|
Скачати 67.33 Kb.
|
Затверджено рішенням сесії міської ради від_______________№_____ Міський голова ______________А.В.Колесник П О Л О Ж Е Н Н Я про фінансове управління виконавчого комітету Смілянської міської ради
1.1.Фінансове управління виконавчого комітету Смілянської міської ради є виконавчим органом міської ради, підзвітне і підконтрольне раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольне головному фінансовому управлінню Черкаської обласної державної адміністрації.
України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями голови виконавчого комітету, наказами Міністерства фінансів України і головного фінансового управління, рішеннями відповідного органу місцевого самоврядування, прийнятими в межах його компетенції, а також цим Положенням. II. ЗАВДАННЯ, ФУНКЦІЇ І ПРАВА УПРАВЛІННЯ
реалізує державну фінансову, бюджетну та податкову політику на території міста; готує пропозиції щодо концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах економіки міста, фінансове забезпечення державних гарантій по соціальному захисту населення; розробляє пропозиції по удосконаленню діючих форм фінансових взаємовідносин держави з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат; забезпечує дотримання законодавства у фінансовій сфері на відповідній території.
тенденції розвитку його фінансової бази та враховує їх при складанні міського бюджету;
дорученням виконавчого комітету, визначає порядок і термін подання міськими управліннями (відділами) матеріалів для підготовки проектів міського бюджету. Складає проект міського бюджету, готує пропозиції про нормативи відрахувань частини загальнодержавних податків, зборів і платежів до нижчестоящих бюджетів і подає їх на розгляд виконавчому комітету;
управліннями (відділами), податковими адміністраціями, відділеннями державного казначейства забезпечує надходження доходів до міського бюджету та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;
з фінансово-бюджетних питань;
фінансування заходів, передбачених міським бюджетом, приймає рішення про пересування квартальних призначень коштів у межах річних бюджетних асигнувань, проводить в установленому порядку взаємні розрахунки міського бюджету з обласним бюджетом і з бюджетами нижчого рівня;
міського бюджету і за додержанням установами банків правил касового виконання бюджету по доходах;
порядку до затверджених призначень по доходах і видатках міського бюджету;
(відділів) виконавчого комітету, складає зведення про виконання бюджетів, що входять до бюджету міста, і подає його головному фінансовому управлінню. Інформує виконавчий комітет про хід виконання міського бюджету для внесення його на затвердження міської Ради;
державного та місцевих бюджетів, передбачених чинним законодавством України;
і зборів;
до законодавчих актів окремим категоріям платників пільг по податках і платежах, які надходять до міського бюджету, і готує відповідні пропозиції з цього питання;
випадках, забезпечує виплату грошової компенсації реабілітованим громадянам; 13) на базі статистичних і бухгалтерських звітів, аналітичних і прогнозних розрахунків аналізує економічний і фінансовий стан місцевого господарства, тенденції та динаміку розвитку різних форм власності, готує пропозиції про вишукання та мобілізацію додаткових фінансових ресурсів; 14) бере участь у підготовці пропозицій з фінансових питань, пов’язаних із зміною форм власності, розвитком підприємницької діяльності в регіоні; 15) готує пропозиції про випуск в обіг для розміщення серед населення місцевих позик, місцевих грошових, речових і грошово-речових лотерей і контролює проведення цієї роботи; 16) здійснює фінансування підприємств і господарських організацій, що входять до складу місцевого господарства, природоохоронних заходів, інші заходи, що фінансуються відповідно до законодавства України з місцевих бюджетів; 17) забезпечує в межах компетенції на підприємствах, в організаціях і установах дотримання єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку і звітності; 18) бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури місцевих органів виконавчої влади та здійснює контроль за витрачанням коштів на їх утримання. Готує пропозиції про чисельність, фонд оплати праці і витрат на утримання працівників апарату місцевих органів виконавчої влади; 19) організує своєчасний і якісний розгляд та вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян, вживає заходів до усунення причин їх виникнення. 2.3. Управління має право:
організацій, установ, об’єднань громадян (за погодженням їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
управління, інформацію від статистичних та контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади;
міського бюджету, здійснення контролю за виконанням міського бюджету; 5) одержувати від установ банків відомості щодо стану поточних бюджетних рахунків підприємств, установ і організацій; 6) проводити в управліннях (відділах) виконавчого комітету, на підприємствах, установах і організаціях, в установах банків та інших фінансово-кредитних установах, незалежно від форм власності, перевірку фінансово-бухгалтерських документів, звітів, кошторисів та інших документів, пов’язаних із зарахуванням, перерахуванням і використанням бюджетних коштів, а також отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають у процесі перевірок; 7) надавати з міського бюджету в разі виникнення тимчасових касових розривів при виконанні нижчестоящих бюджетів позички, які повинні бути погашені в установлені терміни у межах поточного року. Управління має також інші права, передбачені чинним законодавством України.
місцевими органами виконавчої влади, з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями, а також з місцевими податковими адміністраціями, контроль-ревізійною службою та відділенням Державного казначейства. III. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
Начальник має заступників, які за його поданням, призначаються на посаду і звільняються з посади відповідно до чинного законодавства.
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників завідуючого управлінням, керівників його структурних підрозділів та інших працівників; затверджує структуру і штатний розпис управлінням в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників й асигнувань на утримання, встановлених для управління; видає у межах компетенції накази, організує і контролює їх виконання; затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов’язки працівників управління; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління; призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання фінансового управління виконкому міської ради встановлюється відповідно міською радою. 3.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням. |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ культури виконавчого комітету Смілянської міської ради Відділ утворений в межах затвердженої структури та чисельності апарату в частині переданих повноважень у галузі культури відповідно... |
Україна Смілянська міська рада Черкаської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ... Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, з метою забезпечення відкритості... |
ПОЛОЖЕНН Я про «Алею педагогічної слави» «Алея педагогічної слави» це Дошка Пошани управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради, на яку заносяться кращі... |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської... |
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на 2013 рік Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону України «Про... |
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІІ квартал 2013 року На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону... |
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІV квартал 2013 року На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону... |
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на І квартал 2013 року На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону... |
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІІІ квартал 2013 року На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону... |
Про затвердження плану роботи виконавчого комітету міської ради на І півріччя 2008року Розглянувши пропозиції управлінь та відділів міської ради, виконавчий комітет міської ради вирішив: Затвердити план роботи виконавчого... |