«Тато, мама, я – разом ми сім’я» Мета


Скачати 185.76 Kb.
Назва«Тато, мама, я – разом ми сім’я» Мета
Дата10.02.2014
Розмір185.76 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Родинне свято

«Тато, мама, я – разом ми сім’я»

Мета: Розширити й поглибити знання учнів про значення матері й батька; формувати в дітей культуру почуття обов’язку перед батьками. Розширити духовний світ дітей; навчити виявляти увагу до рідних. Виховувати любов до рідної домівки, школи та України.

Святково прибраний зал, збоку стоять столики, навколо сидять батьки, з дітьми. Друга половина залу відведена для конкурсів. Окремо відведено місце для виставки робіт батьків (вишивок, в’язаних речей, картин та ін.). Збоку на стенді — заздалегідь виготовлені родовідні дерева кожної сім’ї, по залу розвішано висловлювання про родину.

«Разом ми сім’я »

На світі білому єдине

Як і Дніпрова течія-

Домашнє вогнище родинне,

Оселя наша і сім’я….

На фоні мелодії пісні « Сіла птаха » звучать слова

Ніч. Тишина.

В тихім шелесті трав Адам у Єви запитав

-Кохана, люба, мила, чарівна,

Скажи мені єдина,

Хто буде дарувати життя

А потім доглядати дитя

- Я……

- Варити, прати, прибирати,

Сімейне вогнище оберігати

- Я……

- Постійно радість дарувати,

Усіх теплом обігрівати

- Я…..

- А ти мій милий ,неповторний,

Скажи мені ,єдиний,

Хто буде рід наш берегти,

І множить покоління

- Я…..

- Хто дбатиме усе життя

Про щасливе майбуття

- Я….

- Кохати буде до забуття,

І поруч буде все життя



-І так сім раз звучало я , я, Я

Ось так створилася сім’я

(На сцену виходять ведучі)

Ведуча:1.

Доброго дня, шановні гості!

Ведуча:2.

Доброго дня , шановна громадо !

Ведуча:1.

Сьогодні у нас незвичайне свято.

Воно зіткане з добра і щирості,

Ніжності і зворушливості.

Ведуча:2.

Бо воно родинне , сімейне -

Бо разом з татами і мамами.

А де тато і мама, де братики і сестрички –

там завжди весело, сонячно і затишно.

Звучить пісня : « Де згода в сімействі »

Діти:

Вова Сім’я - це пристань і гавань

Сюди повертаємось знову і знов

Із мандрів далеких і плавань -

Тут вічно панує любов.

Вєра Тебе тут завжди пам’ятають

Куди б ти не їхав, не йшов

На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов.

Ведуча: 1.

І тому сьогодні в цей гарний світлий день

Ми запрошуємо вас на

Шоу – конкурс

« Т А Т О , М А М А , Я - Р А З О М МИ С І М Я »

Для участі в ньому ми запросили родину Вєри, Галинки, Іринки, Миколи, Вови……………………………………………………………………………………..

Вітаємо всіх, хто завітав до нас на родинне свято.

Ведуча:2

Так , шановні !

Ведіть себе пристойно

І послухаємо всі,

Хто ж тепер у нас в журі?..........................................................................

( знайомить з членами журі)

Ведуча:1

Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини.

Адже хто першим посміхається до немовляти,

Хто вдень і вночі чатує над колискою прислухаючись до подиху дитини,

Хто купає Боже творіння, коли рученята ще зовсім безпомічні,

Хто витирає сльози малюкові і пригортає до серця,

Щоб загоїти його болі та жалі в поцілунку батьківської любові?

Всі разом: Тато і мама!

Ведуча:2

Хто від себе відриває,…- тільки б дитині було вдосталь.

Навчає робити перші кроки в житті?

Всі разом: Тато і мама!

Ведуча:1

Хто доглядає, прилучає до школи, щиросердечно

переживає дитячі успіхи і невдачі, підйоми і падіння?

Знову ж таки –

Всі разом: Тато і мама!

Ведуча:2

А коли дитина підросте та йде у світ шукати кращої долі,

Хто благословляє в дорогу, дає вказівки на майбутнє,

Проливає сльози на прощання ?

Всі разом: Батьки наші!

Діти:

1. Родина, рід…Які слова святі!

Вони потрібні кожному в житті.

Бо всі ми з вами ніжні гілочки ,

На дереві , що вже стоїть віки.

2. Це дерево - наш славний родовід,

Це батько, мати, прадід твій і дід…

3 Родинного вогнища щедре тепло

Димів не пропустить, не спалить крило.

В далекій, як небо, дорозі воно

Зорею причалу людині дано.

Ведуча:1

- А чи знаєш ти як виміряти стародавність роду?

Ведуча:2

- Напевне , нашою пам’яттю .

Ведуча:1

- А я думала, що для цього потрібний якийсь прилад.

Машина часу наприклад…

Ведуча:2

- Ну, машина не машина, а фотоапарат точно.

Ведуча:1

В наших родин чарівний фотоапарат. Він зафіксував моменти життя сім’ї. А зараз у виконанні Вовиної мами прозвучить пісня «Музика рідного дому »

Ведуча:2

Сім’я. Що значить це - то кожен знає,

Хто зріс в сім’ї і хто її не має,

І як тут не приховуй , не таї ,

Залежить наше щастя від сім’ї

Кожна сім’я щаслива по своєму…

Хто вони?

Ведуча:1

Які вони? Про себе просимо розповісти.

Отже, перший конкурс «З гордістю про себе !»

Від команд вимагається розповісти про свій родовід, про членів сім’ї , про їхні інтереси та досягнення, а допоможуть при розповіді батькам фотографії родин, родовідне дерево, яке діти виготовили власноруч. Найбільше балів набере та сім’я, яка « докопається найглибше » (проводиться конкурс « З гордістю про себе! » )

Ведуча: 2 Людина – найдосконаліше творіння на землі. У Біблії сказано, що Бог створив для неї світ, наділив її розумом, та силою таланта… Покликав Бог до себе трьох своїх підданих, і дав одному з них 5 талантів, другому -2, третьому -1. Через деякий час ті повернулися до свого господаря і той ,що мав 5 талантів, набув ще 5, той , що мав 3 - набув ще 3, а третій - і той один що мав загубив і нічому не навчився. Покарав його господар вічною темрявою і сказав: « Тому, хто має ще додається, а хто нічого немає, і ні до чого не прагнее нічому не вчиться, то забере і те , що він мав.»

Ведуча: 1 Отже, кожна людина наділена якимось талантом, має якісь задатки, які треба розвивати. Недаремно кажуть, що кожна людина подібна діаманту. Як коштовному камінню потрібна обробка, інакше не світити йому яскравим променем, так і людині необхідно вчитися, пізнавати, розвиватися. Ось і наші учасники світяться, як коштовне каміння, адже в них тих талантів незлічена кількість, безліч…. Вони вишивають , в’яжуть , малюють, співають, вірші розказують і навіть плетуть бісером.

Ведуча:2 До Вашої уваги конкурс «Наші таланти» Отже, запрошую всіх розглянути виставку робіт, яку підготували наші родини. Помилуємось їхніми виробами……. У них дійсно золоті руки, тож побажаємо їм нових творчих досягнень. А у нас є ще мама , яка має талант співати , послухайте пісню «Вишиванка.»

Дитина:

Можна у світі чимало зробити:

Перетворити зиму на літо,

Можна моря й океани здолати,

Гору найвищу штурмом узяти,

Можна пройти крізь пустелі та хащі…

Тільки без мами не можна нізащо,

Бо найдорожче стоїть за словами:

У світі усе починається з мами!

Ведуча:1 Наступний конкурс, як ви вже здогадалися, наші любі мами для Вас. Прошу зайняти місця. Звісно, творити з відкритими очима просто і легко, а спробуйте це зробити із зав’язаними очима. Ваше завдання: намалювати свій портрет.

Ведуча:2 Поки мами шукають пропорції і лінії, ми займемось іншим.

Для наших дітей гра - «Ерудит»

Увага запитання:

1. Скільки горошин влізе в склянку?

(Ніскільки, бо вони не вміють лазити)

2. Хто такий богомол?

(Жук)

3. Хто їсть більше: лев чи кріт?

(Кріт. Лев їсть раз на два-три дні, а кріт — щодня)

4. Чим закінчується день?

(Буквою «ь»)

5. Коли ти ідеш по землі, що у тебе під ногами?

(Підошва)

6. Яка рослина росте найшвидше?

(Бамбук)

7. Чого багато має болото, менше — озеро, ще менше — море, і зовсім не має річка?

(Буква «о»)

Ведуча: 1 Наші діти молодці, а тепер погляньмо на « шедеври», створені мамами. Скажіть спершу , діти, чи схожі портрети на оригінали? А тепер довіримось журі , яке оцінить і цей конкурс нашого ШОУ ( малюнки здаються журі.)

Ведуча: 2

Тату, татусю , таточку..! Скільки ніжності й теплоти в цих словах. А чи завжди ми знаходимо час, щоб сказати татусеві, як ми його любимо, як він нам потрібен, і що він для нас означає?......

Ведуча:1 Отже слідуюче випробування для наших татусів. Просимо Вас шановні вийти…Ану, діти, запросіть наших татусів.(Діти і батьки на сцені )А оскільки у нас татусів малувато то просимо і мам взяти участь у цьому конкурсі. ( виходять мами)

Увага завдання : по вушках ви повинні із зав’язаними очима відшукати свою дитину.

Ведуча:2 А поки журі підбиває бали для всіх присутніх у залі, а особливо для татусів які безпомилково відшукали вушка своєї дитини, пропонуємо смішинки про вуха.

  1. Запитала в татуся Донька-щебетуха:

— Чи слон хоботом скубе Слоненя за вуха?

— А навіщо це слону? Так робить негарно.

— Жаль: такі великі вуха пропадають марно.

2. Маленький Андрюха

Потилицю чуха.

Чом у мене вух аж два,

А гусак —без вуха.

«Відірву я вуха, —

Думає Андрюха, —

І приклею гусаку, —

Хай він тата слуха».

Ведуча:2 Слово надається журі…………………..

Ведуча:1 Звичайно наші діти неперевершені, вони наші помічники. І навіть не віриться що вони в нас вже дорослі, хоч зовсім недавно були першачками, а сьогодні, майже випускники, які багато чого навчились в стінах нашої школи. І не тільки читати, писати, рахувати, а й пришивати ґудзики і забивати цвяхи . Отож наше наступне завдання для вас наші дорогі. Вийдіть будь-ласка до мене (виходять діти):

Завдання для хлопців - Потрібно забити три цвяхи в дерев’яний брусок ось цим молотком, але цвяхи у нас з секретом. Один — кривий, другий — тупий, третій — нормальний.

Ведуча:2 Завдання для дівчаток – Потрібно пришити ґудзики, не заплутавши нитку, але перед тим ще потрібно в голку заправити нитку. Бо справа, виконана поспіхом, вдається з більшими труднощами. Як легко спостерігати збоку, але робити це самому — уже важче.

Ведуча:1 Так, робота уже зроблена. Подивимось чи якісно. (все віддається журі.)

Ведуча:2Як бачимо, наші діти люблять і вміють працювати, отже наступне наше завдання для родин: потрібно скласти вірш за поданими словами, що римуються: (інтерактивна дошка)

миша — тиша

дитина — машина

сонце — віконце

клас — нас

скач — плач

кішка — ніжка

піч — ніч

Ведуча:1Поки ваші рідні відшуковують в собі таланти поетів, ми запропонуємо дітям таке завдання: вам потрібно закінчити прислів’я. Подивимось, як ви знаєте народну творчість.

Зробив діло — (гуляй сміло).

Сім раз відмір — (і один раз відріж).

Не кажи «гоп» — (поки не перескочиш).

Не плюй у криницю — (доведеться води напиться).

Хто спішить — (той людей смішить).

Готуй сани влітку, — (а віз — взимку).

Не копай ями іншому — (бо сам у неї впадеш).

Рання пташка росу п’є — (а пізня сльози ллє).

Пташка красна своїм пір’ям — (а людина ділом).

Літо збирає — (а зима з’їдає).

За науку –( цілуй маму в руку.)

Шануй рідну неньку – ( буде тобі скрізь гладенько.)

Дуже добре, діти, що ви знаєте прислів’я та приказки, вони несуть в собі народну мудрість, до якої треба прислухатись. І ще ми маємо почути вірші, які склали ваші батьки. (читання віршів) . Це вони також уміють.

Ведуча:2 А зараз ми побачимо як батьки розуміють своїх дітей.

Наступний конкурс називається «У світі тварин». Суть його полягає в тому, що діти своїм батькам повинні жестами, рухами, мімікою показати тварину так, щоб батьки впізнали і назвали її.(Пропоную показати кота, страуса, хом’яка, рибу).

Ведуча:1 Цей конкурс усім показав, що батьки і діти розуміють один одного без слів. Але щоб людина гармонійно розвивалася, їй потрібно чергувати розумові навантаження з фізичними. Отож і ми вирішили не відступати від цього принципу. А зараз ми побачимо, які ви спритні. Отже слідуючий наш конкурс, « Космічний футбол » . Звичайно про футбол чули всі, але про такий футбол, як у нас, здається, ви, почуєте вперше. У грі беруть участь батьки і діти .

Слухаємо завдання: Посеред зали кладу м’яч. Гравця відводжу метри на 3 від нього, зав’язую очі і повертаю декілька разів навколо себе. Після цього гравець повинен підійти до м’яча і вдарити по ньому. Дозволяється зробити пробний удар. За кожне попадання по м’ячу команда отримує по 1 балу.

Ведуча:2 Поки журі буде радитись і визначати переможців конкурсу, ми пропонуємо вашій увазі виступ відомого жіночого косметолога панну Марину, також відомого у світі кулінара – пана Романа. Давайте запросимо їх… оплесками.( Заходять М. Р.)

Ведуча:1 Пані Марина. пропонує присутнім маску для обличчя, щоб воно стало красивим, а пан Роман запрошує приготувати яловичину печену по-козацьки. А оскільки у нас обмежений час, то наші поважні гості будуть говорити по черзі одночасно.

М. Якщо у вас жирна шкіра обличчя, то треба легенько…

Р. М’ясо відділити від шкіри та кісток і нарізати невеликими шматками.

М. Змоченою в туалетній воді ваткою потерти кожну його частинку.

Р. І добре відбити кухонним молотком.

М. Змішати три столові ложки меду, п’ять столових ложок вівсяного борошна і одну чайну ложку 10%-ного розчину аміаку.

Р. Залити все яйцем, збити з часником і майонезом.

М. Густо накласти одержану масу на зволожену шкіру обличчя.

Р. Посипати зверху сіллю, притрусити перцем, додати меленого лаврового листка і трохи селери.

М. Накрити розпареним рушником і легко покласти голову на подушечку.

Р. Засунути все в гарячу духовку і випікати до готовності.

М. Через 15 хв. Залишки маски зняти вологою серветкою.

Р. Готову печеню можна полити томатним соусом.

М. Зверху нанести модний грим або макіяж.

Р. Обкласти навкруги квашеними огірками і помідорами.

М. Легко скропити приємним дезодорантом.

Р. Аромат і смак неперевершені – пальчики оближеш.

М. Чудовий вигляд і настрій вам гарантовано.

Р. Дякуємо гостям.

(надається слово журі)

Ведуча:2 Слідуючий конкурс буде найсмачніший, найапетитніший.

Конкурс: « На кращу фірмову страву

А кращим буде той кулінарний виріб , який господиня зуміє подати разом зі своєю родиною найоригінальніше, бо буває й таке уміла готувати , та не вміла подавати , або ж навпаки. Всі сім’ї ретельно готували , смажили , варили , одним словом краще один раз скуштувати , ніж сто разів побачити і почути .

Отже , демонструємо кулінарію української кухні.

(Сценка між так званими «Батьками Надійки»

- А можна я буду дегустатором ?

- Почекай , ще нічого не готово .

- Як не готово ( принюхується ) А, що це пахне !?

- Це запах суперництва та жаги перемоги…

- Ні , я знаю як пахне суперництво . А це зовсім інший запах . Ну можна я буду пробувати страви ?

- Можна , але трішки можеш зачекати?

- Можу ( ковтає слину ) , якщо не захлинуся слиною .

Доки ми будемо ковтати слинки і вгамовувати свій апетит. Для вас звучить пісня «А мій милий вареників хоче » у виконанні Вєри та Миколи.

Ми всі побачили, що наші мами вміють смачно готувати, і гарно подавати, наші діти теж стараються від них не відставати. Вони вчаться готувати не тільки дома , але і у школі на уроках орієнтації, трудового навчання, на виховних заняттях і також на гуртку «Господарочка». До уваги конкурс «Найоригінальніша канапка».

Просимо вийти на середину залу наших діток. ( Виходять ) Перед вами на столі — різноманітні продукти: батон, майонез, цукерки, ковбаса, крекер, крабові палички, яблука, лимони, вареня та ін.

- Ваше завдання : взяти потрібні продукти, зробити оригінальну канапку лише за 5 хвилин і придумати їй назву. Час пішов… ( для канапок використовують найнесподіваніші продукти , які придбала їхня дитина )

Ведуча:1 - Всім свої канапки прошу представити журі.( представлення канапок )

Молодці! Ви гарно і дружно потрудились, блиснувши своїми кулінарними здібностями. А тепер подивимось, як ви зможете ці канапки з’їсти.

Конкурс : «Смачного апетиту!»

Ведуча:2 Останнім є — Музичний — конкурс

Увага завдання: кожна сім’я по черзі співає пісню, що починається словом «Ой». (Триває конкурс.)…………………………….

Які співучі наші батьки. Вони і вірші складають, розуміють своїх дітей без слів і упізнають їх із зав’язаними очима, грають у футбол, готують смачні страви. Давайте, дорогі діти, будемо пишатися батьками: — вони у вас такі талановиті, розумні, добрі, щирі, люблячі. Вони — ваша опора у житті. І варто було б кожній сім’ї вручити нагороду за проведені конкурси, але я думаю, що найкращою і найдорожчою нагородою є ваші діти.

Ведуча:1 Життя біжить дуже швидко. Не встигнеш оглянутися, як пробіжить дитинство, промайнуть роки юності і, оглянувшись, зрозумієш, що так і не встиг сказати батькам ті слова, які хотів, або повинен був сказати, адже батько і мати дали тобі життя, і живуть для твого щастя. Все, що дають тобі батько і мати – це їхня праця, піт і втома.

Ведуча:2 Наказ дітям (винести на інтерактивну дошку)

- Не завдавай батькам болю, образи, прикрощів, страждань.

- Вмій поважати працю батьків.

- Пам’ятай, найбільше щастя для батька і мами – це твоє життя.

Якщо люди називають тебе недоброю людиною – це велике горе для твоїх батьків. По-справжньому любити їх – це означає приносити в дім мир і спокій.

Ведуча 1: Незабаром ви закінчите школу, самі створите сім’ї, будете батьками і тому шануйте тепло родинного вогнища. (вірш виводиться на інтерактивну дошку)

«Разом ми – сім’я»

На світі білому єдине

Як і Дніпрова течія –

Домашнє вогнище родинне,

Оселя наша і сім’я…

Діти

« Родина, родина,

Від батька до сина,

Від матері доньці

Добро передай,

Родина, родина -

Це вся Україна

З глибоким корінням,

Високим гіллям.»

Звучить фонограма пісні « Ой роде наш красний.» і виконується хоровод

Червона калина —( Дівчатка з корзинкою йдуть вперед і ставлять її посередині )

То наша родина.

Хорошенько цвіте.

Приспів.

Ой, роде наш красний,( діти йдуть по колу і зупиняються, утворивши півкола)

Роде наш прекрасний,

Не цураймося, признаваймося,

Бо багато нас є.

А що перша квіточка, —( Діти беруть із корзини по одній квіточці і несуть татусям )

То батько рідненький

Хорошенько цвіте.

Приспів (Діти взявшись за руки підіймають їх догори)

А що друга квіточка, —( Діти беруть по квіточці і несуть їх матусям. )

То ненька рідненька

Хорошенько цвіте.

Приспів. ( Діти взявшись за руки підіймають їх догори)

Діти:

1. Доки батько живий, доки мати жива,

Поспішаймо сказати найніжніші слова:

Всі разом:

- Рідний тату, — живи!

— Рідна мамо, — живи!

  • Найдорожчі у світі — це ви,

— Тільки ви!

Звучить пісня « Подяка батькам»

Ведуча:2 Шановні наші батьки, ми вдячні Вам за участь у родинному святі, яке об’єднало нас всіх у велику єдину родину.Бажаємо Вам міцного здоров’я, мирного неба, благополуччя і надалі брати активну участь у житті класу та школи. І для підведення підсумку нашого свята, слово надається журі.

Журі: Родина, рід, рідний… Святі і мудрі слова… Саме такими словами починалося родинне свято «Тато, мама, я – разом ми сім’я» Різнобарв’ям наповнився зал, коли сім’ї розпочали знайомити глядачів з історіями створення своїх родин, світом захоплень дочок та синочків.

Варто було побачити родовідні дерева кожної родини, глибина коріння яких сягає сивої давнини, з фото яких спостерігають за святом прапрапрадіди та прапрапрабабусі.

Чарівні фотоапарати мають ці родини, бо зафіксували вони моменти життя сімей, і вилились ці знімки у прекрасні сімейні фотоальбоми.

А чи відчував хто коли-небудь, як пахне українська кухня… Чого тільки не було серед страв. Уміли готувати та вміли й пригощати.

Журі ретельно аналізувало виступи кожної сім’ї найталановитішою виявилась родина……….., найоригінальнішою – родина ……………., найпрацьовитішою – родина…………, найінтелектуальнішою – родина………. Кожна сім’я отримала цінний подарунок.

Ведуча :1 Свято закінчилось…

Але хай попри всі негаразди продовжується свято добра і миру.

Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита,

Щоб ви були щасливі і здорові

На многії і многії літа!

Звучить фонограма пісні « Многая літа »



Схожі:

Сценарій спортивного свята
Добрий день, дорогі гості. Сьогодні ми зібралися на свято «Тато, мама, я – разом спортивна сім'я.» Щоб позмагатися у силі, спритності,...
Спортивне свято «Тато, мама, я спортивна сім’я»
Мета: виховувати фізичні якості і здібності, любов до спорту, взаємодопомогу, співпереживання за своїх рідних; формувати навички...
ПОЛОЖЕННЯ про міські змагання
Міські змагання «Тато, мама, я спортивна сім'я» проводяться з метою зміцнення інституту сім'ї та пропаганди здорового способу життя...
Вчитель: Добрий день, дорогі гості! Сьогодні ми зібралися на свято...
Вчитель: Добрий день, дорогі гості! Сьогодні ми зібралися на свято Тато, мама і я
Родинне свято у бібліотеці «Тато, мама, я- читацька сім’я»
Ми знаходимося з вами у нашій дитячій бібліотеці. Нас тут радо зустріли наші рідні, улюблені бібліотекарі Сахно Любов Марківна і...
Анкета для батьків Сімейний конкурс-гра : «Тато, мама і я це читачів сім'я»
Дитина не читає Хто винен у цій ситуації? Спад інтересу до читання — загальносвітова тенденція, наслідок потужного розвитку телебачення,...
Anonymous female narrator, b. 1914 in the village of Pachapyntsi,...
Я народилася 1914-го року. А мій тато й одна сестра — в нас тоді був великий тиф — знаєте, що таке тиф? То, тато мав 45 років тільки....
Barbara Dohan, b. December 25, 1915, Protasivka (?), Smile district,...
Від.: Я свого тата не знаю, бо я мала шість місяців як тато помер, але він займався столярством, а мама звичайна селянка і так працювала...
Тема: Моя сім’я – школа добра Мета
Мета: поглибити знання дітей про сім’ю, про основні обов’язки членів сім’ї – кожен член великої родини повинен дбати про красу, чесність...
«Наша Батьківщина Україна» Ведучий І Моя Батьківщина це вишеньки...
Кожна людина завжди з великою любов'ю і душевним трепетом згадує місце, де народилася, де минуло її дитинство. То вогнище, маленька...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка