|
Скачати 238.45 Kb.
|
Відповідно до пункту 17 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» голова районної ради щорічно звітує перед депутатами про свою діяльність Звіт голови районної ради про свою діяльність Шановні депутати районної ради! Шановні запрошені! Ми з вами живемо в час бурхливих змін, що відбуваються у соціально-економічному і політичному житті нашої країни. Ще рік тому в країні відбувалось економічне зростання, а сьогодні Україна переживає світову економічну кризу. Протягом 2008 року спостерігалось нарощення темпів економічного розвитку, зростала заробітна плата, пенсії, соціальні виплати. Районний бюджет 2008 року практично було виконано. Але, у зв’язку із фінансово-економічною кризою, економічний розвиток загальмувався. Відбувся спад виробництва на найбільших підприємствах району – ДП «Шосткинський агролісгосп» та «Шосткинському державному лісогосподарському підприємстві», які є найбільшими платниками податків та роботодавцями. У сільському господарстві було зібрано найбільший урожай зернових за роки незалежності, але продати його стало дуже проблематично. У зв’язку із фінансово-економічною кризою збільшилась кількість безробітних у районі. Так, на 01.11.2008 року їх було 548 чоловік, на 01.01.2009 року – 709 чоловік, на 01.04.2009 року – 728 чоловік. Багато років залишається складною демографічна ситуація в районі. Чисельність наявного населення району на 01.03.2009 року становить 22085 чоловік. Зменшення чисельності населення відбувається в результаті природного скорочення. Інтенсивність природного скорочення по району зменшилась до 19,3 осіб на 1000 жителів проти 20,1 осіб. Природний приріст залишається від'ємним і складає 431 особу. Як голова районної ради, я керуюсь власними повноваженнями визначеними статтею 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, спрямовую зусилля районної ради та депутатів на найбільш повне використання їх прав згідно законодавства, підпорядковую організаційну роботу пошуку нових, адекватних часу, методів і підходів до розв’язання життєво важливих проблем територіальних громад району. Робота районної ради проводилась відповідно до прийнятих планів роботи, якими передбачалось за звітний період, з червня 2008 року по червень 2009 року, провести 4 пленарних засідань ради, розглянути на них 23 питання, і 76 питань - на засіданнях постійних комісій районної ради. Планування роботи районної ради проводилось у відповідності до регламенту районної ради. При формуванні планів роботи районної ради враховувались пропозиції селищної, сільських рад, депутатів районної ради, постійних комісій районної ради, голів районної ради та районної державної адміністрації, виконавчого апарату районної ради. До затвердження плану роботи проводилось обговорення його у постійних комісіях районної ради. Всього за звітний період (без урахування сьогоднішнього засідання) проведено 8 пленарних засідань, на яких розглянуто 97 питань. Також проведено 40 засідань постійних комісій, на яких розглянуто 243 питання. Всі питання, що були передбачені планами роботи районної ради, розглянуті і по ним прийняті відповідні рішення. Протягом звітного періоду особлива увага приділялась питанням виконання районного бюджету на 2008 рік та формуванню районного бюджету на 2009 рік, а також виконанню середньострокової програми економічного і соціального розвитку Шосткинського району на 2008-2011 роки та програми економічного і соціального розвитку Шосткинського району на 2008 рік, хоча остання була прийнята із запізненням. Станом на червень 2009 року в районній раді на контролі перебуває 30 цільових програм (19 з них прийняті у п’ятому скликанні). П Е Р Е Л І К програм, які знаходяться на контролі районної ради
До підготовки питань, які вносились на розгляд районної ради, залучались: депутати районної ради, постійні комісії, сільські і селищний голови, фахівці районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій району. При підготовці питань для розгляду на сесії районної ради практикувалась така форма роботи, як виїзди депутатів на місця, для вивчення ситуації та підготовки висновків. Такі виїзди були проведені при підготовці питань: «Звіт заступника голови райдержадміністрації Юдицької Л.П. про виконання делегованих повноважень щодо розвитку освіти та культури на території району», «Про стан підготовки і роботи закладів освіти та культури в осінньо-зимовий період», «Про хід виконання рішення районної ради від 21.11.2007 року „Про програму використання та охорони земель Шосткинського району на 2007 – 2015 роки”. Це дало змогу детально вивчити питання і прийняти виважені рішення. Районна рада розглядала і вирішувала питання в межах повноважень, визначених чинним законодавством. Як голова районної ради, я свою увагу звертав на те, щоб сесії районної ради проходили гласно, для чого, як правило, запрошувались представники засобів масової інформації, депутати обласної ради, керівники політичних партій, селищний і сільські голови, керівники відділів, управлінь райдержадміністрації, підприємств району. При необхідності запрошені виступали в обговоренні питань з правом дорадчого голосу. На сторінках міськрайонної газети «Полісся» регулярно висвітлювались питання діяльності районної ради, публікувались матеріали про пленарні засідання, друкувались оголошення про скликання сесій, найбільш важливі рішення ради ,інформації про звіти, статті, підготовлені працівниками апарату. Всього таких публікацій було 14. Постійно поновлюється інформація про роботу районної ради на інформаційному сайті. Налагоджується плідна співпраця районної ради з газетою «Вовремя». З метою інформування населення району про діяльність районної ради було виготовлено і розміщено у приміщенні ради інформаційний стенд «Шосткинська районна рада». Тут розміщено інформацію про депутатський склад районної ради, постійні комісії, депутатські фракції, виконавчий апарат ради, графік прийому громадян головою та заступником голови районної ради, депутатами обласної ради, план роботи районної ради та об’яви. Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” забезпечувалась можливість надання постійним комісіям районної ради, голові районної державної адміністрації, депутатам районної ради внесення питань на розгляд районної ради. Так, з розглянутих районною радою 97 питань, 19 питань до розгляду ініціював голова районної державної адміністрації, 24 - планові питання, 8 питань організаційного характеру, 30 питань розглянуто по зверненням підприємств, установ, організацій згідно регламенту районної ради, 2 питання - за ініціативою депутатів районної ради, 14 - інші питання. Депутати районної ради своєчасно забезпечувались проектами рішень з основних питань, допоміжними матеріалами та іншими документами, які вносились на розгляд районної ради. Вважаю за необхідне наголосити, що мали місце випадки, коли матеріали і проекти рішень надходили до районної ради невчасно і були підготовлені неякісно. Тому я звертаюсь до управлінь, відділів, установ з проханням більш відповідально ставитись до підготовки питань, проектів рішень і закликаю до конструктивної співпраці. Значну увагу я приділяв організації роботи постійних комісій, координував їх діяльність, давав їм доручення, сприяв виконанню їх рекомендацій. Всього за звітний період проведено 40 засідань постійних комісій. На засіданнях комісій розглянуто 243 питання, з них 76 - планові питання, 97 - попередній розгляд питань, які планувалось внести на розгляд сесії, 22 – розглянуті за дорученням голови районної ради, 37 – розглянуті в порядку контролю рішень ради чи власних рішень комісій, по яким прийнято відповідні рішення. Постійними комісіями, у відповідності до повноважень, визначених законодавством, регламентом районної ради та Положенням про постійні комісії, вивчались і готувались до розгляду радою питання соціально значимі для життя і розвитку району, такі, що стосувались прийняття та стану виконання довгострокових цільових програм, зайнятості населення, використання майна спільної комунальної власності територіальних громад району, молодіжної політики та інші. На засіданнях постійних комісій розглядались питання:
Депутати постійно піднімали питання стосовно забезпечення ефективного використання земельних ресурсів та водних об’єктів в районі. Ці питання розглядались на засіданнях профільної постійної комісії, яка рекомендувала райдержадміністрації переглянути розміри орендних ставок в укладених договорах оренди, збільшити орендну ставку при укладанні нових договорів з метою збільшення надходжень до бюджетів. Відповідна робота в районі була проведена. Станом на 01.05.2008 року в районі орендувалось 3731,1631 га земель сільськогосподарського призначення згідно договорів оренди. Орендна плата за використання даних земель складала 23284,27 грн. У 2008 році були переглянуті всі договори оренди, встановлена орендна плата на рівні 1,5%. У 2009 році проводиться робота по збільшенню орендної плати до 3%. Сума орендної плати станом на 01.05.2009 року склала 166 913,40 грн., що більше минулого року на 143 629,13 грн. Орендна плата за використання земель водного фонду на площі 278,0946 га станом на 01.05.2008 року складала 23 292,27 грн., станом на 01.05.2009 року вона становить 34 338,2 грн., що більше на 11 045,93 грн. У квітні 2009 року укладено договір оренди ставка площею 17,5278 га на території Ковтунівської сільської ради з Громадською організацією «Спілка ветеранів Афганістану». Орендна плата становить 10 317,14 грн. або 7% від нормативної грошової оцінки. У 2009 році розроблена та затверджена нормативна грошова оцінка земель несільськогосподарського призначення, які орендують ПП Федірко Г.О., Сомок В.Г. і Романчик Д.Г., та прийнято додаткові розпорядження про зміну орендної плати. В результаті вона збільшилась на 11 190 грн. в порівнянні з минулим роком. Але у цьому напрямку потрібно ще багато працювати. Рішення районної ради і постійних комісій своєчасно направлялись виконавцям. Контроль за їх виконанням здійснюють постійні комісії районної ради. Постійно проводилось навчання депутатів районної ради, селищного, сільських голів та секретарів рад, інших працівників органів місцевого самоврядування. З метою забезпечення підвищення кваліфікації керівних кадрів органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, депутатського та господарського активу при районній раді веде роботу районний університет правових знань. Традиційно учбовий рік починається у листопаді і закінчується у березні. Заняття проводяться один раз на місяць у другу середу. Програма занять розробляється радою університету і ставить основну мету – вивчення нових та діючих законодавчих актів України, передового досвіду їх застосування. Всього за звітний період (червень 2008-червень 2009 років) проведено 4 заняття районного університету правових знань, слухачам прочитано 8 лекцій, проведено три засідання „круглого столу” на теми: «Про ветеринарно-санітарне обслуговування на території району та забезпечення стабільної епізоотичної ситуації», «Про зміни у пенсійному законодавстві» та «Закон України «Про оренду землі» та його практичне застосування». За цей час на заняттях університету слухачі розглянули 4 закони України. Вважаю за необхідне звернути увагу на те, що явка депутатів на ці заходи дуже низька. Оскільки знання, які даються на університеті, необхідні для більш якісного виконання депутатських повноважень, прошу вас більш відповідально ставитись до своїх депутатських обов’язків. Планово здійснюється навчання посадових осіб органів місцевого самоврядування району. Щомісяця проводяться наради-семінари для селищного, сільських голів, секретарів селищної, сільських рад та посадових осіб виконавчого апарату районної ради. Всього за звітний період було проведено 9 нарад-семінарів, на яких розглянуто 40 питань. Проведено три засідання «круглого столу» на теми: «Закон України «Про боротьбу із корупцією»: поняття, заходи щодо запобігання та протидії корупції», «Актуальні питання діяльності органів місцевого самоврядування» та «Про пріоритетні напрямки роботи у сфері соціального захисту населення». У жовтні 2008 року та квітні 2009 року проводились «інформаційні дні» для селищного, сільських голів Шосткинського району за участю керівників та працівників обласної ради та облдержадміністрації. У звітний період в районі було проведено конкурс на «Кращу посадову особу органів місцевого самоврядування». До складу конкурсної комісії ввійшли депутати та працівники виконавчого апарату районної ради, начальник відділу організаційної роботи та зв’язків з органами місцевого самоврядування Сумської обласної ради Дегтяр Н.М. Конкурс пройшов організовано та творчо. В ньому взяли участь 9 працівників сільських рад та виконавчого апарату районної ради. Учасники конкурсу показали добрі знання володіння державною мовою при написанні диктанту, виклали свої думки та запропонували цікаві пропозиції з питань розвитку місцевого самоврядування в Україні. При виконанні завдання із складання ділових документів, якими для сільських голів були - підготовка проектів рішень сільської, селищної ради; для працівників місцевих рад – проект розпорядження сільського голови про проведення конкурсу на «Краще подвір’я»; для працівників виконавчого апарату – складання проекту рішення постійної комісії районної ради, учасники показали достатньо високі знання нормативно-правової бази та вміння підготовки ділових документів. Всі конкурсанти продемонстрували необхідний рівень володіння персональним комп’ютером. За результатами виконання трьох завдань в номінації «Кращий сільський, селищний, міський голова» перше місце виборов Івотський сільський голова Дуб О.Г. У номінації «Краща посадова особа сільських, селищних, міських рад» перемогу здобула Матюшенко О.Д. - секретар Гамаліївської сільської ради. Головний спеціаліст організаційного відділу виконавчого апарату районної ради Кужельна О.В. перемогла в номінації «Краща посадова особа виконавчого апарату районної ради". Переможці конкурсу представляли посадових осіб місцевого самоврядування району у другому турі обласного конкурсу в Сумській обласній раді. Користуючись нагодою, хочу подякувати всім учасникам конкурсу за активну участь і сумлінне ставлення до своїх обов’язків, про що свідчать уміння і навички, продемонстровані учасниками під час виконання конкурсних завдань. З метою забезпечення підвищення кваліфікації, у звітний період, 3 сільських голів, 3 секретарів сільських рад, 6 бухгалтерів та 6 землевпорядників пройшли навчання в Сумському центрі післядипломної освіти. Працівниками виконавчого апарату райради здійснюються виїзди у селищну та сільські ради для надання практичної та методичної допомоги головам та секретарям селищної, сільських рад з питань організаційного забезпечення діяльності рад, ведення діловодства та контролю, реалізації їх повноважень у відповідності до вимог Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, інших законодавчих актів України. За звітний період таких виїздів було здійснено 10. Керівництво і працівники виконавчого апарату районної ради 5 разів брали участь у сесіях селищної, сільських рад. Виконавчим апаратом районної ради надавалась практична допомога депутатам, постійним комісіям ради у забезпеченні виконання визначених законодавством функцій та обов’язків. Співпраця з райдержадміністрацією базується на Законах України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про державні адміністрації” та інших законодавчих актах. Незважаючи на те, що районна рада делегувала ряд своїх повноважень районній державній адміністрації, всі важливі питання, і, зокрема, ті, що стосуються соціально-економічного розвитку, бюджету, земельних відносин, комунальної власності, тощо, вирішуються спільно. Ці питання регулярно розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації. Для оперативного вирішення питань економічного і соціального розвитку району приймаються спільні розпорядження голів районної ради та райдержадміністрації. Дієвою формою співпраці двох гілок влади в районі є спільне проведення семінарів та нарад для керівного складу органів місцевого самоврядування. Окремо хочу зупинитися на роботі зі зверненнями громадян. Ця діяльність в районній раді набула систематизованого характеру і будується на основних засадах Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”. Розпорядженням голови районної ради встановлені дні прийому громадян керівництвом районної ради, а також затверджено графік прийому громадян за місцем проживання. Мною проведено 9 особистих прийомів громадян за їх місцем проживання. Всього з червня 2008 року до районної ради надійшло 27 звернень, з них 8 – письмових та 19 – на особистому прийомі голови і заступника голови районної ради. 37% звернень надійшло від учасників війни, пенсіонерів. Заявників турбували питання комунального та дорожного господарства (22,2% від загальної кількості звернень), 22% - питання екологічної безпеки, 11,1% - питання сільського господарства, 10% - охорони здоров’я та інші. На всі звернення заявники отримали відповіді своєчасно, в установлені законом строки. До розгляду питань, поставлених у заявах громадян, залучались спеціалісти районної ради, райдержадміністрації, селищний, сільські голови та інші. Позитивно було вирішено колективне звернення жителів смт Вороніж щодо підключення будинків, розташованих по пров. Комсомольському, до електромережі Шосткинського районного відділення «Енергозбут» ВАТ «Сумиобленерго». У відповідності до статей 10 та 12 Закону України „Про статус депутатів місцевих рад”, рішення районної ради від 12.07.2006 року „Про організацію прийому громадян депутатами районної ради” прийом громадян з особистих питань проводиться на території закріпленої за ними територіальної громади, як правило, в приміщенні селищної, сільської ради. За погодженням з органами місцевого самоврядування визначається день прийому у зручний для громадян час. Часто депутатам доводиться розглядати звернення сільських мешканців і в інші дні - поза графіком. В ході проведення особистого прийому громадян депутатами районної ради, жителів району хвилювали питання дорожнього будівництва (43%), соціального захисту (27%), земельні питання (17%) та інші. Депутати районної ради сприяли у вирішенні питань. Як приклад можна назвати допомогу депутата Красняка В.Ф. у вирішенні питань телефонізації, депутата Букуса М.Г. - питань встановлення радіоліній, депутата Вронської Т.В. - земельних питань. Слід відмітити, що найбільшу ефективність у діяльності депутатів районної ради приносить співпраця з відповідальними працівниками райдержадміністрації, депутатами обласної ради та селищним, сільськими головами . На жаль, через відсутність фінансування, деякі питання залишаються вирішені частково. Частина депутатів, спілкуючись з виборцями, допомагають вирішувати проблемні питання, але записи про проведення особистого прийому до журналів обліку не завжди вносять, що не дає можливості мати повну інформацію щодо стану проведення особистого прийому депутатами районної ради та роботи зі зверненнями громадян. Також потрібно наголосити, що аналіз роботи депутатського корпусу за рік, зроблений виконавчим апаратом районної ради, говорить, що не всі депутати виконують свої повноваження в повному обсязі. Результати аналізу направлялись депутатам для покращення організації депутатської діяльності. Тому, звертаю вашу увагу, шановні депутати, на сумлінне виконання своїх депутатських повноважень. За звітній період депутати районної ради підтримали 4 депутатські запити та 2 звернення районної ради. Це, зокрема: - депутатський запит депутата Чумака М.М. стосовно ремонту автодоріг у районі ( отримано відповіді від райдержадміністрації, Шосткинського райавтодору, ДП «Сумській автодор», «Служби автомобільних доріг в Сумській області», але вони не в повній мірі задовольняють як депутатів, так і наших виборців); - депутатський запит депутата Носенко Т.В. до голови РДА щодо звільнення з займаної посади заступника голови – начальника управління агропромислового комплексу ( отримано відповідь голови РДА про те, що кадрові питання не належать до компетенції районної ради); - депутатський запит депутата Литвиновської Л.С. стосовно відсутності водопостачання населення водогоном у с.Вовна (отримано відповідь від РДА про проведений ремонт і відновлення водопостачання); - депутатський запит депутата Кругляка М.І. про розподіл сіножатей райдержадміністрацією у поточному році (отримано відповідь від РДА про те, що кошти на дані потреби у районному бюджеті не передбачені, але селищному та сільським головам запропоновані шляхи вирішення даного питання); - звернення депутатів районної ради до Державної служби автомобільних доріг України про вирішення питання ремонту доріг у районі (отримано відповідь Укравтодору про те, що порушене питання взято до уваги і буде розглядатися при формуванні виробничих планів); - звернення депутатів районної ради до Кабінету Міністрів України щодо ціноутворення на ринку зерна (отримано відповідь Кабміну про його дії в цьому питанні); У звітньому періоді на постійній комісії мандатній, з питань депутатської етики, законності, правопорядку, охорони прав, свобод, законних інтересів громадян, адміністративно-територіального устрою звітували про свою роботу, у закріплених за ними сільських радах, та про виконання рішень і доручень ради депутати: Гончарова О.К., Могила В.М., Красняк В.Ф., Новиков О.В. У цей період на сесії районної ради було заслухано звіт постійної комісії районної ради з питань охорони навколишнього природного середовища та агропромислового комплексу. На цьому пленарному засіданні буде звітувати постійна комісія районної ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, будівництва, житлово-комунального господарства та підприємництва. Виконавчий апарат районної ради забезпечує здійснення районною радою повноважень, наданих їй чинним законодавством, а також здійснює організаційне, правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її постійних комісій, сприяє здійсненню районною радою зв’язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами і посадовими особами місцевого самоврядування. У виконавчому апараті працює 12 чоловік, з них посадових осіб місцевого самоврядування – 9. У листопаді 2008 року був проведений конкурс на заміщення вакантних посад. На вакантну посаду головного спеціаліста відділу з питань бюджету, фінансово-господарського забезпечення заяв до конкурсної комісії не надійшло. На вакантну посаду провідного спеціаліста оргвідділу було взято працівника. Всім працівникам виконавчого апарату районної ради визначені напрямки роботи. Згідно з розпорядженнями голови районної ради за постійними комісіями, депутатами районної ради та селищною, сільськими радами закріплені відповідальні працівники виконавчого апарату районної ради. Головою районної ради постійно проводиться робота по підвищенню ділових якостей працівників і рівня їх відповідальності, проходження навчання по підвищенню кваліфікації. У виконавчому апараті районної ради визначені відповідальні посадові особи за зв’язки з депутатами обласної ради, які закріплені за районом згідно рішення обласної ради, налагоджена тісна співпраця районної ради з ними, яка сприяє вирішенню проблем населення та району в цілому. Голова районної ради є розпорядником коштів, передбачених на утримання ради та її виконавчого апарату. За звітний період кошти, визначені радою на поточний рік, використовувались за призначенням. Кошторисом видатків на 2008 рік було передбачено на утримання Шосткинської районної ради по функції 250404 «Інші видатки» - 17400 грн., з яких використано 15917,19 грн., в тому числі: - на придбання свідоцтв та Почесних грамот -1905,00 грн.; - на виготовлення фотокарток передовиків виробництва та оплату послуг банків – 365,20 грн.; - на грошові виплати передовикам виробництва, нагороджених відзнаками району та занесених на районну Дошку пошани – 13646,99 грн.; Кошторисом видатків на 2009 рік передбачено на утримання Шосткинської районної ради по функції 250404 «Інші видатки» - 17400 грн., з яких на дату звіту використано 413,39 грн., в тому числі: - на придбання свідоцтв та Почесної грамоти - 60,00 грн.; - на оплату послуг банків – 0,45 грн.; - на грошові виплати передовикам виробництва, нагороджених відзнаками району – 352,94 грн.; Мною за звітній період було видано 81 розпорядження, з них 45 - розпорядження з кадрових питань, інші, в переважній більшості, з питань діяльності виконавчого апарату районної ради. Територіальним громадам району відповідно до чинного законодавства належать об”єкти права комунальної власності. За звітний період ( з червня 2008 року по даний час) було прийнято 22 рішення районної ради з питань комунальної власності. Станом на 01.04.2009 року балансова вартість майна спільної комунальної власності територіальних громад району становить 17 998 101,03 грн. У спільній комунальній власності територіальних громад району перебувають будівлі, обладнання, автотранспорт, меблі, комп’ютерна техніка,-аудіо,-відео,-розмножувальна техніка, музичні інструменти, сценічні костюми та інший інвентар. Дане майно знаходиться в постійному користуванні у 20 користувачів, які є його балансоутримувачами. Це такі організації: відділ освіти райдержадміністрації, будинок дитячої та юнацької творчості, районна дитячо-юнацька спортивна школа, районний Будинок культури, Шосткинський районний організаційно-методичний центр народної творчості і культурно-освітньої роботи, центральна районна бібліотека, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, районний територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, відділ Держкомзему, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, ТОВ «Агрофірма «Лан» та інші організації району. Кожного року, з метою контролю за станом збереження майна, в районі проводиться його інвентаризація. У зв’язку з тим, що більшість майна було придбано за радянських часів, є нагальна потреба його особливого збереження і ефективного використання. Так, з метою недопущення руйнування і пограбування будівель котельні Миронівського НВК та гуртожитку ТОВ «Агрофірми «Лан», рішенням районної ради ці приміщення було вирішено продати та поповнити районний бюджет додатковими коштами. В даний час котельню Миронівського НВК продано за 35 860 гривень і кошти поступили до районного бюджету; на приміщення гуртожитку виготовлена документація і триває процес продажу. На сьогодні є нагальна потреба оновлення матеріально – технічної бази закладів освіти, культури, соціального захисту, медицини. За останній час за кошти районного, обласного, державного бюджетів у район було придбано опалювальне обладнання, комп’ютерна техніка, інвентар. Але цього недостатньо для повноцінного функціонування вищезгаданих установ і організацій. Особливу тривогу викликає стан котелень Ображіївського НВК та Глазівської ЗОШ. Тому потрібно збільшувати фінансування, спрямоване на придбання відповідного обладнання, техніки і інвентаря. Як голова районної ради, я хотів би звернути увагу депутатів на стан адміністративного приміщення, меблів, обладнання районної ради. Вони потребують капітального ремонту і оновлення. Капітального ремонту потребує автотранспорт районної ради. З метою забезпечення більш ефективного використання комунального майна районною радою надано згоди користувачам на здачу його в оренду. Станом на 01.04.2009 р. року надано в оренду юридичним та фізичним особам майна спільної комунальної власності територіальних громад району на загальну суму 314251 грн., а саме:
Від здачі в оренду майна спільної комунальної власності територіальних громад в районний бюджет за 2008 рік поступило орендної плати 2431,61 грн., за 4 місяці 2009 року - 454, 00 грн. Шановні депутати! Час невпинно йде і ставить перед нами нові і нові проблеми, питання, значимі у житті району, які повинні вирішуватись всіма гілками влади. Дуже багато залежить від роботи депутатів районної ради. Життя вносить корективи в реалізацію таких довгострокових програм, як охорони навколишнього природного середовища, забезпечення населення району якісною питною водою в достатній кількості, поводження з твердими побутовими відходами, тощо. Шановні депутати! Безумовно, наряду з проведеною роботою залишається велика кількість невирішених питань, спрямованих на покращення життя наших виборців. У своєму звіті я намагався об’єктивно висвітлити реалізацію наданих мені законом повноважень, роботу постійних комісій, виконавчого апарату і районної ради в цілому. Можливо, я далеко не в повному обсязі висвітлив всі аспекти діяльності ради, але сподіваюсь, що Ви доповните і внесете корективи до мого звіту у своїх виступах. Підводячи підсумки, хочу подякувати депутатському корпусу, селищному, сільським головам, виконавчому апарату районної ради та районній державній адміністрації за злагоджену і чітку роботу. Я переконаний, що районна рада п’ятого скликання докладе всіх зусиль, щоб виправдати довіру своїх виборців, а невирішені питання в роботі будуть подолані. Дякую Вам за увагу і готовий відповісти на ваші запитання. |
Р І ШЕНН Я Бистрицької сільської ради, відповідно до статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», на підставі статті... |
РІШЕННЯ Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, на підставі... |
11 червня 2013 року м. Городище №26-2/VІ Відповідно до ст. 78 Бюджетного кодексу України, п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись... |
РІШЕННЯ Від 10 квітня 2013 року м. Городище №25-1/VI Про внесення змін Відповідно до ст. 78 Бюджетного кодексу України, п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись... |
РІШЕННЯ Від 25 січня 2012 року м. Городище №18-1/VI Про внесення змін Відповідно до ст. 78 Бюджетного кодексу України, п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись... |
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань... |
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з одного боку, та Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної... |
Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України... Керуючись ст ст. 142,143 Конституції України, п п. 22 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, п. 9 ст. 91 Бюджетного... |
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про планування та забудову територій» та «Про запобігання впливу світової фінансової кризи... |
Про затвердження районної Програми боротьби з онкологічними захворюваннями... Відповідно до пункту 16 частини І статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» |