|
Скачати 30.54 Kb.
|
38. Дистанційне навчання інформатики та цого організація Це освітній процесс, в якому значна частина викладання здійснюється викладачевіддаленим у просторі або у часі від учнів.сучасне дистанційне навчання здійснюється восновному за допомогою технологій і ресурів мережі інтернет. Організація дистанційного навчання в школах відбувається на базі телекомунікаційних Інтернет-центрів, що організовують і координують дистанційну діяльність учнів і вчителів. Для організації ДН, перш за все, в навчальному закладі повинна 5ути створена та працювати високоорганізована комп'ютерна мережа з зіддаленим одним чи кількома серверами фОдин сервер призначений для обслуговування локальної (внутрішньої) комп'ютерної мережі: передбачається управління процесом передавання інформації внутрішніми інформаційними каналами (підтримка Інтранету). Другий сервер може використовуватися для підтримки організації Екстранету, коли підтримується спеціально організований інформаційний зв'язок з іншими освітніми закладами на базі загальнодоступних каналів. Для використання послуг глобальної мережі Інтернет в освітніх цілях (в тому числі для здійснення можливості інтерактивного спілкування) необхідний ще один сервер. Зрозуміло, що для забезпечення можливостей роботи учнів з навчально-методичними матеріалами, розташованими на таких серверах, школа повинна мати комп'ютерні класи, об'єднані в локальну мережу, та доступ до загальнодоступних каналів зв'язку. Для забезпечення можливостей створення мільтимедійних фрагментів дистанційних навчальних курсів та організації інтерактивного спілкування викладачів і учнів за допомогою відеоконференцій навчальний заклад може обладнати спеціальну аудиторію, в якій може бути достатньо потужний мультимедійний комп'ютер, під'єднаний до Інтернету або до локального сервера. Додатково до нього повинні бути під'єднанні пристрої виведення інформації на зовнішній екран та звуку в аудиторію. Організація навчання може здійснюватися як в рамках існуючої системи управління навчанням, так і окремо, але з обов'язковим розташуванням на веб-сервері відповідного навчального матеріалу на базі використання описаного комплексу програмно-технічного забезпечення. Це дає змогу будувати інтерактивні зв'язки між учителями, учнями, учителями і учнями. Для того щоб шкільний телекомунікаційний центр реально позитивно впливав на навчальний процес, недостатньо вирішити технічні, кадрові й організаційно-правові питання. Головним є зміст і технологія роботи шкільного телекомунікаційного центра, його науково-методичний супровід і організаційно-педагогічне забезпечення. Перерахуємо основні напрями діяльності шкільного телекомунікаційного центра.
Розробка і розвиток шкільного освітнього сайта, що відображаг шкільну і позашкільну навчально-виховну діяльність. Внутрішкільнл діяльність забезпечує комунікації між учнями, їх батьками, вчителями, адміністрацією, а також використання внутрішкільних інформаційних даних. Позашкільна діяльність має інтерактивний характер і відбивається на сайті у формах телекомунікацій із зовнішнім світом — гіпертекстових електронних виданнях, дистанційних заходах, веб-квес-тів з навчальних предметів та ін.
Самостійно розробляти і вирішувати зазначені завдання можуть окремі шкільні телекомунікаційні центри. Однак необхідна система пауково-методичної підтримки їх діяльності. Цю підтримку можуть здійснювати спеціалізовані міжрегіональні центри дистанційної освіти, науково-дослідні і адміністративно-управлінські організації, а також підприємства, що займаються розробкою і впровадженням інформаційних технологій у сферу освіти. |
2Стандарти шкільної освіти з інформатики. Освітній стандарт з інформатики... Освітній стандарт з інформатики становить основу для розробки пакету навчальних програм з інформатики для різних типів і профілів... |
Законами України, Постановами КМУ, Указами Президента України Значна частина функцій управління здійснюється цими особами і менеджмент перебуває під їх прямим впливом |
Методичні рекомендації до вивчення трудового навчання у загальноосвітніх... Викладання трудового навчання в загальноосвітніх закладах здійснюється відповідно до таких нормативних документів |
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя... Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних... |
Андрій Володимирович Климишин вул. Лермонтовська, 26, кв. 9-А Методика викладання, навчання англійській мові, організація роботи колективу, написання и ведення проектів, тренінг тренерів / учителів,... |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА У статті проаналізовано сутність, перспективи та підходи до організації дистанційного навчання |
УРОК №33 ТЕМА ТЕМА. НАВЧАННЯ В ІНТЕРНЕТІ. Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання |
Л. В. Гринчук- методист математики ХОІППО Організація навчання у 2013-2014 навчальному році буде здійснюється згідно з Типовими навчальними планами |
Міністерство освіти і науки України До білетів державної підсумкової атестації пропонується включити практичні завдання, зміст яких має відповідати тому варіантові програми,... |
ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП "Житомирстандартметрологія"... НОРМИ БЕЗПЕКИ ДО КОНСТРУКЦІЇ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ. Частина 28. Дистанційне керування сигналізацією на пасажирських і вантажопасажирських... |