|
Скачати 44.34 Kb.
|
Тема: Поняття та класифікація середовища передачі даних. Мета: познайомити учнів із поняттям та характеристиками середовища передачі даних, розглянути класифікацію каналів зв’язку. Тип уроку: комбінований. Матеріальне забезпечення: роздатковий матеріал. Структура уроку: І. Організаційний момент. 1. Перевірка присутності учнів на уроці. 2. Повідомлення теми і мети уроку. ІІ. Актуалізація розумової діяльності учнів.
ІІІ. Викладення нового матеріалу. План:
У першу чергу для зв’язку комп’ютерів між собою необхідне середовище, через яке передається інформація. Середовищем передачі інформації називаються лінії зв'язку (або канали зв'язку), по яких відбувається обмін інформацією між комп'ютерами. У переважній більшості комп'ютерних мереж (особливо локальних) використовуються провідні або кабельні канали зв'язку, хоча існують і бездротові мережі, які зараз знаходять все більше ширше застосування, особливо в портативних комп'ютерах. Велика увага приділяється вибору потрібного типу кабелю, що в результаті впливає на вартість монтажу всієї мережі в цілому. Також враховують тип передачі повідомлень: послідовний (один кабель) та паралельний (декілька кабелів). Крім того, передача на великі відстані при будь-якому типі кабелю вимагає складної передавальної й прийомної апаратури, тому що при цьому необхідно формувати потужний сигнал на передавальному кінці й детектувати слабкий сигнал на прийомному кінці. При послідовній передачі для цього потрібно всього один передавач і один приймач. При паралельній же кількість необхідних передавачів і приймачів зростає пропорційно розрядності використовуваного паралельного коду. У зв'язку із цим, навіть якщо розробляється мережа незначної довжини (порядку десятка метрів) найчастіше вибирають послідовну передачу. До того ж при паралельній передачі надзвичайно важливо, щоб довжини окремих кабелів були точно рівні один одному. Інакше в результаті проходження по кабелях різної довжини між сигналами на прийомному кінці утвориться часове зрушення, що може привести до збоїв у роботі або навіть до повної непрацездатності мережі. Треба відзначити, що в деяких високошвидкісних локальних мережах все-таки використовують паралельну передачу по 2—4 кабелям, що дозволяє при заданій швидкості передачі застосовувати більш дешеві кабелі з меншою смугою пропускання. Але припустима довжина кабелів при цьому не перевищує сотні метрів. Прикладом може служити сегмент 100Base-T4 мережі Fast Ethernet.
Промисловістю випускається величезна кількість типів кабелів, наприклад, тільки одна найбільша кабельна компанія Belden пропонує більше 2000 їхніх найменувань. Всі кабелі можна розділити на три великі групи:
Кожний тип кабелю має свої переваги й недоліки, так що при виборі треба враховувати як особливості розв'язуваного завдання, так і особливості конкретної мережі, у тому числі й використовуваної топології.
Можна виділити наступні основні параметри кабелів, принципово важливі для використання в локальних мережах:
У цей час діють наступні стандарти на кабелі:
IV. Закріплення матеріалу:
V. Домашнє завдання. Опрацювати конспект. |
Тема: Під'єднання комп'ютерів до локальної мережі Мета: Навчити учнів здійснювати встановлення доступу до середовища передачі даних |
Тема: Обмін інформацією у локальній мережі Мета: Навчити учнів здійснювати встановлення доступу до середовища передачі даних та здійснювати обмін даними |
Тема: Обмін інформацією у локальній мережі Мета: Навчити учнів здійснювати встановлення доступу до середовища передачі даних та здійснювати обмін даними |
Об’єднані мережі. Історія розвитку, проблеми об’єднаних мереж Методи доступу до середовища передачі даних в локальних мережах. Відповідність протоколів локальних мереж та моделі OSI |
Конспект уроку з інформатики Тема. Поняття комп'ютерної графіки. Растрові, векторні, фрактальні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та... |
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт... Тема. Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи. Призначення та класифікація... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Ці технології підтримують передачу голосу, високошвидкісну передачу даних і відеосигналів, створюючи при цьому значні переваги як... |
Тема : Склад комп’ютера та взаємодія між вузлами Комп’ютер – це універсальний електронний пристрій, призначений для автоматизації накопичення, збереження, опрацювання, передачі та... |
ТЕМА. ОГЛЯД РЕЛЯЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ДАНИХ. МОДЕЛЬ «СУТНІСТЬ-ЗВ'ЯЗОК» Мета: сформувати уявлення про реляційну модель даних, типи зв'язків між даними, поняття відношення, атрибута, ключа |
Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення простих вибіркових запитів Нові терміни та поняття: впорядкування даних,фільтр, простий фільтр, розширений фільтр, команди меню Записи |