2. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКІВ


Скачати 124.9 Kb.
Назва 2. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКІВ
Дата 23.03.2013
Розмір 124.9 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи

Договір № __/____СП


м. Київ _______________ р.

_____________________________________, іменоване надалі Замовник в особі ____________________________, що діє на підставі ______________________, та державне підприємство „Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп'ютерних фінансових технологій” Міністерства фінансів України (Головфінтех), в особі заступника директора Татаринова Олександра Петровича, що діє на підставі наказу Головфінтех №64 від 16.11.2009 р. та Статуту, (далі – Виконавець), з іншого боку (далі разом іменуються Сторони), уклали цей Договір про наступне:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов'язання надавати послуги по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”(далі-Програма), навчанням користувачів, подальшим супроводженням та обслуговуванням .

1.2. Замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі його третім особам.
2. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКІВ.

2.1. Загальна ціна Договору відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток №1 до цього Договору) та Калькуляції кошторисної вартості (Додаток №2 до цього Договору) становить 1000 грн. 00 коп. (Одна тисяча грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ – 166 грн. 67 коп., в тому числі вартість установлення (інсталяції) Програми, навчання користувачів становить 600 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ-100 грн.00.коп., вартість подальшого супроводження та обслуговування Програми- 400 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ- 66 грн. 67 коп. і визначається в межах кошторисних призначень замовника на 2010 рік за рахунок бюджетних коштів. Оплата за даним Договором здійснюється згідно Акту прийому-передачі у національній валюті України коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

2.2.Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту прийому-передачі наданих послуг (Форма Актів Додатки №3,4 до цього Договору) сплачує вартість наданих послуг, що входить в оплату зазначену в п. 2.1.
3. ПОРЯДОК ЗДАВАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ

3.1. Приймання наданих послуг та підписання Актів прийому-передачі наданих послуг в _______________ здійснюється _______________________.

3.2. Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання від Виконавця Акту прийому-передачі на оплату наданих послуг повинен підписати наданий Акт прийому-передачі наданих послуг або направити Виконавцю письмову мотивовану відмову від його підписання із зазначенням переліку недоліків та строків їх усунення.


  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

        1. 4.1. Виконавець зобов’язаний:

      1. 4.1.1. Вчасно та якісно надавати послуги, визначені цим Договором;

      2. 4.1.2. У разі виявлення під час приймання послуг недоліків або помилок усувати їх власними силами за свій рахунок;

      3. 4.1.3. Своєчасно попереджати Замовника про наявність незалежних від Виконавця обставин, що загрожують строкам та якості надання послуг за цим Договором.

    1. 4.2. Виконавець має право:

      1. 4.2.1. Отримувати від Замовника інформацію, необхідну для надання послуг за цим Договором;

      2. 4.2.2. Отримати за надані послуги оплату в розмірах і строки, що передбачені цим Договором;

    2. 4.3. Замовник зобов’язаний:

      1. 4.3.1. Проводити приймання послуг згідно з умовами цього Договору;

      2. 4.3.2. У строки та у розмірах, визначених цим Договором, сплатити вартість наданих послуг;

      3. 4.3.3. Своєчасно забезпечити надання інформації, необхідної для надання послуг за цим Договором;

    3. 4.4. Замовник має право:

      1. 4.4.1. Вимагати надання послуг у строки та відповідно до порядку й інших умов і вимог, встановлених цим Договором;

      2. 4.4.2. Вимагати передавання належно оформлених результатів наданих послуг відповідно до умов та вимог Договору.





5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. За невиконання чи неналежне виконання умов Договору винна Сторона несе відповідальність у порядку та на умовах , передбачених законодавством України.

5.2. Сторони звільняються від відповідальності у випадку виникнення форс-мажорних обставин, таких як: стихійне лихо, епідемії, масові безладдя, військові дії, ембарго, блокада, тощо, а також рішення вищих органів влади та управління Держави, що роблять неможливим виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним договором.
6. ДIЯ ДОГОВОРУ

6.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2010 року та в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх обов’язків в межах суми, що вказана в п.2.1 цього Договору.

6.2. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. Для забезпечення надання якісних послуг представники Замовника надають в користування представникам Виконавця робоче місце.

7.2. Всі зміни та доповнення до Договору вносяться письмово додатковими угодами, які стають невід’ємною частиною Договору та вступають в силу після їх підписання Сторонами.

7.3. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміни своїх поштових та банківських реквізитів протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту внесення відповідних змін.

7.4. Одностороння відмова від виконання зобов’язань і одностороння зміна умов Договору не допускаються.

7.5. Виконавець має статус платника податку на прибуток на загальних умовах, передбачених Законом України «Про оподаткування прибутку підприємств».

7.6. Виконавець не має права передавати інформацію, документи за цим Договором іншим юридичним або фізичним особам без попередньої письмової згоди Замовника.

7.7. Договір укладено у двох оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу (один примірник – Замовнику, один – Виконавцю).

7.8 Форма Актів здавання-приймання наданих послуг по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів, подальшим супроводженням та обслуговуванням додаються (Додатки № 3,4)

7.9. Невід’ємною частиною Договору є такі додатки:

- Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1);

- Калькуляція кошторисної вартості (Додаток № 2);

8. ЮРИДИЧНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН


Замовник






Виконавець

Державне підприємство „Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп’ютерних фінансових технологій” Міністерства фінансів України (Головфінтех)
04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44

р/р № 26009262401193,

Перша Київська філія ВАТ «ВіЕйБі Банк»

МФО 380537 ЄДРПОУ 05416337

тел. (044)483-73-55




Від Замовника Від Виконавця
Заступник директора
__________________ ___________________О.П.Татаринов

Додаток 1

до Договору №__/____-СП від __________ р.


ПРОТОКОЛ


погодження договірної ціни

наданих послуг по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів, подальшим супроводженням та обслуговуванням


________________________, далі Замовник, в особі ______________ _________________________, що діє на підставі ______________________________, з одного боку, та Державне підприємство „Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп'ютерних фінансових технологій” Міністерства фінансів України (Головфінтех), надалі Виконавець, в особі заступника директора Татаринова Олександра Петровича, що діє на підставі наказу Головфінтех №64 від 16.11.2009 р. та Статуту, з іншого боку, з іншого боку, засвідчують, що Сторонами досягнута угода про розмір договірної ціни «Надання послуг по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів, подальшим супроводженням та обслуговуванням » в сумі 1000 (Одна тисяча) гривень 00 коп., в тому числі ПДВ –166,67 гривень 00 коп.

Цей Протокол є підставою для проведення взаємних розрахунків та платежів між Виконавцем і Замовником.



Від Замовника

______________


Від Виконавця
Заступник директора Головфінтех

______________ О.П.Татаринов



М.П. М.П.
Додаток 2

До договору № __/_____-СП

від “___” ________ року


Калькуляція кошторисної вартості


наданих послуг по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів, подальшим супроводженням та обслуговуванням

№ з/п

Показники

Сума, грн. всього

Сума, грн.

Сума, грн.

1

Заробітна плата

250

150,00

100,00

2

Нарахування на заробітну плату (36,77%)

91,93

55,16

36,77

4

Витрати на службові відрядження

80

55,00

25,00

5

Пересилка документації

15

8,00

7,00

6

Матеріали

10,64

3,74

6,90

7

Всього прямих витрат

447,57

271,90

175,67

8

Накладні витрати

310

182,65

127,35

9

Прибуток 10 %

75,76

45,45

30,31

10

Вартість послуг без ПДВ

833,33

500,00

333,33

11

ПДВ

166,67

100,00

66,67

12

Вартість послуг з ПДВ

1000

600,00

400













Від Виконавця




ОДА


Заступник директора Головфінтех
______________ О.П.Татаринов










М.П.


Додаток 3




АКТ


здачі-приймання наданих послуг по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів

до договору № ___/_____-СП від ________ року

м. Київ _____________ р.
______________________________, від Замовника в особі ____________ _____________________________, та від Виконавця заступник директора Головфінтех Татаринов Олександр Петрович, склали цей Акт про те, що згідно з Договором № __/____-СП від ______________ року , Виконавцем надані, а Замовником прийняті послуги по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів


№ п/п

Найменування послуг

Сума без ПДВ


1




Послуги по адмініструванню програмного забезпечення з установленням (інсталяцією) аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”, навчанням користувачів



600,00










Всього без ПДВ:


500,00










ПДВ 20%


100,00










Загальна сума з ПДВ

600,00









Від Замовника

Від Виконавця





Заступника директора Головфінтех


_____________

_________________ О.П.Татаринов


М.П.

М.П.

Послуги прийняв:

Від Замовника

___________________

Послуги здав:

Від Виконавця

_________________


Додаток 4




АКТ


здачі-приймання наданих послуг по адмініструванню програмного забезпечення з подальшим супроводженням та обслуговуванням аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”

до договору № ___/_____-СП від ________ року

м. Київ _____________ р.
______________________________, від Замовника в особі ____________ _____________________________, та від Виконавця заступник директора Головфінтех Татаринов Олександр Петрович, склали цей Акт про те, що згідно з Договором № __/____-СП від ______________ року , Виконавцем надані, а Замовником прийняті послуги по адмініструванню програмного забезпечення з подальшим супроводженням та обслуговуванням


№ п/п

Найменування послуг

Сума без ПДВ


1




Послуги по адмініструванню програмного забезпечення з подальшим супроводженням та обслуговуванням аналітично-інформаційної системи ”Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів”



400,00










Всього без ПДВ:


333,33










ПДВ 20%


66,67










Загальна сума з ПДВ

400,00









Від Замовника

Від Виконавця





Заступника директора Головфінтех


_____________

_________________ О.П.Татаринов


М.П.

М.П.

Послуги прийняв:

Від Замовника

___________________

Послуги здав:

Від Виконавця

_________________







Схожі:

Про зміну строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту...
Затвердити Зміни до Положення про порядок та умови торгівлі іноземною валютою, затвердженого постановою Правління
Стаття ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті

Правила користування послугою доступу до мережі Inter-DS ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Інтернет послуг (далі Договір), порядок та умови підключення,...
Реформа оплати праці cтимулюючого типу в Україні
Україні. Від наукового обґрунтування змісту реформи оплати праці, правильного вибору шляхів реформування заробітної плати багато...
Регламент користування Послугою доступу
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Послуг, порядок та умови підключення, доступу та користування...
ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ НІМЕЦЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ІІ курс Тема І
Обговорення і підписання угоди. Умови і терміни постачання оплати. Рахунок. Транспортна документація. (Пасивний стан. Підрядне речення...
КУРСОВА РОБОТА
Суть і основні принципи оплати праці в рослинництві. Форми організації оплати праці в рослинництві
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО СЕМЕСТРОВОГО ЕКЗАМЕНУ З ДИСЦИПЛІНИ «БАНКІВСЬКІ ОПЕРАЦІЇ»
Охарактеризуйте форми і способи безготівкових розрахунків, сферу використання та порядок проведення розрахункових операцій
2. Валютні рахунки в системі міжнародних розрахунків Формування кореспондентських...
Зв’язок міжнародних розрахунків з валютними операціями в банківській діяльності. (СРС №1)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка