Що таке спонсорство?


Скачати 33.68 Kb.
Назва Що таке спонсорство?
Дата 21.06.2013
Розмір 33.68 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Інформатика > Вопрос
Що таке спонсорство?


Головне питання, що турбує всіх рекламних менеджерів – як відрізнити спонсорство від прихованої (таємної) реклами? І чим взагалі відрізняється спонсорська допомога від реклами?
Визначення спонсорства міститься в ст. 1 Закон України «Про благодійництво та благодійні організації» «спонсорство - добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами набувачів благодійної допомоги з метою популяризації виключно свого імені (найменування), свого знака для товарів і послуг».
Ст.1 Закону України «Про рекламу» детально визначає різницю між рекламою, прихованою рекламою та спонсорством:

реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;
прихована реклама - інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій;
спонсорство - добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами будь-якої діяльності з метою популяризації виключно свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг.
Тобто різниця існує.

По-перше, це сама інформація про особу або продукт, тобто наприклад розповідається про якість продукту, переваги – певним чином звучить переконання скористатися послугами певної особи (осіб, фірми) або придбати певний товар; при спонсорстві вказується тільки імя, найменування або знак для товарів та послуг (наприклад торгова марка) – тобто з поданої інформації неможливо встановити чим займається певна особа (особи, фірма), або який саме продукт (його якість, особливість і т.і.) являє собою певна торгова марка.

По-друге, сама інформація, яка подається в рекламних цілях –призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів та їх інтерес до особи чи товару, при спонсорстві – головна мета – популяризація тільки свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг (щоб споживач дізнався про те, що така торгова марка, найменування або особа взагалі існує).

По-третє головна різниця між прихованою рекламою і спонсорством – це мета подання певної інформації – метою є популяризація імені, найменування, знака для товарів та послуг чи сформувати або підтримати обізнаність споживачів і викликати їх інтерес до особи чи продукту.
Які особливості розміщення інформації про спонсорів?
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про рекламу»:

1. У теле-, радіопередачах, матеріалах в інших засобах масової інформації, видовищних та інших заходах, які створені і проводяться за участю спонсорів, забороняється наводити будь-яку інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари, крім імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів.

2. Не можуть бути спонсорами особи, що виробляють чи розповсюджують товари, реклама яких заборонена законом.

3. Не можуть бути спонсорами особи, що виробляють чи розповсюджують товари, виробництво та/або обіг яких заборонено законом.

4. Програма, передача, підготовлена за підтримки спонсора, повинна бути означена за допомогою титрів чи дикторського тексту на початку та/або наприкінці програми, передачі.

5. Спонсор не має права впливати на зміст та час виходу в ефір програми, передачі або зміст матеріалів друкованого видання, які він спонсорує.

6. Спонсорство програм і передач новин забороняється.
Ст. 22 Закону України «Про рекламу» встановлює зокрема особливості спонсурування з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої:

4. Спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється.

Дозволяється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої.

5. Реклама тютюнових виробів повинна супроводжуватись інформацією про кількісний вміст у димі однієї сигарети смоли та нікотину.

6. Забороняються такі види діяльності з рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби:

спонсорування заходів, призначених переважно для осіб віком до 18 років, з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої.
Юрист Асоціації Видавців Періодичної Преси

Конончук Анжела Олександрівна

8(044)239-29-75,

8(050)683-69-79

[email protected]

Схожі:

Що таке конфлікт?
Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопри­чини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів
Що таке світло?
Що таке кут падіння, кут відбиття та кут заломлення при падінні світлової хвилі на поверхню розподілу двох середовищ?
ІІІ семінару
Організація роботи відділу (самоорганізація). Формалізація. Регламенти. Планування. Продажі акціями. Акції. Спеціальні рекламні додатки....
Звучить дуже гучно і пафосно. Таке враження, що це щось таке надзвичайне,...
Ро сенс мого життя, я б сказала одне слово – Щастя. Я так готова була відповісти колись, і зараз моя думка не змінилась. Але колись...
Лекція  ЩО ТАКЕ ЕТИКА?

Що таке агіографічна література?

Дайте усні відповіді на запитання: Що таке воскресіння?

Надали Підрядник, з другої сторони, уклали цей договір про таке

1. Що таке «гроші»
Г легкість перетворення банківських депозитів, акцій, облігацій, нерухомості, інших активів у готівкові
1. Що таке «гроші»
Г легкість перетворення банківських депозитів, акцій, облігацій, нерухомості, інших активів у готівкові
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка