|
Скачати 33.68 Kb.
|
Що таке спонсорство? Головне питання, що турбує всіх рекламних менеджерів – як відрізнити спонсорство від прихованої (таємної) реклами? І чим взагалі відрізняється спонсорська допомога від реклами? Визначення спонсорства міститься в ст. 1 Закон України «Про благодійництво та благодійні організації» «спонсорство - добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами набувачів благодійної допомоги з метою популяризації виключно свого імені (найменування), свого знака для товарів і послуг». Ст.1 Закону України «Про рекламу» детально визначає різницю між рекламою, прихованою рекламою та спонсорством: реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару; прихована реклама - інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій; спонсорство - добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами будь-якої діяльності з метою популяризації виключно свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг. Тобто різниця існує. По-перше, це сама інформація про особу або продукт, тобто наприклад розповідається про якість продукту, переваги – певним чином звучить переконання скористатися послугами певної особи (осіб, фірми) або придбати певний товар; при спонсорстві вказується тільки ім’я, найменування або знак для товарів та послуг (наприклад торгова марка) – тобто з поданої інформації неможливо встановити чим займається певна особа (особи, фірма), або який саме продукт (його якість, особливість і т.і.) являє собою певна торгова марка. По-друге, сама інформація, яка подається в рекламних цілях –призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів та їх інтерес до особи чи товару, при спонсорстві – головна мета – популяризація тільки свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг (щоб споживач дізнався про те, що така торгова марка, найменування або особа взагалі існує). По-третє головна різниця між прихованою рекламою і спонсорством – це мета подання певної інформації – метою є популяризація імені, найменування, знака для товарів та послуг чи сформувати або підтримати обізнаність споживачів і викликати їх інтерес до особи чи продукту. Які особливості розміщення інформації про спонсорів? Відповідно до ст. 5 Закону України «Про рекламу»: 1. У теле-, радіопередачах, матеріалах в інших засобах масової інформації, видовищних та інших заходах, які створені і проводяться за участю спонсорів, забороняється наводити будь-яку інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари, крім імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів. 2. Не можуть бути спонсорами особи, що виробляють чи розповсюджують товари, реклама яких заборонена законом. 3. Не можуть бути спонсорами особи, що виробляють чи розповсюджують товари, виробництво та/або обіг яких заборонено законом. 4. Програма, передача, підготовлена за підтримки спонсора, повинна бути означена за допомогою титрів чи дикторського тексту на початку та/або наприкінці програми, передачі. 5. Спонсор не має права впливати на зміст та час виходу в ефір програми, передачі або зміст матеріалів друкованого видання, які він спонсорує. 6. Спонсорство програм і передач новин забороняється. Ст. 22 Закону України «Про рекламу» встановлює зокрема особливості спонсурування з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої: 4. Спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється. Дозволяється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої. 5. Реклама тютюнових виробів повинна супроводжуватись інформацією про кількісний вміст у димі однієї сигарети смоли та нікотину. 6. Забороняються такі види діяльності з рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби: спонсорування заходів, призначених переважно для осіб віком до 18 років, з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої. Юрист Асоціації Видавців Періодичної Преси Конончук Анжела Олександрівна 8(044)239-29-75, 8(050)683-69-79 [email protected] |
Що таке конфлікт? Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів |
Що таке світло? Що таке кут падіння, кут відбиття та кут заломлення при падінні світлової хвилі на поверхню розподілу двох середовищ? |
ІІІ семінару Організація роботи відділу (самоорганізація). Формалізація. Регламенти. Планування. Продажі акціями. Акції. Спеціальні рекламні додатки.... |
Звучить дуже гучно і пафосно. Таке враження, що це щось таке надзвичайне,... Ро сенс мого життя, я б сказала одне слово – Щастя. Я так готова була відповісти колись, і зараз моя думка не змінилась. Але колись... |
Лекція ЩО ТАКЕ ЕТИКА? |
Що таке агіографічна література? |
Дайте усні відповіді на запитання: Що таке воскресіння? |
Надали Підрядник, з другої сторони, уклали цей договір про таке |
1. Що таке «гроші» Г легкість перетворення банківських депозитів, акцій, облігацій, нерухомості, інших активів у готівкові |
1. Що таке «гроші» Г легкість перетворення банківських депозитів, акцій, облігацій, нерухомості, інших активів у готівкові |