Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?


Скачати 26.52 Kb.
Назва Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
Дата 23.09.2013
Розмір 26.52 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Географія > Вопрос
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Я / МІЙ КЛАС»

(Визначення морально-психологічного клімату в класі)

І. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?

дружний

більше дружний, ніж недружний

більше недружний, ніж дружний

недружний

2. Чи є у тебе друг у класі?

так

ні

3. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?

так

ні

4. Чи є, на твій погляд, лідери у класі?

а) у позитивних справах

так

ні

б) в аморальних справах

так

ні

5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників?

так

ні

6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею?

так

ні

7. Чи дружать хлопці з дівчатами?

так

ні

8. Чи захищають хлопці дівчат?

так

ні

9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?

так

ні

10. Чи вміють учні самі організовуватися для виконання колективних справ? Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?

так

ні

11. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного?

так

ні

12. Чи пішов би ти із своїми однокласниками на виконання завдання, що пов'язане з ризиком?

пішов би з усіма

пішов би з окремими

не пішов би ні з ким

13. Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?

так

ні

14. Чи є у класі такі, з ким у тебе напружені стосунки?

так

ні

15. Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки?

так

ні

16. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися надовго?

так

ні

17. Чи є у вашому класі позитивні традиції?

так

ні

18. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони складаються?

а) на позитивних

так

ні

б) на негативних

так

ні

19. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?

так

інколи

ні

20. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?

так

іноді

ні

21. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль?

так

ні

22. Чи допомагає тобі хтось з однокласників (за своєю ініціативою або на твоє прохання) в освоєнні важкого матеріалу з того чи іншого предмета?

так

ні

24. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (Потрібне підкреслити)

— лінощі

— немає інтересу до окремих предметів

— низький рівень викладання окремих предметів

— не вистачає часу на самостійну підготовку

— намагання не виділяти ся серед інших

— слабке здоров'я

— низький рівень дисципліни на уроках

24. Чи читають у класі про те, чим живе школа, інші класні колективи?

так

частково

ні

АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «ТИ І ТВОЇ БАТЬКИ»

Вивчення емоційної атмосфери в сім'ї

1. Який склад твоєї сім'ї?

бабуся мати вітчим брат

1 2 3 4

дідусь батько мачуха сестра

1 2 3 4

2. Чи пишаєшся ти своїми батьками?

так

частково

ні

3. Як проводиш своє дозвілля?

займаюся в гуртку

займаюся спортом (у секції)

відвідую кіно та театр

читаю художню та іншу літературу

займаюся у музичній школі

дивлюся телепередачі

спілкуюся з друзями.

4. Як ти проводиш вільний час з батьками?

відвідуємо кінотеатр

ходимо в театр

відвідуємо виставки, музеї

разом виїжджаємо за місто

працюємо на дачній ділянці

їздимо до родичів на село

не проводимо вільний час разом.

5. Як часто ти проводиш своє дозвілля з батьками?

один раз на тиждень

один раз на 2-3 тижні

один раз на місяць

один раз на півроку

майже завжди ніколи.

6. Чому не проводиш дозвілля з батьками?

нецікаво

не маю вільного часу

батьки не мають вільного часу

вільний час батьків не співпадає з моїм.

7. Які стосунки між батьками?

дружні

напружені

конфліктні

не хочу говорити.

7. Які стосунки у тебе з батьками

дуже добрі

довірливі напружені

конфліктні.

8. Чи подобається тобі в колі своїх батьків?

так

ні

не завжди не знаю.

9. Чи ділишся ти зі своїми батьками проблемами, радощами, невдачами?

так

ні

не завжди.

10. Чи розуміють тебе батьки?

повністю

частково

не розуміють.

12. Скільки часу у тебе лишається на дозвілля?

достатньо

мало

не лишається

не знаю, куди подіти.

13. Яка форма дозвілля найбільш до душі?

спілкування з батьками

прогулюватися

проводити час з друзями

займатися спортом

займатися музикою, слухати музику

займатися технікою

відвідувати кіно і театри

читати

дивитися телепередачі

грати в комп'ютерні ігри

танцювати.

14. Чи допомагаєш батькам, старшим членам сім'ї?

так

іноді

ні

немає потреби.

15. Чи береш участь у плануванні сімейного бюджету?

так

іноді

ні

не хочу втручатися.

16. Чи хотів би виховувати своїх дітей, як тебе виховують твої батьки?

так

частково

ні

з певними змінами.

17. Чи знаєш ти, яку громадську роботу виконують твої батьки?

так

ні

не виконують.

18. Чи є в сім'ї власні традиції?

так

ні

деякі.

Схожі:

ФОРМУВАННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ
ФОРМУВАННЯ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ ПЕРВИННЕ ЗАВДАННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА НА ПОЧАТКУ АДАПТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ В ЖИТТІ П'ЯТИКЛАСНИКА
Структура плану виховної роботи класного керівника
Робота з колективом учнів: а підвищення ролі учнівського колективу, розвиток класного самоврядування
Опис досвіду роботи класного керівника 7 – А класу
Проблема, над якою працюю як класний керівник в системі виховної роботи класного колективу:  «Всебічне забезпечення соціального розвитку...
Список класного колективу

10-11 класи Рівень стандарту, академічний рівень
України, досягнення належного рівня сформованості вміння прилучатися через художню літературу до фундаментальних цінностей, культури,...
ПРОЕКТУВАННЯ – ІННОВАЦІЯ В УПРАВЛІННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ
Розкривається необхідність в організації та управлінні виховного процесу у загальноосвітній школі. Подаються основні етапи проектування...
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА : І Загальні положення
Діяльність класного керівника професійно-технічного навчального закладу регламентується Положенням про класного керівника навчального...
Семінар практичних психологів та соціальних педагогів Формування...
Мета: Поповнити скарбничку знань практичних психологів та соціальних педагогів про психологічний клімат та розв’язання неприємних...
ШКОЛА МОЛОДОГО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Організація роботи класного керівника з учителями з профілактики відхилень у поведінці учнів. Мистецтво робити зауваження
Уроки розвитку мовлення*
Академічний рівень / Укладачі: М. Г. Жулинський, Г. Ф. Семенюк – керівники авторського колективу; Р. В. Мовчан,  Н. В. Левчик, М....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка