ДОГОВІР про технічне обслуговування


Скачати 62.51 Kb.
Назва ДОГОВІР про технічне обслуговування
Дата 14.05.2013
Розмір 62.51 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ДОГОВІР

про технічне обслуговування

м.____________________ „ __ ” __________ 20__ р.
_____________________________, у подальшому “Виконавець”, в особі _________________________ ________________, що діє на підставі ________________ та
уклали цей договір про наступне:
ВИЗНАЧЕННЯ
Інцидент – ситуація погіршення роботи/несправності Системи.

Договір – цей договір про технічне обслуговування.

Система – програмне забезпечення та/або обладнання, визначені у Договорі або його додатку.

Послуги – послуги з технічного обслуговування Системи, які вказані у додатку №1 до Договору.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

  1. За цим договором Виконавець зобов’язується надавати Послуги, а Абонент зобов’язується своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду.

  2. Перелік програмного забезпечення та/або обладнання, налаштування та технічне обслуговування яких здійснюється за Договором: програмне забезпечення необхідне для доступу до мережі Інтернет та яке встановлене на персональному комп’ютері абонента Провайдера, обладнання яке використовується абонентом для доступу до послуг Провайдера, персональний комп’ютер Абонента (в межах необхідних тільки для отримання послуг провайдера).

  3. Перелік Послуг, їх опис та окремі умови надання вказані у додатку №1 до Договору.

  4. При наданні Послуг за Договором Виконавець використовує власні матеріали, матеріали або технічні засоби абонента, у разі використання власних матеріалів Виконавцем, Абонент зобов’язаний відшкодувати їх вартість.




  1. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

    1. Виконавець зобов’язується:

      1. Надавати послуги якісно та у строки, визначені у додатку №1.

    2. Замовник зобов’язується:

      1. Своєчасно сплачувати Виконавцю винагороду у порядку визначеному Договором.

      2. Надати Виконавцю доступ до обладнання та програмного забезпечення.




  1. ВИНАГОРОДА ВИКОНАВЦЯ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

    1. Розрахунки між сторонами відбуваються щомісяця, що є розрахунковим періодом за Договором.

    2. Розмір винагороди Виконавця за надання послуг протягом одного розрахункового періоду встановлюється відповідно до тарифного плану та ступені технічної підтримки, та становить наступні розміри:

  • _________________ для абонентів тарифного плану __________________;

  • _________________ для абонентів тарифного плану __________________;

  1. Замовник сплачує Виконавцю винагороду до ________ числа кожного поточного місяця.




  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

    1. За прострочення оплати винагороди Виконавця Замовник зобов'язаний за вимогою Виконавця виплатити останньому пеню у розмірі 0,05 % від несплаченої суми за кожний день прострочення платежу.

    2. Строк вирішення Інцидента відраховується від момента повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент у порядку передбаченому додатком №1.

    3. Виконавець не несе відповідальності за перевищення строків усунення Інцидента, якщо такий трапиться в результаті:

  • відмови Абонента включити виправлення або поліпшення, які надані йому Виконавцем;

  • самовільної, не погодженої з Виконавцем, зміни чи модифікації Системи, а також у випадку непогодженої з Виконавцем передачі Системи в експлуатацію третім особам;

  • неналежної організації доступу до Системи для Виконавця.

  • дії форс-мажорних обставин.



  1. ФОРС-МАЖОР

  1. У випадку невиконання чи неналежного виконання зобов’язань за Договором будь-якою зі сторін, якщо таке невиконання чи неналежне виконання зобов’язань буде наслідком дії непереборної сили або інших обставин, які знаходяться поза волею чи контролем сторін (форс-мажор), сторона, яка знаходиться під дією форс-мажорних обставин, звільняється від відповідальності. У цьому випадку строк виконання сторонами своїх зобов’язань подовжується на час дії форс-мажорних обставин.

  2. До форс-мажорних обставин відносяться: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, епідемії, війни, акти тероризму, інші події, які не залежать від волі сторін, якщо ці події безпосередньо впливали на виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.




  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

    1. Договір вступає в силу після підключення абонента до послуг Провайдера, та спали відповідного платежу Виконавцю за обслуговування і діє до моменту відключення Абоненту від послуг Провайдера та розірвання договору з Провайдером.




  1. ІНШІ УМОВИ

    1. Платежі за Договором здійснюються у безготівковій формі на розрахункові рахунки, вказані у реквізитах сторін.

    2. Виконавець має статус платника єдиного податку.

    3. Абонент який отримує послуги Провайдера з доступу до мережі Інтернет, та сплатив Виконавцю платіж у будь-якому розмірі, то така дія буде вважатися пропозицією про укладення договору про технічне обслуговування відповідно до ст.641 цивільного кодексу України (надалі – ЦК). При прийнятті Виконавцем оферти Абонента що до укладення договору, відповідно до ч.2 ст.642 ЦК договір вважається укладеним якщо Виконавець не відмовить Абоненту впродовж 5 днів. У випадку відмови укладення договору Виконавець повертає платіж Абоненту, та повідомляє його будь яким чим – телефоном, факсом, листом та інше.




  1. ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

    1. При наданні Послуг, якщо це передбачено додатком №1, Виконавець зобов’язаний налаштовувати сервіси Системи (ідентифікації та аутентифікації, управління доступом, протоколювання, шифрування і т.ін.) у відповідності до встановлених вимог та рекомендацій виробника обладнання (або програмного забезпечення) та Абонента.

    2. Виконавець може вносити зміни у налаштування сервісів безпеки Системи лише зі згоди Абонента.




  1. ДОДАТКИ

    1. Додаток №1 «Перелік, опис та порядок надання послуг з технічного обслуговування».




  1. АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН




Виконавець:

Юридична адреса:

Поштова адреса:

Розрахунковий рахунок:

МФО:

Код ЄДРПОУ:

ІПН:



_________________ /__________________/


Додаток №1

до договору про технічне обслуговування

№___ от “__” ______20__р.

Перелік, опис та порядок надання послуг за технічного обслуговування



  1. Перелік послуг та їх опис:




Найменування послуги

Опис

Реєстрація Інцидента

При виникненні Інцидента Абонент, повідомляє Виконавця про Інцидент за допомогою _____ ______________________.

(e-mail та/або телефон)

Вирішення Інцидента

Під вирішенням Інцидента розуміється відновлення функціонування Системи до нормального робочого стану. Строк вирішення Інцидента відраховується від моменту повідомлення Замовником Виконавця про Інцидент.

Максимальний час вирішення Інцидента становить:

_________.


Дистанційна консультаційна підтримка


Здійснюється за допомогою телефону. Консультаційна підтримка включає в себе надання відповідей Замовнику відносно функціональностей Системи та її експлуатації.


2. Час надання Послуг.

Послуги надаються з ____ по _________, з __:__ до __:__ за київським часом, окрім офіційних свят та неробочих днів (за законодавством України).

(час надання може бути дифференційований за видами послуг)
3. Особливі умови взаємодії сторін при наданні Послуг.

3.1. Для надання Послуг Виконавцем Абонент зобов’язується забезпечити Виконавця: __________________ _____________________________________________________________________________________________

(робочі місця для спеціалістів Виконавця, якщо робота виконуватиметься на території Абонента (у тому числі вимоги до них), розхідні матеріали, запасні частини, які повинен надати Абонент (у тому числі мінімальний запас запасних частин, який повинен бути у Замовника), телефонний зв’язок, доступи, паролі тощо)

Схожі:

ДОГОВІР на технічне обслуговування та ремонт техніки
ЗАМОВНИК доручає‚ а ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе технічне обслуговування та ремонт техніки відповідно до списку‚ що додається до договору‚...
ДОГОВІР на аренду телекомунікаційної мережі та технічне обслуговування...

ДОГОВІР про технічне обслуговування

ДОГОВІР на технічне обслуговування
ФОП Падюков Володимир Борисович, що діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію В01 №2473328 від 11. 04. 1995 р надалі “Виконавець”...
ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР на технічне обслуговування

ДОГОВІР на аренду телекомунікаційної мережі та технічне обслуговування абонета

ДОГОВІР № НОМЕР ДОГОВОРУ+ПОТОЧНА ДАТА ПРО ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ...
ПП “МСМ Технології”, іменований надалі Виконавець, в особі директора Майовця В.Є., діючого на підставі Статуту з однієї сторони
Інформаційна картка послуги
Виплата грошової компенсації інваліду на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля і на транспортне обслуговування
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка