Додаткова Угода №      до Договору про надання телекомунікаційних послуг


Скачати 142.2 Kb.
Назва Додаткова Угода №      до Договору про надання телекомунікаційних послуг
Дата 17.04.2013
Розмір 142.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Додаткова Угода №      до Договору

про надання телекомунікаційних послуг

     Ц від „     ”      2004 року

НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Акціонерне товариство закритого типу „Інтер-Телеком”, в особі Комерційного директора Бондарева В.О., який діє на підставі довіреності № 278 від „24” липня 2002 року, що іменується далі Виконавець, з однієї сторони, та громадянин      , що проживає за адресою      , паспорт серії       номер      , що іменується далі Замовник, з іншої сторони, що при спільному згадуванні можуть іменуватись Сторони і кожен окремо Сторона, уклали цю Додаткову угоду (надалі – "Додаткова угода") про наведене нижче.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

У цій Додатковій угоді, терміни вживаються у наступному значенні:

Послуга – надання Замовнику доступу до мережі Інтернет згідно додатку до цієї Додаткової угоди.

Абонентська плата – фіксований місячний платіж, згідно обраного Замовником тарифного плану, що вноситься Замовником на рахунок Виконавця незалежно від факту отримання Замовником Послуги. Мережа Інтернет глобальна комп’ютерна мережа що об’єднує комп’ютерні мережі та інформаційні ресурси, котрі належать різним юридичним і фізичним особам, та яка забезпечує передачу і прийом інформації між різними комп’ютерами та комп’ютерними мережами.

Телекомунікаційна мережа – комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням.

Вихідний трафік – весь об’єм інформації, що передається Замовником в телекомунікаційну мережу Виконавця.

Вхідний трафік – весь об’єм інформації, що приймається Замовником з телекомунікаційної мережі Виконавця.

Кінцеве обладнання Замовникаобладнання Замовника, за допомогою якого комп’ютер або комп’ютерна мережа Замовника підключається до телекомунікаційної мережі Виконавця з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг.

Інформація – будь які сигнали, звуки, текст, зображення, знаки, що передаються/приймаються Замовником в/з телекомунікаційної мережі Виконавця.

Трафік Інтер-Телеком – вхідний та вихідний трафік, який передається та/або приймається Замовником, і який не виходить за межі телекомунікаційної мережі Виконавця (за межі автономної системи AS 25386).

Український трафік – вхідний та вихідний трафік, який передається та/або приймається Замовником через автономну систему AS 15645 (Мережа обміну Інтернет трафіком UA-IX), та/або автономну систему AS16124 (Вузол обміну ІР трафіком ВАТ „Укртелеком”).

Закордонний трафік – весь вхідний та вихідний трафік, що передається Замовником, який не підпадає під визначення Трафіка Інтер-Телеком та Українського трафіка.

Реєстрація клієнта – комплекс заходів пов’язаних зі створенням в білінговій системі Виконавця Особового рахунку та надання аутентифікаційних даних.

Білінгова система – програмно-апаратний комплекс для обліку платежів та наданих послуг.

Особовий рахунок – лічильник, на якому фіксуються авансові платежі Замовника та суми грошових коштів, утриманих (списаних) з вищезгаданих платежів в якості оплати за Послуги. Особовий рахунок має унікальний номер.

Аутентифікаційні дані – унікальні логін (login) та пароль (password) Замовника, які використовуються для доступу до Особистого кабінету через мережу Інтернет або до конкретної Послуги.

Особистий кабінет – web-сторінка на сайті Виконавця, яка містить в собі статистичну інформацію про об’єм отриманих Послуг та поточний стан Особового рахунку Замовника. Адреса сторінки входу до Особистого кабінету вказана у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди в розділі 4.

Авторизація клієнта – процес аналізу на сервері Виконавця введених Замовником Аутентифікаційних даних, за результатом якого визначається наявність у Замовника прав отримати Послугу або потрапити до Особистого кабінету.

Сесія – чергове одноразове неперервне користування послугою доступу до мережі Інтернет. Максимальна тривалість сесії – 24 години.
2. ПРЕДМЕТ

2.1. Згідно цієї Додаткової угоди №1 до Договору про надання телекомунікаційних послуг №     Ц від „     ”      2004 року (далі Додаткова угода), Виконавець надає Замовнику Послугу, а Замовник приймає надану Виконавцем Послугу і оплачує її, як визначено в цій Додатковій угоді.

2.2. Характеристика Послуги наведена у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди у розділі 2.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ

3.1. Для надання Послуги, Виконавець, на протязі терміну зазначеного в відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди у розділі 2, проводить роботи по забезпеченню можливості підключення Замовника до Послуги. Про закінчення виконання таких робіт Виконавець повідомляє Замовника за телефоном, вказаним у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди у розділі 1.

3.2. Замовник, не пізніше ніж через 5 (п’ять) днів з дня отримання повідомлення передбаченого п. 3.1. від Виконавця, зобов’язується підключитися до Послуги або надіслати Виконавцю письмове замовлення про відмову від підключення до Послуги. В разі відмови Замовника від підключення Послуги, йому будуть повернені Виконавцем всі кошти, перераховані Замовником при укладенні цієї Додаткової угоди, а ця Додаткова угода буде розірвана.

3.3. Обладнання, необхідне для надання Послуги, Замовник може придбати у Виконавця на підставі окремої угоди.

3.4. Для надання Послуги Виконавець, на підставі окремої угоди, може встановлювати в Замовника або Замовник самостійно встановлюватиме необхідне кінцеве обладнання. Таке обладнання може використовуватись виключно для надання Послуги.

3.5. У випадку, якщо підключення кінцевого обладнання Замовника здійснює Виконавець, останній здійснить випробовування з’єднання. В випадку, якщо випробовування буде успішним, Сторони підписують Акт підключення. В випадку, якщо випробовування буде неуспішним, і якість з’єднання не дозволить надати Замовнику Послугу на бажаних умовах, то Виконавець запропонує Замовнику інші умови надання Послуги, згідно тарифного плану Виконавця. В випадку незгоди Замовника, йому будуть повернені Виконавцем всі кошти, перераховані Замовником при укладенні цієї Додаткової угоди, а ця Додаткова угода буде розірвана.

3.6. Для надання Послуги Виконавець виділяє Замовнику одну динамічну IP-адресу. Статична IP-адреса може бути виділена Виконавцем Замовнику на підставі окремої угоди.

3.7. Надання Послуги Виконавцем Замовнику починається з моменту початку першої Сесії, якщо Замовником використовується динамічна ІР адреса. У випадку використання Замовником статичної ІР адреси надання Послуги Виконавцем Замовнику починається з моменту коли Замовник вперше отримав Послугу.

3.8. Максимальна тривалість кожної окремої Сесії користування Послугою складає 24 (двадцять чотири) години. В випадку перевищення вказаного терміну здійснюється примусове закінчення сесії. Відновлення Сесії здійснюється шляхом повторної Авторизації Замовника.

3.9.Протягом всього періоду надання Послуги, Виконавець може здійснювати планові технічні перерви в наданні Послуги для здійснення технічного обслуговування обладнання. Перерви не можуть перевищувати 96 (дев’яносто шість) годин на рік. Виконавець повідомить Замовника про такі перерви не менш ніж за 1 добу, за електронною поштою (е-mail), вказаною в Додатку. Адресу такої електронної пошти (е-mail) Замовник зобов’язується надати Виконавцю при підписанні цієї Додаткової угоди.

3.10. В випадку перерви в наданні Послуги або погіршення якості Послуги, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Виконавця письмово та усно, за телефоном служби підтримки який зазначено у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди в розділі 4.

3.11. Виконавець поновить надання Послуги протягом однієї доби з моменту отримання Виконавцем письмового повідомлення від Замовника. В випадку, якщо причиною перерви в наданні Послуги є неполадки в задіяних в наданні Послуги обладнанні та комунікаціях, що не є власністю Виконавця, Замовник сам несе відповідальність за усунення таких неполадок.

3.12. У разі неусунення пошкодження протягом однієї доби із моменту отримання Виконавцем письмового повідомлення Замовника про перерву в наданні Послуги, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується. Якщо надання Послуги не буде поновлено протягом 21 (двадцяти одного) дня з моменту письмового повідомлення Замовника, Замовник має право розірвати цю Додаткову угоду, попередивши про це Виконавця за 10 днів до запланованої дати розірвання. При цьому, Сторони проводять звірку розрахунків за надану Послугу, та проводять остаточні розрахунки.

3.13. У випадку, якщо Виконавець не відновить якість Послуги протягом терміну, передбаченого пунктом 3.11. цієї Додаткової угоди, за бажанням, Замовник може перейти на інший тарифний пакет, в відповідності з тарифним планом Виконавця, про що будуть внесені зміни до цієї Додаткової угоди, або буде підписано новий Додаток.

3.14. Замовник, за власним бажанням, може змінити тарифний пакет, до якого його підключено, починаючи з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому Сторони погодили перехід на новий пакет (таке погодження має відбутися не пізніше, ніж за 5 (п’ять) календарних днів до кінця місяця), про що будуть внесені зміни до цієї Додаткової угоди, або буде підписано новий Додаток. При цьому Замовник наперед сплатить абонентську плату, передбачену тарифним пакетом до якого він бажає підключитись.
4. ЦІНА ПОСЛУГИ, ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ, ТА ПОРЯДОК ЇЇ ОПЛАТИ

4.1. Замовник здійснює оплату Послуги, що надається Виконавцем, наступним чином :

4.1.1. Плата за підключення. Протягом 3 (трьох) днів з дня укладення цієї Додаткової угоди, Замовник сплачує Виконавцю плату за підключення, в розмірі вказаному у відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди на підставі наданих Виконавцем рахунків. Плата за підключення сплачується Замовником один раз. Разом з платою за підключення Замовник також сплачує абонентську плату за один місяць. Під місяцем вважається календарний місяць. В випадку, якщо в перший місяць, Послуга надавалась Замовнику на протязі не повного місяця, то, з абонентської плати, вираховується Виконавцем тільки сума, пропорційна кількості днів, в які надавалась Послуга, з розрахунку, що абонентська плата за один день надання Послуги становить 1/30 місячної абонентської плати. В випадку виникнення переплати, така переплата буде врахована Виконавцем в подальших розрахунках. Розмір включеного в абонентську плату трафіка також визначається пропорційно кількості днів. Абонентська плата, що сплачується Замовником Виконавцю буде обліковуватись на Особовому рахунку Замовника і буде зараховуватись Виконавцем в рахунок оплати трафіка спожитого Замовником. Такий Особовий рахунок буде відкрито Замовнику Виконавцем зразу ж після отримання від Замовника плати за підключення та абонентської плати за перший місяць, передбаченої цією Додатковою угодою.

4.1.2. ПЛАТА ЗА РЕЄСТРАЦІЮ. У випадку, якщо підключення до телекомунікаційної мережі Виконавця здійснюється з використанням кінцевого обладнання, наданого Замовником, Замовник сплачує плату за реєстрацію у розмірі, вказаному в відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди. Разом з платою за реєстрацію Замовник також сплачує абонентську плату за один місяць на умовах передбачених п. 4.1.1 що до абонентської плати.

4.1.3. Абонентська плата. Щомісяця, Замовник сплачує Виконавцю абонентську плату, в розмірі, визначеному в відповідних Додатках до цієї Додаткової угоди. Абонентську плату Замовник може повністю використати на оплату трафіка, який Замовник може прийняти або передати через мережу Інтернет, з використанням телекомунікаційної мережі Виконавця. Абонентська плата за наступний місяць має бути внесена Замовником на рахунок Виконавця, шляхом здійснення відповідного платежу через відділення Ощадного банку або Правекс банку в м. Києві до 1 числа місяця, за який сплачується абонентська плата. Абонентська плата списується Виконавцем кожний місяць, 01 числа місяця в 00годин 05 хвилин з Особового рахунку Замовника, в випадку наявності достатніх коштів, згідно тарифів, вказаних у відповідному Додатку. Якщо на Особовому рахунку Замовника, станом на 00 годин 05 хвилин 01 числа місяця не буде коштів, достатніх для сплати абонентської плати за цей місяць, Виконавець призупинить надання Послуги Замовнику в 00 годин 06 хвилин 01 числа такого місяця.

4.1.4. ОПЛАТА ТРАФІКА. Окрім абонентської плати, передбаченої підпунктом 4.1.3. цієї Додаткової угоди, Замовник здійснює оплату трафіка, який Замовник планує спожити понад оплачений в рахунок абонентської плати, виходячи із вартості за один Мбайт інформації прийнятої/переданої Замовником, що вказана у відповідних Додатках до цієї Додаткової угоди. Сума такої оплати трафіка визначається Замовником і сплачується наперед. Кошти, що підлягають сплаті, оплачуються шляхом здійснення відповідного платежу через відділення Ощадного банку або Правекс банку в м. Києві. Кошти, що підлягають сплаті Замовником за трафік, переданий/прийнятий з перевищенням розміру оплаченого в рахунок абонентської плати, списуються з Особового рахунку Замовника, згідно тарифів, наведених у відповідних Додатках.

4.2. Об’єм прийнятого/переданого Замовником трафіка буде визначатись білінговою системою Виконавця. Кожної години в хх годин 05 хвилин (де хх- цілі години, від 00 до 23), білінгова система Виконавця буде перевіряти наявність грошових коштів на Особовому рахунку Замовника, достатніх для оплати Послуги, наданої Виконавцем протягом попередньої години. В випадку якщо на Особовому рахунку Замовника не достатньо грошових коштів, для оплати Послуги, наданої Виконавцем протягом попередньої години, Виконавець призупиняє надання Послуги Замовнику в хх годин 06 хвилину (де хх-цілі години, від 00 до 23). Відновлення надання Послуги Замовнику Виконавцем відбудеться після зарахування грошових коштів на Особовий рахунок Замовника у Виконавця, в розмірі достатньому для сплати заборгованості, якщо така виникла, та оплати абонентської плати за поточний місяць, якщо така абонентська плата не була сплачена.

4.3. Весь трафік, переданий/прийнятий Замовником з використанням Аутентифікаційних даних Замовника або статичної IP-адреси Замовника вважається трафіком спожитим Замовником і підлягає сплаті на умовах цієї Додаткової угоди.

4.4. Послуга буде надаватись Виконавцем Замовнику тільки в випадку, якщо на Особовому рахунку Замовника є грошові кошти, достатні для сплати абонентської плати та оплати трафіка, що перевищує оплачений в рахунок абонентської плати .

4.5. З метою врахування інфляції/дефляції української гривні, Сторони домовились, що Виконавець може помножить передбачені цією Додатковою угодою тарифи (абонентська плата та оплата трафіка, що перевищує оплачений в рахунок абонентської плати ) на коефіцієнт інфляції/дефляції (Кф). Цей коефіцієнт встановлений Сторонами в цій Додатковій угоді і визначається як співвідношення курсу долару США до української гривні, визначеного НБУ на день виставлення Виконавцем рахунку на оплату Послуги (К1) до курсу долару США до української гривні (К0), визначеного НБУ на день укладення цієї Додаткової угоди, Кф = К1/К0. К0 становить       грн. Різницю між сумою внесених Замовником коштів за поточний місяць та суми таких коштів, помноженої на коефіцієнт інфляції, Виконавець може виставити Замовнику окремим рахунком, шляхом розсилання таких рахунків електронною поштою (е-mail), вказаною в відповідному Додатку до цієї Додаткової угоди в розділі 1.

5. ПРИЗУПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ

5.1. Виконавець має право призупинити надання Послуги Замовнику в випадку недостатності на Особовому рахунку Замовника грошових коштів, достатніх для сплати абонентської плати та/або оплати трафіка, що перевищує оплачений в рахунок абонентської плати , в відповідності до розділу 4 цієї Додаткової угоди.

5.2. Надання Послуги Замовнику Виконавцем може бути відновлено тільки після усунення причини, що потягнула призупинення надання Послуги.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. В випадку якщо Виконавець не відновив надання Послуги протягом терміну, передбаченого пунктом 3.11. цієї Додаткової угоди, Замовник звільняється від сплати абонентської плати за кожну годину ненадання Послуги, із розрахунку що абонентська плата за 1 годину становить 1/720 абонентської плати за місяць. У разі неусунення пошкодження протягом п'яти діб з моменту отримання Виконавцем письмового повідомлення Замовника Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків добової абонентської плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці.

6.2. Виконавець не відповідає за зміст, якість, повноту і достовірність інформації яку отримує і передає Замовник з використанням Послуги, що надається Виконавцем згідно цієї Додаткової угоди.

6.3. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за затримки, перебої або погіршення якості при наданні Послуги, які виникають з причин, які знаходяться поза сферою контролю Виконавця, зокрема, пошкодження задіяних в наданні Послуги обладнанні та комунікаціях, які знаходяться в приміщеннях Замовника, недоступність серверів, що знаходяться не під адмініструванням Виконавця, обмеження швидкості адміністраторами серверів, що не є власністю Виконавця і таке інше.

6.4. Виконавець несе відповідальність за технічне обслуговування, сумісність і роботу тільки обладнання і програмного забезпечення, яке належить Виконавцю на праві власності.

6.5. Виконавець несе відповідальність за якість Послуги виключно при встановленні Замовником обладнання, рекомендованого спеціалістами Виконавця.

6.6. У випадку, коли Замовник використовує Послугу, що надається Виконавцем, згідно цього Договору, для перепродажу їх своїм власним абонентам, то Виконавець не несе відповідальності за такі дії Замовника та за якість послуг, які Замовник надає своїм абонентам, з використанням Послуги.

6.7. Замовник самостійно відповідає за зміст, достовірність та правомірність розповсюдження інформації, яку передає він або його абоненти, під його мережевими реквізитами, з використанням Послуги Виконавця, та за відпрацювання претензій третіх осіб. Виконавець не несе відповідальності перед третіми особами за дії Замовника.

6.8. Замовник самостійно відповідає за шкоду, заподіяну з використанням Послуги Виконавця, особі або майну громадян, юридичних осіб, держави або моральності населення.

6.9. Замовник відповідає за встановлене у нього обладнання, необхідне для надання Послуги.
7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання її Сторонами і діє протягом року з моменту набрання чинності.

7.2. Якщо одна із Сторін не заявить письмово про розірвання цієї Додаткової угоди за 20 днів до закінчення строку її дії, то Додаткова угода №1 вважається продовженою на кожний наступний рік на цих же умовах.

7.3. Будь-яка із Сторін може розірвати цю Додаткову угоду, повідомивши про це іншу Сторону за 20 днів до запланованої дати розірвання цієї Додаткової угоди, при цьому Замовник сплатить абонентську плату за кількість днів що залишилась до розірвання цієї Додаткової угоди і оплатить трафік, що перевищив оплачений в рахунок абонентської плати прийнятий/переданий Замовником до розірвання цієї Додаткової угоди.

7.4. Дія цієї Додаткової угоди може бути припинена за ініціативою однієї із Сторін у зазначених нижче випадках:

  • у випадку несвоєчасного внесення Замовником абонентської плати, яке триватиме понад 10 (десять) календарних днів з моменту настання кінцевого терміну її сплати (останнє число місяця перед тим, за який вноситься абонентська плата), будь-яка із Сторін має право надіслати повідомлення іншій Стороні про припинення Додаткової угоди. За умови ненадходження належного до сплати платежу протягом наступних 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання повідомлення іншою Стороною* Додаткова угода вважається такою, що втратила силу;

  • у випадку перерви в наданні Послуги, при неможливості поновлення надання Послуги, що триває понад п’ять діб, будь-яка із Сторін має право ініціювати припинення дії Додаткової угоди шляхом письмового повідомлення іншої Сторони. Додаткова угода вважається такою, що втратила силу, починаючи з одинадцятого дня від дня отримання іншою Стороною письмового повідомлення;

  • у випадку систематичного порушення (більше 2-х разів) або такого, що триває понад 10 днів будь-якою із Сторін умов даної Додаткової угоди, інша Сторона має право ініціювати припинення дії Додаткової угоди шляхом письмового повідомлення Сторони, що порушує умови Додаткової угоди. Додаткова угода вважаються такою, що припинила свою дію, на одинадцятий день від дня отримання відповідною Стороною письмового повідомлення.

В кожному вищезгаданому випадку протягом всього періоду з дня отримання однією із Сторін письмового повідомлення про припинення дії Додаткової угоди до закінчення дії Додаткової угоди Послуга Виконавцем не надається, абонентська плата не нараховується.

* Скрізь в даному пункті під письмовими повідомленнями Сторони розуміють поштове відправлення з повідомленням про вручення. Днем отримання іншою стороною повідомлення Сторони вважають дату, наступну після дати на поштовому штемпелі місця відправлення повідомлення.

7.5. Всі Додатки до цієї Додаткової угоди, підписані Сторонами, є її невід’ємною частиною.

7.6. Відносини Сторін, не врегульовані цією Додатковою угодою, регулюються Договором про надання телекомунікаційних послуг №     Ц від „     ”      2004 року.


ВИКОНАВЕЦЬ:

Підпис ______________________/Бондарев В.О.
Комерційний директор

АТЗТ “Інтер-Телеком”
м.п.

„     ”      2004 р.

ЗАМОВНИК:

Підпис _____________________/     
„     ”      2004 р.



Додаткову угоду оформив:      





Схожі:

Додаткова Угода №      до Договору про надання телекомунікаційних...
Виконавець, з однієї сторони, та       в особі µ     , який діє на підставі      , що іменується далі Замовник, з іншої сторони,...
Надалі Виконавець, пропонує надання Послуг з
Абонент (у випадку надання послуг з реєстрації доменних імен та хостингу). Ця угода носить характер публічної оферти, є еквівалентом...
ПРАВИЛА надання та отримання телекомунікаційних послуг Загальна частина
України “Про телекомунікації”, “Про телебачення і радіомовлення”, “Про радіочастотний ресурс України”, “Про захист прав споживачів”,...
Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ»
Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ» (надалі ”Оператор”), включене у реєстр провайдерів та операторів телекомунікаційних послуг рішенням...
ВСТУП
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг у телекомунікаційних мережах загального користування України складається з...
Додаткова угода № до Договору №1235 від 01. 10. 2010 року
«Кершер» в особі директора Миколаївської обласної філії Терещенко В’ячеслава Леонідовича, що діє на підставі Положення та Довіреності...
Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються...
Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються...
Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються...
Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка