|
Скачати 20.77 Kb.
|
Матеріали методистів ОІПОПП
Розкривається технологія використання комп’ютерних технологій на уроках фізики та позаурочний час (факультативних заняттях, конференціях, моделювання складних фізичних процесів у віртуальній лабораторії ).
Рекомендації щодо викладання фізики у 7 класі за новою 12-річною програмою теоретичного курсу та лабораторно-практичного. Розроблено інструктивно-методичні картки відносно виконання лабораторних робіт. Подано календарно-тематичне планування відповідно до програми.
Програма факультативного курсу призначена для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Вона розрахована на 35 годин. Даний курс спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з питань що стосуються механічних та теплових явищ. Курс має політехнічну та профорієнтаційну спрямованість. Програма складається з пояснювальної записки, 8 тем, списку літератури. Передбачає ознайомлення з основними типами фізичних задач і методами їх розв’язування. Курс тісно пов’язаний з програмованим матеріалом і дає можливість більш глибоко вивчити теми, розглянуті на уроці.
Програма факультативного курсу призначена для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Вона розрахована на 35 годин. Даний курс спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з питань механіки та молекулярної фізики (у 10 класі). Курс має допомогти учням впевнено орієнтуватися в навколишньому природному світі, бути обізнаними в питаннях сучасних технологій. Передбачає ознайомлення з основними типами фізичних задач і методами їх розв’язування (методи розв’язування задач: аналогії, порівняння). Курс тісно пов’язаний з програмованим матеріалом і дає можливість більш глибоко вивчити матеріал, розглянутий на уроці
Програма факультативного курсу призначена для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Вона розрахована на 35 годин. Даний курс спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з питань електродинаміки, електромагнітної індукції, квантової фізики (у 11 класі). Курс має допомогти учням впевнено орієнтуватися в навколишньому природному світі, бути обізнаними в питаннях сучасних технологій. Передбачає ознайомлення з основними типами фізичних задач і методами їх розв’язування (методи розв’язування задач: аналогії, порівняння). Курс тісно пов’язаний з програмованим матеріалом і дає можливість більш глибоко вивчити матеріал, розглянутий на уроці |
Матеріали методистів ОІПОПП Кравцов А. К. Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист Вітчизни», Черкаси – 2008 |
Методичні матеріали ОІПОПП Даниленко Л.І. Дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні біології. – Черкаси., 2007 |
Методичні матеріали Черкаського ОІПОПП для вчителів математики Коломієць О. М., Козлова О. М. Рекомендації до розв’язування олімпіад них задач з геометрії. Методичний посібник. Черкаси-2000 р.... |
Тема: Профілактика стресів у педагогічній практиці Матеріали: маркери, фломастери, аркуші паперу, бейджі, стікери, плакати, дошки, роздаткові матеріали |
Матеріали для євролубів В рамках Проекту до кінця року будуть надруковані корисні матеріали для Євроклубів та постери |
Матеріали з тестування для фахового вступного випробування по спеціальності 03050701 «Маркетинг» Матеріали з тестування розроблено і затверджено на кафедрі економіки та маркетингу, протокол №8 від «13» лютого 2014 р |
Методичні матеріали, підготовлені методистами інституту А. С. Сегеда, А. Ф. Стоєцький Використання сучасної української хімічної термінології та номенклатури з неорганічної хімії згідно... |
НАРОДНІ ХУДОЖНІ ПРОМИСЛИ Обладнання: карта етнографічних земель України, виставка продукції народних промислів України, фотоматеріали, матеріали презентації,... |
Урок природознавства, 2 клас Обладнання уроку: мультимедійна дошка, ілюстративні матеріали із зображенням перелітних і осілих птахів, люстерка, картки, таблички... |
План роботи ЛОІППО на грудень 2007 р. № Провести засідання творчої групи вихователів та методистів дошкільних навчальних закладів “Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного... |