КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Скачати 317.1 Kb.
Назва КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Дата 11.04.2013
Розмір 317.1 Kb.
Тип Регламент
bibl.com.ua > Економіка > Регламент

МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р і ш е н н я
Про затвердження регламенту Макарівської селищної ради

шостого скликання

У відповідності з підпунктом 1 частини першої статті 26 та
частиною 14 статті 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, селищна рада вирішила:
Затвердити регламент роботи Макарівської селищної ради
шостого скликання (додається).

Селищний голова О.М. Іващенко

смт Макарів

02 грудня 2010 року

№ 002-02-VІ

РЕГЛАМЕНТ

Макарівської селищної ради шостого скликання
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Макарівська селищна рада є органом місцевого самоврядування, який представляє спільні інтереси територіальних громад смт. Макарів, сіл Зурівка, Калинівка, Фасівочка.
Стаття 2. Повноваження та порядок діяльності селищної ради, її органів та посадових осіб визначаються Конституцією України (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, № 30, стаття 141), законами України від 21.05.1997
№ 280/97 ВР „Про місцеве самоврядування в Україні“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, № 24, стаття 170) (із подальшими змінами), від 04.02.1994 № 3949-ХІІ „Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, № 24, стаття 180) (із подальшими змінами), від 07.06.2001 № 2493-ІІІ „Про службу в органах місцевого самоврядування (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, № 33, стаття 175), іншими законодавчими актами, цим Регламентом.
Стаття 3. Регламент селищної ради затверджується рішенням сесії ради.
Він встановлює порядок скликання і проведення сесій, роботи комісій, визначає функції органів ради, її посадових осіб.
Стаття 4. Діяльність селищної ради, її органів здійснюється відкрито і гласно з урахуванням громадської думки, базується на колективному, вільному обговоренні та вирішенні питань.

У сесії ради, засіданнях її органів можуть брати участь депутати, керівники або уповноважені представники органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, трудових колективів, політичних партій, об’єднань громадян, підприємств усіх форм власності, засобів масової інформації тощо. Головуючий інформує депутатів про склад і число осіб, запрошених на сесію.

Гласність роботи селищної ради забезпечується шляхом висвітлення її діяльності на телерадіокомпанії „Авіс”, інших засобах масової інформації, у т.ч. електронних, шляхом розміщення інформації на www сторінці Макарівської селищної ради.
У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.
Стаття 5. Здійснення селищною радою своїх повноважень будується на основі активної участі в її роботі кожного депутата.
Стаття 6. Робота селищної ради ведеться українською мовою. У разі, коли промовець не володіє державною мовою, він має право виступати мовою, зрозумілою для більшості депутатів.

ІІ. СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Стаття 7. Організація роботи ради.

1. Селищна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

2. Пленарні засідання ради починаються о 14-ій і закінчуються не пізніше 18-ої години. Обідня перерва встановлюється з 16-ої до 16-ої години 15 хвилин.

3. У разі потреби рада може прийняти рішення про проведення пленарного засідання впродовж кількох днів, а також про оголошення перерви в пленарному засіданні для опрацювання документів, проведення засідань комісій, депутатських груп (фракцій), запрошення посадових осіб тощо.
Стаття 8. Перша сесія селищної ради нового скликання.

1. Перша сесія новообраної ради скликається головою селищної виборчої комісії не пізніше як через місяць після обрання ради.

2. Для підготовки пропозицій щодо порядку проведення першої сесії та питань, які передбачається внести на її розгляд, голова селищної виборчої комісії організовує формування підготовчої депутатської групи з числа новообраних депутатів.

3. Першу сесію відкриває і веде до визнання повноважень депутатів та селищного голови голова селищної виборчої комісії.

4. На розгляд першої сесії виноситься питання про результати голосування і підсумки виборів депутатів селищної ради, селищного голови та визнання їх повноважень.

Після заслуховування інформації голови селищної виборчої комісії про результати голосування і підсумки виборів депутатів селищної ради, селищного голови та визнання їх повноважень, за пропозицією селищного голови до порядку денного сесії можуть бути додатково включені наступні питання:

  • про обрання секретаря селищної ради;

  • про утворення апарату та виконавчого комітету селищної ради, затвердження його структури, чисельності і витрат їх утримання.

Не пізніше другої сесії селищної ради приймаються рішення по питанням:

  • про затвердження заступника (заступників) селищного голови та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету (після попереднього обговорення на засіданнях постійних комісій ради);

  • про затвердження положення про постійні комісії селищної ради, утворення постійних комісій та обрання їх голів;

  • про затвердження положення про комісії при виконавчому комітеті селищної ради, утворення комісій та обрання їх голів.

Стаття 9. Чергові і позачергові сесії.

1. Сесії ради скликаються селищним головою в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал.

2. Позачергова сесія скликається селищним головою у двотижневий термін після надходження пропозицій про її скликання.

Сесія ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як третини депутатів від загального складу ради, виконавчого комітету ради.

У цьому випадку на ім’я селищного голови ради надсилаються підписані вищезазначеними ініціаторами мотивовані пропозиції щодо скликання сесії із зазначенням питань, розгляд яких пропонується, проектами рішень сесії з них, оформленими в установленому порядку.

