|
Скачати 33.37 Kb.
|
Анкета№1 «Здоровий спосіб життя» Анкета для дослідження уявлень студентів про здоровий спосіб життя складається з 2-ох частин. Перша частина включає 6 питань, 3 з який носять відкритий характер і являють собою незакінчені пропозиції, а в інших трьох пунктах випробуваному необхідно вибрати один із запропонованих відповідей і обґрунтувати свій вибір. Друга частина анкети складається з двох пунктів. Перший пункт являє собою скорочений варіант методики ціннісних орієнтації М. Рокича. Анкетованому пропонується список з 15 термінальних цінностей, які необхідно проранжувати відповідно до їх значимості для випробуваного. В другому пункті зазначені складові здорового способу життя, які також необхідно розставити за ступенем важливості для здорового способу життя. Ставлення опитуваних до власного здоров’я вивчали за допомогою тесту “Здоров’я”. Самооцінку здоров’я студентів вивчали з використанням тесту для “Самооцінки здоров’я”. Дослідження проводились 26 лютого 2003 року на 3-му курсі 1 підгрупи біологічного факультету стаціонарного відділення, спеціальність “біологія”. В опитуванні взяли участь 20 студентів: 12 жіночої і 8 чоловічої статі. Опитуваним було роздано анкети і інструкції до них. Час анкетування складав 20 хв. Тестування (тест “Здоров’я) проводилось письмово протягом 7 хв., визначення самооцінки здоров’я – 20 хв. Результати піддавали статистичній обробці за допомогою комп’ютерної програми Exсel. АНКЕТА№2 Що таке “здоровий спосіб життя” для мене Інструкція Кожний із вас чув вираз “здоровий спосіб життя” і у кожного є уявлення про те , що це таке. Для вияснення розбіжності у цих уявленнях просимо Вас прийняти участь у нашому опитуванні. Кожний із вас чув вираз “здоровий спосіб життя” і у кожного є уявлення про те , що це таке. Для вияснення розбіжності у цих уявленнях просимо Вас прийняти участь у нашому опитуванні. Вам пропонується анкета, яка складається з частин А і Б. Частина А включає питання двох типів. Частина з них (питання № 1, 2 5) являють собою початок речень. Прочитайте їх уважно і доповніть. Інші питання (№3, 4, 6) містять варіанти можливих відповідей , з яких Вам слід вибрати 1 відповідь, який Ви рахуєте правильним по відношенню до себе. Потім напишіть, чому Ви обрали саме цю відповідь. Не витрачайте часу на роздуми, записуйте те, що першим прийшло у голову. Частина Б включає всього 2 пункти. У пункті 1 представлений список з 15 цінностей. Прочитайте їх уважно і розставте по порядку їх важливості для Вас: тій цінності, яка для Вас у житті є самою головною, присвойте номер 1 і поставте його в дужках поряд з цією цінністю і так далі. Таким чином оцініть за ступінню важливості всі цінності і розставте їх номери у дужках напроти відповідної цінності. Якщо у процесі роботи Вам потрібно поміняти якісь цінності місцями, можете виправити свої відповіді. В пункті 2 Вам пропонується список з 12 складових здорового способу життя . Прочитайте їх уважно і виберіть ту ознаку, яку Ви вважаєте самою головною для здорового способу життя. Навколо неї поставте номер 1. Таким чином оініть важливість всіх ознак здорового способу життя. АНКЕТА№3 Що таке “здоровий спосіб життя” для мене Бланк для відповідей П.І.Б. _______________________________________ Дата “__” лютого 2004р. Стать__________ Частина А 1. Я вважаю, що здоровий спосіб життя – це ____________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ 2. Головна ознака здорового способу життя – це_________________________________________ ____________________________________________________________________________________ 3. Здоров’я для мене – це: а) мета; б) засіб; Поясніть чому? 4. Чи вважаєте Ви, що здоровий спосіб життя є необхідним? а) так; б) ні; в) важко відповісти; Чому ви так вважаєте? 5. Я вважаю, що дотримуюсь здорового способу життя на ___ %, оскільки я:_________________ ____________________________________________________________________________________ 6. Я хотів би вести : а) більш здоровий спосіб життя; б) такий спосіб життя як на сьогоднішній день; Частина Б 1. матеріальна забезпеченість; здоров’я; родина; дружба; краса; щастя інших; любов; пізнання; розвиток; впевненість у собі; творчість. 2. займатися спортом; не вживати наркотики; вести усвідомлене життя; позитивне ставлення до себе; гармонійні відносини у родині; не вживати алкоголь; повноцінно і правильно харчуватись; жити повноцінним духовним життям; не палити; не вести безладне статеве життя; доброзичливі відносини з іншими; саморозвиток, самовдосконалення. |
Здоров'я та здоровий спосіб життя Мета — надати учасникам тренінгу інформацію про здоров'я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров'я |
Година спілкування “Я за здоровий спосіб життя” Мета Мета: Формувати уявлення молоді про здоровий спосіб життя. Роз’яснити шляхи зараження ВІЛ інфекцією. Викликати в учнів негативне... |
Бесіда «Здоровий спосіб життя» Мета: Розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички. Розвивати вміння і навички підтримувати хороший... |
За здоровий спосіб життя! |
Тема: Я веду здоровий спосіб життя Кожний студент продовжує речення «Я не можу», «Я можу», Я спробую» на тему здорового способу життя |
Шляхи вирішення завдань Мета. Формування в учнів початкових класів ціннісних орієнтирів на здоровий і безпечний спосіб життя |
Урок №4 Підтема: Здоровий спосіб життя Мета: Формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання з опорою на таблиці |
Конкурсу на кращу стінгазету на тему «Інформатика за здоровий спосіб життя» З метою вдосконалення професійної підготовки, прищеплення учням любові до вибраної професії, розвитку професійних вмінь і навиків,... |
ЯК ЧИННИК ВИБОРУ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ Проблема дослідження способу життя має величезне практичне значення, адже саме особистість, що обрала для себе здоровий спосіб життя,... |
Класний керівник: Волченко Майя Миколаївна Мета Обладнання: плакат «Я обираю здоров’я»; ілюстрації, що пропагують здоровий спосіб життя; пакети завдань для команд |