КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Скачати 314.42 Kb.
Назва КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сторінка 1/2
Дата 20.03.2013
Розмір 314.42 Kb.
Тип Регламент
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Регламент
  1   2

МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р і ш е н н я
Про затвердження регламенту роботи виконавчого комітету
Макарівської селищної ради шостого скликання


Відповідно до вимог Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, з метою удосконалення процесу прийняття управлінських рішень, селищна рада вирішила:
Затвердити Регламент виконавчого комітету Макарівської селищної ради шостого скликання (додається).

Селищний голова О.М. Іващенко

смт Макарів

02 грудня 2010 року

№ 003-02-VІ

ЗАТВЕРДЖНО

рішенням другої сесії

селищної ради п’ятого скликання

від 02. 12. 2010 № 003-02-VІ


РЕГЛАМЕНТ

виконавчого комітету Макарівської селищної ради п’ятого скликання

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Виконавчий комітет Макарівської селищної ради
(надалі – виконавчий комітет) – орган, який відповідно до Конституції України та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“ створюється Макарівською селищною радою для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“ та іншими законами.

1.2. Виконавчий комітет утворюється радою на період її повноважень. Після закінчення повноважень ради, селищного голови її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

1.3. Виконавчий комітет є виконавчим органом ради, їй підконтрольним та підзвітним, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади – підконтрольний та підзвітний вищим органам виконавчої влади.

1.4. Виконавчий комітет є юридичною особою, має гербову печатку, рахунок (рахунки) в установах банків.

1.5. Робота виконавчого комітету та діловодство ведеться державною мовою.

1.6. Виконавчий комітет не менше як один раз на рік звітує перед радою про свою роботу та інформує жителів, які проживають на території селищної ради.

1.7. До складу виконавчого комітету входять за посадою:
селищний голова, секретар ради, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючий справами (секретар) виконавчого комітету. Інші члени виконавчого комітету обираються радою за поданням селищного голови з представників громадськості та установ і організацій, які розташовані на території селищної ради.

1.8. Порядок діяльності виконавчого комітету визначається Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, іншими законодавчими актами, цим Регламентом.

1.9. Регламент виконавчого комітету – нормативний документ, який встановлює порядок скликання засідань виконкому, підготовки, внесення і розгляду питань на його засідання, проведення засідань, процедуру прийняття рішень і контролю за їхнім виконанням, регулює планування роботи виконавчого комітету.

1.10. Виконавчий комітет:

1.10.1. попередньо розглядає проекти місцевих програм
соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд ради;

1.10.2. координує діяльність виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

1.10.3. має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб;

1.10.4. приймає рішення з інших питань.

1.11. Очолює виконавчий комітет селищний голова.

1.12. Селищний голова:

  • подає на затвердження селищною радою кандидатури членів виконкому;

  • скликає засідання виконавчого комітету;

  • організовує на основі колегіональності роботу виконавчого комітету і головує на його засіданнях;

  • координує діяльність осіб, які входять до складу виконавчого комітету;

  • підписує рішення виконавчого комітету, забезпечує їх виконання;

  • здійснює керівництво апаратом виконавчого комітету;

  • має право знімати з розгляду, перед або під час засідання виконкому, недостатньо підготовлені питання;

  • представляє виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

  • є розпорядником бюджетних, позабюджетних цільових
    (у т.ч. валютних) коштів;

  • укладає від імені виконавчого комітету договори відповідно до законодавства.

  • 1.13. У разі відсутності чи неможливості здійснення селищним головою функцій, передбачених пунктом 1.11 Регламенту, їх виконання покладається на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.14. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету:

  • подає на затвердження виконкому план роботи виконавчого комітету на рік (квартал);

  • контролює хід підготовки матеріалів на розгляд виконавчого комітету;

  • формує відповідно до даного Регламенту проект порядку денного засідання виконкому;

  • контролює (відповідно до вимог даного Регламенту) стан підготовки питань до розгляду на засіданні виконавчого комітету;

  • візує проекти рішень виконкому та додатки до них після ознайомлення з матеріалами, які до них долучаються;

  • при необхідності повертає виконавцям проект рішення для доопрацювання;

  • знімає з порядку денного планові питання, які підготовлені формально або з порушеннями Регламенту;

  • погоджує список запрошених осіб на засідання виконавчого комітету, подає його головуючому на засіданні перед його початком;

  • у разі відсутності селищного голови та заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради веде засідання виконавчого комітету;

  • підписує протоколи засідань виконавчого комітету;

  • забезпечує доведення рішень виконавчого комітету до виконавців;

  • у встановленому порядку надає зацікавленим особам інформацію щодо прийнятих рішень;

  • контролює виконання рішень і протокольних доручень виконавчого комітету;

  • виконує інші обов’язки, покладені на нього селищним головою або виконавчим комітетом.

1.15. У разі відсутності керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету його обов’язки за розпорядженням селищного голови виконує один із членів виконавчого комітету.

1.16. Остаточно порядок денний затверджує виконавчий комітет на початку засідання.

1.17. Члени виконавчого комітету беруть участь у підготовці і розгляді питань на його засіданнях, можуть вносити пропозиції про розгляд питань, що входять до компетенції виконавчого комітету.

1.18. Члени виконавчого комітету можуть запрошувати для участі у розгляді основних питань експертів, фахівців у даній галузі. Участь запрошених здійснюється у порядку визначеному даним Регламентом.
Відкритість роботи виконавчого комітету

1.19. Головуючий повідомляє членів виконкому про осіб, присутніх на засіданні.

1.20. Засідання виконавчого комітету є відкритими і гласними за винятком розгляду питань, що становлять державну таємницю або у випадку прийняття окремого рішення про проведення закритого засідання.

1.21. Гласність роботи виконавчого комітету забезпечується шляхом публікації звіту про його засідання в районній газеті „Макарівські вісті”, висвітлення діяльності виконавчого комітету на телерадіокомпанії „Авіс” та місцевому радіомовленні, інших засобах масової інформації, у т.ч. електронних, шляхом розміщення інформації на www сторінці Макарівської селищної ради.

1.22. На засіданні виконавчого комітету можуть бути присутні представники засобів масової інформації. Їх перелік подається посадовою особою, яка відповідає за зв’язки із засобами масової інформації, перед початком засідання головуючому та керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету.

1.23. На засіданнях виконавчого комітету можуть бути присутні депутати всіх рівнів, керівники або уповноважені представники органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, трудових колективів, політичних партій, об’єднань громадян, підприємств усіх форм власності, засобів масової інформації тощо.

На запрошення членів виконавчого комітету, відповідно до пропозицій відповідальних за підготовку рішень, за погодженням з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, у засіданнях
(в якості запрошених) можуть брати участь громадяни, представники підприємств, установ, організацій. Кількість осіб, що перебувають у залі засідань в якості гостей, експертів, запрошених, представників засобів масової інформації обмежується кількістю місць для сидіння у залі.

1.24. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, повинні утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні, не порушувати порядок, а також не коментувати прийнятих рішень чи процесу їхнього обговорення.

1.25. За вказівкою головуючого на засіданні, у разі порушення порядку, винних у цьому присутніх осіб може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання.

1.26. Для отримання інформації про прийняті рішення, отримання офіційних копій нормативних актів зацікавлені особи звертаються до керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету. Інформацію та коментарі для представників засобів масової інформації, за погодженням з селищним головою, а за його відсутністю – секретаря ради, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради або керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету надає посадова особа, яка відповідає за зв’язки із засобами масової інформації.
2. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

2.1. Виконавчий комітет працює на основі перспективного плану роботи. Як правило, виконавчий комітет приймає план роботи двічі на рік.

2.2. План засідань виконавчого комітету на перше півріччя затверджується на засіданні грудня попереднього року та у червні поточного року – на друге півріччя.

2.3. У другій половині січня у новому році виконавчий комітет заслуховує аналіз підготовки та виконання основних питань (рішень) прийнятих за минулий рік.

2.4. Підставами для формування планів роботи виконавчого комітету є законодавчі та інші нормативні акти України, рішення ради, раніше визначені пріоритети у діяльності виконавчого комітету, розпорядження селищного голови, його доручення, результати аналізу опитувань громадської думки та соціального моніторингу селищної громади

2.5. Члени виконавчого комітету, працівники апарату ради та виконавчого комітету до 15 жовтня поточного року подають керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету пропозиції з переліком питань для включення у перспективний план роботи виконавчого комітету на наступний рік, які вони вважають за доцільне розглянути на засіданнях виконавчого комітету. До переліку додається довідка про мотиви внесення питань на розгляд виконавчого комітету. Довідка повинна містити посилання на законодавчі та інші нормативні акти.

2.6. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, керуючись підставами, визначеними у п. 2.4 Регламенту, проводить попередній аналіз проблемних питань, опрацьовує архівні матеріали розпорядчих документів, що приймались протягом попередніх років, пропозиції членів виконавчого комітету та готує проект плану роботи, подає його селищному голові. Попередній проект плану за місяць до засідання виконкому подається для ознайомлення та можливої корекції членам виконавчого комітету та працівникам апарату ради та виконавчого комітету, остаточні зауваження яких приймаються за 5 днів до засідання виконавчого комітету.

2.7. Питання, що внесені виконавчим комітетом до плану роботи на рік називаються плановими питаннями порядку денного. Вимоги до їх підготовки та розгляду визначаються цим Регламентом. Внесення змін до переліку планових питань належить до компетенції виконавчого комітету.

2.8. У плані роботи виконавчого комітету зазначається назва питань, дата розгляду, посади відповідальних за підготовку (для основних питань) або доповідачів (для контрольних питань). Якщо планом роботи визначаються співдоповідачі, то вказуються їхні посади.

2.9. План роботи виконавчого комітету надається постійним комісіям селищної ради, відповідальним за підготовку питань, співдоповідачам.

2.10. Працівники апарату ради та виконавчого комітету, відповідно до своїх повноважень і завдань, з врахуванням перспективного плану роботи виконавчого комітету, розробляють власні плани організаційних заходів щодо підготовки питань та реалізації конкретних заходів.

2.11. Контроль за виконанням плану роботи у межах своєї компетенції здійснюють: селищний голова, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

2.12. У випадку, якщо передбачені планом заходи щодо підготовки питання у визначений термін не можуть бути виконані, працівник, відповідальний за підготовку проекту рішення, не пізніше, ніж у двотижневий термін до встановленого терміну розгляду інформує про це посадову особу, відповідальну за підготовку питання або на яку покладений контроль за виконанням заходу та керуючого справами (секретаря) виконкому.
3. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
3.1. Предметом розгляду на засіданнях виконавчого комітету можуть бути:

  • питання, безпосередньо віднесені законодавством до компетенції виконавчого комітету, здійснення делегованих повноважень;

  • питання, розгляд яких відбувається у зв’язку із прийняттям вищими органами влади, селищною радою, органами судової влади та прокуратури актів, які вимагають прийняття рішень виконавчим комітетом;

  • питання, що виникли внаслідок непередбачених подій, явищ тощо і вимагають прийняття рішень виконавчим комітетом;

  • інші питання, винесені на розгляд виконавчого комітету у встановленому порядку.

3.2. Основною формою роботи виконавчого комітету є засідання, що проводяться згідно з планом роботи кожного місяця.

3.3. У випадку необхідності селищний голова може скликати позачергове засідання виконавчого комітету. Формування порядку денного позачергового засідання та підготовка проектів рішень може проводитися безпосередньо на початку цього засідання. У таких випадках допускається прийняття рішення без підготовленого до того часу проекту.

3.4. Особа, відповідальна за підготовку проекту відповідного рішення не пізніше, як за 5 днів до засідання виконавчого комітету
(у випадку розгляду термінових, невідкладних питань – за 1 день до засідання) подає цей проект одночасно із списком запрошених керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету та забезпечує явку запрошених на засідання виконкому.

3.5. У випадку, якщо виступаючий планує під час доповіді використовувати технічні засоби (відеомагнітофон, проектор, комп’ютер, слайдоскоп тощо), він повинен за 3 дні до початку засідання виконавчого комітету попередити про це керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
Планові питання

3.6. На засідання виконавчого комітету виноситься, як правило, не більше двох планових питань.

3.7. Планове питання – це питання, яке стосується однієї із найважливіших проблем у життєдіяльності селищної ради, стосується значної кількості жителів, вимагає для свого розв’язання певних ресурсів. Такі питання готуються заздалегідь на підставі затвердженого плану роботи виконавчого комітету.

3.8. Блок планових питань у порядку денному складається, як правило, з двох питань: основного і контрольного.
Основне питання

3.9. Основне питання готується комплексно. До його підготовки залучаються, науковці, експерти, фахівці у даній галузі.

Винесенню на слухання виконавчим комітетом, як правило, повинні передувати громадські слухання та експертиза проекту (програми) незалежними фахівцями.

3.10. З метою підготовки основного питання на розгляд виконавчого комітету розпорядженням селищного голови, при необхідності, може утворюватись спеціальна тимчасова комісія. Головою комісії призначається особа, компетентна у даній галузі, як правило, не з числа працівників апарату ради та виконавчого комітету, що готують питання. До складу комісії повинні залучатись науковці, фахівці у даній галузі, депутати селищної ради та представники громадськості (за згодою). Комісія розглядає розроблений виконавцями проект рішення, подає виконавчого комітету свої висновки та пропозиції у письмовому вигляді, не пізніше як за 15 днів до початку засідання. При розгляді виконавчим комітетом такого питання голова комісії, як правило, виступає зі співдоповіддю.

3.11. Висновки комісії повинні бути підписані всіма членами комісії.
У разі незгоди з загальною думкою комісії, член комісії письмово висловлює свою окрему позицію, яка долучається до її висновку.

3.12. Громадські слухання передують слуханню основного питання на виконавчому комітеті. Вони проводяться виконавцями проекту рішення за попереднім оголошенням у засобах масової інформації, не пізніше, ніж за 1,5 календарних місяця до моменту слухання питання виконавчим комітетом.

3.13. Копії проекту рішення з основного питання з усіма матеріалами тиражуються виконавцем для всіх візуючих осіб та подаються їм для ознайомлення не пізніше, ніж за 7 днів до слухання даного питання на засіданні виконавчого комітету.

3.14. Для ознайомлення з копією проекту основного питання та матеріалами до нього візуючим особам дається не більше 3-х робочих днів.

3.15. Протягом 5 днів виконавець працює з візуючими особами: узгоджує остаточний текст документів, вносить до проекту корективи.

3.16. Після означеного терміну візуючі особи візують проект рішення, при необхідності долучаючи свої зауваження. Відмова від візування проекту не допускається.

3.17. У довідці, що долучається до проекту рішення основного питання, має бути відображено:

  • предмет розгляду;

  • перелік термінів, що використовуються у проекті документа та довідці (у випадку якщо використовуються наукові терміни);

  • констатація існуючого стану предмету розгляду, статистичні дані;

  • посилання на висновки незалежних експертів;

  • мотиви розгляду питання;

  • прогноз імовірних напрямків розвитку ситуації;

  • необхідні дії впливу на процес;

  • необхідні ресурси;

  • часові рамки, необхідні на реалізацію заходів;

  • перелік очікуваних результатів;

  • висновки.

Обсяг довідки до основного питання – до 5-ти сторінок формату
А-4. За необхідністю, інші додатки і матеріали.

3.18. Особа, відповідальна за підготовку проекту рішення основного питання, не пізніше, як за 7 днів до засідання виконавчого комітету
(у випадку розгляду термінових, невідкладних питань – за 1 день до засідання) подає цей проект одночасно із списком запрошених керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету та забезпечує явку запрошених на засідання виконавчого комітету. Обсяг проекту рішення не повинен перевищувати 3-х сторінок формату А-4
(без врахування додатків).

3.19. Матеріали до проекту рішення основного питання повинні містити:

  • копію розпорядження міського селищного голови про утворення комісії для підготовки даного питання;

  • довідку до проекту рішення, підписану відповідальним за підготовку питання;

  • протокол громадських слухань;

  • висновки комісії з підготовки даного питання, підписані головою комісії;

  • копії всіх нормативних документів, які використовувалися у роботі при підготовці проекту рішення;

  • оригінали чи завірені копії інших матеріалів, що стосуються даного питання і якими користувалися у роботі при підготовці проекту рішення;

  • необхідні схеми, графіки тощо;

  • проект листа, подання, якщо з даного питання необхідно звернутися з клопотанням у вищі органи державної влади і управління;

  • список осіб, які записалися до виступу;

  • список запрошених, погоджений з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.

3.20. При розгляді основного питання, як правило, голова комісії, утвореної розпорядженням селищного голови для підготовки цього питання виступає із співдоповіддю.

3.21. При розгляді основного питання, як правило, доповідачем використовуються засоби візуалізації (наприклад фото- відеоматеріали).

3.22. До основних питань належить затвердження перспективного плану роботи виконавчого комітету на рік. Порядок його підготовки та слухання визначається розділом 2 даного Регламенту.
Контрольні питання

3.23. Контрольне питання— це планове питання, яке, як правило, стосується ходу реалізації раніше прийнятого рішення з основного питання.

Доповідає контрольне питання керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

3.24. Для вивчення стану підготовки контрольного питання рекомендується залучати незалежних експертів.

3.25. У довідці, що долучається до контрольного питання, мають відображатися:

  • констатація теперішнього стану предмету розгляду;

  • динаміка змін, які стосуються поставлених проблем з часу прийняття рішення з основного питання;

  • посилання на висновки незалежних експертів (якщо вони залучалися до роботи);

  • прогнози напрямків розвитку ситуації;

  • необхідні дії впливу на процес, які можуть передбачати корекцію заходів;

  • кошти, необхідні для реалізації уточнених заходів;

  • часові межі, що необхідні для реалізації заходів;

  • очікувані результати;

  • висновки.

Обсяг довідки до контрольного питання – до 3-х сторінок формату А-4.

3.26. З проектом рішення контрольного питання ознайомлюється особа, відповідальна підготовку проекту рішення, яка має бути присутньою на засіданні виконавчого комітету, на якому розглядається контрольне питання. Обсяг проекту рішення не повинен перевищувати 2-х сторінок формату А-4 (без врахування додатків).

3.27. Матеріали до проекту рішення контрольного питання обов’язково повинні містити:

  • довідку до проекту рішення, що підписується доповідачем;

  • висновки незалежних експертів щодо проекту рішення (якщо вони залучалися до роботи);

  • копії документів, на які є посилання у мотивуючій частині проекту рішення;

  • копії всіх нормативних документів, якими користувалися у роботі при підготовці проекту рішення;

  • оригінали чи завірені копії інших матеріалів, що стосуються даного питання і якими користувалися у роботі при підготовці проекту рішення;

  • необхідні схеми, графіки тощо;

  • список осіб, які записалися до виступу;

  • список запрошених, погоджений з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.

3.28. З метою забезпечення наглядного відображення результатів реалізації конкретних заходів доповідачам контрольного питання рекомендується використовувати засоби візуалізації у вигляді фото- та відео матеріалів.
Поточні питання

3.29. Поточні питання – це питання, які виникають протягом року і потребують вирішення виконавчим комітетом.

3.30. Для вирішення поточних питань виконавчі органи готують проекти рішень на засідання виконавчого комітету, які поділяються на дві групи:

  • проекти рішень, які потребують розгляду;

  • затвердження проектів рішень, до яких немає зауважень.


Проекти рішень, які потребують розгляду

3.31. До цієї групи відносяться проекти рішень, які відповідно до чинного законодавства віднесені до компетенції виконавчого комітету, потребують обговорення у силу своєї важливості або до них є зауваження візуючих.

Затвердження проектів рішень, до яких немає зауважень.

3.32. До цієї групи відносяться проекти рішень, які відповідно до чинного законодавства віднесені до компетенції виконавчого комітету, носять типовий характер, до них немає зауважень спеціаліста
1 категорії (юриста) інших посадових осіб, які візували документ (наприклад: затвердження актів державних технічних комісій про готовність до експлуатації об’єктів, зарахування громадян на квартирний чи кооперативний облік, обмін жилої площі, надання дозволу громадянам на використання власних квартир як нежитлових, затвердження актів міжвідомчих комісій про технічний стан квартир тощо).

3.33. Якщо в ході попереднього ознайомлення з проектом такого рішення у членів виконавчого комітету виникають запитання або застереження, то під час засідання виконавчого комітету таке питання переноситься до групи проектів рішень, які потребують розгляду.
Додаткові питання

3.34. Додаткові питання на засідання виконавчого комітету вносяться у виключних випадках, які стосуються питань: фінансових, аварійних (надзвичайних) ситуацій, важливих політичних подій, виконання рішень суду та приписів або подань прокуратури, при наявності підготовлених документів.

3.35. Якщо додаткове питання, що вноситься у порядок денний, підготовлене невчасно, то посадова особа, відповідальна за його підготовку, не преміюється. У повторному випадку – на неї накладається дисциплінарне стягнення (оголошується догана).

3.36. Додаткові питання до порядку денного засідання виконавчого комітету можуть вносити лише селищний голова, члени виконавчого комітету, керівництво вищестоячих органів місцевого самоврядування, державної виконавчої влади та прокуратура.

3.37. Рішення про включення додаткових питань у порядок денний приймається членами виконавчого комітету шляхом голосування.
Підготовка питань до розгляду (за винятком планових питань).

3.38. Ініціювати розгляд питання на засідання виконавчого комітету,
(з підготовкою пакету необхідних документів), можуть: селищний голова, секретар ради, постійні комісії селищної ради, члени виконавчого комітету, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету,

3.39. Проект рішення повинен бути коротким і конкретним. Його обсяг не повинен перевищувати 2-3 сторінок (без врахування додатків).
Вимоги до проекту рішення

3.40. Проект рішення повинен складатись з таких частин:

  • констатуюча, у якій має бути надана стисла, але кваліфікована, обгрунтована оцінка об’єктивного аналізу стану справ з обговорюваного питання, повинні міститися посилання на закони, інші нормативні акти та документи, обставини, якими викликана необхідність прийняття даного рішення;

  • постановляюча, у якій конкретно і чітко формулюються завдання та конкретні заходи щодо усунення виявлених недоліків, удосконалення роботи у тій чи іншій галузі, засоби і методи їх виконання, посади чи прізвища виконавців і реальні терміни виконання,

  • заключна, у якій покладається відповідальність та контроль за виконання рішення на посадових осіб.

3.41. До проекту рішення також додаються передбачені текстом додатки та всі матеріали, на які є посилання у проекті рішення, а також матеріали, які є необхідними для прийняття такого рішення згідно з чинним законодавством, а при необхідності – висновки відповідної постійної комісії ради чи виконавчого комітету.
Візування проекту рішення

3.42. Після вивчення проекту рішення, матеріалів до нього, цей проект візується у такому порядку:

  • посадовою особою, яка готувала проект рішення;

  • керівниками установ і організацій, яких стосується даний проект рішення;

  • головою комісії, утвореної розпорядженням селищного голови для підготовки питання (для планових питань);

  • заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (для планових та особливо важливих питань);

  • спеціалістом 1 категорії (юристом) селищної ради;

  • керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.

3.43. Проекти рішень для реалізації яких потрібне фінансування а також з питань, що передбачають укладення договорів структурними підрозділами, візуються головним бухгалтером.

3.44. При візуванні обов’язково проставляється дата візування. Відмова у візуванні не допускається. Документ візується посадовою особою у триденний термін з дня його отримання до розгляду.

3.45. У випадку незгоди посадових осіб, які повинні візувати документ, з ініціаторами проекту, особа, яка готує питання, зобов’язана провести обговорення проекту з зацікавленими сторонами з метою пошуку взаємоприйнятного рішення. Якщо консенсусу не досягнуто, то посадова особа візує проект рішення з зауваженнями та пропозиціями, виклавши їх у письмовому вигляді. Рішення про можливість внесення такого проекту рішення у проект порядку денного приймає керуючий справами (секретар) виконавчого комітету за погодженням з селищним головою.
Підготовка проектів рішень

3.46. Для підготовки рішень з найважливіших питань життєзабезпечення територіальної громади, як і для підготовки планових питань, можуть залучатися авторські колективи, наукові працівники, спеціалісти народного господарства.

3.47. Не допускаються до включення у порядок денний засідання виконавчого комітету питання підготовлені з порушенням встановленого цим Регламентом терміну чи процедури, або підготовлені формально (наприклад: інформацію взяти до уваги; доручити [комусь] розробити заходи чи програму, яка стосується теми винесеного на розгляд питання тощо.

3.48. Проекти всіх рішень на магнітних носіях або з допомогою комп’ютерної мережі передаються керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету, який їх редагує та забезпечує друк і повертає виконавцеві для проведення візування.

3.49. У проектах рішень не допускається написання завдань, які виконавець зобов’язаний постійно виконувати як основні функції, у т.ч. посадові, (функціональні обов’язки) і без доручення виконавчого комітету (наприклад: поліпшити роботу, підвищити рівень, провести роз’яснювальну роботу тощо).

3.50. Проекти рішень після візування (разом з матеріалами), які будуть розглядатися на засіданні виконавчого комітету, подаються керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету не пізніше, ніж за 5 днів; (з основних питань – не пізніше 7 днів) до засідання.

3.51. Ці документи включають:

  • завізований проект рішення виконавчого комітету з усіма необхідними матеріалами;

  • інформацію про зауваження і пропозиції до проекту рішення (якщо вони є);

  • список запрошених з зазначенням прізвищ, імен та займаних посад;

  • проект листа, подання (якщо з даного питання необхідно звернутися з клопотанням у вищі органи влади і управління).

3.52. Персональна відповідальність за якість та своєчасність підготовки матеріалів на засідання виконавчого комітету покладається на виконавців.

3.53. Контроль за ходом підготовки матеріалів здійснюють посадові особи, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

3.54. Матеріали на засідання виконавчого комітету, підготовлені без віз зацікавлених сторін, з порушенням вимог діловодства та встановлених термінів, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету не приймаються. Про причини порушення встановленого порядку виконавці письмово доповідають селищному голові та керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету.
Порядок денний

3.55. Проект порядку денного засідання виконавчого комітету формує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

3.56. Структура порядку денного засідання виконкому складається з таких блоків:

  • планові питання (основні і контрольні);

  • поточні питання;

  • проекти рішень, які потребують розгляду;

  • затвердження проектів рішень, до яких немає зауважень;

  • звіти про виконання протокольних доручень;

  • звіти про виконання рішень виконкому (у випадку неподання інформації про них у організаційний відділ);

  • інформації.

3.57. Погоджений у встановленому порядку порядок денний засідання виконавчого комітету разом з копіями проектів рішень та довідками до них надсилається членам виконавчого комітету не пізніше, як за 3 дні до засідання.

3.58. Іншим учасникам засідання надсилається тільки порядок денний.

  1   2

Схожі:

ТРЕБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Проект рішення
Про затвердження Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, що перебуває у спільній власності...
ТРЕБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТі...
Ичним особам майна, що перебуває у спільній власності територіальної громади села Требухів Броварського району Київської області...
Історична довідка про місце Ярослава Мудрого в історії Київської Русі
Володимир Великий. При Володимирі Русь досягла найбільшої політичної могутності. Але в 1015 році найвидатніший діяч Київської держави...
Історична довідка про місце Ярослава Мудрого в історії Київської Русі
Володимир Великий. При Володимирі Русь досягла найбільшої політичної могутності. Але в 1015 році найвидатніший діяч Київської держави...
Тема 1 Образотворче мистецтво
Урок Художня культура Київської Русі : архітектура, монументальний живопис, ікони Київської Русі за межами України
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ проекту рішення Требухівської сільської ради
Броварського району Київської області, враховуючи висновки державної експертизи землевпорядної документації від 17 липня 2009 р....
Банки, які беруть участь в проекті «Електронний студентський квиток»
Кор. Рах. №32004186201 у головному Управлінні Національного банку України по м. Києву та Київської області
Касир ПОВІДОМЛЕННЯ Касир
Киів-04060, вул. Подвойського 4, тел 440-80-83 р/р 26002619993494 в "Центральне відділення ПАТ Промінвестбанку по м. Києву та Київської...
Автономної Республіки Крим, обласної, Київської чи Севастопольської
Загальна характеристика та перспективи розвитку регіону (області, міста) щодо потреби в фахівцях заявленого напряму (спеціальності)....
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Стаття Макарівська селищна рада є органом місцевого самоврядування, який представляє спільні інтереси територіальних громад смт....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка