|
Скачати 0.6 Mb.
|
ЗМІСТ
ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТКИ Технологічна картка виконання вправ з теми «Розмітка»
Технологічна картка виконання вправ з теми «Нарізання різьби»
Технологічна картка виконання вправ з теми «Рубання»
Технологічна картка виготовлення крильчатки розпушувача
Технологічна картка з розбирання коробки передач
РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ Різнорівневе завдання з теми: «Паяння» Середній рівень 1. Процес виготовлення нероз’ємного з’єднання матеріалів. а) склеювання; б) паяння; в) лудіння. 2. У якому вигляді випускають легкоплавкі припої? а) дроту; б) трубок(заповнених каніфоллю); в) фольга. 3. Його при паянні використовують у вигляді порошку і кристалів а) каніфоль; б) бура; в) нашатир. 4. Які метали можна флюсувати хлоридом цинку? а) чорні; б) м’які; в)кольорові. 5. Хімічні речовини, що застосовують для видалення оксиду а) флюси; б) нашатир; в) каніфоль. 6. Описати правила виготовлення паяльної пасти. Достатній рівень
Високий рівень
Різнорівневе завдання з теми: «Розмічання» Середній рівень 1. Операція нанесення на заготовку розмічальних рисок а) припуск; б) розмічання; в) креслення. 2. Із якого металу виготовляють рисувалки? а) чавун; б) сталь; в) бронза. 3. Слюсарний інструмент, схожий на зубило а) крейцмейсель; б) креслярка; в) зенкер. 4. Які метали можна флюсувати хлоридом цинку? а) чорні; б) м’які; в)кольорові. 5. Чи може бути у слюсаря, крім основного місця, допоміжні? а) так; б)ні; в) можливо. 6. Яких правих необхідно дотримуватись при розмічанні? Достатній рівень
Високий рівень
Різнорівневе завдання з теми: «Нарізання різьби» Середній рівень 1. деталь із зовнішньою різьбою а) болт; б) гвинт; в) шуруп. 2. Профіль різьби у вигляді трапеції з кутом при вершині 30 градусів а) упорна; б) трапецієвидна; в) кругла. 3. Осьове переміщення гвинта за один його оберт а) поворот; б) хід; в) шаг. 4. З яких частин складається мітчик, його застосування. 5. Як правильно зробити підбір плашки, щоб профіль різьби відповідав розмірам? Достатній рівень 6.Що необхідно робити щоб не допустити браку?
Високий рівень 9. Чим відрізняється універсальний вороток від інших. Застосування? 10. Визначити яку необхідно використати мастильно-охолоджувальну рідину при нарізанні різьби в міді. 11. Як зробити підбір свердел для свердління отворів під різьбу? Різнорівневе завдання з тем: «Лудіння і склеювання» Середній рівень 1. При підготовці деталей до паяння застосовують а) лудіння; б) шліфування; в) обезжирювання. 2. Що лудять сплавом олова зі свинцем і цинком? а) метал; б) обладнання; в) деталі. 3. Яким способом здійснюють лудіння? а) зануренням; б) розтиранням; в) шліфуванням. 4. Як називають процес з’єднання деталей? а) паяння; б) лудіння; в)склеювання. 5. Яким способом здійснюють з’єднання деталей? а) стиковим; б) напустковим; в) кутовим. 6. Дайте характеристику універсального клею БФ-2. Достатній рівень
Високий рівень 10.Дайте характеристику бакелітового лаку ? 11.Вкажіть причини неміцності клейових з’єднань. 12.Який клей і чому застосовують для ремонту автомобілів? ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ Тестове завдання з теми: «Обпилювання» 1. Якими напилками не можна обпилювати м’які метали: - лицьовим; - квадратними; - бархатними 2. Різальний інструмент у вигляді сталевого бруска: - мітчик - напилок - зубило 3. Як називають насічки на поверхні напилка: - ножі; - зуби; - різці 4. Які напилки використовують для точної і тонкої роботи? - рашпільні; - надфільні; - квадратні 5. Операція, під час якої знімають шар металу напильником: - обпилювання; - рубання; - різання 6. Для обпилювання м’яких і в’язких металів напилки натирають: - оливою; - крейдою; - стеарином 7. Яким напилком виконують грубу обробку металу: - драчовим; - лицьовим; - квадратним 8. Чим очищають напилки від стружки: - ганчіркою; - щіткою; - водою 9. Якими напилками обпилюють опуклі поверхні: - плоскими; - круглими; - напівкруглими 10. Які напилки слугують для обпилювання відкритих і закритих кутів: - тригранні; - напівкруглі; - круглі. Тестове завдання з теми «Розмічання» 1. Операція нанесення на оброблювану деталь розмічальних рисок - розмічання; - припуск; - пристосування 2. На основі чого виконують розмічання деталі: - малюнка; - креслення; - зразка 3. Допоміжні матеріали для розмічання: - рідка крейда; - мідний купорос; - фарба 4. Нанесення невеликих конічних заглиблень на заготовці - розмітка; - кернування; - креслення 5. Які бувають кернери? - пружинні; - спеціальні; - звичайні 6. Інструмент для розмічання кіл і дуг - циркуль; - рейсмус; - штангенциркуль 7. Інструмент для розмічання: - рисувалка - крейцмейсель; - олівець 8. Інструмент для знаходження центрів деталей: а) штангенциркуль б) циркуль в) кернер 9. З якого металу виливають розмічальні плити: - чавуну; - сталі; - міді; 10. Яким приладом виміряють кути: а) кутником; б) кутомір; в) штангенциркуль Тестове завдання з теми «Свердління» 1. Зняття стружки отворів у суцільному матеріалі - свердління; - різання; - рубання 2. Частина свердла, що має різальні кромки: - зуб; - спинка; - серцевина 3. Хвостовики у спіральних свердлах можуть бути: - конічними; - циліндричними; - канавковими 4. Які свердла служать для виготовлення центрових отворів? - комбіновані; - центровочні; - перові 5. Для ручного свердління отворів застосовують: - дриль; - тріскачка; - коловорота 6. Які свердла використовують для свердління і зенкування? - комбіновані; - перові; - центровочні 7. Свердління отворів на глибину називають: - глибокими - довгими; - спіральними 8. Свердлильний патрон для кріплення свердел буває: а) двохкулачковий; б) трикулачковий; в) цанговий 9. Свердління неповних отворів називають: - півотвори; - циліндричні; - кільцеві; 10. Як називають передній кут свердла: а) переднім; б) кутовим; в) різальним. Тестове завдання з теми «Рубання», «Різання» 1. Обробка металу зубилом: - виправляння; - зенкування; - рубання 2. Операція з відокремлення матеріалу на окремі частини: - розрізання; - рубання; - ламання 3. Зубила для рубання гарячого металу: - ручні; - ковальські; - груглогубці 4. як називають молотки від 4-16 кг? - кувалда; - канавочник; - киянка 5. Форма слюсарних молотків: - кругла; - квадратна; - загострена 6. Ударний інструмент, що складається з металевої головки, ручки та клину: - зубило; - труборіз; - молоток 7. Пристрій для різання труб: - круглогубці; - труборіз; - лещата 8. Інструмент для різання металу вручну: а) ножівка; б) ножиці; в) зубило 9. Різальний прилад, що має правий і лівий скіс: - ніж; - ножиці; - пилка; 10. Пилки для різання профільного металу різних перетинів: а) ножівка; б) ножиці; в) ніж. Технічний диктант Тема: Обпилювання
Технічний диктант Тема: Різання металу
Знайти відповідність |
Технологічні картки адміністративних послуг, що надаються структурними... Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” |
Технологічні картки адміністративних послуг, що надаються структурними... Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: перевірити та оцінити активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, закріплювати знання з данної теми, тренувати... |
План роботи методичної комісії «Кухар; кондитер» на 2011-2012 н р Викладачі, майстри виробничого навчання забезпечуювали не тільки виконання навчальних планів і програм, а й застосовували активні... |
Технологічна картка Технологічна картка видача довідки про те, що громадянин ніде не працює та трудової книжки з його слів немає |
Технологічна картка Технологічна картка видача довідки про склад сім`ї затвердженої наказом Міністерством праці та соціальної політики України від 22.... |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів... |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker... |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill... Мета: практична: перевірити і оцінити засвоєння активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, узагальнити вживання прийменників,... |
Уроку виробничого навчання «ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ» |