формувати вміння порівнювати життєві цінності; визначити місце здоров’я в ієрархії своїх життєвих потреб; розвивати компетентне ставлення до власного здоров’я; розвивати пізнавальну, соціальну, полікультурну, інформаційну та комунікативну компетентності; продовжувати роботу над вихованням бажання вести здоровий спосіб життя. ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, проектор, мультимедійна дошка, презентація до уроку, банка, каміння, горох, пісок. ПЕРЕБІГ УРОКУ-ТРЕНІНГУ І. Привітання, налаштування учнів на позитивний настрій І.1 Вправа «Комплімент» - Шановні діти, прошу вас повернутися до свого сусіда по парті взяти його за руки та сказати йому комплімент!!! ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку. ІІ.1. Вправа «Асоціативне коло».
Учні , по черзі, записують асоціації на дошці. Результат діяльності - асоціативне коло. Сім’я здоров’я успіх кохання кар’єра Життя освіта творчість діти
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІІІ.1. Бесіда з презентацією Тезиси - Слово «життя» багатозначне, наше асоціативне коло це демонструє . Це поняття охоплює різні сторони дійсності ( слайд № 3).
ІІІ.2. Завдання для самостійної роботи Визначте ,будь ласка, свої життєві цінності, розташуйте їх в ієрархічному порядку Довідка ( слайд 8, що таке ієрархія) Учні називають, вчитель пропонує порівняти відповіді ( слайди 9-16) ІІІ.3 Бесіда з презентацією (продовження)
Довідка ( слайд 18, інформаційні революції).
ІІІ.4. Завдання для роботи в парах: Обговоріть, як можна захистити себе від інформаційно-психологічної небезпеки Учні називають, вчитель пропонує порівняти відповіді ( слайди 20) ІV. Підсумок уроку-тренінгу ІV.1 Систематизація знань Притча з демонстрацією. Вчитель: Про що ми з вами сьогодні говорили? Учні відповідають: про життя, життєві цінності, збереження психологічного здоров’я Вчитель ставить на стіл порожню банку і питає в учнів, що в ній ? Учні : Банка порожня Учитель кладе в банку крупне каміння, Учитель: А тепер? Учні : Банка повна. Учитель засипає в банку горох Учні : Банка повна Учитель засипає в банку пісок Учні : Зараз банка точно повна!!!! Учитель: Банка – це ваше життя, каміння – найважливіші речі у вашому житті: здоров’я, сім’я, друзі, кохані – все те що має вагоме значення для вас; горох - це ті речі, які не так важливі для вас, – це може бути новий мобільний телефон, планшет, дорога сукня; пісок – це щось не значуще у вашому житті, дріб’язкові проблеми, які супроводжують вас протягом життя. Спробуйте наповнити банку навпаки. Якщо різні дрібниці заповнять ваше життя (пісок) , то для важливого й найважливішого просто не залишиться місця! Тому залишайте місце у вашому житті для найціннішого! Так що ж є найціннішим у нашому житті? ( слайд 21), правильно – саме життя ! ІV.2. Рефлексія Вправа «Коло зворотного зв’язку» Вчитель пропонує учням висловити свої думки з питань:
Учитель: Діти, якщо ті питання ,які ми обговорювали сьогодні, залишилися у вашому серці, запам’ятались вам, підніміть смайлик «серце», якщо ці проблеми не зачепили вас підніміть смайлик «хмарка» ( смайлики заздалегідь надаються учням) Я задоволена, що ви відкриті для спілкування, а серця ваші наповнились найважливішим, найціннішим! ІV.3. Оцінювання ІV.4. Домашнє завдання
|
«Аналіз психологічних властивостей уроку» ... |
Керівник проекту та автор концептуальних засад Бех І. Д., директор Інституту проблем виховання АПН України, доктор психологічних наук |
ДО ПРОБЛЕМИ ГЛИБИННО – ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ ОСОБИСТОСТІ Анотація В якості глибинно – психологічних механізмів життєтворчості людини розглядаються психологічні захисти. Представлені результати виявленої... |
Тривожності є однією з найбільш актуальних проблем у сучасній соціально-педагогічній... У цей період відбувається не тільки перебудування психологічних структур, що склалися раніше, але виникають нові утворення, закладаються... |
УРОК ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ Тема уроку Слово вчителя Тема, над якою ми сьогодні будемо працювати на уроці звучить так «Проблема морального вибору людини та розуміння нею... |
Урок «Життя людини найвища цінність» Я рада бачити вас. Ви так підросли, подорослішали за літо. Почнемо урок. Але спершу посміхніться один одному, щоб було приємно на... |
Тема уроку Цілі уроку: познайомити учнів з історією тютюнопаління, зі складом тютюну, на конкретних прикладах показати шкідливий вплив паління... |
Уроку: урок – диспут. Обладнання Тема: Вплив літератури на духовність та світобачення людини (На основі вивчених творів українських письменників ХІХ століття) |
Уроку з Охорони праці. Тема: Правила та заходи щодо попередження нещасних випадків і аварій Мета: навчити учнів дотримуватися правила безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях |
Урок №2: Тема уроку: Роль вірусів у природі та житті людини Ознайомити учнів із різноманітними вірусними захворюваннями рослин, тварин і людини |