Ми минулі, ми майбутні


Скачати 77.83 Kb.
Назва Ми минулі, ми майбутні
Дата 09.02.2014
Розмір 77.83 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

Ми минулі, ми майбутні


інтермедія для презентації 9 – х класів

Дійові особи:

Анна

Роман

Артем

Дмитро

Павло

Юлія

Марія

Ірина

Валерія

Роман.

Одного не дуже сонячного дня, нам стало відомо, що нас чекає захід, який має назву – презентація.

Анна.

Звісно, що це за красиве закордонне слово, ми не розуміли, але вирішили, що презентуватися будемо.

Роман.

З чого починати?

Анна.

Що вигадати?

Роман.

Потрібно почати із засідання художньо – естетичного сектора.

Анна.

Сподіваюсь, що ти пам’ятаєш, що його очолюєш?

Роман.

Пам’ятаю, люба! Але потрібно на початку провести збір художньо – естетичного сектора не 9”Б” класу, а наприклад 6”Б”.

Анна.

Якими ми були...- це приємні спогади.

Роман.

Колись, три роки тому, коли ми вперше вийшли на сцену…




пісня «Куда ты тропинка…»

Анна.

Ромо, кого ти гукаєш?

Роман.

На дві години призначено збір художньо – естетичного сектора, але нікого немає!

Анна.

Чому немає? Я є!

Роман.

А де інші? Знову сплять?




пісня « Какой чудесный день»

Анна.

Ти чуєш, мабуть, Артем прокинувся!

Роман.

Голос розробляє!




вбігає Артем

Артем.

А! А! Нічого не хочу! Я проти! Все дурниці!

Анна.

Артеме, заспокойся! Сідай на місце!

Артем.

А! А!

Роман.

Твій рот закривається, ноги зупиняються, руки по швах. Тобі добре, ти дуже спокійний.

Артем.

На мене засоби психотерапії не діють!

Роман.

Подіють!




під пісню « Мамонтёнка» з’являються Дмитро і Павло

Анна.

Пашо! Дімо! Нарешті ви прийшли! Не проминуло ще і півроку!

Дмитро.

Дуже довгий шлях від нашого класу до актової зали.

Павло.

Ми дуже поспішали…

Роман.

Естонська школа у нас буде в 9 класі, пам’ятайте, що ми тільки в шостому!

Дмитро.

А! Зрозумів!

Павло.

Я теж!

Анна.

Знову на своїй хвилі!




під пісню « Зарядка для хвоста» з’являється Юлія

Юлія.

Доброго дня! Сідайте, будь ласка!

Роман.

Ви що сьогодні змовилися. Естонія знаходиться на півночі, а ми зараз в Україні!

Артем.

Га – га! Рома, у тебе теж естонська хвороба!

Юлія.

Що трапилось? Про що ми будемо говорити?

Анна.

Обговорюватимемо презентацію, що незабаром відбудеться!

Юлія.

Як це цікаво! Потрібно починати!




під пісню «Человек собаке друг» з’являються Ірина і Марія

Артем.

Нарешті прийшли!

Марія.

Звісно! Пройшов дощ та прибив пилюку.

Артем.

Зараз я вас приб’ю!

Роман.

Артем, тобі добре, добре…

Артем.

А всім буде погано, погано…

Анна.

Артеме!

Юлія.

Вже потрібно починати!

Дмитро.

А я поспішаю додому на футбол, в їдальню, тому що з матусею потрібно піти купувати шкільну форму, в якій я вивчатиму українську мову…

Роман.

Дімо, зараз ти починаєш?

Павло.

А мені потрібно йти на «брейк-данс», готуватися до чемпіонату України.

Анна.

Зачекай ще хвилинку, через годинку прийде Лера!




під пісню « Мері Поппінс» з’являється Лера

Валерія.

Сподіваюсь, що я не спізнилася? По мені звіряють годинники!

Роман.

Мабуть, зламані. Ми вже півтори години тебе чекаємо!

Дмитро.

Я пішов додому!

Павло.

Я теж!

Роман.

О боже!

Анна.

І з цим класом ми повинні готувати презентацію!




втрачають свідомість




всі співають їм пісню «Сюрприз»

Роман.

Ось так відбувалася підготовка до різноманітних конкурсів, коли ми були малі.

Анна.

А що зараз ми дорослі? Ти пам’ятаєш, як зустрівся із горіхом? Підсумок - горіх не постраждав!

Роман.

Тихіше! Не потрібно розповідати про мої маленькі таємниці. Краще запропонуємо глядачам подивиться, які ми зараз.

Анна.

Завжди ми полюбляли танцювати…




танок

Роман.

Розумієш, наскільки складне завдання розповісти які ми зараз.

Анна.

Про це я тобі казала до початку презентації. 3 роки, це не термін, щоб залишити дитячий садок.

Роман.

Що ж робити? Презентацію потрібно продовжувати.

Анна.

Послухай мене. Розповімо про те, якими б нам не бажано ставати через… багато років.

Роман.

Чудова думка! Як вона прийшла тобі в голову? Не розумію.

Анна.

Ромо!

Роман.

Мовчу, мовчу.

Анна.

…надцять років потому.

Роман.

Середина 21 століття. Десь у Черкасах зустрілися колишні учні 9”Б”.




музика

Ірина.

Друзі! Спробуємо згадати шкільні роки та відірвемося по-справжньому!

Артем.

У нашому віці та при наших посадах, шановна Ірино Юріївно, це якось не шляхетно.

Павло.

Який приклад ми подамо молоді.

Ірина.

Павлушо, а ти пам’ятаєш, як ти зухвало танцював „брейк”?

Павло.

То була велика помилка! Потрібно було, краще, приділяти більше часу українській мові, тоді б я став писати доповіді нашому новому президенту, а то лише звичайний директор банку.

Валерія.

Ні, друзі. Все ж чудово було в школі, а зараз родина, робота, діти…

Марія.

У мене їх п’ятеро і всі просять їсти…

Дмитро.

А я вчетверте одружений і ніяк не зрозумію - навіщо?

Валерія.

Так прийнято, ми ж дорослі.

Артем.

Господи! Яка стала молодь: голосно розмовляє, бігає мов скажена, постійно робить дурниці. Як на це дивляться батьки?

Марія.

Ви маєте рацію, Артеме В’ячеславовичу. В школу відмовляються ходити в шкільній формі, а на перервах тільки бешкетують.

Юлія.

Дійсно, так. Я вже 30 років викладаю фізику, розповідаю їм про 3 закони Ньютона, а як запитаю їх, то потребую швидкої медичної допомоги, тому що вони не мають ніяких знань.

Дмитро.

А як вони спілкуються між собою, які вживають речення: достав, задовбав, відчепися…

Артем.

Пішла звідси, вівця!

Ірина.

Друзі! Хіба ми були іншими в їх віці?

Артем.

Звичайно, Ірино Юріївно! Ми були врівноваженими та вихованими, весь час носили шкільну форму.

Павло.

Завжди ввічливо віталися, навчалися тільки на 12.

Дмитро.

Завжди виконували всі вказівки вчителів, робили уклін при зустрічі.

Валерія.

А яка у нас була мова, як пісня.

Юлія.

Вірно, Валеріє Максимівно! Я завжди згадую той час, коли нам кажуть «рівняйсь» - і ми рівняємося, «струнко» - і поводимо себе дуже спокійно.

Валерія.

Так, Юліє Сергіївно. А як ми зосереджено слухали вчителів.

Дмитро.

Ніколи і нічого не писали на партах. Я, до речі, не знав ніжодного пристойного слова…

Всі.

Що?

Дмитро.

Вибачте, непристойного!

Марія.

А я згадую, з яким задоволенням чергувала в класі.

Дмитро.

Так воно і було, Маріє Сергіївно. А як добре вимити стелю, щоб блищала.

Артем.

А я любив прасувати шкарпетки, візьму праску і відпрасую всій школі!

Павло.

А до мене директор особисто вітався.

Юлія.

Пам’ятаю, Павле Валерійовичу! А мені доручали фарбувати парти.

Дмитро.

А краще за все було, прийти першим до класу, відчинити вікно та зачаровано дивитись на схід сонця…

Павло.

Тиша і спокій…

Валерія.

Так. Не те, що зараз!

Ірина.

Це ж відверта брехня! Навіщо, друзі, розповідати нісенітниці? Ми були звичайними бешкетниками, а не біс казна-хто. Друзі, згадаємо школу і станцюємо як колись. Будь ласка!

Всі.

Давайте спробуємо!




танок під пісню «Гоп, гоп»

Анна.

Підходить до фіналу наш виступ.

Роман.

Ми бажаємо вам, шановні глядачі, залишатися такими як ви є.

Роман.

А в кінці нашого виступу ми традиційно виконуємо фінальну пісню.




фінальна пісня

Схожі:

РОЗДІЛ V. Варіанти контрольних робіт
У таких же умовах знахо­дяться і майбутні вчителі української літератури – студенти-філологи 5 кур­су
Т. В. Кара-Васильєвої «Українська вишивка»
Слава про українську вишивку виходила далеко за межі її кордонів. Використовувалась вона, як предмет декору у будинках (як ми знаємо,...
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»
...
ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОФАМУ «ІГРИ «ІЗ ЖИТТЯ ТВАРИН»
ЦИКЛ ЗАНЯТЬ З РОФАМУ (РОЗВИТОК ФАНТАЗУВАННЯ, АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ) В СТУДІЇ РАННЬОГО ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ «МАЙБУТНІ ЗІРОЧКИ»
Розділ ІX СТРАТЕГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК НАУКА
Тож перед нами — третє тисячоліття, і саме від здатності нинішніх поколінь до прогнозування та творчого урахування його результатів...
Ф інансова грамотність населення
Вона допомагає зрозуміти ключові фінансові поняття і як використовувати цю інформацію для прийняття рішень про витрати і заощадження,...
Теоретичний матер і ал. Продовольча проблема
Серед глобальних проблем, які безпосередньо впливають на долю людства, виділяють продовольчу. Вона визначається спроможністю Землі...
Майбутні мери обласних центрів України об’єднуються
Франківськ відбулася друга зустріч регіональних лідерів України, які за соціологічними дослідженнями мають найвищі шанси посісти...
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ПОНЯТЬ НА УРОК
Ціалістів із вищою освітою. Особливе місце серед них посідають майбутні педагоги як високо компетентні і всебічно освічені фахівці,...
Майбутні кандидати в мери об’єдналися в громадську організацію для захисту демократичних виборів
Потенційні кандидати в мери обласних центрів об’єдналися в громадську організацію для захисту демократичних виборів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка