Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)
|
Зміст заходів програми з виконання завдання
|
Відповідальні за виконання
|
Строки виконання
|
Орієнтовані обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн.
|
Очікуваний результат від виконання заходу
|
Джерела фінансування
|
2011
рік
|
2012
рік
|
2013
рік
|
2014
рік
|
2015
рік
|
2016
рік
|
2017
рік
|
2018
рік
|
2019
рік
|
2020
рік
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
I. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності
|
1.1. Моніторинг виконання вимог чинного законодавства України з питань державної регуляторної політики
|
Відділ соціально- економічного розвитку міста міської ради,
юридичний відділ міської ради, асоціація підприємців міста
|
Щоквартально протягом 2011-2020 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення принципів передбачуваності, доцільності, адекватності, ефективності, прозорості та врахування громадської думки, удосконалення правового регулювання та адміністративних відносин, недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів
|
|
1.2. Поновлення реєстру регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету на веб-сайті міської ради в мережі Інтернет
|
Відділ соціально економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
2011-2020 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення відкритості та прозорості регуляторної діяльності міської ради, її виконавчого комітету
|
|
1.3. Оприлюднення матеріалів з регуляторної діяльності міської ради та її виконавчого комітету в міськрайонній газеті “Синельниківські вісті” з метою одержання зауважень та пропозицій від суб’єктів господарювання
|
Відділ соціально-економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради
|
Протягом
2011-2020 років
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
1,0
|
1,8
|
1,8
|
1,9
|
2,0
|
2,1
|
2,2
|
2,3
|
2,4
|
2,5
|
Недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів.
Посилення впливу громадськості на прийняття владних рішень та встановлення діалогу „громадськість-бізнес-влада”
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Обласний
обласний
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Міський бюджет
|
1,0
|
1,8
|
1,8
|
1,9
|
2,0
|
2,1
|
2,2
|
2,3
|
2,4
|
2,5
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
1.4. Проведення семінарів з практичних питань здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності для розробників регуляторних актів
|
Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради
|
Червень, вересень 2011 – 2020 року
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Підвищення кваліфікації спеціалістів структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради.
Вдосконалення знань і навичок спеціалістів міської ради та її виконавчого комітету щодо практичного застосування норм Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”, особливо щодо якісного аналізу регуляторного впливу та оцінки результативності.
|
|
1.5. Забезпечення ефективної роботи координаційної ради з питань розвитку підприємництва, проведення систематичних засідань ради
|
Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
2011-2020 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення участі координаційної ради в реалізації стратегії підтримки малого підприємництва та вирішенні нагальних проблем розвитку малого бізнесу в місті.
|
|
1.6. Сприяння створенню громадських організацій підприємців в місті
|
Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради, юридичний відділ міської ради
|
Протягом
2011-2020 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Сприяння у формуванні дієвого механізму взаємодії виконавчого комітету міської ради і суб’єктів господарювання на засадах партнерства, відкритості та прозорості, а також у реалізації регуляторної політики
|
|
1.7. Удосконалення роботи дозвільного центру шляхом забезпечення належного матеріально-технічного оснащення, забезпечення участі посадових осіб усіх дозвільних органів у роботі дозвільного центру, виготовлення інформаційного стенду.
|
Державний адміністратор
|
Протягом 2011–2020 років
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
1,5
|
1,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Міський бюджет
|
1,5
|
1,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.8. Удосконалення роботи державного реєстратора шляхом
забезпечення належного матеріально-технічного оснащення
|
Державний реєстратор
|
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
0,5
|
0,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міський бюджет
|
0,5
|
0,5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|