Тема. Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село). Мета


Скачати 35.73 Kb.
Назва Тема. Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село). Мета
Дата 28.09.2013
Розмір 35.73 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Тема. Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село).

Мета: продовжити формувати в учнів поняття «місто, «село»; розкрити зв’язки між містом і селом; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, творчу уяву; вчити аналізувати, спів ставляти, робити висновки; пробуджувати зацікавленість своїм містом; виховувати любов до рідного краю.

Обладнання: фотографії об’єктів міста, «Тлумачний словник школяра», малюнки міста і села, презентації.

Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь

Хід уроку

І. Організація класу до уроку. Створення емоційно-патріотичного настрою.

Україна – рідний край.

Поле. Річка. Синій гай.

Любо стежкою іти.

Тут живемо я і ти.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Вивчаючи природознавство, ми з вами проводили екскурсії по місту, до річки, у краєзнавчий музей, знайомились із рослинним і тваринним світо. А сьогодні здійснимо уявну подорож, щоб більше дізнатися, чим славиться наше місто.

ІІІ. Підготовча робота.

1. Бесіда.

- Де ми з вами живемо, у місті чи в селі?

- Як же дізнатися, що таке міст, і що таке село?

2. Демонстрація слайдів із зображенням міст і сіл.

(Слайд 1). Де зображено місто? А де село?

(Слайд 2). Які будинки у місті? А які в селі?

(Слайд 3). Де живе більше людей, у місті чи в селі?

(Слайд 4). Де більше транспорту, у місті чи в селі?

(Слайд 5). Чи є у місті ферми з тваринами?

3. Дослідницька діяльність. Робота в групах.

І група. Розподіліть малюнки на дві групи: місто і село.

ІІ група. Знайдіть у «Тлумачному словнику школяра» інформацію: що таке місто, а що таке село?

ІІІ група. Прочитайте два тексти. В якому з них розповідається про місто, а в якому про село?

***

Довгі вулиці, велика площа. Бурхливий рух транспорту. Люди кудись поспішають. Високі будинки виструнчились у два ряди.

***

Більшість людей живе у садибах. Вони саджають великі городи та збирають у власних садках яблука, вишні та груші. На подвір’ях походжають куріта індики.

4. Методика «Сенкан»

Місто.

Рідне, красиве, незвичайне.

Запрошує, дивує, зачаровує.

Місто вразило мене своєю красою.

Населений пункт.

Висновок. У містах в основному багатоповерхові будинки. В них живе велика кількість людей. Дороги вкриті асфальтом. Люди працюють на фабриках і заводах. Тут багато транспорту.

У селах – приватні будинки з присадибними ділянками. На них господарі вирощують фрукти і овочі, займаються тваринництвом. Дороги можуть бути асфальтовані і грунтовими.

- Чи може існувати місто без села і село без міста?

5. Фізкультхвилинка.

Заніміла наша спинка
І затерпли кулачки.
Знов у нас фізкультхвилинка,
Наші любі діточки.
Позгинали вправні пальці
В кулачок і з кулачка.
А тепер, немов у танці,
Затанцюєм гопачка.
І ось так поставим руки
До плечей - і розведем,
Колові ми зробим рухи
І на парти покаладем.

ІV. Захист проектів.

- До уроку ви готувались в групах разом з батьками. Для цього збирали інформацію, фотографії, малювали малюнки, плакати, складали вірші, навіть реклами. Сьогодні ви маєте можливість представити свої роботи.

І група

(Слайди1 – 3). Архітектурні споруди нашого міста.

ІІ група

(Слайди 4 – 6). Пам’ятники.

ІІІ група

(Слайд 7). Славетні земляки Золотоноші.

ІV група. Демонструє малюнки на тему «Я люблю своє місто»

Vгрупа . Створила рекламу «Запрошуємо до Золотоноші».

V. Підбиття підсумків.

- Чим була цікава робота?

- Що вам вдалося найкраще?

- Над чим іще хотіли по працювати?

VІ. Підсумок уроку.

- Чому було присвячено урок?

- Що нового дізнались про своє місто?

- Про що зможете розповісти гостям нашого міста?
Список використаних джерел:
1. Природознавство: підруч. для загальноосвіт. навч. зак.: 1-й клас. /

Т.Т. Гільбер, Т.В.Сак. -К.: Генеза, 2012.

2. Пометун О. І . Енциклопедія інтерактивного навчання . – К. , 2007.

3. Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Х.; Основа, 2003.

4. Телячук В.П., Лесіна О.В. Інноваційні технології в початковій школі. – Х., 2007.

Схожі:

Case History LH09
Від.: В селі Шишлівка. А тепер село Броварків. Як затопили наші села понад Дніпром, моє село було 10 кілометрів від Дніпра, і село...
Урок №1 Тема. Дослідницький практикум. Запитання до природи. Звідки береться олія
Обладнання: презентація до уроку, картки для роботи в парі із зображенням зернових рослин, на кожному столі насіння гарбуза, соняшника,...
Я живу в місті, що славиться своєю історією та унікальністю сьогодення...
Жовті Води. Колись, місце переможної битви козаків, сьогодні – місто трудових досягнень близько семи тисяч чоловік державного підприємства...
Halyna Bilovus (nee Sivak), b. 1927, Brahynivka, Petropavlivka district,...
Від.: Село моє є Брагинівка, район Петропавловський, Дніпропетровської області
Semen Ovechko, b. September 25, 1925, Volodymyrivka, a village of...
Від: Запорізька область, Мелітопільський район, село Володимирівка. Пит: А чим займалися Ваші батьки
Конспект уроку навчання грамоти Урок подорож на тему «Закріплення знань про букву ї»
Мета. Продовжити формувати у дітей уявлення про звуко-буквені співвідно­шення в системі голосних української мови; формувати навички...
Тема. Місто Рим та життя його мешканців
Мета: сформувати уявлення про місто Рим та його мешканців, їхнє життя і побут, традиції та систему освіти й виховання
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об’єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т д.) та з допомогою...
Урок з розвитку зв’язного мовлення. Твір на тему: «Моє село.»
«Текст», вчити розрізняти типи текстів, складати тексти – розповіді за планом та опорними словами на визначену тему; збагачувати...
Урок з історії середніх віків 7клас Тема: Людина середньовіччя
Дидактична: З'ясувати, що представляла з себе людина середньовіччя, я складались її стосунки з природою, яким було населення в цілому,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка