2. Конкурсний відбір 1(5)гімназійного класу


Скачати 130 Kb.
Назва 2. Конкурсний відбір 1(5)гімназійного класу
Дата 09.04.2013
Розмір 130 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Банк > Конкурс
Заходи Гадяцької гімназії по роботі з обдарованою молоддю

2009 – 2010 н.р


Мета

Реалізаційні етапи

Термін

Виконавці

Очікуваний

результат


1.Пошук і відбір обдарованих

дітей

1.Співбесіди з учнями 1 класу.

До початку

н.р.

Федорова Н.О.


Створення діагностичного банку і банку даних

2. Конкурсний відбір 1(5)гімназійного класу.

Червень

Бутко В.В.

Учителі

4-х класів

3.Психолого-педагогічний аналіз розвитку гімназистів.

Протягом року

Федорова Н.О.

4.Проведення інтелектуальних олімпіад у початковій школі.

2 семестр

Нестерук С.А.

5. Проведення шкільних предметних олімпіад, участь у районних, обласних, Всеукраїнських.

Квітень
1 семестр


Учителі

6. Проведення анкетування учнів з метою виявлення нахилів дітей.

Вересень

Бутко В.В.

Класні керівники

7. Поновлення матеріалів банку «Обдарованість»

Травень

Бутко В.В.

8. Облік участі учнів у гуртках, факультативах, секціях

Вересень

Класні керівники

9 Проведення засідань круглого столу згідно річного плану.

Графік внутрішньо

шкільного контролю

Адміністрація

10. Проведення конкурсу «Юна зірка»

Лютий

Нагорна Т.В.

Сосницька ЛО.

















2.Створення програмно – методичного комплексу психолого -педагогічної підготовки кадрів до роботи з виявлення та виховання обдарованих дітей

1.Відкриті уроки, позакласні заходи.


Згідно

Річного

плану

Учителі


Створення банку творчих ідей і знахідок

2. Майстер – класи вчителів – методистів.

Згідно

Річного

плану

Крат Н.О.

Тараненко К.П.

Гуль Л.М.

Войтенко О.М.

Липівець Н.В.

3. Узагальнення матеріалів про особливості роботи з обдарованими учнями.

Протягом року

Бутко В.В.

4. Робота Школи передового педагогічного досвіду.

Згідно річного плану




5.Саморозвиток та самоосвіта педагогів ( робота над індивідуальною науково – методичною темою).

Постійно

Учителі

5. Школа молодого вчителя.

Згідно

річного

плану

Бутко В.В.

6.Творчі звіти вчителів та методичних об’єднань.

Згідно

річного

плану

Керівники м\о

7.Впровадження проблемних методів навчання.

Постійно

Учителі

8. Заслуховування на нараді при директорові питання про роботу з обдарованими учнями.

Згідно

річного

плану

Учителі

9.Система підвищення кваліфікації, перепідготовки вчителів.

Згідно

графіка

Учителі




10.Оцінка творчого потенціалу вчителів.




адміністрація




11. Складання м\о планів роботи з обдарованими учнями.


Вересень

Керівники м\о






3.Обмін досвідом роботи з обдарованими

дітьми

1.Виступи вчителів перед вчителями району.

Постійно

Учителі



Створення банку творчих ідей і знахідок

2.Виступи адміністрації закладу на конференціях, нарадах директорів.

Постійно

Адміністрація

3. Проведення семінарів для вчителів району.

Постійно




4. Публікація опису досвіду роботи.

Постійно

Учителі




4.Забезпечення фундаментальної

освітньої

підготовки

1. Активізація роботи з обдарованими дітьми в системі профільного навчання, гурткової роботи.

Постійно

Учителі




2.Здійснення диференціації домашніх завдань.

Постійно

Учителі



Покращення підготовки учнів

3. Проведення індивідуальних занять.

Постійно

Учителі

4. Здійснення консультацій.

Постійно

Учителі










































5.Створення умов

для самореалізації, розвитку творчих здібностей у системі науково –дослідницької діяльності.


1. Аналіз рейтингу учнів за результатами конкурсних випробувань.

Червень

Бутко В.В.


Розвиток дослідницьких здібностей учнів

2.Робота наукового товариства.

Протягом

року

Керівники

секцій

3.Участь учнів у олімпіадах.

1 семестр

Учителі

4. Участь гімназистів у Всеукраїнських конкурсах:

«Кенгуру», «Колосок», «Лелека»,

«Левеня», «Кращий читач України»

Протягом року

Учителі

5. Участь у роботі інтелектуального клубу «Ніка».

Постійно

Комащук М.О.

6. Організація шкільних конкурсів

«Кращий знавець математики…»

При проведенні

предметних тижнів.

Учителі

7. Проведення занять по підготовці до написання науково – дослідницьких робіт.

Жовтень

листопад

Бутко В.В.

8. Проведення науково – практичної конференції МАН.

Грудень

Бутко В.В.

9. Участь у районному і обласному конкурсі МАН.

Грудень

Учителі





6.Створення оптимальних умов для інтелектуального,

духовного, морально – естетичного, фізичного розвитку

гімназистів

1.Проведення творчих конкурсів «Моя країна –Україна», «Наші світлинки».

Лютий

Учителі укр..мови

І початкової школи


Самореалізація особистості

2. Видання збірок творчих робіт гімназистів.

Протягом року

Бутко В.В.

3.Проведення виставок квітів, дитячих композицій, комп’ютерних робіт, вишивок, стінгазет, вітальних адрес.

Постійно

Учителі

4.Виставки робіт видатних художників.

Постійно

Рудкіна О.М.

5.Проведення інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?».

Згідно

плану

Комащук М.О.

6. Інформування школярів про досягнення гімназистів шляхом випуску бюлетенів.

Постійно

Бутко В.В.

7. Участь у конкурсах виразного читання віршів з української літератури, зарубіжної, англійської та німецької мов.

Згідно плану

Учителі укр.мови, зарубіжної літератури, англійської мови

8. Проведення літературної вітальні «Поезія крила дає»(до Дня поезії).

Квітень

Лоба нова Н.Г

9. Інтелектуальні брейн – ринги.

Постійно

Учителі

10. Конкурс для учнів початкової школи «Маленькі зірочки».

При проведення предметного тижня

Рудкіна О.М.

11. Літературні вітальні до Дня народження Є. Гребінки, І. П. Котляревського, Ліни Костенко, Гулака – Артемівського, Климента Квітки.

Згідно річного плану

Учителі укр..літератури

12.Заходи по відзначенню ювілеїв видатних особистостей: Мікеланджело Буонарроті, Т. Шевченка, Г.-К. Андерсена, І. Мечнікова, О.Д. Засядька.

Згідно річного плану

Учителі - предметники

13. Спортивні свята: першість з футболу, волейболу, день туризму, День козацтва, до Дня Збройних Сил України та інші.

Згідно річного плану

Учителі фізичної культури




14. Проведення предметних тижнів.

Згідно графіка

Учителі

15. Проведення шоу – програми «Людина року».

Грудень


Нагорна Т.В.

16.Проведення свята нагородження

переможців олімпіад, конкурсів.

Березень




17.Конкурс бізнес – проектів.

Квітень

Липівець Н.В.

18. Конкурси комп’ютерних презентацій.

Протягом року

Кизь Ю.С.

Костенко Л.О.

19. Проведення зустрічей з талановитими людьми.

Протягом року




20. Робота журналістського клубу

«Соняшник».

Постійно

Вінцковська В.П.





7. Робота з родинами обдарованих дітей

1.Проведення анкетування батьків.

Жовтень

Кл.керівники



Звернення уваги громадськості до проблеми розвитку і підтримки творчої особистості

2.Психолого – педагогічний лекторій «Становлення та розвиток

талановитої особистості в сім’ї»

Жовтень

Федорова Н.О.

3.Групові консультації.

Постійно




4.Індивідуальна робота з батьками.







5. Участь батьків у заходах гімназії.

Постійно




6. Батьківська конференція.







7. Ознайомлення батьків з пам’яткою «Розвиваємо творчі здібності дітей»




Кл.керівники

8.Ознайомлення з презентацією закладу.











8. Моральне і матеріальне стимулювання саморозвитку

1.Шоу – програма «Людина року»

січень

Бутко В.В.

Нагорна Т.В.



Стимулювання

обдарованих учнів

2. Організація вручення мером міста нагород переможцям олімпіад.

Постійно




3. Підготовка вітальних адрес.

Постійно

Бутко В.В.

4.Проведення виставок дипломів

переможців.

Під час предметних тижнів

Учителі













В. Бутко, заступник НМР

Схожі:

Конкурсний відбір буде проходити за адресою: м. Київ, вул. Велика...
...
ЗВІТ про повторне відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької...
Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної...
ЗВІТ про базове відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької...
Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної...
21. Психологічна підготовка пожежників як важливий елемент професійної...
Зміст понять «професійна придатність», «професійний відбір», «професійний добір», «професіограма», «психологічна підготовка», «завдання...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про...
Досягнення чітко визначеної мети розроблення процедури залучення суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання, що отримали...
Конкурсний предмет

Конкурсний предмет

30. Об’єктно-орієнтоване та візуальне програмування
Об’єктна модель системи об’єктно-орієнтованого візуального програмування: поняття класу, властивостей класу, методів класу та їх...
Оцінка запиленості повітря
Практичне заняття № Відбір зразків ґрунту та підготовка їх до лабораторних досліджень
Конкурсний бал
Спеціальність: 07010602 «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів» на базі повної загальної середньої освіти (11 клас)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка