|
Скачати 28.64 Kb.
|
Диференціація та індивідуалізація навчання та сенсорні канали. В основу як індивідуального, так і диференційованого підходів можуть бути покладені знання педагога про сенсорні переваги, які мають учні. Як відомо, кожна людина сприймає, засвоює і відтворює інформацію в залежності від того сенсорного каналу, який у неї домінує. Такими каналами є візуальний (зоровий), аудіальний (слуховий) та кінестетичний (тактильний). Отже, будь-яка інформація, яку ми прагнемо передати, бажано, щоб була багатоканальною. Таким чином, візуали мають побачити те, що вчать. Вони значно швидше відтворюють інформацію, яку бачили, або яку уявляли у вигляді образів. Аудіали добре засвоюють ту, інформацію, яку чули або обговорювали. Кінестети прагнуть відчути на дотик, записати, рухатись, відчувати тілесний комфорт, запам’ятовують найкраще те, дію чого відчували тілом або уявляли як воно діє на тіло. Тому, якщо вчитель володіє інформацією про домінуючий сенсорний канал учня, він може суттєво полегшити процес сприймання, запам’ятовування, відтворення та використання на практиці інформації, яку вивчають учні. Визначення типу сенсорних переваг За допомогою таких запитань можна визначати домінуючий тип сенсорних переваг: Інструкція: Спробуйте уявити, відчути, пригадати те, що зазначено у запитаннях і оцініть за 10 бальною шкалою, наскільки Вам швидко і легко виконати ці завдання.
Примітка: Кожне із завдань оцінюється за 10 бальною шкалою. Чим легше і швидше виконати, тим більше балів. (Підготувала Волошечко О.В.) |
Уроку: Річкові системи Дніпра, Сіверського Донця, Південного Бугу, Дністра. Канали Тема уроку: Річкові системи Дніпра, Сіверського Донця, Південного Бугу, Дністра. Канали |
Тема: Диференціація звуків [с з] Продовжувати розвивати у дітей просодичну сторону мовлення: темп, ритм, висоту та силу голосу |
Програма психологічного супроводу інтелектуального розвитку учнів молодшого шкільного віку Адаптація до навчальної діяльності легко проходить для дітей, у яких вже розвинені базові інструменти активного пізнання навколишнього... |
Тема: Диференціація звуків ш і жу реченнях Обладнання: предметні картинки,серія картинок за оповіданням «Знайшли їжака»,гра «Чарівна ручка» |
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі «Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки» |
Практична робота №2 «Виділення областей та їхня обробка» Навчальна. Навчитися виділяти області на зображеннях, робити уточнення виділення, використовувати маски та канали |
Практична робота №2 «Виділення областей та їхня обробка» Навчальна. Навчитися виділяти області на зображеннях, робити уточнення виділення, використовувати маски та канали |
Міжнародний медіа-рух «ЧИСТІ КАНАЛИ» Оргкомітет з підготовки Навколосвітнього Каравану В Україні розпочалася пiдготовка до всеукраiнської блiц-акцiї «КНИЖКОВА ХВИЛЯ», що вiдбудеться на головних вулицях мiст Украiни 17... |
Тема: Диференціація звуків [ с ] – [ ш ] Мета Виховувати уміння добирати ознаки та дії до предмета. Розвивати фонематичні процеси (уявлення, сприймання, відтворення), слухову... |
«Інтерактивні технології навчання при викладанні математики» Робота викладача математики Це спів навчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами... |