|
Скачати 66.57 Kb.
|
Атом і атомне ядро. Варіант № 1
А) Дозволила з’ясувати періодичність у властивостях елементів. Б) Вказувала на те, як розподіляються в атомі позитивні і негативні заряди. В) Модель можна застосувати для пояснення більшості фізичних явищ.
А) 1. Б) 2. В) 3. Г) 4. Д) 5.
А) Позитивний. Б) Негативний. В) Заряд дорівнює нулю. Г) У різних ядер заряд різний. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) 0. Б) 1. В) 15. Г) 16. Д) 31.
А) Z = 8, N = 17. Б) Z = 8, N = 9. В) Z = 17, N = 8. Г) Z = 9, N = 8. Д) Z = 8, N = 8.
А) Потік електронів. Б) Потік протонів. В) Потік ядер гелію. Г) Потік нейтронів. Д) Електромагнітне випромінювання.
А) Z + 2. Б) Z – 2. В) Z – 4. Г) Z – 1. Д) Z.
А) α-випромінювання. Б) β-випромінювання. В) γ-випромінювання. Г) Всі приблизно однаковою. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) α-частинки. Б) β-частинки. В) нейтрони. Г) протони.
А) тільки між двома протонами. Б) тільки між двома нейтронами. В) тільки між протоном і нейтроном. Г) між будь-яким нуклоном.
А) Два. Б) Три. В) Чотири. Г) Вісім.
А) Вони викликають іонізацію, руйнують хімічні зв’язки в білкових молекулах. Б) Вони можуть викликати реакцію поділу ядер атомів. В) Вони викликають виділення великої кількості теплоти. Варіант № 2
А) Дозволила з’ясувати періодичність у властивостях елементів. Б) Вказувала на те, як розподіляються в атомі позитивні і негативні заряди. В) Модель можна застосувати для пояснення більшості фізичних явищ.
А) 1. Б) 2. В) 3. Г) 4. Д) 5.
А) 4 000. Б) 2 000. В) 1. Г) 1/2 000. Д) 1/4 000.
А) 0. Б) 1. В) 3. Г) 4. Д) 7.
А) Z = 6, N = 14. Б) Z = 14, N = 6. В) Z = 6, N = 6. Г) Z = 6, N = 8. Д) Z = 8, N = 6.
А) Потік електронів. Б) Потік протонів. В) Потік ядер гелію. Г) Потік нейтронів. Д) Електромагнітне випромінювання.
А) Z + 2. Б) Z – 2. В) Z + 1. Г) Z – 1. Д) Z.
А) α-випромінювання. Б) β-випромінювання. В) γ-випромінювання. Г) Всі приблизно однаковою. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) α-частинки. Б) Електрони. В) Нейтрони. Г) Протони.
А) лише кількістю протонів… різняться між собою… однакові. Б) лише кількістю нейтронів… однакові… різняться між собою. В) кількістю протонів і нейтронів… однакові… різняться між собою. Г)кількістю електронів… різняться між собою… однакові.
А) 25%. Б) 50%. В) 75 %. Г) 87,5% . Д) Розпадуться всі атоми.
А) більший… меншою. Б) менший… більшою. В) більший… більшою. Г) менший… меншою. Варіант № 3
А) «моделлю пудингу». Б) «планетарною моделлю».
установки Резерфорда для вивчення розсіювання альфа-частинок. Якою цифрою на малюнку позначена діафрагма для виділення пучка альфа-частинок ? А) 1. Б) 2. В) 3. Г) 4. Д) 5.
А) 10. Б) 102. В) 103. Г) 105. Д) 107.
А) 0. Б) 2. В) 6. Г) 8. Д) 14.
А) Z = 92, N = 235. Б) Z = 235, N = 92. В) Z = 92, N = 92. Г) Z = 92, N = 143. Д) Z = 143, N = 92.
А) Потік електронів. Б) Потік протонів. В) Потік ядер гелію. Г) Потік нейтронів. Д) Електромагнітне випромінювання.
А) Z + 2. Б) Z – 2. В) Z + 1. Г) Z – 1. Д) Z.
А) α-випромінювання. Б) β-випромінювання. В) γ-випромінювання. Г) Всі приблизно однаковою. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) нейтронів зростало лавиноподібно… прискорюють. Б) нейтронів не зростало лавиноподібно… сповільнюють. В) нейтронів не зростало лавиноподібно… прискорюють. В) протонів зростало лавиноподібно… прискорюють. Г) протонів не зростало лавиноподібно… сповільнюють.
А) між будь-яким нуклоном Б) тільки між двома протонами. В) тільки між протоном і нейтроном. Г) тільки між двома нейтронами..
А) Два. Б) Три. В) Чотири. Г) Вісім.
А) поглинута Б) еквівалентна В) експозиційна Варіант № 4
А) «моделлю пудингу». Б) «планетарною моделлю».
установки Резерфорда для вивчення розсіювання альфа-частинок. Якою цифрою на малюнку позначена фольга, у якій відбувалося розсіювання пучка альфа - частинок ? А) 1. Б) 2. В) 3. Г) 4. Д) 5.
А) mоб « mя. Б) mоб » mя. В) mоб ≈ mя. Г) У одного з атомів більше маса ядра, а у інших більше маса оболонки. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) 0. Б) 1. В) 7. Г) 8. Д) 15.
А) Z = 1, N = 3. Б) Z = 3, N = 1. В) Z = 1, N = 0. Г) Z = 1, N = 1. Д) Z = 1, N = 2.
А) Пучок 1 - α-промені, пучок 2 - γ-промені. Б) Пучок 1 - α-промені, пучок 3 - γ-промені. В) Пучок 3 - α-промені, пучок 2 - γ-промені. Г) Пучок 3 - α-промені, пучок 1 - γ-промені.
А) Z + 2. Б) Z – 2. В) Z + 1. Г) Z – 1. Д) Z.
А) α-випромінювання. Б) β-випромінювання. В) γ-випромінювання. Г) Всі приблизно однаковою. Д) Серед відповідей А) – Г) вірної немає.
А) поглинута Б) еквівалентна В) експозиційна
А) кількістю електронів… різняться між собою… однакові. Б) кількістю протонів і нейтронів… однакові… різняться між собою. В) лише кількістю протонів… різняться між собою… однакові. Г) лише кількістю нейтронів… однакові… різняться між собою
А) В 8 разів. Б) В 2 рази. В) В 4 рази. Г) В 9 разів.
А) більший… меншою. Б) менший… більшою. В) більший… більшою. Г) менший… меншою. |
Модель атома. Дослід Резерфорда (9клас) Мета: 1 Навчальна. Познайомити... Розвивальна. Розвиток творчого мислення. Уміння порівнювати, узагальнювати і робити висновки |
Тема: «Будова атома» У ядрі атома натрію 23 частинки, з них 12 нейтронів. Скільки у ядрі протонів? Скільки атом має електронів, коли він електрино нейтральний... |
BA30 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОГО СВІТУ Виділені основні переваги та недоліки впливу інтелектуального потенціалу на розвиток держави в умовах глобалізації та проблеми, з... |
Урок 1 Будова речовини. Атоми і молекули. Будова атома. Рух і взаємодія атомів і молекул Наочність і обладнання: таблиці(слайди) з зображеннями атомів і молекул, модель хаотичного руху молекул, моделі молекул води, водню,... |
1. Опишіть мікропроцесорну систему як частинний випадок електронної системи. 1 В чому переваги та недоліки традиційної цифрової системи (системи на “жорсткій логіці”) порівняно з універсальною (програмованою)... |
В ядрі атома Берилію 4 протони і 5 нейтронів. Скільки електронів в атомі Берилію? Бал) Скільки протонів і скільки нейтронів міститься в ядрі атома Полонію (84Ро210)? |
Напевно досвід проведення інтегрованих уроків є у кожного вчителя.... Взаємозв'язок двох навчальних дисциплін в рамках 45 хвилин повинна виглядати гармонійно і бути зрозумілою учневі. У чому ж переваги... |
ТО89 МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КРАЇН У статті розглянуто загальні принципи та концепції сучасного регулювання економіки країн у розрізі економічних законів. Визначено... |
Моделювання області знань в системі безперервного навчання на основі... Ання і визначення області знань в інтелектуальній системі безперервного навчання на базі моделі Web-контенту Tree-Net і понятійно-тезисної... |
План лекції Методи кореляційно-регресійного аналізу. Методи математичного... Ключові слова: модель, моделювання, кореляційний аналіз, регресійний аналіз, методи лінійного і динамічного програмування, прямий... |