Звіт (згідно п.5.9)
по загальноосвітньому закладу І-ІІІ ступенів
«Середня загальноосвітня школа №242»
Подільського району м.Києва
про висвітлення нових ідей щодо збереження енергії шляхом викладення
на інформаційних ресурсах
www.school242.hmarka.net
Нові ідеї щодо збереження електроенергії у школі
Бестіянець Владислав Юрійович, педагог-організатор школи:
вважаю доцільним встановлення у місцях громадського користування школи автоматичних інфрачервоних вимикачів освітлення, які реагують на присутність людини в приміщенні;
за аналогічним принципом електроклапанів з ємнісними реле на умивальниках та зливі води в туалетах;
на деяких об’єктах застосовувати вимикачі з окремим автоматичним часовим графіком спрацювання, це запобігатиме людському фактору недоцільного використання електроенергії.
Литвин Ганна Михайлівна, заступник директора з НВР:
у навчальний план школи включити викладання факультативу з енергозбереження в 5-8 класах;
постійно проводити роз’яснювальну роботу щодо економного використання електроенергії в школі (екскурсії, виховні години, виставки малюнків, стіннівок, поробок, презентації тощо);
організувати курси, семінари, круглі столи для вчителів, класоводів та класних керівників щодо економії електроенергії в школі;
постійно ознайомлювати працівників школи з результатами моніторингу електроенергії в школі, для підведення висновків та розробки подальших заходів щодо її економії.
Демирський Дмитро, учень 7-А класу:
світло в рекреаціях школи повинно включатися тільки після хлопка в долоні і горітиме нетривалий час (4-5 хв.) автоматично вимикаючись.
ЖигарянуКаталіна, учениця 7-А класу:
туалети, роздягальні спортзалу облаштувати приладами, які реагують на людей, коли вони заходять до приміщення і автоматично вимикають світло, коли учень або вчитель виходить з приміщення.
Усик Антоній, учень 8-Б класу:
обладнати на даху школи сонячні батареї.
Самійленко Владислав, учень 7-Б класу,
Вікторов Андрій, учень 7-Б класу:
замінити всі лампи в школі на більш енергозберігаючі, новітні (світлодіодні).
Глумова Валерія, учениця 8-Б класу,
Сидоренко Олександра, учениця 8-Б класу:
тримати вікна завжди у чистоті, тоді через них більше потраплятиме світла в приміщення і буде менше використання електроенергії.
Коробко Руслан, учень 8-Б класу,
Пясковська Влада, учениця 7-Б класу:
економно використовувати аудіо- та відеотехніку, комп’ютери. Вимикати їх від елементів живлення, не залишати їх в очікуючому режимі без потреби.
Гавриленко Руслан, учень 8-Б класу:
не користуватися кондиціонерами в класах, а частіше провітрювати приміщення, відкриваючи вікна і кватирки.
Бовкун Андрій, учень 8-А класу:
Вдягатися тепліше і не використовувати без потреби електрообігрівачі.
Атружба Катерина, учениця 10-А класу:
застосовувати систему освітлення з варіативною функцією: не освітлювати все приміщення одразу, а використовувати сегментну схему, в залежності від необхідності;
застосовувати електронні термометри зі звуковим оповіщенням перевищення встановленої температури у приміщенні на задану величину – це запобігатиме перевитратам при використанні електрообігрівачів;
замінити старі комп’ютери в комп’ютерних класах школи на новітні, більш енергозберігаючі (ноутбуки, нетбуки).
Прядко Олексій, учень 7-Б класу:
в приміщеннях школи та коридорах, що рідше використовуються, встановити лампи освітлення з датчиками руху.
Лисюк Катерина, учениця 7-Б класу:
використовувати у разі потреби нагрівальні електроприлади (електрочайники, електрообігрівачі) з таймером та автоматичним реле вимикання.
Бородін Андрій, учень 10-А класу:
встановити комбінований фото термічний модуль, призначений для одночасного отримання теплової та електричної енергії в окремих приміщеннях (їдальня, актова зала). Влітку цю електроенергію можна використовувати на освітлення та обігрів басейну.
Козаков Антон, учень 7-Б класу:
вибирати для школи найбільш енергоефективне обладнання (клас енергозбереження «А»).
Костишак Микола, учень 7-Б класу:
без потреби не користуватися електричним освітленням, а використовувати денне світло;
не залишати електроприбори в режимі очікування.
Малашенко Олена, учениця 5-Б класу:
Сьогодні наша школа потребує модернізації електро- та тепломереж.
Кузова Анна, учениця 7-Б класу:
слідкувати за тим, щоб в коридорах не горіло світло постійно. По можливості встановити датчики світла.
Пясковська Влада, учениця 7-Б класу:
при користуванні відеопроектором та сенсорною дошкою на уроках, потрібно чітко визначити час коли вони будуть потрібні і не залишати їх увімкненими без зайвої потреби.
Снігур Владислав, учень 7-Б класу:
замінити старі вікна на нові металопластикові, через них потрапляє в приміщення більше світла і зберігається тепло, а це дає нам можливість економити електроенергію і не використовувати електричне освітлення та електрообігрівачі в класах.
Кондрашина Ольга, учениця 3-А класу:
взимку змінити час навчання, для меншого використання електричного освітлення в школі.
Тарасова Вікторія, учениця 3-А класу,
Девяткіна Єлизавета, учениця 3-Б класу:
встановити на батареях опалення регулятори тепла.
Червонна Анастасія, учениця 3-А класу:
встановити на території школи вітряки і за їх допомогою отримувати електроенергію.
Пудим Олексій, учень 9-А класу:
утеплити всі стіни та замінити вікна на металопластикові, що зменшить електрозатрати на обігрів приміщень школи.
Кайденко Віталій, учень 9-А класу:
замінити труби та всю систему опалення, що зменшить електрозатрати на обігрів приміщень школи.
Коробко Богдан, учень 9-Б класу:
встановити в школі міні-котельню на біопаливі для обігріву школи.
Карпінська Валерія, учениця 3-Б класу:
створити в школі учнівську групу, що буде досліджувати і вивчати нові екологічні та економічні джерела отримання енергії;
всією школою перейти на використання енергозберігаючих ламп;
створити в школі систему опалення на основі теплових насосів, що обігрівають приміщення за допомогою власного тепла Землі.
Костюк Діана, учениця 3-Б класу:
вчитися влітку, а канікули перенести на зимовий період, щоб зекономити на опаленні школи.
Мельниченко Анна, учениця 10-А класу:
потрібно всі стіни в приміщенні школи пофарбувати в світлі кольори. Це дасть змогу використовувати менше електроенергії на освітлення приміщень школи.
|