|
Скачати 68.67 Kb.
|
КУ Сумська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 26 м. Суми Розробка уроку з фізики для учнів 8 класів на тему : « » Вчитель: Міхеєнок Н.О. Тема: Випаровування і конденсація рідин. Мета: ознайомити учнів з особливостями та фізичними характеристиками процесів випаровування і конденсації, сублімації. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять ,уміння порівнювати та аналізувати, використовувати раніше набуті знання і навички, пізнавальний інтерес. Виховувати уважність, працьовитість, самостійність. Тип уроку: комбінований. Обладнання та наочність : вода, спирт, пензлик, піпетка, спиртівка, набір скляних пластинок, пластинка покрита парафіном, картонний папір, мультимедійні засоби навчання та їх програмне забезпечення. Формування компетентностей : продуктивної творчої праці, самоосвіти , саморозвитку, інформаційної компетентності. Методи та форми роботи: « Мозковий штурм», відгадування загадок, «Обери позицію», « Спробуй пояснити», « Упізнай героя», « Бумеранг», ««Кореспондент», проблемно – пошуковий метод ( робота в групах) Технологія :ІКТ, інтерактивне навчання. Хід уроку
Вправа « Мозковий штурм» (спроектовано на дошку ) Слайд № 1
Інтерактивна вправа « Тривожний дзвінок» Слайд № 2
Відгадування загадок
Слайд № 7 Отже, ми вже знаємо , що молекули весь час вилітають із рідини і певна їх кількість знову повертається. Таким чином, поряд із процесом випаровування існує зворотний процес, коли речовина з газоподібного стану переходить у рідкий. Процес переходу речовини з газоподібного стану в рідкий називають конденсацією. Слайд № 9 Слайд № 9
Слайд № 10 Ми зясували , що поряд з процесом випаровування існує і процес конденсації. Процес випаровування відбувається з поглинанням енергії, а конденсації навпаки, супроводжується виділенням енергії. Енергетичні випрати на випаровування рідин характеризує питома теплота пароутворення. Позначають її r.
Q = r m На початку уроку ми зясували, що є два способи пароутворення це випаровування і кипіння. Проведемо дослід і зясуємо , чим кипіння відрізняється від випаровування. Будемо нагрівати воду в колбі за допомогою спиртівки.
7.Закріплення вивченого матеріалу. 1. Інтерактивна вправа « Спробуй пояснити» Слайд № 11- 12
1.Повернення до проблемного запитання. Учні обґрунтовують свої відповіді. 2. Метод « Ключові слова » ( учні називають ключові слова уроку і пояснюють свій вибір) Оголошення і коментування оцінок за урок
|
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
Навчальна програма для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Для цих профілів математика є базовим (обов’язковим для вивчення) предметом, близьким до профільних навчальних дисциплін – хімії,... |
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність... Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,... |
Поетичний вечір для учнів 10 -11 класів Поглибити знання учнів 10 -11 класів про синтез поетичного і музичного мистецтва |
Уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців» Розробка уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців» для учнів 8 класу. Представлений матеріал... |
Сценарій шкільного математичного вечора для учнів 5-9 класів Підготовка до вечора починається з формування команд. Складаємо команди з п’яти учнів 8-9 класів у виборі учасників команди беруть... |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх... Технологічний, фізико-хімічний, агрохімічний профілі природничо-математичного напряму профільного навчання, а також технологічний... |
Конспект уроку з фізики 7 клас На тему: «Густина речовини» «густи на», втановити залежності між густиною, об'ємом і масою, продовжити формування експериментальних умінь, розкрити практичне... |
Методичні рекомендації до проведення Першого уроку Першого уроку в 2015–2016 навчальному році для учнів 1-4 класів / [Добровольська Л. Н., Чорновіл В. О., Л.І. Ткачова]. – Черкаси:... |
Уроку спецтехнології на тему: «Режими газового зварювання» Мета уроку: навчальна – навчити учнів самостійно працювати над новим матеріалом,вміти виділяти головне,ознайомити учнів з режимом... |