|
Скачати 21.37 Kb.
|
Тема: Статеве і нестатеве розмноження Мета: узагальнити знання учнів про форми розмноження організмів; розвивати вміння учнів порівнювати статеве і нестатеве розмноження,природне нестатеве розмноження та штучне клонування; розвивати вміння учнів самостійного здобуття знань. Тип уроку: комбінований Форми і методи роботи: «навчальна лабораторія», «Біологічний марафон», інтерактивна вправа «»Чи вірите ви, що…?» Терміни і поняття: репродукція, брунькування, спороутворення, множинний поділ, поліембріонія, запліднення. Обладнання: підручник, комп’ютер, таблиці. Девіз уроку Плодіться й розмножуйтеся, І наповнюйте воду в морях А птаство нехай розмножується на землі Книга Буття, 1, 22 Хід уроку І. Організаційний момент. Розпочнемо урок з компліментів. Учні роблять компліменти один одному. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. А.Чи вірите ви, що: - Форма нестатевого розмноження – поділ навпіл; - брунькування – форма статевого розмноження; - спороутворення – форма нестатевого розмноження. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Ваше тіло складається з мільярдів клітин, але жодна з них не живе так довго, як організм у цілому. Одні клітини живуть декілька годин, інші – роками. Вони утворюються і вмирають, забезпечуючи життя багатоклітинному організму. Організми також народжуються і вмирають, передаючи факел життя своїм нащадкам. ІУ. Повідомлення теми і мети уроку. У. Вивчення нового матеріалу 1.Рольова гра « Навчальна лабораторія» Клас об’єднується у групи за кількістю запитань, які будуть розлядатись. Одночасно, з вивченням свого питання, учні в групах складають кросворд, шифрограму чи головоломку. Під час презентації розповідають новий матеріал та демонструють виконане завдання. Учні інших груп, після прослуховування , розгадують творчі завдання та задають їм запитання по темі. 2.Гра « Біологічний марафон» Керівником марафону і суддею у змаганнях виступає призначений вчителем учень. Кожна група розв’язує кросворди та головоломки на швидкість. УІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія. Допишіть речення Поєднання в одній клітині генетичного матеріалу двох різних особин _________________________________________________________________ Особлива органела сперматозоонів, яка забезпечує їх проникнення в яйцеклітину______________________________________________________ Розбіжність ознак чоловічих і жіночих особин роздільностатевих організмів _______________________________________________________ Сукупність особливостей, за якими, крім власне статевих органів, відрізняються особини різних статей _________________________________ УІІ. Домашня робота. Опрацювати матеріал підручника по даній темі. Творче завдання. 1. Які переваги та недоліки притаманні статевому розмноженню? 2. Біологія + Символіка. Уявлення про нерозривну єдність чоловічого та жіночого початків відображені в китайському символі ян та інь. Що це за символ? |
Види розмноження. Нестатеве розмноження, його види. Статеве розмноження Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати життєві процеси рослин; уміння визначати тип розмноження; уміння логічно мислити та робити... |
Тема: Будова статевих клітин Основні терміни і поняття: гамети, сперматогенез, овогенез, сперматозоїд, яйцеклітина, статеве та нестатеве розмноження, гаплоїдний... |
Уроку: Урок: Тема : Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження... Тема: Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження рослин. Практична робота № Вегетативне розмноження рослин |
Уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців» Розробка уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців» для учнів 8 класу. Представлений матеріал... |
Уроку Тема уроку: Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання. ІПСШ, СНІД |
Тест. Розмноження рослин. 3 клас |
Тема по програмі Мета уроку: навчити учнів створювати візитні картки, здійснювати розмноження створеного об’єкту |
Поширення чорного лелеки: оранжевий місце розмноження, синій місце... |
РОЗМНОЖЕННЯ КВІТКОВИХ РОСЛИН Запилення — це процес перенесення пилку з пиляків тичинок на приймочку маточки. Розрізняють два типи запилення: самозапилення і перехресне... |
Тема: Будова статевих клітин. Форми розмноження організмів Закріпити раніш отримані знання про будову статевих клітин. Вміти робити порівняльну характеристику |