(назва установи, організації)
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
|
(уповноважена особа)
|
"___" ______________ 200_ р.
|
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕНЕДЖЕРА (УПРАВИТЕЛЯ) ІЗ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
I. Загальні положення
Менеджер із зв’язків з громадськістю безпосередньо підпорядковується _______________.
Менеджер із зв’язків з громадськістю виконує вказівки _______________.
Менеджер із зв’язків з громадськістю заміняє _______________.
Менеджера із зв’язків з громадськістю заміняє _______________.
Повинен знати:
- чинне законодавство України та нормативні акти, що регламентують діяльність підприємства;
- нормативно-правові акти з питань масової інформації;
- основи ринкової економіки, підприємництва й комерційної діяльності;
- ведення бізнесу;
- основи маркетингу;
- теорію менеджменту, стан і перспективи розвитку підприємства;
- теорію і практику роботи з персоналом;
- форми і методи ведення рекламних кампаній;
- порядок розробки бізнес-планів і комерційних угод, договорів, контрактів;
- основи соціології, психології і мотивації праці;
- етику ділового спілкування;
- основи технології, організації виробництва;
- структуру управління підприємством;
- перспективи інноваційної та інвестиційної діяльності;
- методи оцінки ділових якостей робітників;
- основи діловодства;
- методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв’язку, обчислювальної техніки;
- основи законодавства про працю;
- правила та норми охорони праці.
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта напряму підготовки “Менеджмент” (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна вища освіта (спеціаліст, магістр), стаж роботи за фахом — не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом “Менеджмент”.
_________________________________________________________________.
_________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
Здійснює координацію зв’язків і безпосередньо зв’язок підприємства з громадськістю відповідно до загальної мети підприємства.
Розробляє відповідні заходи і плани розвитку зв’язків підприємства з громадськістю.
Здійснює інформаційні програми з метою інформування законодавців, засобів масової інформації та широкого загалу про плани, досягнення та принципи свого підприємства.
Організовує прес-конференції, зустрічі з громадськістю, виступи в засобах масової інформації керівників підприємства.
Готує відповідні матеріали для преси, заяви, інформацію, повідомлення.
Контролює матеріали засобів масової інформації з метою перевірки правильності відображення інформації, яка виходить із підприємства.
Забезпечує контакти з відповідними підрозділами міністерств, інших органів виконавчої влади щодо обміну інформаційними матеріалами.
Надає засобам масової інформації матеріали про діяльність підприємства.
Проводить переговори щодо контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення, спортивних та культурних організацій.
Бере участь у підготовленні й випуску рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв’язків.
Забезпечує координацію зв’язків і безпосередньо здійснює зв’язок з періодичними виданнями (газетами, журналами).
Здійснює співробітництво з відповідними прес-службами інших підприємств.
Бере участь у плануванні соціального розвитку колективу, вирішенні спірних питань та конфліктів, залучає до їх вирішення відповідних консультантів і експертів (правових, технічних, фінансових).
Приймає рішення щодо планування та управління різними фондами, раціонального використання наданих коштів.
_________________________________________________________________.
_________________________________________________________________.
III. Права
Менеджер із зв’язків з громадськістю має право:
Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
_________________________________________________________________.
_________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Менеджер із зв’язків з громадськістю несе відповідальність:
За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
_________________________________________________________________.
_________________________________________________________________.
|
УЗГОДЖЕНО
Керівник
структурного підрозділу:
|
________
(підпис)
|
______________________
(ПІБ)
|
"____" ____________ ____р.
|
Начальник
юридичного відділу:
|
________
(підпис)
|
______________________
(ПІБ)
|
"____" ____________ ____р.
|
З інструкцією ознайомлений:
|
________
(підпис)
|
______________________
(ПІБ)
|
"____" ____________ ____р.
|
|