ДОГОВІР
про технічне обслуговування
м.____________________ „ __ ” __________ 20__ р.
_____________________________, у подальшому “Виконавець”, в особі _________________________ ________________, що діє на підставі ________________ та
уклали цей договір про наступне:
ВИЗНАЧЕННЯ
Договір – цей договір про технічне обслуговування.
Послуги – послуги з технічного обслуговування Системи.
Сервіс – послуга яка надается Провайдером звязку.
Провайдер – компанія яка надае послуги з доступу до мережі інтернет, телебачення, телефонії, домофону.
Інцидент – ситуація погіршення роботи/несправності Системи.
Система – кінцеве обладнання Абонента та/або програмне забезпечення, для доступу до мережі інтернет, перегляду телебачення, сервісів домофону, якщо інше не визначене у Договорі або його додатках до точки розділу відповідальності Абонента.
Точка розділу відповідальності – точка розділу відповідальності між Провайдером сервісу по лінії звязку до помешкання, та лінії звязку в середині помешкання Абонента з відсутностю вільного доступу.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
За цим договором Виконавець зобов’язується надавати Послуги, а Абонент зобов’язується своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду.
Перелік обладнання та/або програмного забезпечення, налаштування та технічне обслуговування яких здійснюється за Договором: програмне забезпечення необхідне для організвції доступу до мережі Інтернет та яке встановлене на персональному комп’ютері абонента Провайдера, обладнання яке використовується абонентом для доступу до послуг Провайдера, персональний комп’ютер Абонента (в межах необхідних тільки для отримання послуг Провайдера).
Перелік послуг що надаються за цим договором в розрізі забезпечення роботи сервісів сторонніх компаній передбачених тарифним пакетом, якщо інше не передбачено додатками;
ведення единої системи обліку послуг з доступом через мережу інтернет,
підтримка користувача по телефону,
приймання коштів через платіжні системи
обслуговування системи Абонента до точки розділу відповідальності Абонента.
При наданні Послуг за Договором Виконавець використовує власні матеріали, матеріали або технічні засоби абонента, у разі використання власних матеріалів Виконавцем, Абонент зобов’язаний відшкодувати їх вартість.
За данним Договором, не здійснюеться обслуговування внутрішньої мережі Абонента, ремонт обладнаня, встановлення операційних систем, антивірусного та іншого програмного забезпечення, якщо інше не передбачене додатками.
Послуги надаються за принципом передплати, послуги в кредит, не надаються.
-
ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
-
Виконавець зобов’язується:
Надавати послуги якісно, у строк, від одного, до п'яти робочих днів.
-
Замовник зобов’язується:
Своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду у порядку визначеному Договором.
Надати Виконавцю доступ до обладнання та програмного забезпечення.
-
ВИНАГОРОДА ВИКОНАВЦЯ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
Розрахунки між сторонами відбуваються щомісяця, що є розрахунковим періодом за Договором.
Розмір винагороди Виконавця за надання послуг протягом одного розрахункового періоду встановлюється відповідно до звідного тарифного плану та ступені технічної підтримки, та становить 40%.
Виконавець самостійно знімае винагороду з рахунку Абонента, в единій системі обліку послуг.
-
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Строк вирішення Інцидента відраховується від момента повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент від одного, до п'яти робочих днів.
Виконавець не несе відповідальності за перевищення строків усунення Інцидента, якщо такий трапиться в результаті:
відмови Абонента включити виправлення або поліпшення, які надані йому Виконавцем;
самовільної, не погодженої з Виконавцем, зміни чи модифікації Системи, а також у випадку непогодженої з Виконавцем передачі Системи в експлуатацію третім особам;
неналежної організації доступу до Системи для Виконавця.
дії форс-мажорних обставин.
ФОРС-МАЖОР
У випадку невиконання чи неналежного виконання зобов’язань за Договором будь-якою зі сторін, якщо таке невиконання чи неналежне виконання зобов’язань буде наслідком дії непереборної сили або інших обставин, які знаходяться поза волею чи контролем сторін (форс-мажор), сторона, яка знаходиться під дією форс-мажорних обставин, звільняється від відповідальності. У цьому випадку строк виконання сторонами своїх зобов’язань подовжується на час дії форс-мажорних обставин.
До форс-мажорних обставин відносяться: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, епідемії, війни, акти тероризму, інші події, які не залежать від волі сторін, якщо ці події безпосередньо впливали на виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.
-
СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
Договір вступає в силу після підключення абонента до послуг Провайдера, і діє до моменту відключення Абоненту від послуг Провайдера та розірвання договору з Провайдером.
-
ІНШІ УМОВИ
Платежі за Договором здійснюються у безготівковій формі на розрахункові рахунки, вказані у реквізитах сторін.
Виконавець має статус платника єдиного податку.
Абонент який отримує сервіси Провайдера, та вніс в едину систему обліку послуг кошти у будь-якому розмірі, то така дія буде вважатися пропозицією про укладення договору про технічне обслуговування відповідно до ст.641 цивільного кодексу України (надалі – ЦК). При прийнятті Виконавцем оферти Абонента що до укладення договору, відповідно до ч.2 ст.642 ЦК договір вважається укладеним якщо Виконавець не відмовить Абоненту впродовж 5 днів. У випадку відмови укладення договору Виконавець повертає платіж Абоненту, та повідомляє його будь яким чим – телефоном, факсом, листом та інше.
-
ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
При наданні Послуг, якщо це передбачено договором, Виконавець зобов’язаний налаштовувати сервіси Системи (ідентифікації та аутентифікації, управління доступом, протоколювання, шифрування і т.ін.) у відповідності до встановлених вимог та рекомендацій виробника обладнання (або програмного забезпечення) та Абонента.
Виконавець може вносити зміни у налаштування сервісів безпеки Системи лише зі згоди Абонента.
АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
-
Виконавець:
Юридична адреса:
Поштова адреса:
Розрахунковий рахунок:
МФО:
Код ЄДРПОУ:
ІПН:
|
_________________ /__________________/
|
Додаток №1
до договору про технічне обслуговування
№___ от “__” ______20__р.
Перелік, опис та порядок надання послуг за технічного обслуговування
Перелік послуг та їх опис:
Найменування послуги
|
Опис
|
Реєстрація Інцидента
|
При виникненні Інцидента Абонент, повідомляє Виконавця про Інцидент за допомогою _____ ______________________.
(e-mail та/або телефон)
|
Вирішення Інцидента
|
Під вирішенням Інцидента розуміється відновлення функціонування Системи до нормального робочого стану. Строк вирішення Інцидента відраховується від моменту повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент.
Максимальний час вирішення Інцидента становить:
_________.
|
Дистанційна консультаційна підтримка
|
Здійснюється за допомогою телефону. Консультаційна підтримка включає в себе надання відповідей Замовнику відносно функціональностей Системи та її експлуатації.
|
2. Час надання Послуг.
Послуги надаються з ____ по _________, з __:__ до __:__ за київським часом, окрім офіційних свят та неробочих днів (за законодавством України).
(час надання може бути дифференційований за видами послуг)
3. Особливі умови взаємодії сторін при наданні Послуг.
3.1. Для надання Послуг Виконавцем Абонент зобов’язується забезпечити Виконавця: __________________ _____________________________________________________________________________________________
(робочі місця для спеціалістів Виконавця, якщо робота виконуватиметься на території Абонента (у тому числі вимоги до них), розхідні матеріали, запасні частини, які повинен надати Абонент (у тому числі мінімальний запас запасних частин, який повинен бути у Замовника), телефонний зв’язок, доступи, паролі тощо)
|