ДОГОВІР
на аренду телекомунікаційної мережі та технічне обслуговування абонета
на аренду каналу електрозв'язку та технічне обслуговування абонета
м.____________________ „ __ ” __________ 20__ р.
_____________________________, у подальшому “Виконавець”, в особі _________________________ ________________, що діє на підставі ________________ та
уклали цей договір про наступне:
ВИЗНАЧЕННЯ
Договір – цей договір про технічне обслуговування.
Послуги – послуги з технічного обслуговування Системи.
Послуги Провайдера – послуга яка надается Провайдером звязку.
Провайдер – компанія яка надае послуги з доступу до мережі інтернет, телебачення, телефонії, домофону.
Інцидент – ситуація погіршення роботи/несправності Системи.
Система – кінцеве обладнання Абонента та/або програмне забезпечення, для доступу до мережі інтернет, перегляду телебачення, сервісів домофону, якщо інше не визначене у Договорі або його додатках.
Телекомунікаційна мережа - комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням;
Канал електрозв'язку – сукупність технічних засобів, призначених для перенесення електричних сигналів між двома пунктами телекомунікаційної мережі, і який характеризується смугою частот та/або швидкістю передачі;
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
За цим договором Виконавець зобов’язується надавати Послуги, а Абонент зобов’язується своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду.
Для забезпечення отримання послуг провайдерів, Виконавець, в межах технічної можливості та технологічної потреби, надае Абоненту в аренду телекомунікаційну мережу.
Перелік обладнання та/або програмного забезпечення, налаштування та технічне обслуговування яких здійснюється за Договором: програмне забезпечення необхідне для організвції доступу до мережі Інтернет та яке встановлене на персональному комп’ютері абонента Провайдера, обладнання яке використовується абонентом для доступу до послуг Провайдера, персональний комп’ютер Абонента (в межах необхідних тільки для отримання послуг Провайдера).
Перелік послуг що надаються за цим договором в розрізі забезпечення роботи послуг провайдерів передбачених тарифним пакетом, якщо інше не передбачено додатками;
для забезпечення отримання послуг провайдерів, надання в аренду телекомунікаційної мережі, в межах технічної можливості та технологічної потреби,
ведення единої системи обліку послуг з доступом через мережу інтернет,
підтримка користувача по телефону,
приймання коштів через платіжні системи
обслуговування системи Абонента.
При наданні Послуг за Договором Виконавець використовує власні матеріали, матеріали або технічні засоби абонента, у разі використання власних матеріалів Виконавцем, Абонент зобов’язаний відшкодувати їх вартість.
За данним Договором, не здійснюеться обслуговування внутрішньої мережі Абонента, ремонт обладнаня, встановлення операційних систем, антивірусного та іншого програмного забезпечення, якщо інше не передбачене додатками.
Послуги надаються за принципом передплати, послуги в кредит, не надаються.
-
ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
-
Виконавець зобов’язується:
Надавати послуги якісно, у строк, від одного, до п'яти робочих днів.
-
Замовник зобов’язується:
Своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду у порядку визначеному Договором.
Надати Виконавцю доступ до обладнання та програмного забезпечення.
-
ВИНАГОРОДА ВИКОНАВЦЯ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
Розрахунки між сторонами відбуваються щомісяця, що є розрахунковим періодом за Договором.
Розмір винагороди Виконавця за надання послуг протягом одного розрахункового періоду встановлюється відповідно до звідного тарифного плану та ступені технічної підтримки, та становить 70%.
- аренда телекомунікаційної мережі — 30%,
- ведення единої системи обліку послуг з доступом через мережу інтернет — 10%,
- підтримка користувача по телефону — 10%,
- приймання коштів через платіжні системи — 10%,
- обслуговування системи Абонента — 10%.
Виконавець самостійно знімае винагороду з рахунку Абонента, в единій системі обліку послуг.
-
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Строк вирішення Інцидента відраховується від момента повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент від одного, до п'яти робочих днів.
Виконавець не несе відповідальності за перевищення строків усунення Інцидента, якщо такий трапиться в результаті:
відмови Абонента включити виправлення або поліпшення, які надані йому Виконавцем;
самовільної, не погодженої з Виконавцем, зміни чи модифікації Системи, а також у випадку непогодженої з Виконавцем передачі Системи в експлуатацію третім особам;
неналежної організації доступу до Системи для Виконавця.
дії форс-мажорних обставин.
ФОРС-МАЖОР
У випадку невиконання чи неналежного виконання зобов’язань за Договором будь-якою зі сторін, якщо таке невиконання чи неналежне виконання зобов’язань буде наслідком дії непереборної сили або інших обставин, які знаходяться поза волею чи контролем сторін (форс-мажор), сторона, яка знаходиться під дією форс-мажорних обставин, звільняється від відповідальності. У цьому випадку строк виконання сторонами своїх зобов’язань подовжується на час дії форс-мажорних обставин.
До форс-мажорних обставин відносяться: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, епідемії, війни, акти тероризму, інші події, які не залежать від волі сторін, якщо ці події безпосередньо впливали на виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.
-
СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
Договір вступає в силу після підключення абонента до послуг Провайдера, і діє до моменту відключення Абоненту від послуг Провайдера та розірвання договору з Провайдером.
-
ІНШІ УМОВИ
Платежі за Договором здійснюються у безготівковій формі на розрахункові рахунки, вказані у реквізитах сторін.
Виконавець має статус платника єдиного податку.
Абонент який отримує послуги Провайдера, та вніс в едину систему обліку послуг кошти у будь-якому розмірі, то така дія буде вважатися пропозицією про укладення договору про технічне обслуговування відповідно до ст.641 цивільного кодексу України (надалі – ЦК). При прийнятті Виконавцем оферти Абонента що до укладення договору, відповідно до ч.2 ст.642 ЦК договір вважається укладеним якщо Виконавець не відмовить Абоненту впродовж 5 днів. У випадку відмови укладення договору Виконавець повертає платіж Абоненту, та повідомляє його будь яким чим – телефоном, факсом, листом та інше.
-
ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
При наданні Послуг, якщо це передбачено договором, Виконавець зобов’язаний налаштовувати сервіси Системи (ідентифікації та аутентифікації, управління доступом, протоколювання, шифрування і т.ін.) у відповідності до встановлених вимог та рекомендацій виробника обладнання (або програмного забезпечення) та Абонента.
Виконавець може вносити зміни у налаштування сервісів безпеки Системи лише зі згоди Абонента.
АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
-
Виконавець:
Юридична адреса:
Поштова адреса:
Розрахунковий рахунок:
МФО:
Код ЄДРПОУ:
ІПН:
|
_________________ /__________________/
|
|