Додаткова Угода № до Договору
про надання телекомунікаційних послуг № від „ ” 2005 року
НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Акціонерне товариство закритого типу „Інтер-Телеком”, в особі Комерційного директора Бондарева В.О., який діє на підставі довіреності № 48/1 від „30” січня 2004 року, що іменується далі Виконавець, з однієї сторони, та в особі µ , який діє на підставі , що іменується далі Замовник, з іншої сторони, що при спільному згадуванні можуть іменуватись Сторони і кожен окремо Сторона, уклали цю Додаткову угоду (надалі – "Додаткова угода") про наведене нижче.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
У цій Додатковій угоді, терміни вживаються у наступному значенні:
Послуга – надання Замовнику доступу до мережі Інтернет згідно додатку до цієї Додаткової угоди.
Мережа Інтернет – глобальна комп’ютерна мережа що об’єднує комп’ютерні мережі та інформаційні ресурси, котрі належать різним юридичним і фізичним особам, та яка забезпечує передачу і прийом інформації між різними комп’ютерами та комп’ютерними мережами.
Телекомунікаційна мережа – комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням.
Вихідний трафік – весь об’єм інформації, що передається Замовником в телекомунікаційну мережу Виконавця.
Вхідний трафік – весь об’єм інформації, що приймається Замовником з телекомунікаційної мережі Виконавця.
Кінцеве обладнання Замовника – обладнання Замовника, за допомогою якого комп’ютер або комп’ютерна мережа Замовника підключається до телекомунікаційної мережі Виконавця з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг.
Інформація – будь які сигнали, звуки, текст, зображення, знаки, що передаються/приймаються Замовником в/з телекомунікаційної мережі Виконавця.
Трафік Інтер-Телеком – вхідний та вихідний трафік, який передається та/або приймається Замовником, і який не виходить за межі телекомунікаційної мережі Виконавця (за межі автономної системи AS 25386).
Український трафік – вхідний та вихідний трафік, який передається та/або приймається Замовником через автономну систему AS 15645 (Мережа обміну Інтернет трафіком UA-IX), та/або автономну систему AS16124 (Вузол обміну ІР трафіком ВАТ „Укртелеком”).
Закордонний трафік – весь вхідний та вихідний трафік, що передається Замовником, який не підпадає під визначення Трафіка Інтер-Телеком та Українського трафіка.
Білінгова система – програмно-апаратний комплекс для обліку платежів та наданих послуг.
Особовий рахунок – лічильник, на якому фіксуються платежі Замовника та суми грошових коштів, утриманих (списаних) з вищезгаданих платежів в якості оплати за Послуги. Особовий рахунок має унікальний номер.
Аутентифікаційні дані – унікальні логін (login) та пароль (password) Замовника, які використовуються для доступу до Особистого кабінету через мережу Інтернет або до конкретної Послуги.
Особистий кабінет – web-сторінка на сайті Виконавця, яка містить в собі статистичну інформацію про об’єм отриманих Послуг та поточний стан Особового рахунку Замовника. Адреса сторінки входу до Особистого кабінету вказана у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди.
Авторизація клієнта – процес аналізу на сервері Виконавця введених Замовником Аутентифікаційних даних, за результатом якого визначається наявність у Замовника прав отримати Послугу або потрапити до Особистого кабінету.
Сесія – чергове одноразове неперервне користування послугою доступу до мережі Інтернет. Максимальна тривалість сесії – 24 години.
Всі інші терміни, що не передбачені цією Додатковою Угодою, трактуються відповідно діючого закону про телекомунікації.
2. ПРЕДМЕТ
2.1. Згідно цієї Додаткової угоди №1 до Договору про надання телекомунікаційних послуг № від „ ” 2005 року (далі Додаткова угода), Виконавець надає Замовнику Послугу, а Замовник приймає надану Виконавцем Послугу і оплачує її, як визначено в цій Додатковій угоді.
2.2. Характеристика та технологія надання Послуги наведена у відповідних Додатках до цієї Додаткової угоди.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ
3.1. Для надання Послуги, Виконавець, на протязі терміну, зазначеного в відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди, проводить роботи по забезпеченню можливості підключення Замовника до Послуги. Про закінчення виконання таких робіт Виконавець повідомляє Замовника за телефоном або шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, вказану у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди.
3.2. Підключення здійснюється силами Виконавця або Замовника, відповідно до умов Додатку до цієї Додаткової Угоди.
3.2.1. У випадку, якщо підключення здійснюється Виконавцем - запланованою датою надання є термін виконання робіт по підключенню Замовника до Послуги. Отримання послуги Замовником відбувається з моменту підписання Сторонами Акту про підключення.
3.2.2. У випадку, якщо підключення здійснюється силами Замовника, перше отримання послуги Замовником має відбутися протягом 7 робочих днів з моменту отримання ним повідомлення про можливість підключення. Якщо Замовник не отримав вперше Послугу у вказаний термін та не відмовився від Послуги, то на 8-й робочий день вважається, що отримання Послуги розпочалося.
3.3. Обладнання, необхідне для підключення до послуги може бути придбане Замовником у Виконавця, на підставі окремої угоди, або придбане самостійно. У випадку якщо, підключення відбувається за тарифним пакетом, що передбачає надання Виконавцем Замовнику необхідного обладнання, то таке обладнання буде передане для встановлення або встановлене на термін дії такого тарифного пакету, про що буде підписано Акт про передачу обладнання у тимчасове користування, з зазначенням переліку комплектації та вартості встановленого обладнання.
Власник обладнання зазначається у відповідному Додатку до цієї Додаткової Угоди.
3.4. На протязі 7 робочих днів після підключення Замовник має право відмовитися від послуги. У випадку, якщо відмову від Послуги спричинило неналежне надання Послуги або невідповідність характеристикам, заявленим у Додатку до цієї Додаткової Угоди, Виконавець запропонує Замовнику інші умови надання Послуги, згідно тарифного плану Виконавця. В випадку незгоди Замовника, йому будуть повернені Виконавцем кошти, перераховані Замовником при укладенні цієї Додаткової угоди, за вирахуванням вартості спожитого трафіка згідно умов тарифного пакета.
Якщо Замовник відмовляється від послуги з причин не пов’язаних з якістю Послуги – плата за підключення не повертається, а з абонентської плати вираховується вартість спожитого Замовником трафіка, згідно умов тарифного пакета.
3.5. Для надання Послуги Виконавець виділяє Замовнику одну динамічну або статичну IP-адресу, відповідно до умов тарифного пакету або за домовленістю сторін, про що вноситься інформація в Додаток до цієї Додаткової угоди. Статична IP-адреса або мережа може бути виділена Виконавцем Замовнику на підставі окремої угоди.
3.6. При використанні динамічної ІР-адреси максимальна тривалість кожної окремої Сесії користування Послугою складає 24 (двадцять чотири) години. В випадку перевищення вказаного терміну здійснюється примусове закінчення сесії. Відновлення Сесії здійснюється шляхом повторної Авторизації Замовника. При використанні статичної ІР-адреси сесія примусово не переривається.
3.7.Протягом всього періоду надання Послуги, Виконавець може здійснювати планові технічні перерви в наданні Послуги для здійснення технічного обслуговування обладнання. Перерви не можуть перевищувати 96 (дев’яносто шість) годин на рік. Виконавець повідомить Замовника про такі перерви не менш ніж за 1 (одну) робочу добу, за електронною поштою, вказаною в відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди. Адресу такої електронної пошти Замовник зобов’язується надати Виконавцю при підписанні цієї Додаткової угоди.
3.8. В випадку перерви в наданні Послуги або погіршення якості Послуги, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Виконавця письмово та усно, за телефоном служби підтримки який зазначено у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди.
3.9. Замовник може змінити тарифний пакет, до якого його підключено, починаючи з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому Сторони погодили перехід на новий пакет. Таке погодження передбачає двостороннє підписання Сторонами відповідних документів з поверненням Виконавцю одного примірника, що має відбутися не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дні до кінця місяця, в якому діяли умови попереднього тарифного пакету.
4. ЦІНА ПОСЛУГИ, ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ, ТА ПОРЯДОК ЇЇ ОПЛАТИ
4.1. Замовник здійснює оплату Послуги, що надається Виконавцем, наступним чином:
4.1.1. Плата за підключення. Протягом 3 (трьох) днів з дня укладення цієї Додаткової угоди, Замовник сплачує Виконавцю плату за підключення, в розмірі вказаному у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди на підставі наданих Виконавцем рахунків. Плата за підключення сплачується Замовником один раз. Разом з платою за підключення Замовник також сплачує абонентську плату за один місяць.
4.1.2. Абонентська плата. Щомісяця, Замовник сплачує Виконавцю абонентську плату, в розмірі, визначеному в відповідних Додатках до цієї Додаткової угоди. Рахунки на абонентську плату за наступний місяць виставляються Виконавцем на 15-й робочий день поточного місяця* і мають бути сплачені Замовником до кінця місяця, в якому було виставлено рахунок на абонентську плату. В випадку, якщо Послуга надавалась Замовнику на протязі не повного місяця, то, з абонентської плати, вираховується Виконавцем тільки сума, пропорційна кількості днів, в які надавалась Послуга, з розрахунку, що абонентська плата за один день надання Послуги становить місячну абонентську плату поділену на кількість днів у відповідному календарному місяці. В випадку виникнення переплати, така переплата буде врахована Виконавцем в подальших розрахунках. Розмір включеного в абонентську плату трафіка також визначається пропорційно кількості днів.
Абонентська плата буде обліковуватись на Особовому рахунку Замовника відповідно до умов тарифного пакету, зазначеного у відповідному Додатку до Додаткової угоди. Дані Особового рахунку та показники спожитого Замовником трафіка наявні в Особистому кабінеті Замовника. У випадку настання терміну сплати платежів за Послугою або необхідності опротестування нарахованих сум, Замовник може оплатити належні до сплати кошти або звернутися з претензією щодо їх нарахування на підставі та посилаючись на дані, що наведені в Особистому кабінеті.
* Рахунки на абонентську плату за наступний місяць та рахунки на вартість трафіка, що перевищив включений в абонентську плату, за попередній розрахунковий період розміщуються у електронному вигляді в Особистому кабінеті Замовника, з наступним направленням Замовнику поштою їх оригіналу разом з Актами прийому передачі наданої Послуги.
4.1.3. ОПЛАТА ТРАФІКА. Окрім абонентської плати, передбаченої підпунктом 4.1.2. цієї Додаткової угоди, Замовник здійснює оплату трафіка, який Замовник спожив понад включений в абонентську плату, виходячи із вартості за один Мбайт інформації прийнятої/переданої Замовником, що вказана у відповідних Додатках до цієї Додаткової угоди. На 2-й робочий день кожного місяця Виконавець виставляє рахунки на вартість трафіка, що перевищив включений в абонентську плату, за попередній розрахунковий період. Такі рахунки мають бути сплачені Замовником до 10 числа поточного місяця.
Весь трафік, переданий/прийнятий Замовником з використанням Аутентифікаційних даних Замовника або статичної IP-адреси Замовника вважається трафіком, спожитим Замовником, і підлягає сплаті на умовах цієї Додаткової угоди.
4.2. Об'єм прийнятого/переданого Замовником трафіка визначається білінговою системою Виконавця після закінчення кожної години за період: з 01 числа поточного місяця до попередньої години включно, з погодинною деталізацією.
4.3. Виконавець, до 10 числа кожного місяця направляє Замовникові для підписання Акти прийому-передачі наданої Послуги за попередній місяць. В Акті прийому-передачі наданої Послуги буде зазначатися сума нарахованої Замовнику абонентської плати за місяць та вартість трафіка, що перевищив включений в абонентську плату. Такі Акти прийому-передачі наданої Послуги повинні бути підписані Замовником протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання, з поверненням в цей же строк Виконавцю одного примірника Акта прийому-передачі наданої Послуги.
5. ПРИПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ
5.1. Виконавець має право припинити надання Послуги Замовнику в випадках недотримання Замовником п. 4.2. Договору про надання телекомунікаційних послуг, розділу 4 та п. 6.2. цієї Додаткової угоди.
5.2. Замовник має право припинити отримання Послуги згідно пп. 3.2.3, 5.1 Договору про надання телекомунікаційних послуг та п.6.2. цієї Додаткової угоди.
5.3. Якщо станом на 11 число місяця на Особовому рахунку Замовника не буде коштів для сплати абонентської плати за поточний місяць та суми вартості трафіка, що був спожитий понад включений в абонентську плату, за попередній місяць, надання послуги Замовнику буде припинено. Відновлення надання Послуги Замовнику Виконавцем відбудеться після зарахування грошових коштів на Особовий рахунок Замовника у Виконавця, в розмірі достатньому для сплати заборгованості, якщо така виникла, та оплати абонентської плати за поточний місяць, якщо така абонентська плата не була сплачена.
5.4. Надання Послуги Замовнику Виконавцем може бути відновлено тільки після усунення причини, що потягнула припинення надання Послуги.
6. РОЗІРВАННЯ ДОДАТКОВОЇ УГОДИ
6.1. Будь-яка із Сторін може розірвати цю Додаткову угоду, повідомивши про це іншу Сторону за 20 днів до запланованої дати розірвання цієї Додаткової угоди, при цьому Замовник сплатить абонентську плату за кількість днів що залишилась до розірвання цієї Додаткової угоди і оплатить трафік, що перевищив включений в абонентську плату, прийнятий/переданий Замовником до розірвання цієї Додаткової угоди.
6.2. Дія цієї Додаткової угоди може бути припинена за ініціативою однієї із Сторін у зазначених нижче випадках:
у випадку несвоєчасного внесення Замовником платежів за цією Додатковою угодою, яке триватиме понад 10 (десять) календарних днів, будь-яка із Сторін має право надіслати письмове повідомлення іншій Стороні про припинення Додаткової угоди. За умови ненадходження належного до сплати платежу протягом наступних 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення іншою Стороною* Додаткова угода вважається такою, що втратила силу;
у випадку перерви в наданні Послуги, при неможливості поновлення надання Послуги, що триває понад п’ять діб, будь-яка із Сторін має право ініціювати припинення дії Додаткової угоди шляхом письмового повідомлення іншої Сторони. Додаткова угода вважається такою, що втратила силу, починаючи з шостого календарного дня від дня отримання іншою Стороною письмового повідомлення.
В кожному вищезгаданому випадку протягом всього періоду з дня отримання однією із Сторін письмового повідомлення про припинення дії Додаткової угоди до закінчення дії Додаткової угоди Послуга Виконавцем не надається, абонентська плата не нараховується.
* Скрізь в даному пункті під письмовими повідомленнями Сторони розуміють поштове відправлення з повідомленням про вручення. Днем отримання іншою стороною повідомлення Сторони вважають дату, наступну після дати на поштовому штемпелі місця відправлення повідомлення.
6.3. Розірвання Додаткової угоди не звільняє Замовника від обов’язку сплатити суму заборгованості та нараховану абонентську плату, наявну на момент розірвання Додаткової угоди.
7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання її Сторонами і діє протягом року з моменту набрання чинності.
7.2. Якщо одна із Сторін не заявить письмово про розірвання цієї Додаткової угоди за 20 днів до закінчення строку її дії, то Додаткова угода № вважається продовженою на кожний наступний рік на цих же умовах.
7.3. Всі Додатки до цієї Додаткової угоди, підписані Сторонами, є її невід’ємною частиною.
7.4. Відносини Сторін, не врегульовані цією Додатковою угодою, регулюються Договором про надання телекомунікаційних послуг № від „ ” 2005 року.
ВИКОНАВЕЦЬ:
Підпис ______________________/ Бондарев В.О.
Комерційний директор
АТЗТ “Інтер-Телеком”
м.п.
|
ЗАМОВНИК:
Підпис _____________________/
м.п.
|
Документ склав: р.
|