Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)
| Зміст заходів програми з виконання завдання
| Відповідальні за виконання
| Строки виконання
| Орієнтовані обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн.
| Очікуваний результат від виконання заходу
|
Джерела фінансування
| 2011
рік
| 2012
рік
| 2013
рік
| 2014
рік
| 2015
рік
| 2016
рік
| 2017
рік
| 2018
рік
| 2019
рік
| 2020
рік
|
1
| 2
| 3
| 4
| 5
| 6
| 7
| 8
| 9
| 10
| 11
| 12
| 13
| 14
| 15
| 16
|
I. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності
| 1.1. Моніторинг виконання вимог чинного законодавства України з питань державної регуляторної політики
| Відділ соціально- економічного розвитку міста міської ради,
юридичний відділ міської ради, асоціація підприємців міста
| Щоквартально протягом 2011-2020 років
|
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Забезпечення принципів передбачуваності, доцільності, адекватності, ефективності, прозорості та врахування громадської думки, удосконалення правового регулювання та адміністративних відносин, недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів
|
| 1.2. Поновлення реєстру регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету на веб-сайті міської ради в мережі Інтернет
| Відділ соціально економічного розвитку міста міської ради
| Протягом
2011-2020 років
|
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Забезпечення відкритості та прозорості регуляторної діяльності міської ради, її виконавчого комітету
|
|
| 1.3. Оприлюднення матеріалів з регуляторної діяльності міської ради та її виконавчого комітету в міськрайонній газеті “Синельниківські вісті” з метою одержання зауважень та пропозицій від суб’єктів господарювання
| Відділ соціально-економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради
| Протягом
2011-2020 років
| Загальний обсяг, у тому числі:
| 1,0
| 1,8
| 1,8
| 1,9
| 2,0
| 2,1
| 2,2
| 2,3
| 2,4
| 2,5
| Недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів.
Посилення впливу громадськості на прийняття владних рішень та встановлення діалогу „громадськість-бізнес-влада”
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Обласний
обласний
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
|
Міський бюджет
|
1,0
|
1,8
|
1,8
|
1,9
|
2,0
|
2,1
|
2,2
|
2,3
|
2,4
|
2,5
|
Інші джерела
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
|
| 1.4. Проведення семінарів з практичних питань здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності для розробників регуляторних актів
| Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради
| Червень, вересень 2011 – 2020 року
|
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Підвищення кваліфікації спеціалістів структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради.
Вдосконалення знань і навичок спеціалістів міської ради та її виконавчого комітету щодо практичного застосування норм Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”, особливо щодо якісного аналізу регуляторного впливу та оцінки результативності.
|
| 1.5. Забезпечення ефективної роботи координаційної ради з питань розвитку підприємництва, проведення систематичних засідань ради
| Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
| Протягом
2011-2020 років
|
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Забезпечення участі координаційної ради в реалізації стратегії підтримки малого підприємництва та вирішенні нагальних проблем розвитку малого бізнесу в місті.
|
| 1.6. Сприяння створенню громадських організацій підприємців в місті
| Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради, юридичний відділ міської ради
| Протягом
2011-2020 років
|
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Сприяння у формуванні дієвого механізму взаємодії виконавчого комітету міської ради і суб’єктів господарювання на засадах партнерства, відкритості та прозорості, а також у реалізації регуляторної політики
|
| 1.7. Удосконалення роботи дозвільного центру шляхом забезпечення належного матеріально-технічного оснащення, забезпечення участі посадових осіб усіх дозвільних органів у роботі дозвільного центру, виготовлення інформаційного стенду.
| Державний адміністратор
| Протягом 2011–2020 років
| Загальний обсяг, у тому числі:
| 1,5
| 1,5
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
|
Обласний
бюджет
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
|
Міський бюджет
|
1,5
|
1,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Інші джерела
| -
| -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1.8. Удосконалення роботи державного реєстратора шляхом
забезпечення належного матеріально-технічного оснащення
| Державний реєстратор
|
| Загальний обсяг, у тому числі:
|
0,5
|
0,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
| Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міський бюджет
| 0,5
| 0,5
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
| -
|