|
Скачати 70.33 Kb.
|
Етапи розробки процедури оцінювання Багато викладачів, які застосовують інтерактивні технології навчання для опрацювання змісту і для формування в учнів умінь вирішувати проблеми, відчувають труднощі у виставленні оцінок у балах. На наш погляд, це пов’язано з відсутністю обґрунтованих підходів до розробки стратегії оцінювання, яка тісно пов’язана з підготовкою і плануванням вчителем навчального заняття. Цей процес повинен складатися з таких дій:
Приклади прийомів оцінювання учнів Для того, щоб зрозуміти доцільність застосування альтернативних методів оцінювання в своїй практиці, бажано ознайомитися із вже розробленими прикладами такої роботи. Як показує досвід, оцінювання може відбуватися завжди, у тому числі під час вивчення нового матеріалу і виконання інтерактивних вправ. Наведемо приклади прийомів оцінювання, що можуть бути використані в інтерактивних технологіях навчання можна назвати такі:
Якщо оцінювання знань учнів можна провести використовуючи Критерії оцінювання навчальних досягнень з економіки, то як оцінити навички мислення, вміння презентувати свою групу, креативність, комунікативність, внесок кожного учня у роботу групи, вміння зробити самооцінку. Оцінювання навичок мислення учнів Така форма дає можливість оцінити навички мислення під час проведення кооперативного навчання та виконання будь-яких навчальних завдань в групі. Під навичками мислення розуміють уміння тлумачити, застосувати, аналізувати, оцінювати і синтезувати дані, зокрема:
Оцінювання навичок спілкування в обговоренні завдань групи Уміння учнів спілкуватися допоможе викладачу оцінити список можливих позитивних і негативних моделей поведінки. На основі цього списку можна скласти форму спостереження та оцінювання знань учнів (приклади таких форм наводяться на компакт - диску). Можна вибрати кілька учнів для оцінювання роботи всієї групи. Цей список допоможе провести загальне обговорення (оцінювання) умінь спілкування всією групою. Якщо записати обговорення на відеомагнітофон, то учасникам групи буде легше оцінювати себе, переглядаючи запис. Можливі моделі поведінки учасників групи:
Оцінювання учнями власної роботи Така форма дає можливість оцінити роботу малої групи самими учнями. Можна просто ставити позначку („+”) у відповідній графі, відмічаючи, як працювала група в цілому, або вписувати прізвища учасників групи . Таблиця 2.1 Оцінювання учнями роботи власної групи (варіант 1)
Таблиця 2.2 Оцінювання учнем власної роботи в малій групі (варіант 2)
|
Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої... Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами |
Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої... Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами |
НАКАЗ Українського центру оцінювання якості освіти від 26. 09. 08 №186 "Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2009... |
ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання рівня сформованості історичної компетентності випускника... |
Методика розробки постановки завдання для його автоматизованого вирішення... Цілі підприємства, і впровадження безпаперової технології управління, і впровадження систем електронного документообігу, електронної... |
Ціна авторської розробки із використанням рівня знань Ця стаття описує вигляд нового Assess для авторів і оцінку авторського інтерфейсу. Ми обговорюємо вигоди додавання рівня знань і... |
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних... ЗНО ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ Й ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ОЦІНЮВАННЯ, ІНТЕРПРЕТАЦІЯ, ВИКОРИСТАННЯ... |
Зонінг з розташування окремо стоячих спеціальних конструкцій для... Методичною основою для розробки зонінгу зовнішньої реклами у м. Кременчуці є «Методичний посібник з розробки та впровадження Правил... |
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація” Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної... |