ТЕМА: Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer


Скачати 100.71 Kb.
Назва ТЕМА: Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer
Дата 29.05.2013
Розмір 100.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Лабораторна робота № 16
ТЕМА: Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer.
МЕТА: навчитись завантажувати програму, настроювати параметри її функціонування, переглядати веб-сторінки, зберігати інформацію з веб-сторінок у різних форматах, а також зберігати окремі елементи веб-сторінок; використовувати мережевий та автономний режим роботи програми.
ХІД РОБОТИ
Запишіть тему і мету практичної роботи у зошит. Складіть звіт про виконання практичної роботи.
ЗАВДАННЯ 1. Вивчення структури вікна програми Internet Explorer.

1. Активуйте програму Internet Explorer одним із способів:

а) активувати ярлик програми на Робочому столі;

б) кнопка ПускПрограммыInternet Explorer;

в) натиснути кнопку із значком програми Internet Explorer
на панелі Быстрый запуск.

2. Переконайтесь в тому, що, як більшість вікон додатків,
вікно програми Internet Explorer містить:

а) смугу заголовка зі стандартними елементами управління;

б) головне меню вікна;

в) стандартну панель інструментів;

г) панель Адрес;

д) робочу область вікна;

є) рядок стану.

У рядку стану відображається поточна інформація про про­цес завантаження веб-сторінки та параметри мережевого спо­лучення.

3. Проведіть дослідження призначення кнопок Стандарт­ної панелі інструментів.

Стандартна панель інструментів містить такі кнопки:

«Назад» – для переходу до попередньої завантаженої сто­рінки;

«Вперед» – для переходу до наступної сторінки (кнопка до­ступна після одного або кількох клацань мишею на кнопці На­зад);

«Остановить» – для переривання зв’язку з поточним вуз­лом і зупинки передавання даних;

«Обновить» – дає змогу відновити інформацію у поточному вікні, знову завантаживши сторінку з сервера (застосовується тоді, коли щось на екрані має небажаний вигляд, або якщо ін­формація на вузлі відновлюється дуже часто і необхідно пере­глянути найсвіжішу сторінку);

«Домой» – для переходу до «домашньої» сторінки, з якої завжди починається навігація в Інтернеті;

«Поиск» – для пошуку ресурсів Інтернету за введеними словами за допомогою пошукового сервера Internet Explorer;

«Избранное» – для накопичення найцікавіших сторінок Інтернету та доступу до них;

«Медиа» – виклик медіа-засобів локального комп’ютера;

«Журнал» – для пошуку і вибору сторінок Інтернету, до яких зверталися під час попередніх сеансів роботи з програмою Internet Explorer;

«Почта» – завантаження програми Outlook Express (або ін­шої програми – поштового клієнта) для роботи з електронною поштою та групами новин;

«Печать» – для друкування вмісту робочої області вікна Internet Explorer;

«Правка» – виклик текстового редактора для редагування поточної сторінки;

«Обсудить» – виклик програми MSN Messenger Service, наприклад для проведення відеоконференцій.
ЗАВДАННЯ 2. Активізуйте програму Internet Explorer. Вивчіть засоби настроювання параметрів програми Internet Explorer, послуговуючись наведеними методичними рекомендаціями.
Методичні рекомендації

Перед початком роботи в разі необхідності здійснюється на­строювання програми (вибір «домашньої» сторінки, режиму перегляду сторінок і т. д.). У вікні програми Internet Explorer відкривають меню СервисСвойства обозревателя. В процесі цьо­го відкривається діалогове вікно (див. рис. 16.1), на відповід­них вкладках якого можна вказати параметри.


Рис. 16.1. Діалогове вікно Свойства обозревателя. Вкладка Общие

Для вибору «домашньої» (початкової) сторінки потрібна вкладка Общие, в якій до поля Адрес вводиться необхідна адре­са. На цій вкладці можна збільшити чи зменшити розмір дис­кового кешу, натиснувши кнопку Параметры у рядку Времен­ные файлы Интернет. Після цього з’явиться діалогове вікно Параметры (рис. 16.2), в якому за допомогою бігунка можна змінити розмір дискового кешу, а також задати режим онов­лення збережених веб-сторінок.


Рис. 16.2. Діалогове вікно Параметры
Щоб вибрати, наприклад, режим читання сторінок (з ма­люнками або без них), треба виділити вкладку Дополнительно й у розділі Мультимедиа (рис. 16.3) встановити необхідні оп­ції. Завантажуватиметься веб-сторінка значно швидше без об’єктів мудьтимедіа. Довантажити ці об’єкти можна і потім, скориставшись контекстним меню пустої рамки об’єкта.


Рис. 16.3. Діалогове вікно Свойства обозревателя. Вкладка Дополнительно
Проведіть дослідження змісту решти вкладок діалогового вікна Свойства обозревателя.

Якщо під час завантаження сторінки замість літер українсь­кого чи російського алфавіту на екрані з’являються безглузді послідовності спеціальних символів або рідкісні літери євро­пейських алфавітів, то потрібно перемкнути кодування сим­волів. Для цього слід виконати команду: меню ВидВид коди­ровки і вибрати один із варіантів: кирилица (Windows).
ЗАВДАННЯ 3. Активуйте програму Internet Explorer. Вивчіть засоби переміщення по веб-сторінках та їх збереження на локальному комп’ютері, послуговуючись наведеними методичними рекомендаціями.
Методичні рекомендації

Браузер надає кілька засобів вибору веб-сторінок.

Для пошуку потрібних сторінок можна використати їхню URL-адресу, яку треба ввести до поля Адрес. Після натиснення на клавішу <Enter> сторінку буде знайдено й завантажено.

Набираючи адресу, можна нехтувати префіксом http://, який буде додано автоматично, якщо в імені сервера є http:// www. Крім того, програма доповнює адреси, що набираються символ за символом, до повних із списку тих, що раніше вико­ристовувалися. Якщо після такого доповнення необхідну адре­су буде набрано, то досить натиснути на клавішу <Enter>. Якщо ні – слід продовжувати введення символів.

У ході роботи браузер запам’ятовує 15 останніх використа­них адрес у списку, який розкривається клацанням мишею на кнопці в полі Адрес (це поле зі списком). Вибрану зі списку ад­ресу буде занесено до поля Адрес.

Адресу URL можна вписати у поле адреси також через бу­фер обміну, виділивши її в тексті (наприклад, за допомогою комбінації клавіш Ctrl + С), а потім встановити текстовий кур­сор у полі адреси і натиснути Ctrl + V.

Веб-сторінка на екрані може містити різні елементи (текст, зображення та ін.) і гіперпосилання. Гіперпосилання зображу­ються у вигляді виділених (кольором або шрифтом) фрагмен­тів тексту, значків або малюнків. Часто вони оформлені як кнопки Windows. Із посилань можуть будуватися різноманітні меню або вони просто зустрічаються в тексті сторінки. Коли курсор розмістити на посиланні, він має вигляд руки з вказів­ним пальцем, а в рядку стану браузера (в нижній частині вік­на) з’являється DNS-адреса гіперпосилання. Вона може вказу­вати на інше місце сторінки або на іншу веб-сторінку. Клацнувши мишею на посиланні, можна завантажити від­повідну сторінку або перейти до іншого місця документа.

Для завантаження іншої сторінки у новому вікні потрібно активізувати команду ФайлСоздатьОкно або натиснути клавіші Ctrl + N і ввести адресу нової сторінки.

Команда Открыть ссылку в новом окне з контекстного меню дає змогу розпочати завантаження нової сторінки в ін­шому вікні без переривання завантаження поточної сторінки. В процесі клацання лівою кнопкою миші на посиланні завантажен­ня старої сторінки припиняється. Завантаження сторінки можна також припинити, клацнувши на кнопці Остановить стандартної панелі інструментів.

Під час завантаження сторінки в рядку стану відображаєть­ся інформація про цей процес, зокрема відносний обсяг заван­таженої частини документа. Процес завантаження супрово­джується активізацією значка у правому верхньому куті вікна браузера. Якщо час завантаження буде неприйнятно великим, то процес можна перервати, клацнувши мишею на кнопці Стоп панелі інструментів.

Назви потрібних сторінок можна запам’ятати у папці Из­бранное. Для цього досить клацнути правою кнопкою миші на її імені й вибрати у контекстному меню Добавить в Избранное або перетягнути гіперпосилання на кнопку Избранное. Інший варіант: спочатку відкрити папку Избранное і перетягнути гі­перпосилання в одну з підпорядкованих папок. Щоб активізу­вати сторінку з цієї папки, необхідно клацнути мишею на її імені. Усі перераховані дії можна виконати також за допомо­гою команд меню Избранное.

Протягом роботи браузер записує всі використані імена веб-сторінок у спеціальному файлі, доступ до якого дає кнопка Журнал. У Журналі запам’ятовуються сторінки, які було ви­користано протягом останніх кількох тижнів. Журнал також може бути джерелом адрес веб-сторінок.

Крім того, для перегляду сторінок, які відвідувалися під час поточного сеансу, можна використати кнопки Вперед і Назад.
ЗАВДАННЯ 4. Вивчіть порядок роботи з веб-сторінками та з їх вмістом, послуговуючись наведеними методичними рекомендаціями.
Методичні рекомендації

Програма-браузер є інтерпретатором, що відтворює зовніш­ній вигляд документа на екрані. Для перегляду опису в його істинному вигляді (у вигляді звичайного тексту) з метою аналі­зу структури потрібно активувати команду меню ВидВ виде HTML чи скористатись контекстним меню веб-сторінки.

Складові мультимедійного веб-документа передаються у власних форматах і можуть відтворюватися за наявності від­повідних засобів. Тому в різних браузерах вигляд веб-сторінки на екрані може бути різним.

Елементами гіпертекстового документа можуть бути текст, зображення, анімація, звук, відео. Всі складові можна відтвори­ти при перегляді веб-сторінки. Якщо елемент представлено знач­ком, то він відтворюється після клацання на ньому мишею.

Переміщення по сторінці проводиться по посиланнях, за до­помогою смуг прокручування або через команди контекстного пошуку з меню Правка. Сторінка може також містити кадри – вікна, вміст яких переглядається незалежно від основного документа за допомогою власних смуг прокручування.

Завантаження веб-сторінок, особливо переобтяжених зобра­женнями і кадрами, іноді триває довго. Для прискорення проце­су можна відключити виведення зображень. Після цього замість зображень на екран виводяться тільки рамки зі значками в ліво­му верхньому куті. Для перегляду зображень у рамках користу­ються командою Показать рисунок з контекстного меню.

Якщо під час перегляду сторінок виникають паузи, реко­мендується відкрити декілька вікон командою ФайлСоздатьОкно або комбінацією клавіш Ctrl + N. Переходи між вікнами (стандартними для Windows засобами) дають змогу вивчати одну сторінку, поки інша завантажується.

Потрібну сторінку або зображення можна зберегти у файлі. Поточна сторінка зберігається командою ФайлСохранить как, після чого відкривається стандартне вікно збереження до­кумента. Сторінку можна зберегти повністю, у вигляді HTML і як просто текст, вибравши відповідний тип файла у вікні збереження. Можна виділити необхідний фрагмент, скопіювати його в буфер обміну, а потім вставити з буфера в документ будь-яко­го текстового редактора, наприклад в Microsoft Word. У разі необхідності зображення зберігають командою Сохранить ри­сунок как з контекстного меню для кожного рисунка окремо.

Для перегляду збережених сторінок без підключення до ме­режі Інтернет необхідно перевести браузер в автономний ре­жим командою меню ФайлАвтономная работа.
ЗАВДАННЯ 5. Вивчення автономного режиму роботи браузера.

  1. У вікні програми Internet Explorer відкрийте меню ФайлАвтономная работа.

  2. Натисніть кнопку Журнал на стандартній панелі інстру­ментів.

  3. Відкрийте і перегляньте декілька веб-сторінок.

  4. Які елементи присутні на переглянутих веб-сторінках?

  5. Перегляньте одну з веб-сторінок у вигляді HTML-коду.

  6. Збережіть вміст однієї з активованих сторінок як тексто­вий документ з ім’ям Лаб_№ 16 у своїй папці на сервері.


ЗАВДАННЯ 6. Захистіть виконану роботу.

Запитання до захисту лабораторної роботи:

  1. Яке призначення мають браузери?

  2. Назвіть найбільш поширені браузери.

  3. Перелічіть режими роботи браузера.

  4. Чому в деяких випадках виникають проблеми з відобра­женням українського та російського тексту?

  5. Які засоби має браузер Internet Explorer для правильного відображення українського та російського тексту?

  6. Що таке URL-адреса? Яку структуру має URL-адреса?

  7. Як зберегти веб-сторінку?

  8. Розкажіть, як зберегти графічний об’єкт з веб-сторінки.

  9. Поясніть, як задати розмір дискового кешу для збере­ження веб-сторінок.

  1. Які способи прискорення завантаження веб-сторінок має браузер?

  2. У чому полягає призначення системи папки Избранное?

  3. Яку максимальну кількість адрес містить список поля панелі Адрес вікна браузера?

  4. Розкажіть, як призначити «домашню» веб-сторінку.

  5. Назвіть формати збереження вмісту веб-сторінки і роз­кажіть як призначити певний формат.




Схожі:

Тема. Налаштування браузера Microsoft Internet Explorer. Збереження ресурсів та адрес Інтернету
Формування вмінь і навиків використання браузера Microsoft Internet Explorer для роботи в Інтернеті, збереження ресурсів та адрес...
Тема. Налаштування браузера Microsoft Internet Explorer. Збереження ресурсів та адрес Інтернету
Формування вмінь і навиків використання браузера Microsoft Internet Explorer для роботи в Інтернеті, збереження ресурсів та адрес...
Тема: Робота з браузером
Мета: ознайомлення з прикладної програмою Internet Explorer і з пошуковими системами Yandex, Google, Rambler, Meta, MetaBot. 
Тема: Робота з браузером
Мета: ознайомлення з прикладної програмою Internet Explorer і з пошуковими системами Yandex, Google, Rambler, Meta, MetaBot. 
ТЕМА: Робота з браузером
Для роботи в WWW може бути використана програма-броузер MS Internet Explorer. За її допомогою можна проглядати веб-сторінки (веб...
Тема: Відкриття та перегляд Web-сторінок
...
Загальні відомості про браузери. Налагодження параметрів браузера
...
Основи роботи в Microsoft Office FrontPage 2003
В даний час створення власного або корпоративного віртуального представництва в Internet не є складною задачею навіть для початківців...
ТЕМА: Операційні системи Windows. Технологія роботи з файловою системою. Програма
Сформувати навички виконання основних операцій: перегляду, копіювання, перейменування, створення папок і документів, переміщення,...
План-конспект лекції Тема: “Принципи роботи Internet. Ресурси Internet”
Слід зазначити, що фізичні відстані в Інтернеті не важливі. Наприклад, обмін даними відбуватиметься однаково між комп'ютерами як...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка