ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ТЕСТИ


Скачати 55.59 Kb.
Назва ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ТЕСТИ
Дата 07.04.2013
Розмір 55.59 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ТЕСТИ

до Комплексного державного екзамену

з предмету «Економіка і нормування праці»

для студентів спеціальності 5.03050401 «Економіка підприємства»



  1. Одне з головних завдань аудиту у сфері праці - це:

а) позитивні зміни у сфері зайнятості;

б) визначення ефективності здійснення програми управління і розвитку персоналу;

в) врегулювання розбіжностей під час ведення колективних переговорів.

  1. Невикористані можливості економії витрат праці - це:

а) резерви росту продуктивності праці;

б) системи і форми оплати праці;

в) постійні та змінні витрати.

  1. Ступінь ефективності процесу праці відображає:

а) економічно активне населення країни;

б) зайнятість населення;

в) продуктивність праці.

  1. Метод вивчення витрат часу роботи робітника або устаткування шляхом безпосереднього спостереження на робочому місці - це:

а) хронометраж;

б) комп’ютерна програма;

в) аудит.

  1. Одноразове переміщення робочого органу людини - руки, ноги, корпуса тощо - це:

а) трудова дія;

б) трудовий рух;

в) трудовий прийом.

  1. Предметом нормування праці є:

а) тривалість трудових процесів, які відбуваються в часі;

б) трудовий процес на конкретному робочому місці;

в) встановлення кількості та якості праці.

  1. Класифікація робочого часу виконавця трудового процесу передбачає поділ його на:

а) час роботи;

б) час перерв;

в) всі відповіді вірні.

  1. Інтегральна оцінка кількісних і якісних характеристик економічно активного населення - це:

а) ресурси робочого часу;

б) інтегральний коефіцієнт;

в) трудовий потенціал.



  1. Вид безробіття, який пов’язаний із переміщенням людей з однієї роботи на іншу, а також із однієї місцевості в іншу, це:

а) фрикційне безробіття;

б) структурне безробіття;

в) циклічне безробіття.

  1. Показники продуктивності праці - виробіток і трудомісткість - пов’язані між собою:

а) прямою пропорційною залежністю;

б) зворотною пропорційною залежністю;

в) ніяк між собою не пов’язані.

  1. Кількість грошей, яку людина отримує за свою працю (робочу силу, ресурс праці), має назву:

а) чиста заробітна плата;

б) реальна заробітна плата;

в) номінальна заробітна плата.

  1. Організаційно-технологічна підсистема трудових відносин розглядається в контексті процесу праці, який складається з наступних елементів:

а) праця людини, засоби виробництва, земля;

б) заробітна плата та витрати на виробництво;

в) планування, мотивація, організація та контроль.

  1. Людина, яка працює самостійно і постійно наймає для роботи одного або декількох працівників, - це:

а) голова профспілки;

б) роботодавець;

в) виконавчий директор.

  1. Система колективних взаємовідносин між найманими працівниками та професійними спілками - з одного боку, роботодавцями та їх об’єднаннями - з другого, і державою та органами місцевого самоврядування - з третього, називається:

а) соціальне партнерство;

б) колективний договір;

в) статут підприємства.

  1. Об’єднання працівників, які здійснюють сумісну трудову діяльність на підприємстві, - це:

а) зайняті працівники;

б) трудовий колектив;

в) підрядна організація.

16. Трудову теорію вартості, розроблену ученими-попередниками, до логічної завершеності довів:

а) Давід Рікардо;

б) Адам Сміт;

в) Карл Маркс.

17. Усвідомлена, цілеспрямована і легітимна діяльність людини (людей) з виробництва матеріальних і духовних благ, накопичення та передачі інформації, що задовольняють потреби, - це:

а) трудовий процес;

б) праця;

в) виробничий процес.

18. Наявність в суспільстві формально зайнятого населення - це ознака:

а) відкритого безробіття;

б) прихованого безробіття;

в) фрикційного безробіття.

19. Первинний осередок трудового колективу - це:

а) трудовий договір;

б) цех;

в) виробнича бригада.

20. Визначення найбільш доцільної для даної людини професії, спеціальності з урахуванням її фізіологічної і психологічної характеристик, нахилу, здібностей, а також суспільних потреб, має назву:

а) професійна орієнтація;

б) соціальна адаптація;

в) соціальне партнерство.

  1. Встановлення величини витрат праці у вигляді норм праці, необхідних для виконання певних операцій в найбільш раціонально для даного підприємства, організаційно-технічних умов, - це:

а) нормування праці;

б) соціальна адаптація;

в) організація праці.

22. Доведення норм до рівня витрат праці, який нижче суспільно необхідного, це сутність принципу:

а) відповідності;

б) прогресивності;

в) обов’язковості комплексності норм.

23. Час, що використовується для огляду робочого місця та його впорядкування, - це:

а) час організаційного обслуговування;

б) оперативна робота;

в) час технічного обслуговування.

24. Якщо необхідно застосування великої точності вимірювання витрат часу, то застосовується:

а) самофотографія робочого дня;

б) бригадна фотографія робочого дня;

в) індивідуальна фотографія робочого дня.


25. Систематизована сукупність показників, що характеризують умови праці в найширшому розумінні і дають змогу врахувати міру реалізації інтересів і потреб працівника та використання його здібностей - це:

а) продуктивність праці;

б) соціальне партнерство;

в) якість трудового життя.

26. Сукупність стійких психологічних властивостей, що визначають лінію поведінки людини, її відношення до справи, речей, інших людей, себе самої:

а) характер;

б) темперамент;

в) поведінка.

  1. Методи, зорієнтовані на такі мотиви поведінки, як усвідомлена необхідність дисципліни праці, відчуття обов’язку, прагнення людини трудитися у певній організації, культура трудової діяльності, називаються:

а) соціалізація;

б) адміністративні;

в) соціально-психологічні.

28. Сукупність прийомів чи операцій практичного або теоретичного засвоєння дійсності, підпорядкованих вирішенню конкретної задачі, має назву:

а) стратегія;

б) програма;

в) метод.

29. Об’єктивні мотиви діяльності людей, що відбивають їх місце у системі суспільного виробництва, це:

а) економічні інтереси;

б) нормативи;

в) норми поведінки.

30. Кваліфікація робітника - це:

а) рівень його освіти;

б) рівень знань і уміння виконувати роботи відповідної складності;

в) конкретний вид його трудової діяльності.

Схожі:

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ТЕСТИ
За яким напрямом економічний аналіз підрозділяється на прогнозний, оперативний, ретроспективний, перспективний?
1. ВСТУП. СУЧАСНА ПОЛІТИЧНА КАРТА СВІТУ
ТЛ-Класика, 2004, а тести – з видання Гілецький Й. Р. Соціально-економічна географія світу: Тести і практичні роботи. 10 клас: Посібник...
1. ВСТУП. ГЕОГРАФІЧНЕ ПІЗНАННЯ ЗЕМЛІ
Пробний навчальний осібник. – Львів: ВНТЛ-Класика. 2006 – 160 с. Тести усі з видання: Тести і практичні роботи. 6 клас: Посібник...
1. ВСТУП. НАСЕЛЕННЯ
Гілецький Й. Р. Географія України: Тести і практичні роботи. 9 клас: Посібник для учнів. – Івано-Франківськ: НВ Місто, 2003. У ньому...
Екзаменаційні білети з навчальної дисципліни «Історія України»

Екзаменаційні питання
Мороховський А. Н. та ін. Стилістика англійської мови: Підручник. К.: Вища школа, 1991. 272 с
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
Шляхи використання мультимедійних презентацій у навчальному-виховному процесі початкової школи
Контрольні екзаменаційні питання
Суспільно-історичні умови розвитку літератури в Україні кінця 50-х – початку 60-х рр. ХХ ст
Питання – тести з теми «ВОЛЕЙБОЛ»

Екзаменаційні питання з дисципліни Мова ЗМІ
Лексикологія як розділ мовознавства та її зв’язок з іншими лінгвістичними дисциплінами
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка