|
Скачати 54.17 Kb.
|
Вимоги до заліку з дисципліни “Іноземна мова (англійська)” для студентів груп БСВ 3 семестр
Факультет : Зварювальний Кафедра іноземних мов та перекладу Дисципліна: Англійська мова Індекс групи : Бсв Семестр : 3 Заключна форма контролю : залік Кількість модулів: 1 Викладач: Автономова О.Б. Укладач електронної версії: Автономова О.Б.
Лексика1. Тема: “ The Importance of Welding ” - стр. 3- 4 лаб.работа 1 стр. 3- 5. 2. Тема: “ Welding joins all metals “ – стр. 10- 11. лаб.работа 2 стр. 7- 9. 3. Тема: “ Metal Production and its Relation to Welding “ - стр. 16 4. Тема: “ The Fundamentals of Welding “ “ Basic definitions “ - стр. 18- 20 лаб. работа 4 – стр. 12- 14 5. Тема: “ Join Dezign “ – стр. 25 6. Тема: “ Welding definitions “ (continued) – стр. 28- 29 лаб. работа 5 – стр. 16- 19. Чтение и перевод текстов1. Section 1 Тексты 1А; 1В; 1C 2. Section 2 Тексты 1А; 1В; 1C
1. Методуказания к проработке текстов на английском языке для студентов сварщиков, 1986 г. ПГТУ 2. Методуказания к лабораторным работам на английском языке для студентов 2- 3 этапов обучения по специальности « Сварочное производство », 1987 г. ПГТУ
Електронна версія вимог до заліку з англійської мови спец. Бсв – 3 семестр.
Поняття, що використовуються : ОБ- отримані бали- сума балів, що їх студент реально отримав за поточний період М- максимально можлива сума балів за поточний період Наприклад, при навчальному навантаженні 18 годин на семестр викладач може вивести бали за такою схемою:
Таким чином, якщо студент Ф. пропустив 8 годин аудиторних занять, то він отримає (18 - 8) : 18 Х 100%= 55% Тобто, студент відвідав 55 % пракичних аудиторних занять, що згідно із таблицею складає 0,2 бали. Це- ОБ1 Тепер викладач має поділити Отриманий бал № 1 на М № 1(1,8) ОБ1:М1= 0,2 : 1,8 = 0,1
Припустимо, що студени виконали дві письмові КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5= 10 М2 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 та 4 3+4=7 =ОБ2 Коефіцієнт дорівнює 7,8. Це складає (7:10)* 7,8=5,8 ОБ2:М2 * 7.8
Припустимо, що студени виконали три усні КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5+5 = М3 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 , 2 та 4= ОБ3 Це складає (9:15)* 7,8=4,7 ОБ3: М3* 7,8
Припустимо, даний студент прийняв участь у науково- практичній конференції . За творчість та науковість викладач хоче додати певну кількість балів. Критерієм у такому разі можуть стати: постійний прояв цих якостей- 1,8 бала (відмінно) прояв однієї з цих якостей- 1,4 (добре) одноразовий - 1 бал (задовільно) ці якості виявляються рідко або ніколи- 0,6 - 0 балів (незадовільно). Таким чином, студент Ф. має 1 бал Тепер викладач має поділити ОБ4 на М4(1,8) ОБ:М=0,55
Всього студент набрав 1+ 5,8+4,7+1=12,5 бали з максимально можливих 18. ОБ1+ ОБ2+ ОБ3+ ОБ4=ОБ М1+ М2+ М3+ М4= М Його рейтинг складе (ОБ: М)*5 = рейтинг (12,5:18)*5=3,47
Якщо рейтинг складає від 0 балів до 2 балів то пропонується виставити „незалік”. Якщо рейтинг складає від 2,1 бала до 3, 6 бала, то пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.
Сума оцінок за всі види КСРС поділена на кількість КСРС . Наприклад: за 6 годин, що були вівідені на КСРС було виконано 6 КСРС різних типів. Студент набрав 4+3+3+5+2+4=21 24:6=3,5 бали Рейтинг студента складає 3.5 бали. Викладач може окремо врахувати пропуски занять і зняти від 0,1 до0,5 бали, або додати заохочувальні бали від 0,1 до 0,5 і згідно з отриманим підсумковим рейтингом визначити екзаменаційну оцінку. Примітка : Рекомендації грунтуються на наступних нормативних документах: Положення про організацію та контроль самостійної роботи у ПДТУ від 04.03.2002 Положення про визначення рейтингу студентів у навчальному процесі у ПДТУ від 20.03.2003. Рекомендації щодо впровадження системи рейтингової оцінки знань на кафедрі іноземних мов та перекладу (протокол № 14 от 14.04.2003) |
Уменьшаете шрифт до 5 и распечатываете. Вмещается на 1 стр А4 и читаемо = успехов! |
Уменьшаете шрифт до 5 и распечатываете. Вмещается на 1 стр А4 и читаемо = успехов! |
Питання теоритичної роботи Наведіть психологічну характеристику кольорів: червоного, зеленого, жовтого, блакитного. (стр. 103) |
“Образование”- Урок 1, стр. 16-19 Поняття, що використовуються : ОБ- отримані бали- сума балів, що іх студент реально отримав за поточний період |
«Портрет професіонала» стр. 3-12 КДНЗ №23 (ясла-садок) загального типу гуманітарно-естетичного спрямування управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської... |