«Виховання духовно-моральної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції». Методист відділу освіти Г. В. Клибус відкрила семінар словами видатного педагога Івана Боско : «Без християнства взагалі немає виховання». Девізом стали слова В


Скачати 24.66 Kb.
Назва«Виховання духовно-моральної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції». Методист відділу освіти Г. В. Клибус відкрила семінар словами видатного педагога Івана Боско : «Без християнства взагалі немає виховання». Девізом стали слова В
Дата13.05.2013
Розмір24.66 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Семінар заступників директорів з виховної роботи

22 листопада 2011 року на базі Старунського НВК відбувся семінар заступників директорів з виховної роботи на тему « Виховання духовно-моральної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції ». Методист відділу освіти Г. В. Клибус відкрила семінар словами видатного педагога Івана Боско : «Без християнства взагалі немає виховання » . Девізом стали слова В. Сухомлинського «…людина народжується на світ не для того , щоб зникнути безвісною пилинкою . Людина народжується , щоб лишити по собі вічний слід .»

Заступник директора з виховної роботи М. Хімчак розповіла про життя та діяльність навчального закладу . У виступі підкреслила , що формування життєвих компетентностей школярів , розвиток їх духовного світу на засадах християнської моралі трактується сьогодні як основне завдання школи . Для реалізації свого життя зараз і в майбутньому дитина мусить вибирати для себе той чи інший ідеал . І саме християнське виховання відкриває безмежний світ , у якому можна « працювати над собою » , набувати знання , розвивати самоаналіз , саморефлексію , самовідданість .

Практичний модуль розпочався із екскурсії до каплички Пресвятої Богородиці. Учасники семінару дізналися про історію її зведення , а також прийняли участь у молебні , який відправив о. В. Луцак . А далі на заступників чекало багато змістовних і цікавих заходів. Учасники семінару відвідали годину спілкування з використанням інформаційно-комунікаційних технологій « Сіючи любов , любов пожнемо »( Ж. Круасан ) , яку провела класний керівник 11 класу Р.М. Григорук . Атмосфера добра , милосердя , людяності панувала в класі , а учні виділялися щирістю , безпосередністю , вмінням висловлювати думки , аналізувати зворушливі розповіді , розумінням актуальності Божих заповідей у наш час . Особливо вразив учасників семінару відеоролик « Інтерв'ю з Богом » глибиною змістовних порад Бога для улюблених дітей . Всі присутні після цієї години спілкування понесли в своєму серці часточку любові , щоб розділити її зі своїми рідними і друзями .

А метою години спілкування « Молюся , Господи , за все , що посилаєш » , яку провела на високому рівні класний керівник 9 класу О.І. Варга , було поглибити знання учнів про молитву як ліричний жанр української поезії ; виховувати усвідомлення того , що молитва є потребою духовного життя кожної людини . Учні читали поезії Л. Костенко , Р. Купчинського , В. Стуса , Т.Майданович , А.Кох , М. Вороного , висловлювали власні думки, складали асоціації щодо цілющої сили молитви , а на завершення відкрили свої серця для щирої розмови з Богом , склавши власну молитву .

Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ » , обговорення ситуацій , творче завдання «Серце доброти » , гра « Репортер » - це ті методи , які використовувала під час години спілкування « Людського серця доброта » у 6 класі Іванюк М. М.

На годині спілкування « Обірвані молитви » , яку провела педагог-організатор Г. М. Лукач , всі присутні ознайомилися з постаттю монаха-літописця ЧСВВ Романа Луканя , який був вірний церкві і народу . Використовуючи його історичні праці та епістолярну спадщину, учням прищеплювались почуття добра і милосердя , любові до ближнього , почуття гордості за свою Батьківщину .

Родзинкою семінару було виконання духовних творів у виконанні чоловічого гурту «Старунці» .

Кожен з нас глибоко усвідомлює , що шляхетна , людяна , духовно чиста людина є найбільшою цінністю в Божих очах . Хочеться вірити ,що такі духовно-моральні поняття як честь , совість , гідність , милосердя понесли з собою у світ учасники семінару.














Схожі:

Виховання найбільш діалектична і найбільш суперечлива сфера педагогічної...
Виникла соціальна потреба у формуванні творчої особистості майбутнього спеціаліста, який би зміг розв’язувати як щоденні, так і масштабні...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
На виконання річного плану роботи відділу освіти та з метою створення належних умов для організації відпочинку та оздоровлення учнів...
НАКАЗ
«Про вивчення курсів духовно-морального виховання у 2013/2014 навчальному році» та для забезпечення виконання програми дослідно-експериментальної...
Н. В. Бугайчук методист лабораторії виховної роботи ЧОІПОПП
Від створення умов сприятливих для творчої діяльності до співробітництва педагога і дітей, та до самостійної творчості, яка і формує...
Принципи процесу виховання – їх характеристика ”. Анотація
Автор висвітлює концепцію національного виховання і її принципи. Наведені приклади практичної реалізації принципів виховання в освітньому...
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ, ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО...
Навіщо учень вивчає математику? Для того, щоб розвинути математичне мислення, а не для того, щоб визубрити формули і теореми, від...
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Прикарпаття, виховання їх в дусі патріотизму та демократичних цінностей, створення умов для формування інтелектуального потенціалу...
ФОРМУЄМО ЕКОЛОГІЧНУ КУЛЬТУРУ ДОШКІЛЬНИКА
України" зазначено: "Екологічна освіта як цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості,...
Методичні аспекти створення програми виховання класу Анотація. В...
Завдання сучасної школи щодо формування творчої, соціальне активної, всебічно розвиненої особистості вимагають від педагогів нових...
Особливості ґендерного виховання в сучасній школі
Особистісно зорієнтоване виховання – це утвердження людини як найвищої цінності, на основі якої ґрунтуються всі інші суспільні пріоритети....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка