|
Скачати 24.03 Kb.
|
Проект Діти тим талановитіші та розумніші, чим більше можливостей бути талановитими та розумними ми їм надамо. О.Грединарова Рекомендації науково-практичної конференції «Використання інноваційних методів в роботі з обдарованими учнями » Управлінню освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради забезпечити : 1.Спрямування навчально-виховного процесу на виконання в навчальних закладах програми «Творча обдарованість», належне правове, фінансове, організаційне, науково-методичне забезпечення. 2.Визначення стратегії щодо підтримки та напрямів роботи з обдарованою молоддю. 3. Розробку нових напрямів роботи з обдарованою молоддю через створення науково-методологічного підгрунтя . 4.Удосконалення нормативно-правової бази щодо організації та поліпшення науково-методичного забезпечення роботи з обдарованою молоддю. 5. Залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потреби в професійному самовизначенні та творчій самореалізації, оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю. 6. Піднесення статусу обдарованої молоді та її наставників. 7.Покращення матеріально-технічної , науково-дослідницької та експериментальної бази навчальних закладів з обдарованою молоддю. 8.Створення умов для максимального розкриття обдарованості та творчого самовдосконалення учнів. Керівникам навчальних закладів: 1.Акцентувати увагу на особливостях процесу соціалізації обдарованих учнів: раннє залучення їх до науково-пошукової діяльності, орієнтація на визначення майбутньої сфери професійної діяльності, надання учням права вибору найбільш значущих для них видів навчально-виховної діяльності. 2. Удосконалити форми і зміст роботи з обдарованими учнями, врахувавши включення учня в нове мікро середовище, в нову сферу самореалізації, саморозвитку; формування позиції лідера, створення ситуацій, в якій особистість «запрограмована» на генерацію ідей. 4. Продовжити роботу над проектом «Вектори успіху». 5. Вдосконалювати навчально-методичне забезпечення : - формування бібліотечного фонду, орієнтованого на роботу з обдарованими дітьми; - придбання, створення та апробація навчально –методичних посібників, тестів, таблиць, іншої сучасної літератури; - забезпечення програмними та інформаційними матеріалами, створення систематизованого роздаткового матеріалу для роботи з обдарованими дітьми та індивідуальної роботи з учнями; 6. Продовжити комп’ютеризацію навчально-виховного процесу : забезпечення доступу до баз даних і науково-методичних матеріалів через мережу Інтернет, участь у дистанційних олімпіадах, конференціях, турнірах, конкурсах. 7. Постійно вдосконалювати систему виявлення обдарованих дітей . 8.Органічно поєднувати навчання, виховання і розвиток обдарованих дітей. 9. Проводити психолого-педагогічну освіту педагогів та батьків з метою розширення їхніх уявлень про феномен обдарованості, особливості виховання дітей . 10. Урізноманітнювати форми роботи (теоретичні та практичні групові заняття , екскурсії, індивідуальні консультації, наукові звіти та конференції) з метою розширення досвіду учнів. 11. Організовувати випуски науково-інформаційних збірок з кращими рефератами та результатами дослідницької роботи учнів. |
Мета: виховувати почуття любові до рідної мови Доброго дня всім, хто присутній в цьому залі: діти-гравці, діти-вболівіальники, вчителі! |
Мета: виховувати почуття любові до рідної мови Доброго дня всім, хто присутній в цьому залі: діти-гравці, діти-вболівіальники, вчителі! |
Під пісню С. Михайлова «Мама» діти заходять до святково Ведуча. – Шановні гості, дорогі діти, наші рідні матусі та бабусі! Ми дуже раді зустрічі з Вами |
Гіперактивні діти (групова психокорекція) Діти ходять по колу одне за одним і гудуть, як паровозики, «заводять годинник»- стискають долоню в кулачок, виконують кругові рухи... |
УМОВИ участі у конкурсі на кращий інноваційний дизайнерський проект... Дизайн інтер’єру та ландшафту закладу кардинально не змінювався протягом останніх 15 років. Але сучасні діти та молодь, що відвідують... |
Оперативна діагностика соціально – психологічної атмосфери в колективі (за Ф. Фідлером) Відповідь на 10 пунктів шкали оцінюється зліва направо від 1 до 10 балів. Чим лівіше розташований знак "+", тим нижчий бал, тим сприятливіша... |
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЛЬОТНИЙ КОЛЕДЖ Політична сфера життєдіяльності суспільства відрізняється від інших складових тим, що її основою є влада. Влада є умовою організації... |
Діти збираються до зали під мелодію пісень про Миколая Ведуча. Діти, а яке свято ми сьогодні святкуємо? Так, день Святого Миколая. Всі люди від малого до великого люблять це свято. А що... |
Азбука моральної культури «Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують. Знай, що є... |
Діти. Прийди, прийди, весно! Прийди, прийди, красно! Принеси нам... Вчитель. Діти! Сьогодні в нас велике свято! Це свято наших мам і бабусь. Вони прийшли до нас у гості. Давайте їх привітаємо! |