Уроку,,Спорт-посол миру в 1-4 класах Пояснювальна записка


Скачати 56.28 Kb.
НазваУроку,,Спорт-посол миру в 1-4 класах Пояснювальна записка
Дата31.03.2013
Розмір56.28 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок
Методичні рекомендації проведення уроку ,,Спорт-посол миру"
Методичні рекомендації проведення уроку ,,Спорт-посол миру" в 1-4 класах

Пояснювальна записка

Урок ,,Спорт — посол миру" проводиться один раз на рік на передодні професійного свята - дня фізичної культури і спорту (90 хвилин).

Основна мета уроку - формування зацікавленості учнів до занять фізичними вправами та стійкого інтересу до олімпійського спорту - провідника миру, духовності, єдності.

В процесі уроку реалізуються навчальні, пізнавальні та виховні цілі.

1 . Теоретичні знання
Загальні відомості про започаткування Олімпійських ігор. Ознайомлення з олімпійською символікою:
- олімпійський прапор;
- олімпійські кільця - символізують єдність народів всіх континентів землі та переплітаються зліва направо;
- олімпійське гасло - ,,швидше - вище - сильніше"; олімпійський вогонь;
- естафета олімпійського вогню;
- церемонії ігор (відкриття, олімпійська присяга, нагородження, закриття).

2. .Практична частина
Проведення навчальної ігри ,,Малі Олімпійські ігри"
1) Церемонія відкриття
- парад;
- проведення естафети Олімпійського вогню;
- підняття олімпійського прапору;
- олімпійська присяга.
2) Проведення змагань
- біг 30 м з високого старту;
- стрибок в довжину з місця;
3) Підведення підсумків та нагородження переможців.
4) Церемонія закриття
- спускання олімпійського прапору.


Методичні рекомендації проведення уроку "Спорт – посол миру" в 5-8 класах

Пояснювальна записка

Урок ,,Спорт — посол миру" проводиться один раз на рік напередодні професійного свята - дня фізичної культури і спорту (90 хвилин).

Основна мета уроку - формування зацікавленості учнів до занять фізичними вправами та стійкого інтересу до олімпійського спорту - провідника миру, духовності, єдності.

В уроці реалізуються навчальні, пізнавальні та виховні цілі.

1. Теоретичні знання
Загальні відомості про міфи та легенди започаткування Олімпійських ігор, значущість спорту як посла миру. Ознайомлення з олімпійською символікою:
- олімпійський прапор;
- олімпійські кільця - символізують єдність народів всіх континентів землі та переплітаються зліва направо.;
- олімпійське гасло - ,,швидше - вище - сильніше";
- олімпійський вогонь;
- естафета олімпійського вогню;
- церемонії ігор (відкриття, олімпійська присяга, нагородження, закриття).

2. Практична частина
Проведення навчальної ігри ,,Малі Олімпійські ігри"
1) Церемонія відкриття
- парад;
- проведення естафети олімпійського вогню;
- підняття олімпійського прапору;
- олімпійська присяга.
2) Проведення змагань
- біг 30 м з низького старту;
- стрибок в довжину з місця;
- метання малого м’яча на дальність з розбігу
З) Підведення підсумків та нагородження переможців.
4) Церемонія закриття
- спускання олімпійського прапору.

Методичні рекомендації проведення уроку "Спорт – посол миру" в 9-11 класах

Пояснювальна записка

Урок ,,Спорт — посол миру" проводиться один раз на рік на передодні професійного свята - дня фізичної культури і спорту (90 хвилин).

Основна мета уроку - формування зацікавленості учнів до занять фізичними вправами та стійкого інтересу до олімпійського спорту - провідника миру, духовності, єдності.

В уроці реалізуються навчальні, пізнавальні та виховні цілі.

1. Теоретичні знання Загальні відомості про:
- значення спорту та Олімпійських ігор для єдності всього світу, миру на землі;
- олімпійський прапор;
- олімпійські кільця - символізують єдність народів всіх континентів землі та переплітаються зліва направо;
- голуба, як про символ миру, який випускається на волю під час церемоній, як посланець миру до всіх народів світу;
- Олімпійський смолоскип, який запалюється з 1936 року на місці проведення Олімпійських ігор давнини, передається від учасника учаснику в олімпійській смолоскиповій естафеті;
- естафета олімпійського вогню;
- церемонії ігор (відкриття, олімпійська присяга, нагородження, закриття), як єдність спорту під Олімпійським прапором;
- олімпійське селище, де спортсмени і тренери живуть як одна сім’я.

2. Практична частина
Проведення навчальної ігри ,,Малі Олімпійські ігри"
1) Церемонія відкриття
- парад;
- проведення естафети олімпійського вогню;
- підняття олімпійського прапору;
- олімпійська присяга.
2) Проведення змагань
- біг 60 м з низького старту;
- потрійний стрибок з розбігу;
- метання малого м’яча (150 г) на дальність у коридорі 10 м.
З) Підведення підсумків та нагородження переможців.
4) Церемонія закриття
- спускання олімпійського прапору.

Методичні пояснення до проведення уроку

1) За тиждень до проведення уроку учні під керівництвом вчителя виготовляють: Олімпійський прапор, смолоскип, паперових голубів, дипломи, вінки, емблему команди, на якій відображене олімпійське кільце відповідного кольору, що символізує континент: Європа - синій колір, Африка - чорний; Америка - червоний, Азія - жовтий; Австралія - зелений.

Вчитель з учнями малюють план передачі естафети і готовлять стрілки для позначення шляху естафети, вказавши місця передачі смолоскипа від бігуна до бігуна.

2) Для проведення уроку визначається кращий спортсмен(переможець змагань школи, району), який звертається з промовою до учнів і доводить необхідні теоретичні знання про започаткування Олімпійських ігор, олімпійську символіку та розповідає про свій особистий спортивний шлях

3) Учнів у класі розподіляють на 5 груп, які представляють континенти;

4) В естафеті олімпійського вогню беруть участь представники команд кожного континенту, які передають смолоскип один одному. На завершальному етапі смолоскип передають видатному спортсмену регіону, який оголошує початок ,,Малих Олімпійських ігор".

5) Для підняття прапору запрошуються представники команд.

Учень, якого вибирають заздалегідь учні та вчитель, проголошує олімпійську присягу:

,,Від імені всіх учасників я обіцяю дотримуватися правил чесної гри в істинно спортивному дусі в ім’я слави спорту та честі наших команд".

Правила змагань:

Біг 30 м з низького старту - фіксується час та виводиться переможець та призери за часом всіх забігів.

Стрибок у довжину з розбігу - фіксується довжина стрибка у сантиметрах.

Метання малого м’яча на відстань з розбігу.

Змагання проводяться і визначаються переможці окремо для дівчат та хлопців.

6) Учні нагороджуються дипломами та вінками. Нагородження проводить вчитель.

7) На церемонію закриття учні виходять єдиним колективом, демонструючи єдність спорту під олімпійським прапором.

Кожен учень отримує паперового білого голуба, як символ дружби. чистоти та єдності.

8) Урок проводиться протягом 90 хвилин.
- ознайомлення, пояснення проведення ,,Малих Олімпійських ігор" теоретичні знання - 20 хвилин;
- проведення ігор - 60 хвилин;
- закриття ігор, підведення підсумків уроку - 10 хвилин.


Методичні пояснення до проведення Ігор (загально шкільний захід)

1) За тиждень до проведення заходу учні під керівництвом вчителя (голови спортивного осередку учнівської спілки) виготовляють: Олімпійський прапор, смолоскип, паперових голубів, диплом, вінки, емблему команди, на якій відображено олімпійське кільце відповідного кольору, що символізує континент: Європа - синій колір, Африка - чорний; Америка - червоний, Азія - жовтий; Австралія - зелений.

Вчитель з учнями(спортивний актив) малюють план передачі естафети і готовлять стрілки для позначення шляху естафети, вказавши місця передачі смолоскипа від бігуна до бігуна.

2) Для проведення заходу запрошується видатний спортсмен регіону, який звертається з промовою до учнів і доводить необхідні теоретичні знання про започаткування Олімпійських ігор, олімпійську символіку та розповідає про свій особистий спортивний шлях

З) Учні розподіляють на 5 груп, які представляють континенти(від початкових класів до 9-11 кл).

4) В естафеті олімпійського вогню беруть участь представники команд кожного континенту, які передають смолоскип один одному. На завершальному етапі смолоскип передають видатному спортсмену регіону, який оголошує початок ,,Малих Олімпійських ігор".

5) Для підняття прапору запрошуються представники команд.

6) Учень(переможець обласних або районних змагань "Козацький гарт"), якого вибирають заздалегідь учні та вчитель, проголошує олімпійську присягу:

"Від імені всіх учасників я обіцяю дотримуватись правил чесної гри в істинно спортивному дусі в ім’я слави спорту та честі наших команд".

Суддівство забезпечують учні, які не беруть участь у змаганнях.

Правила змагань:

Біг 60 м з низького старту - фіксується час та виводиться переможець та призери за часом всіх забігів.

Стрибок у довжину з розбігу - фіксується довжина стрибка у сантиметрах.

Метання малого м’яча (150 г) у коридорі 10 м фіксується дальність в метрах.

Змагання проводяться і визначаються переможці окремо для дівчат та хлопців у вікових групах 1-4 кл, 5-8 кл. 9-11 кл.

Учні нагороджуються дипломами та вінками. Найкращий учень, який дотримувався у змаганнях чесної боротьби та суддя, який вів чесне суддівство, нагороджується дипломом ,,Чесна гра" та ,,Чесне суддівство. Нагородження проводить запрошений гість - видатний спортсмен регіону.

На церемонію закриття учні виходять єдиним колективом, демонструючи єдність спорту під олімпійським прапором.

Кожен учень отримує паперового білого голуба, як символ дружби, чистоти та єдності.

Спортивний захід проводиться протягом 90 хвилин.
- ознайомлення, пояснення проведення ,,Малих Олімпійських Ігор" – 10 хвилин,
- теоретичні знання - 10 хвилин;
- проведення вікторини - 20 хвилин;
- проведення Ігор— 40 хвилин;
- закриття Ігор, підведення підсумків – 10 хвилин;

Схожі:

Методичні рекомендації щодо проведення зазначеного уроку додаються
Міжнародного року спорту і фізичного виховання" міністерство рекомендує напередодні Дня фізичної культури і спорту (10 вересня) провести...
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних...
Програма призначена для організації навчання математики в класах математичного, фізичного та фізико-математичного профілів. Вона...
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних...
Програма призначена для організації навчання математики в класах математичного, фізичного та фізико-математичного профілів. Вона...
Уроках теоретичного та виробничого навчання Тема: «Приготування тіста...
Відвіку|здавна| у слов'ян існував звичай: люди, які заломили хліб, стають друзями на все життя. Хліб посол миру|світу| і дружби між...
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних...
Програма призначена для організації навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Вона розроблена на основі Державного...
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
України ще недостатньо таких матеріалів, важливо, щоб учитель, працюючи над темами уроку, намагався стати автором власних мультимедійних...
ПРОГРАМИ для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання
Пояснювальна записка
Уроку математики в початкових класах
Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням...
ЗМІСТ Пояснювальна записка 4
Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку
Додаток И Пример рефератів українською та англійською мовами
Пояснювальна записка до дипломного проекту: 81 с., 34 рис., 6 табл., 2 додатка, 35 джерел
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка