План-конспект уроку Тема програми: Сучасне теплове устаткування


Скачати 120.75 Kb.
Назва План-конспект уроку Тема програми: Сучасне теплове устаткування
Дата 20.11.2013
Розмір 120.75 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Фізика > План-конспект
Методична розробка уроку

План-конспект уроку
Тема програми: Сучасне теплове устаткування

Тема уроку: Устаткування для смаження їжі. Млинниці.
Типи уроку: урок засвоєння нових знань.

Мета уроку:

  • Навчальна – учні повинні ознайомитись з будовою та принципом роботи млинниць;

  • Навчитись вирішувати проблемні ситуації, які виникають під час експлуатації устаткування;

  • Розвиваюча - розвивати вміння застосовувати на практиці набуті знання та вміння з експлуатації теплового устаткування, зацікавленість учнів до сучасним устаткуванням та його перевагами.

  • Виховна - виховувати дбайливе ставлення до використання електроенергії, природних ресурсів, устаткування.

Дидактичне забезпечення: роздатковий матеріал, слайдові презентації.

Матеріально-технічне забезпечення: екран, проектор, комп’ютер.

Устаткування: млинниця Roller Grill.
Міжпредметні зв'язки:

  1. Устаткування підприємств харчування. Тема «Загальні відомості про устаткування».

  2. Виробниче навчання. Тема «Приготування виробів з тіста».

  3. Охорона праці. Тема «Технічні вимоги безпеки праці під час роботи з електричним устаткуванням».

  4. Технологія приготування їжі з основами товарознавства. Тема «Приго-тування виробів з тіста»


Методи навчання: проблемний, пояснювально-ілюстративний, демонстративно-ілюстративний.
Література:

  1. Саєнко Н.П., Волошенко Т.Д. Устаткування підприємств громадського харчування. — К.: ВАТ „Поліграфкнига", 2005. — 240-242с.

  2. Устаткування закладів ресторанного господарства: Навч. посіб./ І.О.Ковісер, Б.А. Бублик, Т.Б. Пригіна, Ю.М. Григор'єв; За редакцією І.О.Конвісера. - К.: Нац. торг.- екон. ун-т, 2005. – 204 с.


Алгоритм проведення уроку

  1. Організаційний момент.

  2. Презентація теми та плану уроку.

  3. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  4. Актуалізація знань.

  5. Викладення нового матеріалу з демонстрацією відеофільмів.

  6. Закріплення нового матеріалу, розв'язування проблемних ситуацій.

  7. Підведення підсумку уроку.

  8. Домашнє завдання.

Хід уроку

1. Організаційний момент (1хв)

Викладач

Учні

Викладач приймає рапорт чергових про присутніх на занятті учнів, перевіряє їхній зовнішній вигляд, готовність аудиторії та технічних засобів до уроку.

Староста рапортує про відсутніх учнів, а учні, які проводили дослідницьку роботу - про готовність до виступів.

2. Презентація теми і плану уроку (2хв)

Викладач

Учні

Викладач озвучує тему і план заняття, які з’являються у вигляді слайду на екрані

Тема уроку: Устаткування для смаженя їжі. Млинниці.

План уроку

  1. Млинниці Roller Grill – призначення, будова, принцип роботи

  2. Жаровня обертова електрична( ЖОЕ)-720 - призначення, принцип роботи.

  3. Правила експлуатації з дотриманням технічних вимог безпеки праці (ТВБП) .

  4. Можливі проблеми під час роботи з млинницями.

Учні знайомляться з темою

та планом уроку


3. Мотивація навчальної діяльності учнів (7хв.)


Викладач

Учні

Млинці, які готуються за різноманітними національними рецептами, надзвичайно популярна їжа у багатьох країнах світу. Їх можна подавати і у вишуканому ресторані, і взяти з собою на пікнік, покласти дитині у коробочку для сніданків. Задовольнити потреби сучасних споживачів - приготувати велику кількість млинців швидко, якісно, з фантазією і вишуканим смаком допоможуть такі теплові апарати як млинниці. В наш час є дуже багато сучасного устаткування, яке надійне в роботі, продуктивне, потужне. На підприємствах ресторанного господарства широко застосовуються такі млинниці, які навіть мають змінні поверхні різної конфігурації.

Жаровні обертові електричні теж призначені для підприємств, які спрямовані саме на промислове виготовлення млинців. Вони все ще застосовуються на підприємствах ресторанного господарства України.

Учні слухають викладача, дивляться кілька слайдів презентації млинниці Roller Grill.


4. Актуалізація знань (5хв.)


Викладач

Учні

Викладач запитує учнів вже вивчений матеріал для кращого розуміння і засвоєння нового.

Викладач корегує, якщо необхідно, відповіді учнів.

Учні відповідають, уточнюють відповіді один одного

  1. Чи працювали ви на підприємстві ресторанного господарства з електричним тепловим устаткуванням?



  1. Які нагрівальні елементи застосовують в електричному тепловому устаткуванні?

2. Бажана відповідь:

ТЕНи

  1. Чи обов’язково повинно бути заземлене електричне устаткування?

3. Бажана відповідь:

Так, обов’язково.

  1. Якими приладами регулюється темпе-ратурний режим в теплових апаратах?

4. Бажана відповідь

Терморегулятор,

Пакетний перемикач.

  1. Як готують тісто для приготування млинців?

5. Бажана відповідь:

На молоці, на воді, на суміші молока і води.

  1. Який жир ви використовували для смаження млинців?

6. Бажана відповідь:

Рослинна олія, сало

  1. Млинці з якими начинками ви готували під час виробничої практики?

7. Бажана відповідь:

Начинка сирна або м’ясна або повидло


5. Викладення нового матеріалу (15хв.)


Дії викладача

Дії учнів

Викладач демонструє слайди з будовою, призначенням млинниць, пояснює новий навчальний матеріал (Додаток 1), використовуючи відеосупровід до плану уроку, знайомить учнів з призначенням, будовою та принципом роботи, правилами експлуатації млинниці Roller Grill (додаток 2).

Учні слухають викладача, дивляться на екран і осмислюють новий матеріал.


6. Закріплення нового матеріалу, розв'язування проблемних ситуацій (10хв.)


Викладач

Учні

Викладач проводить закріплення нових знань методом фронтального опитування:

  1. Як регулюється температурний режим у млинницях Roller Grill?

  2. Як часто необхідно змащувати поверхню млинниці?

  3. Що необхідно зробити, якщо млинцева стрічка пристала до поверхні?

  4. На яких підприємствах доцільно викори-стовувати млинниці?

Викладач пропонує учням розглянути корисні поради (додаток 3), проблемні ситуації та знайти шляхи їх вирішення (додаток 4).

Для закріплення навчального матеріалу учням пропонується дати відповіді на навчальні тести за темою уроку (додаток 5). Правильні відповіді на тестові завдання висвічуються на екрані.

Учні відповідають на поставлені запитання.

Учні осмислюють та шукають причини та шляхи вирішення проблемних ситуацій.

Дають відповіді на тестові завдання.

Учні перевіряють свої відповіді.


7. Підведення підсумків уроку (4хв.)


Викладач

Учні

Пропоную дати відповіді на питання для підведення підсумків:

  1. Що нового ви дізналися про теплове устаткування?

  2. Яка почута інформація стане Вам у нагоді на підприємствах ресторанного господарства?

  3. На що завжди слід звертати увагу при роботі з тепловим устаткуванням?

Учні уважно слухають, дають відповіді на питання.


8. Домашнє завдання (1 хв.)


  1. Опрацювати тему «Млинниці» за конспектом уроку.

  2. Законспектувати ст. 241 в підручнику Саєнко Н.П., Волошенко Т.Д. Устаткування підприємств громадського харчування. — К.: ВАТ „Поліграфкнига", 2005. — 240-242 с.

Додаток 1.







Додаток 2



ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЛИННИЦЬ


  1. Перед початком роботи перевірити санітарно-технічний стан апарата, потім змастити харчовим жиром.

  2. Потім встановити на максимальну температуру, ввімкнути апарат і нагріти.

  3. Під час роботи апарата спостерігати за кольором поверхні млинців.

  4. В разі потреби зменшити нагрівання.

  5. Нагрівання категорично забороняється зачищати та змащувати робочі органи при ввімкненім апараті.

  6. Після закінчення роботи вимкнути апарат.

  7. Провести санітарну обробку.


Додаток 3



  1. Обираючи млинницю, переконайтеся в наявності аварійного термостата Добре, якщо у купленої млинниці зазор між конфоркою і корпусом буде хоча б 1см, а максимальна температура нагріву конфорок - 270-300С.






  1. Перевірено на практиці, що кращий спосіб підтримки млинниці в чистоті - це обережно протирати її чистою вологою бавовняною серветкою кілька разів протягом дня.



  1. Якщо у Вас пригорів перший млинець, не варто починати крутити регулятор в різні боки.

Пам'ятайте, що поверхня млинниці не може миттєво охолонути або нагрітися. Не бійтеся зіпсувати невелику партію тіста для пошуку оптимальної температури для смаження млинців.
4. При інтенсивній роботі млинниці необхідно обов'язково проводити раз на два місяці її огляди штатним електриком або фахівцем сервісного центру.
5. Якщо експлуатація млинниці має сезонний характер, перед тим, як прибрати її на склад, обов'язково почистіть, добре висушіть, змастіть конфорки рослинним маслом і поставте в сухе приміщення. В іншому випадку Ви ризикуєте на початку наступного сезону знайти замість млинниці шматок іржавого заліза.

Додаток4
Можливі проблемні ситуації

під час експлуатації млинниць фірми Roller Grill




з/п

Проблема

Причина

Усунення

1.

Тісто прилипає до робочої поверхні

Не змастили жиром перед початком роботи

Вимкнути, швидко зняти налипле тісто. Змастити жиром і знову увімкнути апарат

2.

Млинці дуже підсмажені та товсті

Кухар не регулює температуру млинниці.

Тісто занадто густе

Відрегулювати температуру млинниці і розбавити тісто молоком

З.

Тісто для млинців розтікається по жаровій поверхні млин ниці. Млинці бліді

Дуже рідке тісто. Низька температура нагріву млинниці

Вимкнути. Швидко очистити тісто з жарової поверхні, збільшити температуру жарової поверхні




Додаток 5

Навчальні тести за темою «Млинниці Roller Grill»
1. Які електронагрівальні елементи застосовують в млинницях Roller Grill?

а) ТЕНи;

б) кварцові трубки;

в) спіралі.

2. За допомогою чого змащують жарову поверхню в млинницях Roller Grill, щоб не отримати опіки рук?

а) щітка;

б) щітка, сало;

в) губка.

3. Як часто змащують жарову поверхню в млинницях Roller Grill?

а) перед початком смаження;

б) через кожні 30 хвилин;

в) тричі в процесі смаження.

4. Скільки хвилин після включення необхідно розігрівати жарову поверхню перед роботою в млинницях Roller Grill?

а) 20 хвилин;

б) 15 хвилин;

в) 30 хвилин.

5. В яке положення для нагрівання жарової поверхні млин ниці встановлюють для тіста, приготовленого на молоці в млинницях Roller Grill?

а) положення 1;

б)положення 2;

в)положення 3.

6. Чому при випіканні млинців у млинницях Roller Grill на них не утворюється рум’яна кірочка?

а) не відрегульована температура;

б) налили на холодну жарову поверхню;

в) невідрегулювали температуру,недотримались температури приготування.

7. В яке положення для нагрівання жарової поверхні млин ниці встановлюють для тіста, замішаного на молоці та воді в млинницях Roller Grill?

а) положення 1;

б) положення 2;

в) положення 3.

8. При випіканні млинців на млинницях Roller Grill вони рвуться, яка помилка допущена?

а) висока температура жарової поверхні;

б) недотримувались технології приготування млинців;

в) готували на холодній жаровій поверхні.

9. В яке положення для нагрівання жарової поверхні млинниці встановлюють для тіста, замішаного на воді в млинницях Roller Grill?

а) положення 1;

б) положення 2;

в) положення.

10. Чому млинці при випіканні на млинницях Roller Grill пристають до жарової поверхні?

а) не змастили перед роботою жарову поверхню

б) налили на холодну жарову поверхню

в)не виставили температуру смаження





































Схожі:

План-конспект уроку   Розділ: «Теплове обладнання». Тема: «Апарати для смажіння і випічки»
Мета: -    вивчити види електроплит, призначення, будову, принцип роботи,        правила експлуатації та техніки безпеки
План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
Уроку
Тема програми №4: «Устаткування зварювального поста для ручного дугового зварювання»
План-конспект уроку Тема: “Інтерфейс програми. Константи”
Мета: розглянути призначення та інтерфейс програми «1С: Бухгалтерия». Сформувати поняття константи в програми «1С: Бухгалтерия»
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження
Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти...
План-конспект уроку Тема: “Інтерфейс програми. Константи”
...
План-конспект уроку Тема: “План рахунків. Організація аналітичного обліку в програмі.”
Мета: розглянути структуру плану рахунків у програми «1С: Бухгалтерия». Розглянути організацію аналітичного обліку в програми «1С:...
ПЛАН-КОНСПЕКТ Тема програми
Тема уроку: Використання менеджера файлів Total Commander, Norton Commander. Використання функціональних клавіш. Робота з файлами...
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
План-конспект уроку Тема: Налаштування програми на потреби користувача
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка