Мета
|
Реалізаційні етапи
|
Термін
|
Виконавці
|
Очікуваний
результат
|
1.Пошук і відбір обдарованих
дітей
|
1.Співбесіди з учнями 1 класу.
|
До початку
н.р.
|
Федорова Н.О.
|
Створення діагностичного банку і банку даних
|
2. Конкурсний відбір 1(5)гімназійного класу.
|
Червень
|
Бутко В.В.
Учителі
4-х класів
|
3.Психолого-педагогічний аналіз розвитку гімназистів.
|
Протягом року
|
Федорова Н.О.
|
4.Проведення інтелектуальних олімпіад у початковій школі.
|
2 семестр
|
Нестерук С.А.
|
5. Проведення шкільних предметних олімпіад, участь у районних, обласних, Всеукраїнських.
|
Квітень
1 семестр
|
Учителі
|
6. Проведення анкетування учнів з метою виявлення нахилів дітей.
|
Вересень
|
Бутко В.В.
Класні керівники
|
7. Поновлення матеріалів банку «Обдарованість»
|
Травень
|
Бутко В.В.
|
8. Облік участі учнів у гуртках, факультативах, секціях
|
Вересень
|
Класні керівники
|
9 Проведення засідань круглого столу згідно річного плану.
|
Графік внутрішньо
шкільного контролю
|
Адміністрація
|
10. Проведення конкурсу «Юна зірка»
|
Лютий
|
Нагорна Т.В.
Сосницька ЛО.
|
|
|
|
|
|
2.Створення програмно – методичного комплексу психолого -педагогічної підготовки кадрів до роботи з виявлення та виховання обдарованих дітей
|
1.Відкриті уроки, позакласні заходи.
|
Згідно
Річного
плану
|
Учителі
|
Створення банку творчих ідей і знахідок
|
2. Майстер – класи вчителів – методистів.
|
Згідно
Річного
плану
|
Крат Н.О.
Тараненко К.П.
Гуль Л.М.
Войтенко О.М.
Липівець Н.В.
|
3. Узагальнення матеріалів про особливості роботи з обдарованими учнями.
|
Протягом року
|
Бутко В.В.
|
4. Робота Школи передового педагогічного досвіду.
|
Згідно річного плану
|
|
5.Саморозвиток та самоосвіта педагогів ( робота над індивідуальною науково – методичною темою).
|
Постійно
|
Учителі
|
5. Школа молодого вчителя.
|
Згідно
річного
плану
|
Бутко В.В.
|
6.Творчі звіти вчителів та методичних об’єднань.
|
Згідно
річного
плану
|
Керівники м\о
|
7.Впровадження проблемних методів навчання.
|
Постійно
|
Учителі
|
8. Заслуховування на нараді при директорові питання про роботу з обдарованими учнями.
|
Згідно
річного
плану
|
Учителі
|
9.Система підвищення кваліфікації, перепідготовки вчителів.
|
Згідно
графіка
|
Учителі
|
|
10.Оцінка творчого потенціалу вчителів.
|
|
адміністрація
|
|
11. Складання м\о планів роботи з обдарованими учнями.
|
Вересень
|
Керівники м\о
|
|
3.Обмін досвідом роботи з обдарованими
дітьми
|
1.Виступи вчителів перед вчителями району.
|
Постійно
|
Учителі
|
Створення банку творчих ідей і знахідок
|
2.Виступи адміністрації закладу на конференціях, нарадах директорів.
|
Постійно
|
Адміністрація
|
3. Проведення семінарів для вчителів району.
|
Постійно
|
|
4. Публікація опису досвіду роботи.
|
Постійно
|
Учителі
|
|
4.Забезпечення фундаментальної
освітньої
підготовки
|
1. Активізація роботи з обдарованими дітьми в системі профільного навчання, гурткової роботи.
|
Постійно
|
Учителі
|
|
2.Здійснення диференціації домашніх завдань.
|
Постійно
|
Учителі
|
Покращення підготовки учнів
|
3. Проведення індивідуальних занять.
|
Постійно
|
Учителі
|
4. Здійснення консультацій.
|
Постійно
|
Учителі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Створення умов
для самореалізації, розвитку творчих здібностей у системі науково –дослідницької діяльності.
|
1. Аналіз рейтингу учнів за результатами конкурсних випробувань.
|
Червень
|
Бутко В.В.
|
Розвиток дослідницьких здібностей учнів
|
2.Робота наукового товариства.
|
Протягом
року
|
Керівники
секцій
|
3.Участь учнів у олімпіадах.
|
1 семестр
|
Учителі
|
4. Участь гімназистів у Всеукраїнських конкурсах:
«Кенгуру», «Колосок», «Лелека»,
«Левеня», «Кращий читач України»
|
Протягом року
|
Учителі
|
5. Участь у роботі інтелектуального клубу «Ніка».
|
Постійно
|
Комащук М.О.
|
6. Організація шкільних конкурсів
«Кращий знавець математики…»
|
При проведенні
предметних тижнів.
|
Учителі
|
7. Проведення занять по підготовці до написання науково – дослідницьких робіт.
|
Жовтень
листопад
|
Бутко В.В.
|
8. Проведення науково – практичної конференції МАН.
|
Грудень
|
Бутко В.В.
|
9. Участь у районному і обласному конкурсі МАН.
|
Грудень
|
Учителі
|
|
6.Створення оптимальних умов для інтелектуального,
духовного, морально – естетичного, фізичного розвитку
гімназистів
|
1.Проведення творчих конкурсів «Моя країна –Україна», «Наші світлинки».
|
Лютий
|
Учителі укр..мови
І початкової школи
|
Самореалізація особистості
|
2. Видання збірок творчих робіт гімназистів.
|
Протягом року
|
Бутко В.В.
|
3.Проведення виставок квітів, дитячих композицій, комп’ютерних робіт, вишивок, стінгазет, вітальних адрес.
|
Постійно
|
Учителі
|
4.Виставки робіт видатних художників.
|
Постійно
|
Рудкіна О.М.
|
5.Проведення інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?».
|
Згідно
плану
|
Комащук М.О.
|
6. Інформування школярів про досягнення гімназистів шляхом випуску бюлетенів.
|
Постійно
|
Бутко В.В.
|
7. Участь у конкурсах виразного читання віршів з української літератури, зарубіжної, англійської та німецької мов.
|
Згідно плану
|
Учителі укр.мови, зарубіжної літератури, англійської мови
|
8. Проведення літературної вітальні «Поезія крила дає»(до Дня поезії).
|
Квітень
|
Лоба нова Н.Г
|
9. Інтелектуальні брейн – ринги.
|
Постійно
|
Учителі
|
10. Конкурс для учнів початкової школи «Маленькі зірочки».
|
При проведення предметного тижня
|
Рудкіна О.М.
|
11. Літературні вітальні до Дня народження Є. Гребінки, І. П. Котляревського, Ліни Костенко, Гулака – Артемівського, Климента Квітки.
|
Згідно річного плану
|
Учителі укр..літератури
|
12.Заходи по відзначенню ювілеїв видатних особистостей: Мікеланджело Буонарроті, Т. Шевченка, Г.-К. Андерсена, І. Мечнікова, О.Д. Засядька.
|
Згідно річного плану
|
Учителі - предметники
|
13. Спортивні свята: першість з футболу, волейболу, день туризму, День козацтва, до Дня Збройних Сил України та інші.
|
Згідно річного плану
|
Учителі фізичної культури
|
|
14. Проведення предметних тижнів.
|
Згідно графіка
|
Учителі
|
15. Проведення шоу – програми «Людина року».
|
Грудень
|
Нагорна Т.В.
|
16.Проведення свята нагородження
переможців олімпіад, конкурсів.
|
Березень
|
|
17.Конкурс бізнес – проектів.
|
Квітень
|
Липівець Н.В.
|
18. Конкурси комп’ютерних презентацій.
|
Протягом року
|
Кизь Ю.С.
Костенко Л.О.
|
19. Проведення зустрічей з талановитими людьми.
|
Протягом року
|
|
20. Робота журналістського клубу
«Соняшник».
|
Постійно
|
Вінцковська В.П.
|
|
7. Робота з родинами обдарованих дітей
|
1.Проведення анкетування батьків.
|
Жовтень
|
Кл.керівники
|
Звернення уваги громадськості до проблеми розвитку і підтримки творчої особистості
|
2.Психолого – педагогічний лекторій «Становлення та розвиток
талановитої особистості в сім’ї»
|
Жовтень
|
Федорова Н.О.
|
3.Групові консультації.
|
Постійно
|
|
4.Індивідуальна робота з батьками.
|
|
|
5. Участь батьків у заходах гімназії.
|
Постійно
|
|
6. Батьківська конференція.
|
|
|
7. Ознайомлення батьків з пам’яткою «Розвиваємо творчі здібності дітей»
|
|
Кл.керівники
|
8.Ознайомлення з презентацією закладу.
|
|
|
|
8. Моральне і матеріальне стимулювання саморозвитку
|
1.Шоу – програма «Людина року»
|
січень
|
Бутко В.В.
Нагорна Т.В.
|
Стимулювання
обдарованих учнів
|
2. Організація вручення мером міста нагород переможцям олімпіад.
|
Постійно
|
|
3. Підготовка вітальних адрес.
|
Постійно
|
Бутко В.В.
|
4.Проведення виставок дипломів
переможців.
|
Під час предметних тижнів
|
Учителі
|
|
|
|
|