Стрибки в довжину способом «зігнувши ноги»


Скачати 35.34 Kb.
Назва Стрибки в довжину способом «зігнувши ноги»
Дата 31.03.2013
Розмір 35.34 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи
Стрибки в довжину способом «зігнувши ноги»

Цей вид легкої атлетики входить до програми «Старти надій».

Стрибки в довжину є вправами, які виконують діти у своїй руховій діяльності, перестрибуючи через калюжі, канави, купини.

Стрибки в довжину складаються з ряду рухів, які не повторюються і виконуються з максимальною напругою. Успіхів у стрибках в довжину з розбігу досягають учні, які мають добрі результати в спринтерському бігу і мають хорошу стрибучість.

Техніка стрибка складається з чотирьох фаз: розбігу, відштовхування, польоту та приземлення.

Методика

  1. Запропонувати учням виконати стрибок з невеличкого розбігу, показати кінограми, малюнки або продемонструвати стрибок у правильному виконанні, обов’язково вказати на помилки. Довжина розбігу в різних вікових групах різна:

  • 9 – 10 років – 12 – 14 м;

  • 12 – 13 років – 16 – 20м. Довжина розбігу в учнів не постійна. Вона залежить від фізичного стану учня, напрямку і сили вітру, стану доріжки для розгону тощо. Учень робить позначку на доріжці на відстані бруска і виконує розбіг від того місця в районі бруска, куди потрапила відштовхувальна нога. У разі потреби змінюється місце початку розгону.






  1. При навчанні відштовхуванню треба звернути увагу на те, щоб махова нога під час виконання відштовхування рухалась синхронно з відштовхувальною. При виконанні відштовхування відштовхувальна нога ставиться на опору з п’яти , тулуб вертикально, таз виведений уперед, руки підняті вгору вбік, в польоті під час приземлення ноги викинути якомога далі вперед. Після торкання п’ятами піску, ноги згинають в колінних суглобах, глибоко присівши і подаючи таз вперед, учень завершує стрибок, руки відводяться вниз – назад.

Політ

Після польоту тулуб знаходиться приблизно в положенні, що і після відштовхування, нога, яка позаду підтягується до махової, і обидві ноги підтягуються до грудей. Руки продовжують рух, опускаючись вниз – назад або залишаються витягнутими.

Приземлення

Після стрибків в довжину з розбігу приземлення на дві ноги. Приземлення закінчується глибоким присідом і виходом вперед чи падінням в сторону.



Учні повинні знати

  1. При відштовхуванні таз виводять на відштовхувальну ногу, тулуб і голова тримаються прямо.

  2. Стрибок виконують вперед – вгору.

  3. В польоті не треба поспішати підтягувати відштовхувальну ногу до махової.

  4. При приземленні, опущені руки, ноги викинуті якомога далі; виконуються зустрічним рухом.

Вправи, які розвивають швидкісно – силові якості.

1.Імітація техніки руху ніг при відштовхуванні.

В. п. – відштовхуюча нога на всій ступні попереду, махова позаду, руки опущені вздовж тулуба. Перенести вагу тіла на відштовхувальну ногу, а зігнуту в коліні махову підняти вперед – вгору до рівня тазу. Повторити 4 – 6 разів.

2. Імітація техніки рук і ніг при відштовхуванні.

В. п. - відштовхувальна нога і протилежна їй рука попереду, махова нога і друга нога позаду. Перенести вагу тіла на відштовхувальну ногу, стегно зігнутої в коліні махової ноги підняти до рівня таза і одночасно змінити положення рук. Повторити 4 – 6 разів .

3. Стрибки з ноги на ногу (5 -10 кратні) Повторити 2 – 3 рази.

4. Стрибки на одній нозі ( по 10 м на одній нозі)

5. Стрибки через набивні м’ячі чи гімнастичну лаву.

6. Стрибки в довжину з місця.

7. Стрибки, зігнувши ноги, через резинку.

8. Стрибки з 4 – 6 бігових кроків через горизонтальну перешкоду шириною 40 – 50см.

Методичні вказівки

  1. Останній крок виконується швидше, ніж попередній.

  2. Стопа з п’ятки швидко перекочується на носок, потім енергійно випрямляється все тіло.

  3. Верхня частина тулуба знаходиться в вертикальному положенні, погляд спрямований вперед.

  4. Стегно махової ноги піднімається до горизонтальної лінії ( коліно сильно згинається)

  5. Відштовхування повинно бути спрямовано вперед – вгору.

Список використаної літератури

  1. Артюк В. М., Демчишин А. А.,Демчишин А. В., Фалес І. Г. «Рухливі спортивні ігри в школі». - К.: «Освіта», 1992



  1. Войнов В. М., Бабаченко Г. П., Бондар Р. Є., Головатий В. М., Зганяйко Г. В., Войнова Г. П. «Рухливі ігри» (навчально – методичний посібник). - м. Черкаси, 2000р.



  1. Ценов’яз А. П. «Основні спеціально – підготовчі вправи з легкої атлетики».- м.Черкаси, 1997р.



  1. Богданов Г. П., Булгакова Н. Ж., Власова Н. Н. «Уроки фізичної культури в IV – V класах.

Схожі:

План-конспект відкритого уроку з фізичного виховання для учнів 4...
Повторити техніку виконання стрибка через «гімнастичного козла» способом «ноги порізно»
ЛЗ №2 : “Дослідження впливу геометричних характеристик фазообертачів...
Провести дослідження щодо оцінки впливу фазуючих пристроїв НВЧ з визначеними параметрами на електричну довжину ліній передач
ЧАСТИНА 1
Усі права застережені. Жодну частину цієї публікації не можна відтворювати, зберігати в системі пошуку інформації чи передавати в...
Переклад з англійської Катерини Плугатир
Усі права застережені. Жодну частину цієї публікації не можна відтворювати, зберігати в системі пошуку інформації чи передавати в...
УРОК №72 Тема уроку. Розв'язування систем рівнянь графічним способом
Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь графічним способом
Комплекси вправ рекомендовані для розвитку фізичних якостей
Стрибки з розбігу та з місця з послідуючим діставанням рукою предметів, підвішених на різній висоті
УРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання
Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом додавання; засвоєння алгоритму розв'язування систем...
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем...
Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
Тестові завдання „Площі многокутників”
Площа прямокутного трикутника дорівнює, а один з катетів – 7 см. Знайдіть довжину іншого катета
8-Й КИЇВСЬКИЙ ТУРНІР МАТЕМАТИЧНИХ БОЇВ ІМЕНІ ЛЕСІ РУБЛЬОВОЇ Математична карусель
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка