|
Скачати 24.66 Kb.
|
Семінар заступників директорів з виховної роботи 22 листопада 2011 року на базі Старунського НВК відбувся семінар заступників директорів з виховної роботи на тему « Виховання духовно-моральної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції ». Методист відділу освіти Г. В. Клибус відкрила семінар словами видатного педагога Івана Боско : «Без християнства взагалі немає виховання » . Девізом стали слова В. Сухомлинського «…людина народжується на світ не для того , щоб зникнути безвісною пилинкою . Людина народжується , щоб лишити по собі вічний слід .» Заступник директора з виховної роботи М. Хімчак розповіла про життя та діяльність навчального закладу . У виступі підкреслила , що формування життєвих компетентностей школярів , розвиток їх духовного світу на засадах християнської моралі трактується сьогодні як основне завдання школи . Для реалізації свого життя зараз і в майбутньому дитина мусить вибирати для себе той чи інший ідеал . І саме християнське виховання відкриває безмежний світ , у якому можна « працювати над собою » , набувати знання , розвивати самоаналіз , саморефлексію , самовідданість . Практичний модуль розпочався із екскурсії до каплички Пресвятої Богородиці. Учасники семінару дізналися про історію її зведення , а також прийняли участь у молебні , який відправив о. В. Луцак . А далі на заступників чекало багато змістовних і цікавих заходів. Учасники семінару відвідали годину спілкування з використанням інформаційно-комунікаційних технологій « Сіючи любов , любов пожнемо »( Ж. Круасан ) , яку провела класний керівник 11 класу Р.М. Григорук . Атмосфера добра , милосердя , людяності панувала в класі , а учні виділялися щирістю , безпосередністю , вмінням висловлювати думки , аналізувати зворушливі розповіді , розумінням актуальності Божих заповідей у наш час . Особливо вразив учасників семінару відеоролик « Інтерв'ю з Богом » глибиною змістовних порад Бога для улюблених дітей . Всі присутні після цієї години спілкування понесли в своєму серці часточку любові , щоб розділити її зі своїми рідними і друзями . А метою години спілкування « Молюся , Господи , за все , що посилаєш » , яку провела на високому рівні класний керівник 9 класу О.І. Варга , було поглибити знання учнів про молитву як ліричний жанр української поезії ; виховувати усвідомлення того , що молитва є потребою духовного життя кожної людини . Учні читали поезії Л. Костенко , Р. Купчинського , В. Стуса , Т.Майданович , А.Кох , М. Вороного , висловлювали власні думки, складали асоціації щодо цілющої сили молитви , а на завершення відкрили свої серця для щирої розмови з Богом , склавши власну молитву . Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ » , обговорення ситуацій , творче завдання «Серце доброти » , гра « Репортер » - це ті методи , які використовувала під час години спілкування « Людського серця доброта » у 6 класі Іванюк М. М. На годині спілкування « Обірвані молитви » , яку провела педагог-організатор Г. М. Лукач , всі присутні ознайомилися з постаттю монаха-літописця ЧСВВ Романа Луканя , який був вірний церкві і народу . Використовуючи його історичні праці та епістолярну спадщину, учням прищеплювались почуття добра і милосердя , любові до ближнього , почуття гордості за свою Батьківщину . Родзинкою семінару було виконання духовних творів у виконанні чоловічого гурту «Старунці» . Кожен з нас глибоко усвідомлює , що шляхетна , людяна , духовно чиста людина є найбільшою цінністю в Божих очах . Хочеться вірити ,що такі духовно-моральні поняття як честь , совість , гідність , милосердя понесли з собою у світ учасники семінару. |
Виховання найбільш діалектична і найбільш суперечлива сфера педагогічної... Виникла соціальна потреба у формуванні творчої особистості майбутнього спеціаліста, який би зміг розв’язувати як щоденні, так і масштабні... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... На виконання річного плану роботи відділу освіти та з метою створення належних умов для організації відпочинку та оздоровлення учнів... |
НАКАЗ «Про вивчення курсів духовно-морального виховання у 2013/2014 навчальному році» та для забезпечення виконання програми дослідно-експериментальної... |
Н. В. Бугайчук методист лабораторії виховної роботи ЧОІПОПП Від створення умов сприятливих для творчої діяльності до співробітництва педагога і дітей, та до самостійної творчості, яка і формує... |
Принципи процесу виховання – їх характеристика ”. Анотація Автор висвітлює концепцію національного виховання і її принципи. Наведені приклади практичної реалізації принципів виховання в освітньому... |
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ, ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО... Навіщо учень вивчає математику? Для того, щоб розвинути математичне мислення, а не для того, щоб визубрити формули і теореми, від... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ Прикарпаття, виховання їх в дусі патріотизму та демократичних цінностей, створення умов для формування інтелектуального потенціалу... |
ФОРМУЄМО ЕКОЛОГІЧНУ КУЛЬТУРУ ДОШКІЛЬНИКА України" зазначено: "Екологічна освіта як цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості,... |
Методичні аспекти створення програми виховання класу Анотація. В... Завдання сучасної школи щодо формування творчої, соціальне активної, всебічно розвиненої особистості вимагають від педагогів нових... |
Особливості ґендерного виховання в сучасній школі Особистісно зорієнтоване виховання – це утвердження людини як найвищої цінності, на основі якої ґрунтуються всі інші суспільні пріоритети.... |