Якщо селищний голова має обґрунтовані заперечення щодо необхідності скликання сесії, то вони в триденний термін доводяться до ініціаторів скликання сесії. У разі згоди із висновками селищного голови, ініціатори офіційно відкликають своє подання в триденний термін.

3. У разі немотивованої відмови селищного голови, неможливості ним скликати сесію ради в строки передбачені законом, якщо селищний голова без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк відповідно до пропозицій не менш як однієї третини депутатів ради, сесія скликається секретарем селищної ради.

5. У разі, якщо посадові особи, зазначені у частинах першій та третій даної статті Регламенту, у двотижневий термін не скликають сесію на вимогу депутатів чи виконавчого комітету ради, якщо такі посади вакантні сесія може бути скликана депутатами, які становлять не менше як одну третину складу ради, або постійною комісією ради.
Стаття 10. Повідомлення про скликання сесії.

1. Про скликання сесії селищний голова видає розпорядження.

2. Депутати і населення заздалегідь повідомляються про час скликання і місце проведення сесії не пізніше як за 10 днів до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

Проекти рішень та інші інформаційні матеріали до питань, які виносяться на розгляд сесії, депутати можуть отримати у апараті ради та виконавчого комітету не пізніше як за 5 днів до її відкриття.

3. У разі скликання позачергової сесії розпорядження селищного голови з цього приводу із зазначенням питань, які передбачається внести на розгляд ради, доводиться до відома депутатів і населення не пізніше як за день до сесії. Документи позачергової сесії селищної ради видаються депутатам при реєстрації.
Стаття 11. Реєстрація депутатів.

1. Перед початком кожного пленарного засідання ради проводиться реєстрація депутатів. У разі неможливості прибути на сесію депутат повідомляє про це селищного голову або секретаря ради.

2. Головуючий на сесії повідомляє присутнім про підсумки реєстрації та причини відсутності депутатів.

Дані реєстрації є підставою для прийняття рішення про відкриття пленарного засідання ради.

3. Сесія ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.
Стаття 12. Запрошені на сесію.

1. На пленарні засідання ради можуть бути запрошені депутати, керівники або уповноважені представники органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, трудових колективів, політичних партій, об’єднань громадян, підприємств усіх форм власності, засобів масової інформації тощо.

На запрошення депутатів ради, відповідно до пропозицій відповідальних за підготовку рішень, за погодженням з секретарем ради, у засіданнях
(в якості запрошених) можуть брати участь громадяни, представники підприємств, установ, організацій. Кількість осіб, що перебувають у залі засідань в якості гостей, експертів, запрошених, представників засобів масової інформації обмежується кількістю місць для сидіння у залі.

2. Пропозиції щодо кола запрошених подаються секретарю ради у письмовому вигляді виконавцями, постійними комісіями ради, селищним головою. На підставі цих пропозицій секретарем ради формується список запрошених.

3. Головуючий на засіданні інформує депутатів про склад і кількість запрошених на сесію.

4. Для запрошених на сесію відводяться місця у залі засідань окремо від місць для депутатів.

5. За рішенням депутатів присутнім особам може надаватися право на виступи.

6. Особи, які беруть участь у засіданнях ради не повинні втручатися у роботу сесії, зобов’язані дотримуватися порядку і підкорятися головуючому. Депутати, а також присутні особи, які допускають грубі порушення порядку та не реагують на попередження головуючого, за рішенням однієї третини від загального складу депутатів ради можуть бути видалені із залу засідань.
Стаття 13. Ведення сесії.

1. Сесію селищної ради (крім першої) відкриває, веде і закриває селищний голова, а за його відсутності секретар ради. У разі неможливості виконання ними зазначених функцій сесію відкриває, за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликано сесію, один з депутатів, що входить до її складу, а веде сесію, за рішенням ради, один з депутатів ради.

2. Головуючий на сесії:

  • відкриває, закриває та неупереджено веде засідання, оголошує перерви;

  • забезпечує дотримання депутатами цього Регламенту;

  • організовує розгляд питань порядку денного;

  • надає слово депутатам та запрошеним;

  • оголошує заяви, повідомлення, інформації;

  • ставить питання на голосування, оголошує його результати;

- вживає заходів щодо підтримання порядку на засіданні;

  • здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.

3. Під час засідання ради головуючий не коментує і не дає оцінок щодо промовців та їх виступів, крім випадків порушення Регламенту, недодержання етики пленарних засідань (вживання образливих, непристойних і лайливих слів, заклику до незаконних і насильницьких дій тощо).
Стаття 14. Лічильна комісія.

1. Лічильна комісія утворюється рішенням ради в кількості 3 осіб на весь час повноважень ради з метою організації процедур голосування та забезпечення підрахунку голосів.

Вибори комісії проводяться відкритим голосуванням за списком чи персонально в порядку надходження пропозицій щодо кандидатур.

Комісія обирає із свого складу голову і заступника голови комісії, секретаря, про що складається протокол, який доводиться до відома депутатів.

2. У роботі лічильної комісії не можуть брати участь депутати, кандидатури яких висунуті до складу органів, що обираються. У разі висунення члена лічильної комісії кандидатом до одного з органів ради на час проведення голосування і підрахунку голосів його повноваження, як члена лічильної комісії, вважаються тимчасово припиненими без прийняття рішення ради.

У разі, якщо більшість членів лічильної комісії одночасно висунуто кандидатами до одного з органів ради сесія ради тимчасово утворює іншу лічильну комісію.

За підсумками засідань лічильної комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії. Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії.

3. Секретар ради (а у разі його відсутності – особа, яка веде протокол):

  • здійснює контроль за реєстрацією депутатів та запрошених перед початком роботи сесії і далі у разі потреби;

  • реєструє заяви з проханням на виступи, на їх підставі формує список депутатів, які бажають виступити, та передає його головуючому на сесії;

  • реєструє проекти документів, заяв, повідомлень, пропозицій та прохань депутатів, постійних комісій, депутатських груп (фракцій) та в разі потреби забезпечує їх розповсюдження як офіційних документів сесії.

Секретар ради (а у разі його відсутності – особа, яка веде протокол) візує протокол сесії.
Стаття 15. Планування роботи ради.

1. Робота ради, як правило, планується на півроку. Пропозиції щодо питань для включення до плану вносяться селищним головою, секретарем ради, його заступниками, постійними комісіями, депутатськими групами (фракціями), депутатами, головами районної ради та районної державної адміністрації. На їх підставі секретар ради формує та вносить на розгляд сесії проект плану роботи ради. Після обговорення він затверджується рішенням сесії ради.

2. У план включаються питання для внесення на розгляд сесії ради, її виконавчого комітету, постійних комісій, а також заходи щодо сприяння депутатам селищної ради у здійсненні ними своїх повноважень, у тому числі навчання.

Також до плану включаються заходи щодо здійснення взаємодії з районною радою та районною державною адміністрацією, організаційно-масові заходи, у проведенні яких беруть участь депутати селищної ради.

3. У плані зазначається назва питань, строки їх підготовки та відповідальні за підготовку, доповідачі.

4. Крім питань, які віднесені до компетенції ради, в перелік питань для розгляду включаються звіти органів, посадових осіб, які селищна рада відповідно утворює, обирає, затверджує, а також інформація щодо виконання прийнятих рішень.

5. Селищний голова періодично інформує раду про виконання плану роботи ради.

6. Рішення про проект плану роботи ради попередньо розглядається у постійних комісіях.
Стаття 16. Порядок денний сесії.

1. Проект порядку денного сесії формується селищним головою на підставі плану роботи ради, пропозицій постійних комісій, депутатських груп (фракцій), депутатів, районної ради та районної державної адміністрації. Він доводиться до відома депутатів не пізніше як за 7 днів до сесії.

2. Пропозиції до порядку денного сесії вносяться вище зазначеними органами не пізніше як за 10 днів до пленарного засідання. Селищний голова або за його дорученням секретар ради організовують їх попередній розгляд.

Попередній розгляд питань, які вносяться до порядку денного сесії, відповідно до доручення селищного голови, здійснюється, як правило, постійними комісіями чи виконавчим комітетом ради, іншими органами ради.

3. Пропозиції, внесені пізніше вищезазначеного строку або безпосередньо при розгляді проекту порядку денного на сесії, включаються до порядку денного у тому випадку, якщо вони були попередньо підготовлені працівниками апарату ради, виконавчого комітету та централізованої бухгалтерії і їх розгляд на сесії не потребує додаткового вивчення.

При цьому заслуховується повідомлення ініціаторів пропозиції про виконану підготовчу роботу, готовність проектів документів та можливість надання їх депутатам, а також заслуховується виступ з цього питання уповноваженого представника відповідної постійної комісії.

4. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до порядку денного сесії, подаються із проектом рішення, яке пропонується прийняти за цією пропозицією.

5. Проект порядку денного сесії обговорюється і затверджується радою більшістю голосів депутатів від загального складу ради.

6. У порядок денний сесії останнім питанням для розгляду включається „Різне“.

7. До порядку денного позачергової сесії вносяться, як правило, питання, розгляд яких визначено у пропозиціях про скликання такої сесії.

8. Не включаються в порядок денний повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Стаття 17. Організація розгляду питань.

1. Обговорення питання на сесії ради включає :

  • доповідь, запитання доповідачу, відповіді на них;

  • співдоповіді (у разі потреби), запитання співдоповідачам, відповіді на запитання;

  • виступи депутатів;

  • заключне слово доповідача та співдоповідачів.

2. Для доповідей на сесіях ради надається до 10 хвилин, співдоповідей – до 7 хвилин. Виступаючим в обговоренні, а також для заключного слова –
5 хвилин, для повторних виступів, виступів при обговоренні кандидатур, проектів рішень – до 3 хвилин, для виступів з процедурних питань, з мотивів голосування, пояснень, зауважень, запитань, пропозицій, повідомлень і довідок – до 2 хвилин.

В окремих випадках головуючий на засіданні за згодою ради може продовжити час виступу.

За рішенням ради може встановлюватися загальний час на виступи, відповіді на запитання тощо.

3. Рішення про припинення виступів приймається радою більшістю голосів від присутніх депутатів у випадках:

  • якщо список бажаючих виступити вичерпано;

  • якщо ніхто не подав заяву про надання слова;

  • у разі закінчення часу, визначеного для виступів;

  • у разі внесення пропозицій депутатів щодо припинення обговорення.

Коли окремі депутати, які подали заяву на виступ, але не виступили, під час прийняття рішення щодо припинення обговорення наполягають на виступі, рада приймає щодо цього окреме рішення.

Тексти виступів депутатів, які записалися для виступу, але не мали змоги виголосити їх у зв'язку з припиненням обговорення, на прохання депутатів включаються до протоколу сесії.
Стаття 18. Порядок надання слова.

1. Прохання про надання слова для виступу з будь-якого питання порядку денного подається в письмовій формі на ім’я секретаря ради не пізніше, чим за день до сесії.

Секретар ради формує список осіб, які попросили слово, окремо з кожного питання у порядку черговості подання заяви.

Головуючий на сесії надає слово депутатам у разі усного звернення для виступу (в межах відведеного для розгляду питання часу), оголошення, внесення пропозицій, запитань, повідомлень, довідок тощо.

Слово з процедурних питань надається депутатам позачергово.

На сесії ніхто не може виступати без дозволу головуючого на засіданні.

2. Депутат у будь-який момент може відмовитися від свого запису на виступ.

3. Селищний голова, секретар ради, голови постійних комісій (якщо бажають виступити за власною ініціативою, а не за дорученням комісії) мають право на виступи на загальних підставах.

4. Депутат може виступати з одного питання не більше двох разів.

5. Запитання доповідачам і співдоповідачам ставляться письмово або усно.

Стаття 19. Прийняття рішень.

1. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні за підсумками розгляду питання.

2. Винесенню питання на розгляд сесії передує, як правило, його підготовка у відповідних комісіях.

Доповідачем по питанню порядку денного, як правило, є голова або заступник відповідної профільної комісії. Доповідачем може бути також працівник апарату ради та виконавчого комітету, відповідальний за підготовку проекту рішення.

3. Після закінчення обговорення питання головуючий на засіданні оголошує про перехід до голосування. З початку голосування і до оголошення його результатів головуючий не надає слово жодному із суб’єктів прийняття рішення.

4. Під час голосування проектів документів головуючий на засіданні спочатку, як правило, ставить на голосування питання про прийняття проекту рішення за основу. Після прийняття такого рішення голосуються пропозиції про зміни та доповнення до проектів документів. На голосування ставляться всі пропозиції і поправки депутатів. Після їх прийняття чи відхилення ставиться на голосування питання про прийняття документа в цілому.

5. Перед кожним голосуванням головуючий формулює зміст питання, що буде ставитися на голосування, погоджує з депутатами вид голосування, нагадує порядок голосування (за потребою) та оголошує кількість голосів, необхідну для прийняття рішення.

6. Після закінчення голосування головуючий оголошує його результати і прийняте рішення.

7. Рішення ради приймаються більшістю депутатів від загального складу ради, крім рішення про дострокове припинення повноважень селищного голови.

8. При голосуванні депутат має один голос і подає його „за“, „проти“ чи утримується від голосування.

9. Рішення ради приймаються відкритим, поіменним та таємним голосуванням.

Поіменне голосування проводиться за пропозицією будь-кого з депутатів, підтриманою не менше як третиною депутатів, присутніх на сесії.

Таємне голосування проводиться при прийнятті рішення про дострокове припинення повноважень селищного голови та обранні секретаря ради та в інших випадках, передбачених законодавством, а також за окремою ухвалою сесії.

10. При відкритому голосуванні після підрахунку голосів лічильною комісією, головуючий на засіданні або голова лічильної комісії оголошують результати голосування і повідомляють прийнято проект (пропозицію) чи відхилено. При очевидній явній перевазі голосів підрахунки голосування можуть не проводитись, якщо жоден з депутатів не вимагає іншого.

11. При поіменному голосуванні кожен депутат за пред'явленням лічильній комісії свого посвідчення особисто у списку депутатів проти свого прізвища робить запис „за“, „проти“ або „утримався“ та ставить власноручний підпис.

Лічильна комісія підраховує голоси, складає протокол та подає дані про результати поіменного голосування головуючому на засіданні, а списки голосування секретарю ради. Підсумки голосування заносяться до протоколу сесії.

12. Таємне голосування проводиться шляхом видачі бюлетенів.

Особа (особи), які пропонуються до обрання, затвердження та надали згоду балотуватися, зазначаються в бюлетені в алфавітному порядку.

Самовідвід кандидатів приймається радою без голосування.

Зразок бюлетеня затверджується радою.

Бюлетені виготовляються під контролем лічильної комісії в кількості, що відповідає фактичній кількості депутатів. Перед початком голосування лічильна комісія опечатує скриньки, повідомляє депутатам порядок і місце голосування.

Бюлетені видаються депутатам членами лічильної комісії згідно зі списком депутатів за пред’явленням депутатського посвідчення або іншого документа, який засвідчує особу, про що засвідчується особистим підписом депутата. Кожному депутату видається один бюлетень. Депутат здійснює своє право на голосування особисто.

Підрахунок голосів здійснює лічильна комісія. При підрахунку голосів недійсними вважаються бюлетені незатвердженого зразка та ті, у яких залишено дві і більше кандидатур на одну посаду. Дописані в бюлетені прізвища не враховуються.

Про результати голосування складається протокол, який підписується усіма членами комісії. У разі незгоди будь-кого з членів комісії з протоколом, він у письмовій формі викладає свою окрему думку, яка додається до протоколу і оголошується на пленарному засіданні.

Якщо на посаду балотувалося більше двох кандидатур і ніхто із кандидатів не отримав більше половини голосів депутатів від їх фактичної кількості, проводиться повторне голосування по двох кандидатурах, які набрали найбільше голосів.

Якщо після повторного голосування ніхто з кандидатів не набрав потрібної кількості голосів, проводяться повторні вибори з новим висуненням кандидатур, за виключенням пропозицій селищного голови по кандидатурам, які ним пропонуються до обрання чи затвердження радою та до персонального складу виконавчого комітету.

Підсумки голосування доводяться до депутатів головою лічильної комісії. Після доповіді лічильної комісії рада приймає рішення з питання, яке розглядалося.

У разі встановлення порушень чи помилок в організації голосування та підрахунку голосів за рішенням ради призначається повторне голосування.

13. Рішення сесії підписується особисто особою, яка головує на її засіданні.

14. Рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення відповідно до чинного законодавства, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення даного рішення в дію.

15. Рада не може самовільно, без законних підстав, скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов’язані з реалізацією певних суб’єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб’єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припиненню.
Стаття 20. Розгляд питань про затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку території селищної ради і селищного бюджету.

1. Проекти програми соціально-економічного та культурного розвитку території селищної ради та селищного бюджету вносяться в селищну раду виконавчим комітетом ради не пізніше як за 10 днів до їх розгляду на сесії.

2. Разом з проектом рішення виконавчий комітет подає в селищну раду:

1) пояснювальну записку до проекту рішення, яка повинна містити:

а) інформацію про соціально-економічний стан території селищної ради і прогноз його розвитку на наступний бюджетний період, які покладено в основу проекту селищного бюджету;

б) оцінку надходжень доходів з урахуванням втрат доходів у результаті наданих селищною радою податкових пільг;

в) пояснення до основних положень проекту рішення про селищний бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків щодо функцій та програм. Обґрунтування включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків бюджету;

г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконання інвестиційних проектів;

2) прогноз показників обласного бюджету за основними видами доходів, видатків та фінансування на наступні три бюджетні періоди;

3) показники видатків, необхідні на наступні бюджетні періоди для завершення проектів, що враховані в бюджеті, за умови, якщо реалізація проекту триває більше одного бюджетного періоду;

4) перелік інвестиційних програм на наступний бюджетний період та на наступні три бюджетні періоди;

5) інформацію про хід виконання селищного бюджету у поточному бюджетному періоді.

3. Розгляд вищезазначених проектів, остаточні висновки з цих питань та проекти рішень сесії готуються на засіданнях постійної комісії ради з питань бюджету та фінансів, соціально-економічного та культурного розвитку.

Висновки і рекомендації вищевказаної постійної комісії ради з питань бюджету та фінансів, соціально-економічного та культурного розвитку до розгляду цих питань на сесії мають бути розглянутими усіма постійними комісіями ради.

Голови постійних комісій можуть прийняти рішення про спільне засідання постійних комісій з цих питань.

4. Під час пленарного засідання ради депутати заслуховують доповіді голів комісій з питань програм соціально-економічного та культурного розвитку території селищної ради і селищного бюджету, їх відповіді на запитання депутатів.

В обговоренні питання надається слово для виступу представникам інших постійних комісій за їх рішенням, а також всім депутатам, якщо сесія не прийняла рішення про припинення обговорення.

5. Після обговорення питання доповідачам надається можливість виступити із заключним словом.

6. Рішенням про селищний бюджет визначаються:

1) загальна сума доходів і видатків (з розподілом на загальний та спеціальний фонди), а також з розподілом видатків на поточні і капітальні;

2) доходи бюджету за бюджетною класифікацією;

4) бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів;

5) додаткові положення, що регламентують процес виконання бюджету.

7. У проекті селищного бюджету повинні бути враховані обсяги міжбюджетних трансфертів.

8. Про затвердження програм соціально-економічного і культурного розвитку території селищної ради, селищного бюджету, звітів або інформацій про їх виконання рада приймає відповідні рішення.
Стаття 21. Протокол сесії.

1. Засідання селищної ради протоколюються. Ведення протоколу здійснює секретар ради.

2. У протоколі сесії зазначаються:

  • дата, час і місце проведень засідання;

  • кількість депутатів, присутніх на засіданні;

  • питання порядку денного, винесені на розгляд;

  • прізвища головуючого на засіданні і виступаючих;

  • всі внесені на голосування питання і пропозиції, спосіб їх вирішення;

  • результати голосування і прийняті рішення.

3. Хід засідання може записуватися з допомогою аудіообладнання, запис виступів зберігається протягом року після чого знищується у встановленому порядку. На підставі запису робиться стенограма сесії.

4. Протокол сесії ради та стенограма є офіційними документами, що підтверджують процес обговорення і прийняття рішень ради. Вони візуються секретарем ради, а за його відсутності – особою, яке веде протокол засідання і підписуються особисто селищним головою. Ці документи зберігаються у секретаря ради, та здаються до архівних установ відповідно до вимог нормативних актів.

5. Секретар ради по кожному засіданню формує матеріали сесії, які включають:

  • протокол засідання;

  • стенограму засідання;

  • відомості про реєстрацію депутатів;

  • документи лічильної комісії, які не увійшли до стенограми;

  • проекти документів, які розглядалися на сесії;

  • тексти виступів депутатів, які не було проголошено;

  • запити депутатів;

  • матеріали, які поширювались серед депутатів у зв’язку з розглядом питань.


III. Депутати, посадові особи і органи селищної ради
Стаття 22. Депутат селищної ради.

1. Повноваження депутата селищної ради визначається законами України „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів“, іншими законодавчими актами, цим Регламентом.

2. Повноваження депутата ради починаються з моменту оголошення селищною виборчою комісією на першій сесії новообраної ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради наступного скликання.

Повноваження депутата селищної ради можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законом.

Повноваження депутата, обраного після першого засідання новообраної ради та замість вибулого, починаються з моменту оголошення селищною виборчою комісією на наступній після виборів сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутата і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання.

Депутату ради видаються посвідчення і нагрудний знак депутата.

3. Депутати селищної ради здійснюють свої повноваження, не пориваючи з виробничою або службовою діяльністю.

4. Рада, її органи сприяють депутатам в їх діяльності шляхом забезпечення депутатів документами, довідково-інформаційними та іншими матеріалами, необхідними для здійснення депутатських повноважень, тощо.

5. Діяльність депутата включає участь у засіданнях ради, постійних комісій та інших органів, до складу яких він входить, виконання доручень, участь у підготовці документів ради, організації виконання прийнятих рішень, роботу у виборчому окрузі.

6. Участь у засіданнях ради, її органів, виконання доручень є підставою для звільнення депутата від виробничих або службових обов'язків. Доручення депутату можуть давати селищний голова та секретар ради.

7. Відсутність депутата на засіданнях ради та її органів, до яких його обрано, допускається лише з поважних причин.

Депутат, який не може взяти участь у роботі сесії, повинен завчасно повідомити про це селищного голову ради або секретаря ради, а у разі неможливості взяти участь у засіданні постійної комісії – голову цієї комісії.

Питання про відсутність депутатів без поважних або з невідомих причин на засіданнях ради, її органів з'ясовуються постійною комісією ради з питань регламенту, депутатської етики, законності і правопорядку, забезпечення діяльності депутатів, зв’язків із засобами масової інформації. На вимогу цієї комісії депутат зобов'язаний дати пояснення причин своєї відсутності. З цих питань комісія періодично інформує сесію ради, у разі потреби вносить пропозиції щодо відповідного впливу на депутата.

8. У разі пропуску депутатом без поважних причин протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним рішень і доручень ради та її органів рада може звернутись до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку.

9. Депутати мають право на ознайомлення з протоколами і рішеннями сесій, постійних та інших комісій, розпорядженнями селищного голови, службовою документацією апарату ради та її виконавчого комітету, іншою документацією, необхідною для виконання депутатських повноважень.
Стаття 23. Селищний голова.

1. Селищний голова обирається територіальною громадою смт. Макарів, сіл Зурівка, Калинівка, Фасівочка строком на п’ять років.

2. Повноваження селищного голови починаються з моменту оголошення селищною територіальною виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання і закінчуються в момент вступу на цю посаду іншої обраної відповідно до закону особи, крім випадків дострокового припинення його повноважень, відповідно до встановленого законодавством порядку.

3. Селищний голова здійснює свої повноваження на постійній основі, не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.

4. При здійсненні наданих повноважень селищний голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою та селищною радою. Повноваження селищного голови можуть бути достроково припиненні радою лише у випадках, передбачених вимогами частин першої, другої та третьої статті 79 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” за рішенням референдуму територіальної громади смт. Макарів, сіл Зурівка, Калинівка, Фасівочка або за рішенням Макарівської селищної ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради.

5. Селищний голова здійснює повноваження, передбачені вимогами статті 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.
Стаття 24. Секретар селищної ради:

1. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів за пропозицією селищного голови на строк повноважень ради. Пропозиція щодо кандидатури секретаря ради може вноситися на розгляд ради не менше як половиною депутатів від загального складу ради у разі, якщо:

- на день проведення першої сесії селищної рада обраної на чергових виборах незавершені вибори відповідно селищного голови;

- рада не підтримала кандидатуру на посаду секретаря ради, запропоновану селищним головою;

- протягом 30 днів з дня відкриття першої сесії селищної ради селищний голова не вніс кандидатуру на посаду секретаря ради;

- на наступній черговій сесії після виникнення вакансії секретаря ради у зв’язку з достроковим його припиненням селищний голова не вніс на розгляд ради кандидатуру на посаду секретаря ради;

- посада секретаря ради стає вакантною під час вакантності посади селищного голови у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень. У разі якщо рада не підтримала кандидатуру, внесену на її розгляд не менше як половиною депутатів від загального складу ради згідно з підпунктом 2 пункту 1 даного Регламенту наступну пропозиції щодо кандидатури секретаря ради вносить селищний голова.

2. Секретар ради здійснює свої повноваження на постійній основі і не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

3. Повноваження секретаря селищної ради можуть бути дострокового припинені за рішенням селищної ради.

4. Секретар ради здійснює повноваження, передбачені вимогами
статті 50 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“.
Стаття 25. Заступник селищного голови з питань діяльності
виконавчих органів:

1. Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів приймається на посаду селищним головою шляхом затвердження селищною радою на строк повноважень ради.

2. Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів здійснює свої повноваження на постійній основі і не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

3. Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради може бути звільнений з посади з підстав, передбачених Кодексом законів про працю України (322-08), Законом України „Про боротьбу з корупцією“ (356/95-ВР), а також на підставі і в порядку, визначеному статтею 20 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” (2493-14).

4. Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів здійснює свої повноваження, відповідно посадових обов’язків, затвердженими у встановленому порядку.
Стаття 26. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету:

1. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету приймається на посаду селищним головою шляхом затвердження селищною радою на строк повноважень ради.

2. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету здійснює свої повноваження на постійній основі і не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

3. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету може бути звільнений з посади з підстав, передбачених Кодексом законів про працю України (322-08), Законом України „Про боротьбу з корупцією“ (356/95-ВР), а також на підставі і в порядку, визначеному статтею 20 Закону України
„Про службу в органах місцевого самоврядування” (2493-14).

4. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету здійснює свої повноваження, відповідно до посадових обов’язків, затверджених у встановленому порядку.
Стаття 27. Працівники апарату ради, виконавчого комітету та централізованої бухгалтерії селищної ради:

1. Працівники апарату ради, виконавчого комітету та централізованої бухгалтерії селищної ради приймаються на роботу селищним головою.

2. Працівники апарату ради, виконавчого комітету, які є посадовими особами місцевого самоврядування та здійснюють свої повноваження на постійній основі, не можуть суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

3. Працівники апарату ради, виконавчого комітету, які є посадовими особами місцевого самоврядування, можуть бути звільненні з роботи згідно з Кодексом законів про працю України (322-08), Законом України
„Про місцеве самоврядування в Україні“ (280-97-ВР), іншими законами України, а також на підставі і в порядку, визначеному статтею 20
Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” (2493-14).

4. Працівники апарату ради та виконавчого комітету здійснюють свої повноваження, відповідно до посадових обов’язків, затверджених у встановленому порядку.
Стаття 28. Постійні комісії селищної ради.

1. Повноваження постійних комісій, порядок їх утворення і діяльності визначаються Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні“, цим Регламентом та Положенням про постійні комісії, яке затверджується радою.

2. Постійні комісії обираються радою з числа депутатів на строк повноважень ради, підзвітні і відповідальні перед нею.

3. Перелік постійних комісій визначається радою, про що сесія приймає рішення.

У разі необхідності протягом всього періоду скликання можуть бути утворені нові постійні комісії, скасовано або реорганізовано раніше утворені, змінено їх кількісний склад, переобрано персональний склад.

4. Селищна рада обирає постійні комісії у складі голови і членів. Голова комісії обирається радою за поданням голови ради, а заступник голови
та секретар комісії – на засіданні комісії.

Рішення про обрання голови комісії приймається відкритим голосуванням більшістю від загального складу ради.

Депутат може входити до складу тільки однієї комісії, але має право брати участь у засіданні будь-якої комісії ради з правом дорадчого голосу.
До складу постійних комісій не можуть бути обрані селищний голова та секретар селищної ради.

5. Організація роботи постійної комісії покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими місцевого самоврядування та державної виконавчої влади, державними органами, політичними і громадськими організаціями, підприємствами, незалежно від форм власності, громадянами, організує роботу щодо виконання рішень комісії.

У разі відсутності голови комісії його функції здійснює заступник голови або секретар комісії.

6. Основною формою роботи комісій є засідання. Вони скликаються в міру необхідності, і є правомочними якщо в них бере участь не менш як половина від загального складу комісії.

7. Засідання комісії оформляються протоколами, у яких зазначається:

  • час, день, місце проведення засідання;

  • хто бере участь в ньому, головує на засіданні;

  • перелік питань для розгляду, виступаючі;

  • прийняті висновки і рекомендації, результати голосування.

Висновки і рекомендації комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії.

Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії.

8. Робота комісії планується на півріччя. План роботи затверджується на засіданні комісії. У ньому зазначаються заплановані заходи, строки їх виконання, відповідальні за виконання.

У плани роботи включаються питання організації виконання рішень сесії, здійснення контролю за їх виконанням, підготовка питань для розгляду на сесії, вивчення інших питань віднесених до компетенції комісії.

Комісія для вивчення питань може утворювати підготовчі комісії і робочі групи із залученням уповноважених представників громадськості, вчених, спеціалістів тощо.

9. У разі необхідності можуть проводитися спільні засідання комісій. Висновки і рекомендації, прийняті комісіями спільно, підписуються головами відповідних комісій та секретарем спільного засідання.

10. Організаційно-технічне та матеріальне забезпечення діяльності комісій здійснює апарат ради та виконавчого комітету.
Стаття 29. Тимчасові комісії селищної ради.

1. Тимчасові комісії ради є органами селищної ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень ради. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд ради.

2. Рішення про створення тимчасової комісії ради, її назву і завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше третини депутатів від загального складу ради.

3. Повноваження тимчасової комісії ради припиняються з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень ради, яка створила цю комісію.
Стаття 30. Депутатські групи (фракції).

1. Депутати можуть об’єднуватись на основі їх взаємної згоди у депутатські групи (фракції). Депутатські групи (фракції) формуються за територіальним, професійним, виробничим або партійним принципом за умови, що до складу кожної з них входить не менше трьох депутатів.

2. Порядок роботи депутатської групи (фракції), умови вступу депутата до неї, виходу чи виключення з неї визначаються самою групою (фракцією).

3. Депутат може входити до складу не більше однієї депутатської групи (фракції).

4. Кожна депутатська група (фракція) повинна бути зареєстрована в селищній раді. Умовою її реєстрації є надходження на ім’я селищного голови підписаного персонально кожним членом групи (фракції) письмового повідомлення про сформування депутатської групи (фракції) із зазначенням її назви, мети чи завдання, персонального складу та партійної належності членів групи (фракції).

5. Після реєстрації депутатської групи (фракції) головуючий на черговому засіданні сесії ради інформує депутатів про сформовані групи (фракції), їх кількісний склад.

6. Про зміни в складі групи (фракції) її голова письмово селищного голову.

7. У разі, коли склад групи (фракції) стає меншим трьох депутатів, на черговій сесії така група (фракція) оголошується головою ради розпущеною.

8. Кожна депутатська група (фракція) має гарантоване право на виступ голови фракції або свого уповноваженого представника з усіх питань порядку денного сесії.
Стаття 31. Апарат ради та апарат виконавчого комітету.

1. Апарат ради та апарат виконавчого комітету забезпечує здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України та законами України.

2. Апарат ради та виконавчого комітету здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв'язків з виборцями, органами місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, з іншими органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

3. Апарат ради та апарат виконавчого комітету утворюється радою. Його структура і чисельність, витрати на утримання встановлюються радою за поданням селищного голови.
IV. Депутатський запит, пропозиції і зауваження депутатів
Стаття 32. Депутатський запит.

1. Депутатський запит вноситься в письмовій чи усній формі. Він підлягає включенню до порядку денного чергової сесії, якщо надійшов напередодні засідання наступної сесії або заявлений в ході пленарного засідання.

2. Селищний голова доводить текст запиту до відповідного органу або посадової особи, до яких його звернуто, та встановлює термін його розгляду.

Орган або посадова особа, до яких звернуто запит, зобов'язані у встановлений строк дати усну або письмову відповідь на нього. Відповідь на запит розглядається на пленарному засіданні ради.

По запиту може проводитися обговорення та приймається рішення. Обговорення може бути розпочато, якщо на ньому наполягає депутат і не менше однієї п’ятої частини депутатів від їх фактичної кількості.

3. Для розгляду відповіді на депутатський запит на сесію запрошуються посадові особи, до яких було звернуто запит.
Стаття 33. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії ради, за дорученням секретаря ради, узагальнюються працівниками апарату ради та апарату виконавчого комітету і розглядаються комісіями, підзвітними і підконтрольними раді органами та посадовими особами не пізніше як у півторамісячний строк. Про результати розгляду повідомляється безпосередньо депутатам, які внесли пропозиції і зауваження.
V. Внесення змін і доповнень до Регламенту
Стаття 34. Зміни до даного Регламенту можуть вноситися за пропозицією селищного голови, секретаря ради, постійних комісій, депутатів за рішенням сесії ради.
Стаття 35. Проект відповідного рішення розробляється ініціаторами пропозицій і подається до постійної комісії селищної ради з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, забезпечення діяльності депутатів. Комісія розглядає запропонований проект рішення і доповідає на черговій сесії ради про свої висновки і рекомендації з цього приводу.

Селищний голова О.М. Іващенко





Схожі:

ТРЕБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Проект рішення
Про затвердження Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, що перебуває у спільній власності...
ТРЕБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТі...
Ичним особам майна, що перебуває у спільній власності територіальної громади села Требухів Броварського району Київської області...
Історична довідка про місце Ярослава Мудрого в історії Київської Русі
Володимир Великий. При Володимирі Русь досягла найбільшої політичної могутності. Але в 1015 році найвидатніший діяч Київської держави...
Тема 1 Образотворче мистецтво
Урок Художня культура Київської Русі : архітектура, монументальний живопис, ікони Київської Русі за межами України
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ проекту рішення Требухівської сільської ради
Броварського району Київської області, враховуючи висновки державної експертизи землевпорядної документації від 17 липня 2009 р....
Банки, які беруть участь в проекті «Електронний студентський квиток»
Кор. Рах. №32004186201 у головному Управлінні Національного банку України по м. Києву та Київської області
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до вимог Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, з метою удосконалення процесу прийняття управлінських...
Касир ПОВІДОМЛЕННЯ Касир
Киів-04060, вул. Подвойського 4, тел 440-80-83 р/р 26002619993494 в "Центральне відділення ПАТ Промінвестбанку по м. Києву та Київської...
МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р і шенн я
Про заходи щодо запобігання виникненню лісових пожеж на території Макарівської селищної ради
Автономної Республіки Крим, обласної, Київської чи Севастопольської
Загальна характеристика та перспективи розвитку регіону (області, міста) щодо потреби в фахівцях заявленого напряму (спеціальності)....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка