ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ М. БЕРДЯНСЬК НА 2012 РІК


Скачати 0.89 Mb.
Назва ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ М. БЕРДЯНСЬК НА 2012 РІК
Сторінка 1/6
Дата 21.03.2013
Розмір 0.89 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3   4   5   6



ПРОГРАМА

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО

ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ

М.БЕРДЯНСЬК НА 2012 РІК
ВСТУП...................................................................................................................4

  1. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО

РОЗВИТКУ М. БЕРДЯНСЬК НА ПОЧАТОК ПРОГНОЗНОГО ПЕРІОДУ.....5

  1. Промисловість........................................................................................5

  2. Капітальні інвестиції, реконструкція та будівництво........................6

  3. Житлово-комунальне господарство...................................................11

  4. Підприємництво та споживчий ринок...............................................12

  5. Зовнішньоекономічна діяльність.......................................................14

  6. Фінансові показники...........................................................................14

  7. Соціальний захист населення.............................................................15

  8. Курортно-туристична сфера...............................................................16


II. ГОЛОВНА МЕТА ТА ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНО- ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА БЕРДЯНСЬКА НА 2012 РІК...17
III.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ СОЦІАЛЬНО-

ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ МІСТА БЕРДЯНСЬКА НА 2012 РІК.........................................................................17

1. Пріоритет №1. Розвиток промислового виробництва та

створення умов для сприяння розвитку бізнесу........................................19

1.1.Основні завдання та заходи...............................................................19

1.2.Очікувані результати..........................................................................20

2. Пріоритет №2. Капітальне будівництво та реконструкція

об’єктів соціально-культурної сфери та інфраструктури.........................20

2.1.Основні завдання та заходи...............................................................20

2.2.Очікувані результати..........................................................................21

3. Пріоритет №3. Благоустрій об’єктів комунального господарства

та поліпшення екологічної рівноваги.........................................................21

3.1.Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану

автомобільних доріг, шляхопроводів та дорожньої інфраструктури......21

3.2.Підвищення експлуатаційної якості мереж вуличного

освітлення.................................................................................................... 22

3.3.Підвищення рівня благоустрою об’єктів комунального

господарства............................................................................................... 23

3.4.Екологічна безпека.............................................................................23

4. Пріоритет №4. Утримання житла та прибудинкових територій...24

4.1.Збереження експлуатаційних властивостей житлових

будинків, забезпечення безпечної експлуатації......................................24

4.2.Благоустрій внутрішньодворових територій житлових будинків.24

4.3.Забезпечення економії паливно-енергетичних ресурсів за

рахунок зменшення обсягу їх споживання..............................................24

4.4.Забезпечення безперебійної роботи ліфтового господарства

та безпеки експлуатації..............................................................................25

4.5.Усунення промерзання панелей житлових будинків,

збереження експлуатаційних властивостей житлового будинку..........25

5. Пріоритет №5. Забезпечення підвищення ефективності

використання енергетичних ресурсів і сприяння зменшенню

споживання енергоносіїв підприємствами, організаціями та

установами міста..........................................................................................25

5.1.Основні завдання та заходи.............................................................25

5.2.Очікувані результати........................................................................25

6. Пріоритет №6. Забезпечення реалізації державної

бюджетної політики і показників виконання міського бюджету............26

6.1.Основні завдання та заходи.............................................................26

6.2.Очікувані результати........................................................................26

7. Пріоритет №7. Соціальний захист та посилення соціальної

підтримки вразливих верств населення.....................................................27

7.1.Основні завдання та заходи.............................................................27

7.2.Очікувані результати........................................................................27

8. Пріоритет №8. Забезпечення розвитку курортно-туристичної

сфери та надання якісних послуг відпочинку.........................................28

8.1.Основні завдання та заходи.............................................................28

8.2.Очікувані результати........................................................................28

9. Пріоритет №9. Якісні та доступні медичні послуги для

населення. Придбання сучасного медичного обладнання та

реконструкція об’єктів охорони здоров’я................................................29

9.1.Основні завдання та заходи.............................................................29

9.2.Очікувані результати........................................................................30

10. Пріоритет №10. Розвиток системи освіти в усіх її складових

та якості освітнього процесу в навчально-виховних закладах.............30

10.1.Основні завдання та заходи...........................................................30

10.2.Очікувані результати......................................................................31

11. Пріоритет №11. Розвиток культурно-мистецької сфери.

Збереження та використання об’єктів культурної спадщини...............31

11.1.Основні завдання та заходи...........................................................31

11.2.Очікувані результати......................................................................32

12. Пріоритет№12. Підтримка фізичної культури, молоді та

спорту..........................................................................................................32

12.1.Основні завдання та заходи...........................................................32

12.2.Очікувані результати......................................................................33

13. Пріоритет №13. Внутрішня та регіональна політика..................33

13.1.Основні завдання та заходи...........................................................33

13.2.Очікувані результати......................................................................34
IV. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА

СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ М. БЕРДЯНСЬК НА 2012 РІК..............35

ВСТУП

Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Бердянська на 2012 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до ст. 143 Конституції України, Закону України від 23.03.2000 № 1602-ІІІ “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” та п.22 ст.26 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР із змінами і доповненнями „Про місцеве самоврядування в Україні”.
При розробці Програми враховано:

- ключові завдання, викладені у Програмі Президента України В.Ф.Януковича „Україна - для людей” та Програмі економічних реформ на 2011 - 2014 роки „Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава”;

- Стратегію регіонального розвитку Запорізької області на період до 2015 року, затверджену рішенням обласної ради від 06.06.2008 № 2;

- основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2012 рік, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 907;

- Закон України „Про Державний бюджет України на 2012 рік”;

- цільові державні, обласні та міські програми.
Програма ґрунтується на комплексі макроекономічних прогнозів, статистичних матеріалів, виходячи з тенденцій розвитку міста Бердянська за 2011 рік.
У Програмі визначено пріоритетні завдання соціально-економічного та культурного розвитку міста Бердянська на 2012 рік, шляхи та механізми їх реалізації, а також основні прогнозні показники.
Завдання, визначені Програмою, реалізовуватимуться шляхом тісної співпраці виконавчого комітету та міської ради, місцевих органів виконавчої влади, профспілок та роботодавців, громадських організацій.

  1. Аналітичний огляд соціально-економічного розвитку

м. Бердянськ на початок прогнозного періоду
Протягом 2011 року у місті Бердянську проводилася робота, спрямована на досягнення мети, визначеної у стратегічному Плані економічного розвитку – Бердянськ – місто-курорт, в якому створені умови для розвитку промисловості, бізнесу, туризму, залучення інвестицій та культурний центр північного Приазов’я з комфортним проживанням громадян.

У 2011 році збережено позитивну динаміку економічного зростання, досягнуто якісних зрушень у соціальній сфері, суттєво підвищено рейтинговий результат соціально-економічного розвитку.

Так, за підсумками 9 місяців 2011 року в рейтинговій оцінці показників соціально-економічного розвитку Запорізької області місто Бердянськ зайняло друге місце серед п’яти міст обласного значення.

Промисловість

У структурі промислового виробництва основними галузями є: виробництво продуктів нафтоперероблення, хімічна та нафтохімічна, металургійне виробництво та виробництво готових металевих виробів, машинобудування, легка та харчова промисловість.

Структура галузей промисловості м. Бердянськ



Згідно з очікуваним виконанням 2011 року обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) у відпускних цінах складе 1520,0 млн.грн., або 114,1% до фактичного виконання 2010 року. Питома вага реалізованої промислової продукції міста в загальному обсязі реалізації по Запорізькій області займає 2,1%.


У порівнянні з 2010 роком збільшилося виробництво косарок (124,3%), машин збиральних (121,2%). Але зменшилось виробництво білизни постільної - на 31%, насосів відцентрованих - на 29,9%, мастил та масел - на 16,3%, проводів та кабелю - на 10,3%. Незважаючи на зменшення виробництва деяких видів продукції, в цілому збережено тенденцію економічного зростання промислового виробництва, що свідчить про значний запас міцності та певну адаптацію підприємств до умов господарювання.

Зростання промислового виробництва забезпечено, в основному, за рахунок ТОВ „Азовська кабельна компанія”, ПрАТ „Азовкабель”, ТОВ „Бердянські ковбаси”, ТОВ „Азовкабель-Донелектро”, ПАТ „Бердянськсільмаш”, ТОВ „Південний завод гідравлічних машин”, ТОВ „ТПК „Агрінол” та інших.

Протягом 2011 року 3 підприємства займалися інноваційною діяльністю в галузях машинобудування та харчової промисловості.

Так, на ВАТ „Бердянський хлібокомбінат” впроваджено нові види хлібобулочних виробів та листкового тістечка.

На ТОВ „Бердянські ковбаси” постійно оновлюється номенклатура продукції, запроваджено систему управління якістю ISO-9000 в організації структури підприємства. Підвищення якості продукції проводиться на основі впровадження сучасного обладнання, вдосконалення технологій, впровадження енергозберігаючих технологій. Планується впровадження заходів з економії енергетичних ресурсів, заміна обладнання в ковбасному цеху, монтаж гарячого водопостачання в ковбасному та консервному цехах.

Капітальні інвестиції, реконструкція та будівництво

Обсяг інвестицій в основний капітал за 9 місяців 2011 року за рахунок усіх джерел фінансування склав 95,6 млн.грн. і збільшився проти аналогічного рівня 2010 року на 54,6% (1 місце в рейтинговій оцінці соціально-економічного розвитку Запорізької області). За попередніми розрахунками обсяг інвестицій за 2011 рік очікується в сумі 115,0 млн.грн., або 125,7% до факту 2010 року.

Обсяг будівельних робіт за 11 місяців 2011 року склав 32,7 млн.грн. і збільшився у порівнянні з відповідним періодом 2010 року на 6,9%. Цьому сприяла реалізація інвестиційних проектів об’єктів соціального призначення, інфраструктури із залученням коштів бюджетів усіх рівнів.

Станом на 30.12.2011 р. фактичне освоєння коштів на реалізацію інфраструктурних проектів міста склало 28388,231 тис. грн., у тому числі:

3228,165 тис. грн. – по об’єктах будівництва та реконструкції (місцевий бюджет);

1389,438 тис. грн. - по об’єктах капітального ремонту (місцевий бюджет);

23770,628 тис. грн. – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

У звітному періоді по об’єктах освіти були виконані роботи з реконструкції:

- актового залу та капітальний ремонт сантехнічних мереж ЗОШ № 5;

- частини приміщень ЗОШ № 21 у с. Нововасилівка під розміщення дошкільного навчального закладу;

- ремонт покрівель, системи опалення, сантехнічних систем, заміна віконних блоків та виконано внутрішні оздоблювальні роботи приміщень ЗОШ №№ 1,4,6,11; гімназії № 1 „Надія”; гімназії № 2; дошкільних навчальних закладів №№ 1,20,27,28,35,36,40; ЦДЮТ та ДЮСШ.
Реконструкція актового залу ЗОШ № 5



Реконструкція ЗОШ № 21 в селі Нововасилівка під розміщення дошкільного навчального закладу




Розроблено проектно-кошторисну документацію, проведено державну будівельну експертизу проектів на будівництво мінікотелень ЗОШ № 13 та ДНЗ № 20.

З метою реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій та проведення заходів, спрямованих на утеплення приміщень закладів соціального забезпечення, було відібрано 13 об’єктів: ЗОШ №№ 9,11, БСШ № 16; дошкільні навчальні заклади №№ 1,25,27,34,40,41, дитяча музична школа, пологовий будинок, дитяча поліклініка, інфекційний корпус міської лікарні. За рахунок коштів бюджету розвитку розроблено проектно-кошторисну документацію та проведено її експертизу. Витрати на проектні роботи та проведення експертизи складали 130,0 тис.грн. Робочими проектами зазначених об’єктів передбачається виконання капітальних ремонтів покрівель, утеплення фасадів, заміна віконних та дверних блоків, вдосконалення системи теплопостачання з метою збереження енергоресурсів.

По об’єктах культури були проведені наступні роботи, а саме:

- реконструкція сценічної частини залу для глядачів ЦКД „Софіт” та системи опалення клубу „Маяк”;

- виконуються капітальні ремонти бібліотек № 3,9,10, будівлі музичної школи по вул. Смоленській,3, краєзнавчого музею;

- ведуться роботи з реконструкції систем кондиціювання, вентиляції міського Палацу культури;

- виконується розробка проектно-кошторисної документації з реконструкції приміщень зоологічного клубу „Неон”.

Розроблено кошторисну документацію, проведено її експертизу та виконано роботи з капітального ремонту сантехнічних мереж, покрівель, зливових, приміщень дитячої музичної школи по вул. Смоленській; бібліотек №№ 3, 9; інтернет-вітальні бібліотеки № 10; краєзнавчого музею та дитячої художньої школи.


Реконструкція системи опалення клуба „Маяк”

По об’єктах комунального призначення з метою покращення якості теплопостачання для населення міста Бердянська та згідно з Програмою реконструкції мереж теплопостачання міста у 2011 році розроблено проектно-кошторисну документацію на проведення реконструкції самої най потужнішої у місті котельні №1 по вул. Шевцової, 4 з переключенням навантажень, підключених до котельні № 21 по вул. Кірова, 76-а, орієнтовна вартість якої складає 10,3 млн. грн. та реконструкції системи теплозабезпечення споживачів котельні № 22, шляхом встановлення теплових насосів з використанням тепла повітря, орієнтовною вартістю – 24,79 млн. грн.

Виконуються роботи з укріплення Бердянської коси. Виконані роботи по пожежному водоводу до полігону твердих побутових відходів. Продовжуються роботи з будівництва водоводу В-1 по вул. Калініна-Руднєвої-Баха та каналізаційної насосної станції № 4, роботи з капітального ремонту проспекту Леніна І,ІІІ, ІV черги.
Укріплення Бердянської коси


Капітальний ремонт проспекту Леніна

По об’єктах спорту виконано проектні роботи мінікотельні міського Палацу спорту.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 № 221 „Про затвердження Порядку розгляду, схвалення і реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій та пропозицій щодо здійснення заходів, пов'язаних з реалізацією таких проектів і виконанням зобов'язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату”, по м. Бердянськ було прийнято 13 проектів на загальну суму 37,5 млн. грн. Отримання цих коштів дозволить відремонтувати будівлі соціальної сфери, значно знизити енерговитрати, що, в свою чергу, дозволить у майбутньому значно зекономити кошти на оплату енергоносіїв.

У рамках Державної програми „Питна вода України” на 2006-2020 р.р., з метою розвитку та реконструкції централізованих систем водопостачання та водовідведення, направлених на покрашення якості питної води з впровадженням енергозберігаючих технологій, та впровадження локальних колективних установок доочищення води для питних потреб у місцях іі безпосереднього споживання, за рахунок коштів місцевого бюджету була розроблена проектно-кошторисна документація на установки доочищення води для питних потреб по п’яти об’єктах освіти та охорони здоров’я, а на два об’єкти планується виконати проектно – кошторисну документацію у 2012 році.

У 2011 році проект „Облаштування земельної ділянки для розміщення промислового підприємства у м. Бердянськ Запорізької області” став переможцем у обласному конкурсі на кращий проект по створенню індустріальних парків у Запорізькій області. Згідно з умовами конкурсу на підготовку необхідної проектної документації для облаштування земельної ділянки місту Бердянську надано субвенцію з обласного бюджету в розмірі 47,4 тис.грн.

Протягом 9 місяців 2011 року в економіку міста закордонними інвесторами вкладено 6,95 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій проти 6,96 млн. дол. США на 01.01.2011 року.
Житлово-комунальне господарство

У 2011 році виконано робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту та утримання об’єктів міського благоустрою на 26,2 млн.грн., у тому числі кошти державного бюджету – 15,6 млн.грн.

За рахунок коштів державного бюджету було проведено роботи з газифікації Бердянської коси (II черга) – 922,6 тис.грн., капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення Мелітопольського шосе та Пролетарського проспекту - 9,9 млн.грн., придбана техніка для комунальних підприємств міста на загальну суму 4,8 млн.грн.

Також, за рахунок коштів місцевого бюджету проведено роботи з капітального ремонту кладовищ №№ 1, 2; реконструкції вул. Макарова. Витрати склали 1,1 млн.грн.

КП „Міськсвітло” проводилися роботи з капітального, поточного ремонту та утримання мереж зовнішнього освітлення по всіх мікрорайонах міста. Витрати склали 2,69 млн.грн., що більше ніж у 2010 році на 897,85 тис.грн., або на 50 %.

КСП „Зеленгосп” проводилися роботи з капітального ремонту, поточного ремонту та утримання зелених насаджень. Витрати склали 1,71 млн.грн., проти 1,22 млн.грн. у 2010 році, що більше ніж у минулому році на 0,49 млн.грн., або на 40,2%.

Слід відзначити, що вперше за останні роки проведена омолоджувальна обрізка дерев на центральних вулицях міста (пр. Перемоги, вул. Шевченка, вул. Свердлова, вул. Дюміна, Пролетарському пр. та ін.).

КП „Ритуал” обсяги виконаних робіт з утримання кладовищ склали 600,85 тис.грн., що більше ніж у 2010 році на 150,85 тис.грн., або на 33,5%.

Приватними підприємцями Вінніковим О.І. та Вінніковою О.П. виконано роботи з технічного обслуговування світлофорів, нанесення дорожньої розмітки, встановлення та утримання дорожніх знаків. Обсяги виконаних робіт склали 406,9 тис.грн.

Вперше за останні роки виділено та освоєно коштів у сумі 3,2 тис. грн. на організацію дорожнього руху. Виконано роботи з організації одностороннього руху транспорту по вул. Лієпайській (від вул. К.Маркса до пр. Пролетарського) та вул. Мазіна (від вул. Першотравневої до вул. К.Маркса), що дозволило збільшити пропускну спроможність транспорту.

Виконані роботи з організації руху транспорту та маршрутних таксі через вул. Чернишевського, „горбатий” міст, пр. Пролетарський, вул. Мазіна, що дозволило у 2011 році усунути постійні затори транспорту на багатосторонньому перехресті біля спуску з „горбатого” мосту.

У 2011 році витрати на проведення поточного ремонту доріг на 87 вулицях міста склали 4,55 млн.грн., у тому числі місцевий бюджет – 2,34 млн.грн., обласний бюджет – 2,21 млн.грн.

У 2011 році з місцевого екофонду на проведення екологічних заходів виділено 320,0 тис. грн. Виконано робіт на 300,4 тис. грн.

У 2011 році на капітальний ремонт житлового фонду освоєно 5,9 млн. грн., у тому числі кошти державного бюджету – 2,94 млн.грн.

На благоустрій та санітарну очистку (прибирання вулиць, вивезення стихійних звалищ, відлов бродячих тварин, утримання міських пляжів тощо) освоєно 4,45 млн.грн.

Так, з метою забезпечення належного санітарного стану міста та зменшення стихійних звалищ у 2011 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 97,9 тис.грн. придбано 80 контейнерів для збору твердих побутових відходів. Враховуючи значну зношеність сміттєвозів, вперше у 2011 році з місцевого бюджету виділено кошти в сумі 116,0 тис.грн. на проведення капітального ремонту автотранспорту, що знаходиться на балансі К ШЕП та КП БМР „Бердянськекотранс”.

Для забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків щодо приватизації своїх кімнат управлінням житлового господарства проведено роботу по відновленню інвентаризаційних матеріалів (технічних паспортів) гуртожитків.

Так, на балансі КП БМР „Житлосервіс-2а,7” знаходяться 23 гуртожитки комунальної форми власності, документацію на 21 гуртожиток довелося відновити. Для надання можливості мешканцям цих гуртожитків приватизувати свої кімнати, вперше у 2011 році з місцевого бюджету виділено кошти на відновлення інвентаризаційних матеріалів (технічних паспортів) гуртожитків у сумі 199,8 тис. грн.

Підприємництво та споживчий ринок

З метою проведення роботи, спрямованої на підтримку розвитку підприємництва, створення сприятливого бізнес-середовища, виконуються заходи Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва, Програми захисту прав споживачів.

Станом на 01.01.2012 року в місті зареєстровано 13152 суб’єкта господарювання, у тому числі: юридичних осіб - 2518, фізичних осіб -10634.

У 2011 році забезпечено динамічний розвиток споживчого ринку. За січень-вересень 2011 року обсяг роздрібного товарообороту торгової мережі та ресторанного господарства склав 651,2 млн.грн. та збільшився у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року на 5,1%. Згідно з очікуваним виконанням 2011 року – 830,0 млн.грн., або 110,9% до факту 2010 року.

Обсяг реалізованих послуг у ринкових цінах за січень-листопад 2011 року збільшився на 15,8% у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року та склав 505,9 млн.грн.

Згідно з даними Державного комітету статистики України індекс споживчих цін в Україні за грудень 2011 року по відношенню до листопада 2011 року становив 100,2%, по відношенню до грудня 2010 року – 104,6%. В області ці показники становили 100,3% та 104,6% відповідно.

Обсяг роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі

та ресторанного господарства, млн.грн.

З метою стабілізації цінової ситуації на ринку продовольчих товарів протягом 2011 року у місті проведено 45 продовольчих ярмарків та 8 святкових виставок-ярмарків. Постійними учасниками усіх ярмарків є ТОВ „Бердянські ковбаси”, ФО-П Подколзін Л.В. (товарна марка „Українська здоба”), ФО-П Можаєв М.А. та інші. Суб’єкти господарювання брали участь у виставкових заходах, що проходили у містах України, Росії та інших.
Участь м. Бердянськ у виставковій акції

Барвиста Україна – 2011”

Велику роль у спрощенні надання дозвільних послуг у м. Бердянськ відіграє відділ по роботі з документами дозвільного характеру „Єдиний офіс”, який надає 35 послуг дозвільного характеру шляхом співпраці з 12 місцевими дозвільними органами та структурними підрозділами виконкому.

У 2011 році надано 6570 дозвільних послуг суб’єктам підприємницької діяльності.

За підсумками 2011 року „Єдиний офіс” визнано переможцем в обласному конкурсі „Кращий дозвільний центр”. Державний адміністратор Романова-Семенченко В.М. стала лауреатом регіонального конкурсу „Кращий державний адміністратор”.

Зовнішньоекономічна діяльність

У звітному періоді відбулася суттєва активізація зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання. Зовнішньоторговельний оборот товарів за 9 місяців 2011 року склав 83,1 млн.дол.США, що становить 100,3% до відповідного періоду 2010 року, у тому числі експорт товарів – 54,2 млн.дол.США, імпорт товарів – 28,9 млн.дол. США. Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами склало 25,3 млн.дол.США проти негативного за відповідний період минулого року ( - 16,0 млн.дол.США).

Згідно з очікуваним виконання 2011 року зовнішньоторговельний оборот складе 100,9 млн.грн.

Фінансові показники

У 2011 році до загального фонду міського бюджету без урахувань трансфертів надійшло 118,3 млн.грн., збільшення на 7,2 млн.грн. у порівнянні з 2010 роком, або на 6,5%.

Завдяки виконанню доходної частини бюджету у 2011 році бюджетна сфера міста профінансована на заробітну плату з нарахуваннями у повному обсязі, проведена оплата за спожиті енергоносії, харчування дітей і хворих у міській лікарні, придбані медикаменти.

За 10 місяців 2011 року прибутковими підприємствами, частка яких у загальній кількості становила 52,4%, отримано 87,9 млн.грн. прибутку, що на 43,3 млн.грн. більше у порівнянні з рівнем 2010 року. Найбільша частка прибутку прибуткових підприємств (46,5%) створена у промисловості – 40,9 млн.грн., транспорті та зв’язку (31,5%) – 27,7 млн.грн.

Питома вага збиткових підприємств дорівнює 47,6%.

Одним із основних доходів населення є заробітна плата. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за січень-вересень 2011 року склала 1960,0 грн., або 114,4% до відповідного періоду 2010 року, що менше середньомісячної заробітної плати по Запорізькій області на 29,8% (2544,67 грн.). Згідно з розрахунками середньомісячна заробітна плата штатних працівників на кінець 2011 року складе 1935,92 грн., що більше на 15,8% у порівнянні з фактичним виконанням 2010 року.
Середньомісячна заробітна плата штатних працівників, грн.



Забезпечено своєчасну виплату заробітної плати в бюджетній сфері.

За 2011 рік заборгованість із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах зменшилася на 26 % (з 465,6 тис. грн. до 345,4 тис. грн.).

З метою контролю за дотриманням норм трудового законодавства управлінням праці та соціального захисту населення за звітний період проведено 297 перевірок суб’єктів господарювання.

За 2011 рік надходження власних коштів до управління Пенсійного фонду в м. Бердянськ склали 239,4 млн.грн., або 111,4% до плану. За рахунок перерозподілу коштів виплату пенсій забезпечено в повному обсязі. Забезпеченість власними коштами управління Пенсійного фонду в м. Бердянськ склала 46,2%.

Станом на 01.01.2012 року заборгованість по соціальних виплатах відсутня.

Соціальний захист населення

Управлінням праці та соціального захисту населення надається 107 різноманітних послуг, у тому числі Комунальною установою „Територіальний центр соціального обслуговування” (надання соціальних послуг) Бердянської міської ради – 50.

Середньомісячний розмір допомоги сім’ям з дітьми склав 658,5 грн., що більше відповідного періоду минулого року на 111,1 грн. Безготівковою субсидією в оплаті житлово-комунальних послуг користуються 6450 сімей. Усього за рік підприємствам міста, які надають житлово-комунальні послуги, нараховано субсидій на суму 7948,0 тис.грн. Середній розмір субсидії складає 152 грн.

У 2011 році для вирішення питань соціального захисту населення з Державного бюджету було використано 84,9 млн.грн., що більше відповідного періоду минулого року на 11,5 млн.грн.

Допомогу по народженню дитини та догляду за дитиною до 3-х років отримали 4786 родин на загальну суму 41,5 млн.грн. 711 інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам виплачено допомоги на загальну суму 7,9 млн.грн.

Компенсовані витрати перевізникам за пільговий проїзд на загальну суму 1,75 млн.грн. Станом на 01.01.2012р. заборгованість перед перевізниками відсутня.

За надані житлово-комунальні послуги для пільгових категорій громадян комунальні підприємства профінансовано на загальну суму 14,4 млн.грн. Заборгованість перед комунальними підприємствами складає 2,1 млн.грн.

5402 особи отримали щорічну одноразову допомогу до Дня Перемоги на загальну суму 1,44 млн.грн.

Проведено виплату за надані пільги та компенсацію потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 768,8 тис.грн.

Додаткові пільги малозабезпеченим верствам населення надавалися в рамках міської Програми муніципальної підтримки малозабезпечених сімей міста на 2010-2013 роки. Загальні витрати з міського бюджету склали понад 700,0 тис.грн.

Для поліпшення добробуту громадян з числа малозабезпечених та інвалідів проводилась робота, а саме:

- забезпечені технічними засобами реабілітації 654 інваліди;

- пройшли оздоровлення в санаторіях 348 ветеранів війни та праці;

- 141 інваліду виплачено компенсацію за бензин та технічне обслуговування автомобілів на суму 11,6 тис.грн.;

- 19 учасникам Великої Вітчизняної війни встановлено телефони.

Значний спектр різноманітних соціально-побутових та реабілітаційних послуг надає Комунальна установа „Територіальний центр соціального обслуговування” (надання соціальних послуг) БМР , яка проводить роботу щодо соціального захисту найменш захищених мешканців міста, на обліку якої знаходиться близько 800 осіб, надається до 50 видів різних послуг від приготування обідів до оформлення субсидій. 359 пенсіонерів пройшли курс медичної реабілітації.

При Комунальній установі „Територіальний центр соціального обслуговування” (надання соціальних послуг) БМР працює сектор обліку бездомних громадян, фахівці якого надають допомогу у відновленні втрачених документів, реєстрації місця знаходження. Було виявлено 82 бездомних громадянина, взято на облік – 62.

Рівень зареєстрованого безробіття на 01.01.2012 року склав 2,21% проти 2,5% станом на 01.01.2011 року. Чисельність зареєстрованих безробітних зменшилась на 220 осіб, або на 12,2%, і становила 1580 осіб.

Протягом звітного періоду за направленням служби зайнятості проходили підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації 735 безробітних, з них закінчили навчання 612, працевлаштовані після проходження профнавчання 579.

Працевлаштовано 3302 особи, що на 776 більше у порівнянні з 2010 роком.

Протягом 2011 року створено 4067 нових робочих місць, у тому числі 3536 у фізичних осіб, 531 – у юридичних осіб.

Протягом року отримували допомогу по безробіттю 4119 осіб, загальна сума виплаченої допомоги склала 10,1 млн.грн. Середній розмір допомоги за грудень становив 846,16 грн.

Курортно-туристична сфера

У курортному сезоні 2011 року функціонувало 90 санаторно-курортних та оздоровчих закладів.

На 2011 рік виконавчим комітетом було розроблено та затверджено заходи щодо проведення курортного сезону, рішенням виконкому затверджено комісію з обстеження готовності санаторно-курортних та оздоровчих закладів до курортного сезону.

За 9 місяців 2011 року організовано оздоровлення 68 586 осіб.

Дитячими установами та базами відпочинку було оздоровлено 138 дітей пільгової категорії на загальну суму 408,8 тис.грн.

До загального фонду міського бюджету за період курортного сезону надійшло 51,1 млн.грн. (2010 рік – 49,4 млн.грн.).

Станом на 01.09.2011 року надійшло до міського бюджету 256,7 тис.грн. туристичного збору (на 131,6 тис.грн. більше аналогічного періоду 2010 року).

З метою проведення рекламної роботи на автошляхах України було встановлено 8 бігбордів, на тролейбусах міста Запоріжжя розміщено рекламу із запрошенням на відпочинок до Бердянську, на міському веб-сайті постійно оновлювалась інформація про санаторно-курортні та оздоровчі заклади.

З метою поліпшення організації діяльності суб’єктів курортно-туристичної сфери розроблено та направлено для участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування проект „Створення туристичного інформаційно-аналітично-методичного центру”.
У звітному періоді забезпечено збереження та функціонування закладів освіти, охорони здоров’я, культури та спорту. У 2011 році на функціонування закладів з міського бюджету було виділено 148,7 млн.грн., що складає 102,8% до рівня 2010 року.
Підсумки 2011 року засвідчили результативність дій міської влади, суб’єктів господарювання, громадськості щодо забезпечення реалізації завдань стратегічного плану економічного розвитку до 2011 року, виконання заходів та програм. Але на досягнутому зупинятися не варто. На сьогодні є безліч проблем, які необхідно вирішувати спільними зусиллями. Це, в першу чергу, затвердження міського бюджету на 2012 рік, затвердження Плану стратегічного розвитку міста Бердянська до 2016 року, реконструкція та будівництво незавершених об’єктів інфраструктури та соціальної сфери міста та безліч інших заходів, спрямованих на забезпечення стабільного розвитку міста Бердянська.

II. Головна мета та пріоритетні завдання

соціально-економічного розвитку

міста Бердянська на 2012 рік
Головною метою на 2012 рік визначено поліпшення якості життя мешканців міста на основі сталого економічного та соціального зростання, максимального залучення інвестиційних коштів до міського бюджету.

Для досягнення зазначеної мети визначено наступні пріоритетні завдання економічного та соціального розвитку на 2012 рік.
III. Основні завдання та заходи соціально-економічного та культурного розвитку міста Бердянська на 2012 рік
1. Розвиток промислового виробництва та створення умов для сприяння розвитку бізнесу.
2. Капітальне будівництво та реконструкція об’єктів соціально-культурної сфери та інфраструктури.

3. Благоустрій об’єктів комунального господарства та поліпшення екологічної рівноваги.

3.1.Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, шляхопроводів та дорожньої інфраструктури.

3.2. Підвищення експлуатаційної якості мереж вуличного освітлення.

3.3.Підвищення рівня благоустрою об’єктів комунального господарства.

3.4. Екологічна безпека.
4. Утримання житла та прибудинкових територій.

4.1.Збереження експлуатаційних властивостей житлових будинків, забезпечення їх безпечної експлуатації.

4.2.Благоустрій внутрішньодворових територій житлових будинків.

4.3. Забезпечення економії паливно-енергетичних ресурсів за рахунок зменшення обсягу їх споживання.

4.4. Забезпечення безперебійної роботи ліфтового господарства та безпеки експлуатації.

4.5. Усунення промерзання панелей житлових будинків.
5. Забезпечення підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів і сприяння зменшенню споживання енергоносіїв підприємствами, організаціями та установами міста.
6.Забезпечення реалізації державної бюджетної політики та показників виконання міського бюджету.
7. Соціальний захист та посилення адресної соціальної підтримки вразливих верств населення.
8. Забезпечення розвитку курортно-туристичної сфери та надання якісних послуг відпочиваючим.

9. Якісні та доступні медичні поcлуги для населення. Придбання сучасного медичного обладнання та реконструкція об’єктів охорони здоров’я.
  1   2   3   4   5   6

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Бердянськ на 2012 рік, затвердженої рішенням двадцятої (позачергової)...
Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Бердянськ на 2012 рік, затвердженої рішенням двадцятої (позачергової)...
ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ М. БЕРДЯНСЬК НА 2013 РІК
ВСТУП
Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2011 рік
Оцінка тенденцій соціально-економічного та культурного розвитку міста у 2010 році
Умки соціально-економічного розвитку м. Бердянськ за 2012 рік За...
Токмак, Енергодар), проведеної відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 29. 07. 2011 №312, зі змінами (6 напрямів...
ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА НІКОПОЛЯ
Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2010 рік, управлінням економічної політики підготовлено основні...
Номер, дата створення документа
...
Про підсумки виконання Програми соціально-економічного розвитку міста...
Програма соціально-економічного розвитку на 2011 рік базується на основних напрямах прогнозу економічного і соціального розвитку...
Про звіт про виконання «Програми соціально-економічного та культурного...
Продовжується робота щодо виконання заходів направлених на належний рівень керованості процесами економічного і соціального розвитку,...
П Л А Нроботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на січень 2013 рік
Про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Глухова за 2012 рік та основні напрями розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка