38. Дистанційне навчання інформатики та цого організація Це освітній процесс, в якому значна частина викладання здійснюється викладачевіддаленим у просторі або


Скачати 30.54 Kb.
Назва 38. Дистанційне навчання інформатики та цого організація Це освітній процесс, в якому значна частина викладання здійснюється викладачевіддаленим у просторі або
Дата 27.03.2013
Розмір 30.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
38. Дистанційне навчання інформатики та цого організація

Це освітній процесс, в якому значна частина викладання здійснюється викладачевіддаленим у просторі або у часі від учнів.сучасне дистанційне навчання здійснюється восновному за допомогою технологій і ресурів мережі інтернет.

Організація дистанційного навчання в школах відбувається на базі телекомунікаційних Інтернет-центрів, що організовують і координують дистанційну діяльність учнів і вчителів.

Для організації ДН, перш за все, в навчальному закладі повинна 5ути створена та працювати високоорганізована комп'ютерна мережа з зіддаленим одним чи кількома серверами фОдин сервер призначений для обслуговування локальної (внутріш­ньої) комп'ютерної мережі: передбачається управління процесом передавання інформації внутрішніми інформаційними каналами (підтримка Інтранету). Другий сервер може використовуватися для підтримки організації Екстранету, коли підтримується спеціально організований інформаційний зв'язок з іншими освітніми закладами на базі загальнодоступних каналів. Для використання послуг глобальної мережі Інтернет в освітніх цілях (в тому числі для здійснення можливості інтерактивного спілкування) необхідний ще один сервер. Зрозуміло, що для забезпечення можливостей роботи учнів з навчально-методичними матеріалами, розташованими на таких сер­верах, школа повинна мати комп'ютерні класи, об'єднані в локальну мережу, та доступ до загальнодоступних каналів зв'язку. Для забезпечення можливостей створення мільтимедійних фрагментів дистанційних навчальних курсів та організації інтерактивного спілкування викладачів і учнів за допомогою відеоконференцій навчальний заклад може обладнати спеціальну аудиторію, в якій може бути достатньо потужний мультимедійний комп'ютер, під'єднаний до Інтернету або до локального сервера. Додатково до нього повинні бути під'єднанні пристрої виведення інформації на зовнішній екран та зву­ку в аудиторію.

Організація навчання може здійснюватися як в рамках існуючої системи управління навчанням, так і окремо, але з обов'язковим роз­ташуванням на веб-сервері відповідного навчального матеріалу на базі використання описаного комплексу програмно-технічного забезпечен­ня. Це дає змогу будувати інтерактивні зв'язки між учителями, учнями, учителями і учнями.

Для того щоб шкільний телекомунікаційний центр реально позитив­но впливав на навчальний процес, недостатньо вирішити технічні, кадрові й організаційно-правові питання.

Головним є зміст і технологія роботи шкільного телекомуніка­ційного центра, його науково-методичний супровід і організаційно-педагогічне забезпечення.

Перерахуємо основні напрями діяльності шкільного телекомуніка­ційного центра.

  1. Розробка і постановка цілей використання телекомунікацій, що враховують сучасні тенденції інформатизації суспільства, загальну шкільну навчальну програму і наявні умови.

  2. Організація практики використання освітніх Інтернет-ресурсів в очному навчальному процесі. Розв'язування завдань очного навчання за допомогою інформаційних і телекомунікаційних засобів.

Розробка і розвиток шкільного освітнього сайта, що відображаг шкільну і позашкільну навчально-виховну діяльність. Внутрішкільнл діяльність забезпечує комунікації між учнями, їх батьками, вчителями, адміністрацією, а також використання внутрішкільних інформаційних даних. Позашкільна діяльність має інтерактивний характер і відби­вається на сайті у формах телекомунікацій із зовнішнім світом — гіпертекстових електронних виданнях, дистанційних заходах, веб-квес-тів з навчальних предметів та ін.

  1. Організація участі школярів у дистанційних проектах, олімпіадах, телеконференціях, які проводяться у мережі Інтернет. Надбання досвіду проведення власних ініціативних заходів із залученням віддалених шкіл.

  2. Організація дистанційного підвищення кваліфікації і перепідго­товки вчителів школи як відносно їх очної педагогічної роботи, так і поступового оволодіння телекомунікаційними засобами і техноло­гіями. Участь у дистанційних педагогічних курсах, семінарах, науково-і фактичних конференціях, дистанційних педрадах та ін.

Самостійно розробляти і вирішувати зазначені завдання можуть окремі шкільні телекомунікаційні центри. Однак необхідна система пауково-методичної підтримки їх діяльності. Цю підтримку можуть здійснювати спеціалізовані міжрегіональні центри дистанційної освіти, науково-дослідні і адміністративно-управлінські організації, а також підприємства, що займаються розробкою і впровадженням інформа­ційних технологій у сферу освіти.

Схожі:

2Стандарти шкільної освіти з інформатики. Освітній стандарт з інформатики...
Освітній стандарт з інформатики становить основу для розробки пакету навчальних програм з інформатики для різних типів і профілів...
Законами України, Постановами КМУ, Указами Президента України
Значна частина функцій управління здійснюється цими особами і менеджмент перебуває під їх прямим впливом
Методичні рекомендації до вивчення трудового навчання у загальноосвітніх...
Викладання трудового навчання в загальноосвітніх закладах здійснюється відповідно до таких нормативних документів
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя...
Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних...
Андрій Володимирович Климишин вул. Лермонтовська, 26, кв. 9-А
Методика викладання, навчання англійській мові, організація роботи колективу, написання и ведення проектів, тренінг тренерів / учителів,...
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
У статті проаналізовано сутність, перспективи та підходи до організації дистанційного навчання
УРОК №33 ТЕМА
ТЕМА. НАВЧАННЯ В ІНТЕРНЕТІ. Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання
Л. В. Гринчук- методист математики ХОІППО
Організація навчання у 2013-2014 навчальному році буде здійснюється згідно з Типовими навчальними планами
Міністерство освіти і науки України
До білетів державної підсумкової атестації пропонується включити практичні завдання, зміст яких має відповідати тому варіантові програми,...
ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП "Житомирстандартметрологія"...
НОРМИ БЕЗПЕКИ ДО КОНСТРУКЦІЇ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ. Частина 28. Дистанційне керування сигналізацією на пасажирських і вантажопасажирських...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка