|
Скачати 51.34 Kb.
|
Пісумкове заняття по темі «Призма». Геометрія Мета уроку: 1)формувати навички застосовувати теоретичний матеріал до розв‘язування задач по даній темі, набути навичок роботи в групі, набути навичок творчо мислити; 2) розвивати логічне мислення, розвивати пошукову пізнавальну діяльність, розвивати самостійність; 3) виховувати інтерес до математики, виховувати відповідальність за успіхи свого колективу. Обладнання: таблиці, картки, тестові завдання, жетони. Епіграф. « У великому саду геометрії кожний може знайти собі букет за смаком». Д. Гільберт Хід уроку. І. Очікувані результати уроку. Формулювання мети.
ІІ. Вступне слово вчителя. Сьогодні на занятті ми будемо грати у «Бізнес – гру». В грі бере участь 4 команди, кожна з яких представляє правління банку. Гравці кожної команди обирають собі президента банку. Президент має право приймати кінцеве рішення за підсумками кожного завдання гри. Члени кожної команди – це правління банку. Назви банків на столах: «Приватбанк», «Авальбанк», «Кредобанк», «Імексбанк». ІІІ. Актуалізація опорних знань. Створити асоціативний кущ на термін «Призма». Студенти згадують все, що виникає в їхній пам'яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюються найстійкіші асоціації, потім - другорядні. Викладач фіксує відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається». IV. Тестування по теорії. Кожна група одержує тестові завдання по теорії. Час виконання 3-4 хвилини. Взаємоперевірка. За кожну правильну відповідь команда одержує 1 бал ( 1 гривню). За кожну неправильну відповідь – 0 балів ( 0 гривен). Таким чином кожний банк має можливість поповнити свій капітал на 12 гривен. Тести 1. Призма це: А.Многокутник. Б. Многогранник. В. Тригранник. Г. Тіло обертання. 2. Скільки граней має куб? А. Чотири. Б Дві. В. Шість. Г. П‘ять. 3. Усі бічні ребра призми: А. Перетинаються. Б. Мимобіжні. В. Паралельні. Г. Збігаються. 4. Якими фігурами є бічні грані прямої призми? А. Трикутниками. Б. Паралелограмами. В. Прямокутниками. Г. Ромбами. 5. Висотою призми називають: А, Відстань між бічними ребрами. Б. Відстань між площинами основ. В. Відстань між бічними гранями. Г. Відстань між площинами бічних граней. 6. Площа повної поверхні прямої призми обчислюється за формулою: А. Б. В. Г. 7. Паралелепіпедом називають призму, основою якої є: А. П'ятикутник. Б. Паралелограм. В. Трапеція. Г. Трикутник. 8. Скільки бічних граней має паралелепіпед? А. Дві. Б. Чотири. В. Шість. Г. Вісім. 9. Діагоналі паралелепіпеда перетинаються в одній точці та: А. Рівні. Б. Їх безліч. В. Точкою перетину діляться навпіл. Г. Їх три. 10. Якщо ребро куба дорівнює 3 см, то його площа поверхні дорівнює: А. 9 . Б. 54. В. 27. Г. 36. 11. Протилежні грані паралелепіпеда: А. Паралельні і мають різні площі. Б. Перпендикулярні. В. Паралельні і рівні. Г. Рівні і перпендикулярні. 12. Скільки граней має 10-кутна призма? А. 12. Б. 11. В. 10. Г. 8. V. Усне розв‘язування задач. Кожній команді по черзі пропонуються усні задачі для розв‘язування. Вартість кожної запропонованої задачі 2 гривні. Задача 1. Довжина ребра куба 5 см. Знайдіть площу повної поверхні цього куба. Відповідь. 150 кв. см. Задача 2. Знайдіть діагональ цього куба. Відповідь.см. Задача 3. Знайдіть діагональ прямокутного паралелепіпеда за трьома вимірами Відповідь. 11. Задача 4. У прямокутному паралелепіпеді сторони основи 7 дм і 24 дм, а висота 8 дм. Знайдіть площу діагонального перерізу цього паралелепіпеда. Відповідь. . Задача 5 (для всіх). Хто розв'яже швидше. Знайдіть площу повної поверхні прямокутного паралелепіпеда, якщо а = 10см, в = 22 см, с= 16 см. Відповідь. 1464 см. VI. Аукціон задач. На торги виставляється для продажі задачі, вартість яких по 4 гривні. Задача 1. Діагональ куба дорівнює см. Знайдіть площу діагонального перерізу куба. Відповідь.см. Задача 2. Пряма ВК проходить через середину сторони квадрата АВСД. Знайдіть площу квадрата, якщо площа трикутника АВК дорівнює 3 см. Відповідь. 12 см. VII. Практична робота. Кожна група одержує модель призми. Завдання для практичної роботи:
Оцінюється одна робота від групи ( 4 бали – 4 гривні). VIII. Розв‘язування прикладних задач. Кожне правління банку одержує одну й ту ж умову прикладної задачі і розв‘язує її. Задача. Прямокутну кімнату довжиною 5,6м; шириною 3м; висотою 1, 3м потрібно обклеїти шпалерами. У кімнаті є одне вікно шириною 2,3м і висотою 1,3 м та двоє дверей шириною 1,1м і висотою 2,1 м. Скільки для цього знадобиться шпалер, якщо довжина кожного рулону 10 м і ширина 53см? Відповідь. Приблизно 7 рулонів. IX. Підсумок уроку. За кількістю набраного капіталу визначаємо банк – переможець. Оцінюються всі члени правління банку , що переміг. Бліц – опитування.
X. Домашнє завдання. Виконати домашню контрольну роботу. 1. Знайдіть третій вимір прямокутного паралелепіпеда, якщо а=6см, в=7см, а діагональ паралелепіпеда 11см: а) 4см б) 6см в) 11см г)8см. 2. Скільки діагоналей можна провести в чотирикутній призмі? а) 4 б) 6 в) три г)8. 3. Якою фігурою є діагональний переріз прямої призми? а) паралелограм б) прямокутник в) трикутник. 4. Знайдіть ребро куба, якщо площа повної поверхні його дорівнює 150 . а) 5 см б) 6 см в) 3см г)10 см. 5. Бічне ребро прямої призми 10 см, а в основі лежить прямокутний трикутник з катетами 12 см і 5 см. Знайдіть діагональ найбільшої бічної грані призми. а) 10см б) 13см в)см г)см. |
04116 м. Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58 ПОСТАНОВА ТОВ "Призма Альфа", ТОВ "Призма Бета", ПАТ "УКРПАНГРУП"- Малєєв Є. С. представник за довіреністю б/н від 31. 05. 2012р |
Семінар № Теорія держави і права Заняття по запропонованій темі проходить у формі обговорення і дискусії. Тривалість: заняття по темі проходить у формі обговорення... |
Тема уроку. Вписані та описані призми і циліндри. Мета уроку Мета уроку: формування понять вписана призма, дотична площина до циліндра, описана призма |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного заняття №11 по темі «Земельний податок» |
Конспект заняття з розвитку зорового сприйняття для дітей старшої... Обладнання: ТЗН (записи співу пташок, звуків лісу), чотири ємності з водою, ємність з сипким матеріалом, палички для викладання геометричних... |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного заняття №5 по темі Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного заняття №4 по темі Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |