Звіт (згідно п 9) по загальноосвітньому закладу І-ІІІ ступенів


Скачати 49.14 Kb.
Назва Звіт (згідно п 9) по загальноосвітньому закладу І-ІІІ ступенів
Дата 14.05.2013
Розмір 49.14 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
Звіт (згідно п.5.9)

по загальноосвітньому закладу І-ІІІ ступенів

«Середня загальноосвітня школа №242»

Подільського району м.Києва
про висвітлення нових ідей щодо збереження енергії шляхом викладення

на інформаційних ресурсах

www.school242.hmarka.net

Нові ідеї щодо збереження електроенергії у школі


  1. Бестіянець Владислав Юрійович, педагог-організатор школи:

  • вважаю доцільним встановлення у місцях громадського користування школи автоматичних інфрачервоних вимикачів освітлення, які реагують на присутність людини в приміщенні;

  • за аналогічним принципом електроклапанів з ємнісними реле на умивальниках та зливі води в туалетах;

  • на деяких об’єктах застосовувати вимикачі з окремим автоматичним часовим графіком спрацювання, це запобігатиме людському фактору недоцільного використання електроенергії.




  1. Литвин Ганна Михайлівна, заступник директора з НВР:

  • у навчальний план школи включити викладання факультативу з енергозбереження в 5-8 класах;

  • постійно проводити роз’яснювальну роботу щодо економного використання електроенергії в школі (екскурсії, виховні години, виставки малюнків, стіннівок, поробок, презентації тощо);

  • організувати курси, семінари, круглі столи для вчителів, класоводів та класних керівників щодо економії електроенергії в школі;

  • постійно ознайомлювати працівників школи з результатами моніторингу електроенергії в школі, для підведення висновків та розробки подальших заходів щодо її економії.




  1. Демирський Дмитро, учень 7-А класу:

  • світло в рекреаціях школи повинно включатися тільки після хлопка в долоні і горітиме нетривалий час (4-5 хв.) автоматично вимикаючись.




  1. ЖигарянуКаталіна, учениця 7-А класу:

  • туалети, роздягальні спортзалу облаштувати приладами, які реагують на людей, коли вони заходять до приміщення і автоматично вимикають світло, коли учень або вчитель виходить з приміщення.




  1. Усик Антоній, учень 8-Б класу:

  • обладнати на даху школи сонячні батареї.




  1. Самійленко Владислав, учень 7-Б класу,

Вікторов Андрій, учень 7-Б класу:

  • замінити всі лампи в школі на більш енергозберігаючі, новітні (світлодіодні).




  1. Глумова Валерія, учениця 8-Б класу,

Сидоренко Олександра, учениця 8-Б класу:

  • тримати вікна завжди у чистоті, тоді через них більше потраплятиме світла в приміщення і буде менше використання електроенергії.



  1. Коробко Руслан, учень 8-Б класу,

Пясковська Влада, учениця 7-Б класу:

  • економно використовувати аудіо- та відеотехніку, комп’ютери. Вимикати їх від елементів живлення, не залишати їх в очікуючому режимі без потреби.




  1. Гавриленко Руслан, учень 8-Б класу:

  • не користуватися кондиціонерами в класах, а частіше провітрювати приміщення, відкриваючи вікна і кватирки.




  1. Бовкун Андрій, учень 8-А класу:

  • Вдягатися тепліше і не використовувати без потреби електрообігрівачі.




  1. Атружба Катерина, учениця 10-А класу:

  • застосовувати систему освітлення з варіативною функцією: не освітлювати все приміщення одразу, а використовувати сегментну схему, в залежності від необхідності;

  • застосовувати електронні термометри зі звуковим оповіщенням перевищення встановленої температури у приміщенні на задану величину – це запобігатиме перевитратам при використанні електрообігрівачів;

  • замінити старі комп’ютери в комп’ютерних класах школи на новітні, більш енергозберігаючі (ноутбуки, нетбуки).




  1. Прядко Олексій, учень 7-Б класу:

  • в приміщеннях школи та коридорах, що рідше використовуються, встановити лампи освітлення з датчиками руху.




  1. Лисюк Катерина, учениця 7-Б класу:

  • використовувати у разі потреби нагрівальні електроприлади (електрочайники, електрообігрівачі) з таймером та автоматичним реле вимикання.




  1. Бородін Андрій, учень 10-А класу:

  • встановити комбінований фото термічний модуль, призначений для одночасного отримання теплової та електричної енергії в окремих приміщеннях (їдальня, актова зала). Влітку цю електроенергію можна використовувати на освітлення та обігрів басейну.




  1. Козаков Антон, учень 7-Б класу:

  • вибирати для школи найбільш енергоефективне обладнання (клас енергозбереження «А»).




  1. Костишак Микола, учень 7-Б класу:

  • без потреби не користуватися електричним освітленням, а використовувати денне світло;

  • не залишати електроприбори в режимі очікування.




  1. Малашенко Олена, учениця 5-Б класу:

  • Сьогодні наша школа потребує модернізації електро- та тепломереж.




  1. Кузова Анна, учениця 7-Б класу:

  • слідкувати за тим, щоб в коридорах не горіло світло постійно. По можливості встановити датчики світла.



  1. Пясковська Влада, учениця 7-Б класу:

  • при користуванні відеопроектором та сенсорною дошкою на уроках, потрібно чітко визначити час коли вони будуть потрібні і не залишати їх увімкненими без зайвої потреби.




  1. Снігур Владислав, учень 7-Б класу:

  • замінити старі вікна на нові металопластикові, через них потрапляє в приміщення більше світла і зберігається тепло, а це дає нам можливість економити електроенергію і не використовувати електричне освітлення та електрообігрівачі в класах.



  1. Кондрашина Ольга, учениця 3-А класу:

  • взимку змінити час навчання, для меншого використання електричного освітлення в школі.



  1. Тарасова Вікторія, учениця 3-А класу,

Девяткіна Єлизавета, учениця 3-Б класу:

  • встановити на батареях опалення регулятори тепла.




  1. Червонна Анастасія, учениця 3-А класу:

  • встановити на території школи вітряки і за їх допомогою отримувати електроенергію.




  1. Пудим Олексій, учень 9-А класу:

  • утеплити всі стіни та замінити вікна на металопластикові, що зменшить електрозатрати на обігрів приміщень школи.




  1. Кайденко Віталій, учень 9-А класу:

  • замінити труби та всю систему опалення, що зменшить електрозатрати на обігрів приміщень школи.




  1. Коробко Богдан, учень 9-Б класу:

  • встановити в школі міні-котельню на біопаливі для обігріву школи.




  1. Карпінська Валерія, учениця 3-Б класу:

  • створити в школі учнівську групу, що буде досліджувати і вивчати нові екологічні та економічні джерела отримання енергії;

  • всією школою перейти на використання енергозберігаючих ламп;

  • створити в школі систему опалення на основі теплових насосів, що обігрівають приміщення за допомогою власного тепла Землі.




  1. Костюк Діана, учениця 3-Б класу:

  • вчитися влітку, а канікули перенести на зимовий період, щоб зекономити на опаленні школи.




  1. Мельниченко Анна, учениця 10-А класу:

  • потрібно всі стіни в приміщенні школи пофарбувати в світлі кольори. Це дасть змогу використовувати менше електроенергії на освітлення приміщень школи.

Схожі:

Про підсумки проведення в загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів
«День цивільного захисту (цивільної оборони)» та об’єктового тренування. З 08 квітня по 15 квітня проводився підготовчий період
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
Назва навчального закладу
Боярський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянської районної ради...
Фінансовий звіт по ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 за 2012 рік
Видатки по власним надходженням, отриманим як плата за послуги в сумі 105741 грн., в т ч
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ...
Яреми Гояна «Пророк»
Баришенко Лариса Іванівна, вчитель української мови та літератури Бородянської спеціалізованої школи-загальноосвітнього закладу І-ІІІ...
ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія"
Кредо закладу: Творчість це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість...
Фінансовий звіт по ЗОШ І-ІІІ ступенів.№1 за вересень 2012 р травень 2013р
До загального фонду бюджету протягом вересня 2012р травня 2013р надійшло 3647837 грн
У правди – земля під ногами, У правди – нескорені крила! То хай же...
Баришенко Лариса Іванівна, вчитель української мови та літератури Бородянської спеціалізованої школи-загальноосвітнього закладу І-ІІІ...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка