ДОГОВІР на технічне обслуговування


Скачати 53.08 Kb.
Назва ДОГОВІР на технічне обслуговування
Дата 19.05.2013
Розмір 53.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ДОГОВІР

на технічне обслуговування

м. Суми 1 січня 2012 р.
ФОП Падюков Володимир Борисович, що діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію В01 №2473328 від 11.04.1995 р. надалі “Виконавець” з одного боку, та “Абонент” уклали цей договір про наступне:
ВИЗНАЧЕННЯ

Договір – цей договір про технічне обслуговування.

Послуги – послуги з технічного обслуговування Системи.

Послуги Провайдера – послуга яка надається Провайдером зв’язку.

Провайдер – компанія яка надає послуги з доступу до мережі Інтернет, телебачення, телефонії, домофону.

Інцидент – ситуація погіршення роботи/несправності Системи.

Система – кінцеве обладнання Абонента та/або програмне забезпечення, для доступу до мережі Інтернет, перегляду телебачення, сервісів домофону, якщо інше не визначене у Договорі або його додатках.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

  1. За цим договором Виконавець зобов’язується надавати Послуги, а Абонент зобов’язується своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду.

  2. Перелік обладнання та/або програмного забезпечення, налаштування та технічне обслуговування яких здійснюється за Договором: програмне забезпечення необхідне для організації доступу до мережі Інтернет та яке встановлене на персональному комп’ютері абонента Провайдера, обладнання яке використовується абонентом для доступу до послуг Провайдера, персональний комп’ютер Абонента (в межах необхідних тільки для отримання послуг Провайдера).

  3. Перелік послуг що надаються за цим договором в розрізі забезпечення роботи послуг провайдерів передбачених тарифним пакетом, якщо інше не передбачено додатками;

  • ведення єдиної бази даних, системи обліку послуг з доступом через мережу Інтернет,

  • підтримка користувача по телефону,

  • приймання коштів,

  • обслуговування системи Абонента,

  • представлення єдиного офісу обслуговування абонентів.

  1. При наданні Послуг за Договором Виконавець використовує власні матеріали, матеріали або технічні засоби абонента, у разі використання власних матеріалів Виконавцем, Абонент зобов’язаний відшкодувати їх вартість.

  2. За даним Договором, не здійснюється обслуговування внутрішньої мережі Абонента, ремонт обладнання, встановлення операційних систем, антивірусного та іншого програмного забезпечення, якщо інше не передбачене додатками.

  3. Послуги надаються за принципом передплати, послуги в кредит, не надаються.



  1. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

    1. Виконавець зобов’язується:

      1. Надавати послуги якісно, у строк, від одного, до п'яти робочих днів.

    2. Замовник зобов’язується:

      1. Своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду у порядку визначеному Договором.

      2. Надати Виконавцю доступ до обладнання та програмного забезпечення.



  1. ВИНАГОРОДА ВИКОНАВЦЯ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

    1. Розрахунки між сторонами відбуваються щомісяця, що є розрахунковим періодом за Договором.

    2. Розмір винагороди Виконавця за надання послуг протягом одного розрахункового періоду встановлюється відповідно до зведеного тарифного плану та ступені технічної підтримки, та становить 40% його вартості.

- ведення єдиної системи обліку послуг з доступом через мережу Інтернет — 10%,

- підтримка користувача по телефону — 7%,

- організація приймання коштів — 6%,

- обслуговування системи Абонента — 5%,

- представлення єдиного офісу обслуговування абонентів — 12%.

  1. Замовник самостійно обирає та встановлює тарифний план, в єдиній системі обліку послуг.

  2. Виконавець самостійно знімає винагороду з рахунку Абонента, в єдиній системі обліку послуг.

  3. За послуги Провайдерів Замовнику, Виконавець самостійно перераховує кошти в межах коштів які знаходяться на рахунку Замовника в єдиній системі обліку послуг.



  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

    1. В разі виникнення інциденту, строк вирішення Інциденту відраховується від моменту повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент від одного, до п'яти робочих днів.

    2. Виконавець не несе відповідальності за перевищення строків усунення Інциденту, якщо такий трапиться в результаті:

  • відмови Абонента включити виправлення або поліпшення, які надані йому Виконавцем;

  • самовільної, не погодженої з Виконавцем, зміни чи модифікації Системи, а також у випадку непогодженої з Виконавцем передачі Системи в експлуатацію третім особам;

  • неналежної організації доступу до Системи для Виконавця.

  • дії форс-мажорних обставин.




  1. ФОРС-МАЖОР

  1. У випадку невиконання чи неналежного виконання зобов’язань за Договором будь-якою зі сторін, якщо таке невиконання чи неналежне виконання зобов’язань буде наслідком дії непереборної сили або інших обставин, які знаходяться поза волею чи контролем сторін (форс-мажор), сторона, яка знаходиться під дією форс-мажорних обставин, звільняється від відповідальності. У цьому випадку строк виконання сторонами своїх зобов’язань подовжується на час дії форс-мажорних обставин.

  2. До форс-мажорних обставин відносяться: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, епідемії, війни, акти тероризму, інші події, які не залежать від волі сторін, якщо ці події безпосередньо впливали на виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.



  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

    1. Договір вступає в силу після підключення абонента до послуг Провайдера, і діє до моменту відключення Абоненту від послуг Провайдера та розірвання договору з Провайдером.


  1. ІНШІ УМОВИ

    1. Платежі за Договором здійснюються у безготівковій формі на розрахункові рахунки, вказані у реквізитах сторін.

    2. Виконавець має статус платника єдиного податку.

    3. Абонент який отримує послуги Провайдера, та вніс в єдину систему обліку послуг кошти у будь-якому розмірі, то така дія буде вважатися пропозицією про укладення договору про технічне обслуговування відповідно до ст.641 цивільного кодексу України (надалі – ЦК). При прийнятті Виконавцем оферти Абонента що до укладення договору, відповідно до ч.2 ст.642 ЦК договір вважається укладеним якщо Виконавець не відмовить Абоненту впродовж 5 днів. У випадку відмови укладення договору Виконавець повертає платіж Абоненту, та повідомляє його будь яким чим – телефоном, факсом, листом та інше.



  1. ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

    1. При наданні Послуг, якщо це передбачено договором, Виконавець зобов’язаний налаштовувати сервіси Системи (ідентифікації та аутентифікації, управління доступом, протоколювання, шифрування та ін.) у відповідності до встановлених вимог та рекомендацій виробника обладнання (або програмного забезпечення) та Абонента.

    2. Виконавець може вносити зміни у налаштування сервісів безпеки Системи лише зі згоди Абонента.

    3. Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" Довіритель ознайомлена/ний, з можливістю не надавати персональні данні, згоду на оброблення своїх персональних даних, _________________.



  1. АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Виконавець: ФОП Падюков Володимир Борисович

Юридична адреса: 40013, м. Суми, вул. Декабристів, 78, кв. 8.

Поштова адреса: 40013, м. Суми, вул. Декабристів, 78, кв. 8, тел: +38 063 9-430-430

Розрахунковий рахунок: 26000060497857

МФО: 337546

Сумська філія ПАТКБ "ПРИВАТБАНК", м.Суми.

ІПН: 2330711158

_________________ /Падюков В.Б./

(Підпис)

Абонент:

Юридична адреса:


_________________ /____________/

(Підпис)

Схожі:

ДОГОВІР на технічне обслуговування та ремонт техніки
ЗАМОВНИК доручає‚ а ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе технічне обслуговування та ремонт техніки відповідно до списку‚ що додається до договору‚...
ДОГОВІР на аренду телекомунікаційної мережі та технічне обслуговування...

ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР про технічне обслуговування

ДОГОВІР про технічне обслуговування

ДОГОВІР на аренду телекомунікаційної мережі та технічне обслуговування абонета

ДОГОВІР № НОМЕР ДОГОВОРУ+ПОТОЧНА ДАТА ПРО ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ...
ПП “МСМ Технології”, іменований надалі Виконавець, в особі директора Майовця В.Є., діючого на підставі Статуту з однієї сторони
Інформаційна картка послуги
Виплата грошової компенсації інваліду на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля і на транспортне обслуговування
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка