|
Скачати 33.74 Kb.
|
Процедура впровадження проекту ІСУО (Інформаційна система управління освітою) в загальноосвітньому навчальному закладі Для керівника ЗНЗ:
Для відповідальної особи ЗНЗ: 1. Обрати комп'ютер, на якому будуть встановлені програма «КУРС: Школа» - єдина база даних навчального закладу і програма «КУРС: Сайт». 2. Завантажити інсталятор програми «КУРС: Школа» і служби передачі даних «КУРС: Сайт» з сайту www.еkyrs.org, пункт меню «Завантажити». На обраному комп'ютері запустити завантажений файл «kyrs_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа». Після цього, запустити «KyrsSiteSvc_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Установка програм». Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту www.ekyrs.org, пункт меню «Завантажити». Якщо немає доступу до мережі Інтернет, отримати інсталятори програм та навчальний посібник можна у куратора проекту. 2. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу». В короткій назві обов’язково вказати ступені. У подальшому ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО (Інформаційна система управління освітою www.isuo.org ) та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти). Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати 30 календарних днів після встановлення. Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і відновлюються після введення ключа. 3. Під час запуску програми «КУРС: Школа», у вас з'явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§1 Установка програм». Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:
- Ідентифікатор комп’ютеру (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»). Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ». 4. Розпочати роботу з програмою «Курс: Школа»: - в пункті меню «Сервіс» - «Очистка бази», очистити тестову базу даних; - в пункті меню «Списки» - «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування». Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування», розміщені у папці зі встановленою програмою «КУРС: Школа». Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути» “Загрузить все” та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього, зайдіть на сайт www.isuo.org та перевірте чи з’явилась ваша школа в ІСУО. 5. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи». - внесіть дані про приміщення, вкажіть: назву, площу, тип; - створіть облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи; - внесіть дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання; - внесіть в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки; Вітаємо, єдина база даних вашої школи створена! Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС: Сайт». 6. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створіть навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу». 7. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов‘язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику «§5 Формування та відправка звітів». Всі питання Ви можете вирішити за телефонами: 057-777-02-77, 057-777-02-66, 063-590-35-00, 097-67-87-650, 050-203-44-65 або за електронною поштою: info@ekyrs.org |
Методичні рекомендації щодо організації с истем и діловодства в загальноосвітньому... Методичні рекомендації щодо організації системи діловодства в загальноосвітньому навчальному закладі |
НАКАЗ На виконання статті 65 Закону України "Про загальну середню освіту", з метою надання організаційної допомоги керівникам загальноосвітніх... |
Про підсумки проведення в загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «День цивільного захисту (цивільної оборони)» та об’єктового тренування. З 08 квітня по 15 квітня проводився підготовчий період |
НАКАЗ «Про створення інформаційної системи управління освітою та впровадження проекту інформатизації Хмельницької області», з метою створення... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Головна виховна мета: Впровадження інноваційних методик організації виховної роботи з молоддю в навчальному закладі |
ЗАТВЕРДЖЕННО Головна виховна мета: Впровадження інноваційних методик організації виховної роботи з молоддю в навчальному закладі |
Інструктивно-методичний лист щодо викладання математики в ЗНЗ Миколаївської... Стратегічною метою математичної освіти в загальноосвітньому навчальному закладі є розвиток і саморозвиток школярів шляхом оволодіння... |
“Про роль колективу в профілактиці правопорушень учнів групи” Головна виховна мета: Впровадження інноваційних методик організації виховної роботи з молоддю в навчальному закладі |
Сучасні спеціальні класи при загальноосвітньому навчальному закладі... Ної парадигми — "єдине суспільство, яке включає людей з різноманітними проблемами". Сучасною світовою тенденцією є прагнення до соціального... |
Методичні рекомендації щодо створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" спрямовує педагогів на створення в дошкільному навчальному закладі розвивального... |