УРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання


НазваУРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання
Дата25.05.2013
Розмір38.5 Kb.
ТипУрок

ІV. Системи лінійних рівнянь з двома змінними

УРОК № 75

Тема уроку. Спосіб додавання.

Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом додавання; засвоєння алгоритму розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Перевірити наявність виконаного домашнього завдання та відповісти на запитання, які виникли в учнів.

Розв'язання

  • Вправа 1100.

а) х = 1 – 0,25у.

3,5(1 – 0,25у) + 0,5у = 0,5; 3,5 – 0,875у + 0,5у = 0,5; -0,375у = -3; у = 8;

х = 1 – 0,25 · 8 = 1 – 2 = -1. Відповідь. (-1; 8).

б) 0,2х + у = 7; у = 7 – 0,2х.

1,5х + 7 – 0,2х = 13,5; 1,3х = 6,5; х = 5; у = 7 – 0,2 · 5 = 7 – 1 = 6.

Відповідь. (5;6).

в) х + 4у = 45; х = 45 – 4у. 0,6(45 – 4у) + 0,8у = 1;

27 – 2,4у + 0,8у = 1; -1,6у = -2,6; у = = = = 16;

х = 45 – 65 = -20. Відповідь. .

г) 0,5х – у = 1,5; -у = 1,5 – 0,5х; у = 0,5х – 1,5;

0,3х – 0,4(0,5х – 1,5) = 1; 0,3х – 0,2х + 0,6 = 1; 0,1х = 0,4; х = 4;

у = 0,5 · 4 – 1,5 = 2 – 1,5 = 0,5. Відповідь. (4; 0,5).

  • Вправа 1104.

а)



Відповідь. (18; 6).

б)

Відповідь. (5; 17).

  • Вправа 1106.

а) Відповідь. (1; -1,5).

б) Відповідь. (5,6; - 0,2).
II. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

  1. Пояснення нового матеріалу здійснити за текстом § 28.

  2. Розв'язування вправ 1116—1119 (усно).


ІІІ. Закріплення та осмислення нового матеріалу

Розв'язування вправ:

  1. колективно — 1120, 1128, 1130, 1132 (а, г), 1133;

  2. самостійна робота навчального характеру:

варіант 1 — 1122 (а), 1123 (б), 1125 (а), 1126 (б), 1132 (в);

варіант 2 — 1122 (б), 1123 (а), 1125 (б), 1126 (а), 1132 (б).

Розв'язання

  • Вправа 1120.

а) (5; 2). б) (10; 4).

  • Вправа 1122.

а) (5,5; 2). б) .

  • Вправа 1123.

а) (7; 1). б) (9; 7).

  • Вправа 1125.

а) (11; 13). б) (9; 8).

  • Вправа 1126.

а) (3; 2). б) (17; 1).

  • Вправа 1128.

а) . б) (6,1; 0,6).

  • Вправа 1130.

а) (3а; а). б) (-6с; -20с).

  • Вправа 1132.

а)

I спосіб (графічний) Відповідь. (2;-3).

II спосіб (підстановки)

-42 – 5t = 7; -5t = 42 + 7; t = -0,8z – 1,4.

8z + 3(-0,8z – 1,4) = 7; 8z – 2,4z – 4,2 = 7; 5,6z = 11,2; z = 2.

Тоді t = -0,8 · 2 – 1,4 = -1,6 – 1,4 = -3 . Відповідь. (2; - 3).

III спосіб (додавання)

Відповідь. (2; - 3).

б)

I спосіб (графічний)
Відповідь. (2; 2).

II спосіб (підстановки)
3т 2п = 2; -2п = 2 – 3т; 2n = 3т – 2; п = 1,5m – 1.

5m + 8(1,5m – 1) = 26; 5m + 12m – 8 = 26; 17m = 34; т = 2,

тоді n = 1,5 · 2 – 1 = 3 – 1 = 2.

Відповідь. (2; 2).

III спосіб (додавання)

Відповідь. (2; 2).

в)

I спосіб (графічний) Відповідь. (4; 1).

II спосіб (підстановки)
3x у = 11; -y = 3x + 11; у = 3х – 11;

5x + 6у = 26; 5х + 6(3х – 11) = 26; 5х + 18х – 66 = 26; 23x = 92; х = 4.

у = 3 · 4 – 11 = 1. Відповідь. (4; 1).

III спосіб (додавання)



Відповідь. (4; 1).

г)

I спосіб (графічний) Відповідь. (4; 2).

II спосіб (підстановки)
-х + 7у = 10; -х = 7у + 10; х = 7у 10.

4(7у 10) + 3у = 22; 28у 40 + 3у = 22; 31y = 62; у = 2.

х = 7 · 2 – 10 = 4. Відповідь. (4; 2).

III спосіб (додавання)

Відповідь. (4; 2).

  • Вправа 1133.

а) (3; 1). б) (1; -2).
IV. Повторення раніше вивченого матеріалу

Розв'язування вправи 1156.

Розв'язання

  • Вправа 1155.

а) 7,9; б) -6,5; в) 207; г) 30.
V. Домашнє завдання

§ 28. Вправи 1121, 1124, 1127, 1129, 1131.
VI. Підбиття підсумків уроку

Завдання класу.

Як розв'язати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?



О.М.Роганін Алгебра 7 клас розробки уроків Урок № 75

Схожі:

УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем...
Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 23. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета
Мета. Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; форму­вати навички додавання багатоцифрових натуральних...
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.)
Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 1 Тема. Додавання раціональних чисел
Мета: вивести правило додавання раціональних чисел з однаковими знаками, формувати навички застосування цього правила до розв'язування...
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної...
Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20
ТЕМА УРОКУ
Навчальна: Навчити учнів здійснювати обробку монтаж, та додавання титрів у відеозаписи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка