|
Скачати 54.35 Kb.
|
Вимоги до заліку з дисципліни “Іноземна мова (англійська)” для студентів груп МО, МТ, МЧ, БСВ 1 семестр
Факультет : Металургійний, Зварювальний Кафедра іноземних мов та перекладу Дисципліна: Англійська мова Індекс групи : МО МТ МЧ Бсв Семестр : 1 Заключна форма контролю : залік Кількість модулів: 1 Викладач: Автономова О.Б. Укладач електронної версії: Автономова О.Б.
Лексика.
Грамматика. Урок 1. Глагол to be. Глагол to have. Оборот there + to be. Степени сравнения прилагательных и наречий. Времена группы Indefinite Active Суффиксы: - ion; - tion; - er/ or. Урок 2. Времена группы Indefinite Passive Модальные глаголы can, may, must и их эквиваленты. Суффиксы: - ly; - ic; - ment Урок 3. Времена группы Continuous Active and Passive. Усилительная конструкция it is (was) … who (that). Числительные. Суффиксы: - (i)ty; - ive; -al Урок 4. Времена группы Perfect Active и Passive. Префиксы: un-; Ir -; il-; im-; in-. Суффиксы: - able; - ible; - ure; - ture. Урок 5. Согласование времен. Неопределенные местоимения some, any и их производные. Отрицательное местоимение no. Суффиксы: - ous; - ance/ - ence; - ant/ - ent; - ness. Урок 6. Причастия ô и ôô. Независимый причастный аборот. Суффиксы: - ing; - ful; - less. Префикс: re-.
Учебник: “Английский язык для инженеров”. Т.Ю. Полякова.
Електронна версія вимог до заліку з англійської мови спец. Бсв, МО, МТ, МЧ.
Поняття, що використовуються : ОБ- отримані бали- сума балів, що іх студент реально отримав за поточний період М- максимально можлива сума балів за поточний період Наприклад, при навчальному навантаженні 18 годин на семестр викладач може вивести бали за такою схемою:
Таким чином, якщо студент Ф. пропустив 8 годин аудиторних занять, то він отримає (18 - 8) : 18 Х 100%= 55% Тобто, студент відвідав 55 % пракичних аудиторних занять, що згідно із таблицею складає 0,2 бали. Це- ОБ1 Тепер викладач має поділити Отриманий бал № 1 на М № 1(1,8) ОБ1:М1= 0,2 : 1,8 = 0,1
Припустимо, що студени виконали дві письмові КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5= 10 М2 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 та 4 3+4=7 =ОБ2 Коефіцієнт дорівнює 7,8. Це складає (7:10)* 7,8=5,8 ОБ2:М2 * 7.8
Припустимо, що студени виконали три усні КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5+5 = М3 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 , 2 та 4= ОБ3 Це складає (9:15)* 7,8=4,7 ОБ3: М3* 7,8
Припустимо, даний студент прийняв участь у науково- практичній конференції . За творчість та науковість викладач хоче додати певну кількість балів. Критерієм у такому разі можуть стати: постійний прояв цих якостей- 1,8 бала (відмінно) прояв однієї з цих якостей- 1,4 (добре) одноразовий - 1 бал (задовільно) ці якості виявляються рідко або ніколи- 0,6 - 0 балів (незадовільно). Таким чином, студент Ф. має 1 бал Тепер викладач має поділити ОБ4 на М4(1,8) ОБ:М=0,55
Всього студент набрав 1+ 5,8+4,7+1=12,5 бали з максимально можливих 18. ОБ1+ ОБ2+ ОБ3+ ОБ4=ОБ М1+ М2+ М3+ М4= М Його рейтинг складе (ОБ: М)*5 = рейтинг (12,5:18)*5=3,47
Якщо рейтинг складає від 0 балів до 2 балів то пропонується виставити „незалік”. Якщо рейтинг складає від 2,1 бала до 3, 6 бала, то пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.
Сума оцінок за всі види КСРС поділена на кількість КСРС . Наприклад: за 6 годин, що були вівідені на КСРС було виконано 6 КСРС різних типів. Студент набрав 4+3+3+5+2+4=21 24:6=3,5 бали Рейтинг студента складає 3.5 бали. Викладач може окремо врахувати пропуски занять і зняти від 0,1 до0,5 бали, або додати заохочувальні бали від 0,1 до 0,5 і згідно з отриманим підсумковим рейтингом визначити екзаменаційну оцінку. Примітка : Рекомендації грунтуються на наступних нормативних документах: Положення про організацію та контроль самостійної роботи у ПДТУ від 04.03.2002 Положення про визначення рейтингу студентів у навчальному процесі у ПДТУ від 20.03.2003. Рекомендації щодо впровадження системи рейтингової оцінки знань на кафедрі іноземних мов та перекладу (протокол № 14 от 14.04.2003) |
“ The Importance of Welding ” стр. 3- 4 Тема: “ Welding definitions “ (continued) – стр. 28- 29 лаб работа 5 – стр. 16- 19 |
ЛЕКЦІЯ Тема: Методика здійснення профільного навчання в старшій школі Егоров О. Профильное образование: проблемы и перспективы // Народное образование. – 2006. – № – С. 32-36 |
Уменьшаете шрифт до 5 и распечатываете. Вмещается на 1 стр А4 и читаемо = успехов! |
Уменьшаете шрифт до 5 и распечатываете. Вмещается на 1 стр А4 и читаемо = успехов! |
Питання теоритичної роботи Наведіть психологічну характеристику кольорів: червоного, зеленого, жовтого, блакитного. (стр. 103) |
«Портрет професіонала» стр. 3-12 КДНЗ №23 (ясла-садок) загального типу гуманітарно-естетичного спрямування управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської... |
И нформационно-аналитический Еженедельник «Наука и образование» Таврического университета. Разработал систематику отряда хищных птиц и семейства вьюрков. Палеонтологические работы посвящены истории... |
Рабочая программа по учебному предмету «Крымскотатарский язык и литература»... Рабочая программа по крымскотатарскому языку разработана на основе Государственного Федерального компонента государственного стандартного... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Практична реалізація технології автоматизації тестування на основі понятійно-тезисної моделі Образование и виртуальность – 2006. Сборник научных трудов 10-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования... |