Запис в зошити : «Значення творчості С. Гулака Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна”». Мета та завдання уроку


Скачати 32.19 Kb.
НазваЗапис в зошити : «Значення творчості С. Гулака Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна”». Мета та завдання уроку
Дата26.03.2013
Розмір32.19 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Музика > Урок
Запис в зошити : «Значення творчості С. Гулака - Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна”».

Мета та завдання уроку: визначити роль українського народного мистецтва в розвитку національної культури; Визначити особливості видів та жанрів українського музичного мистецтва 19ст.;

Розвивати вміння порівнювати українську художню культуру минулого й сучасності;

Виховувати інтерес до національної музичної культурної спадщини.
Словник .

Арія (італ. aria — повітря), закінчений за побудовою епізод опери, оперети, ораторії або кантати, який виконується співаком-солістом у супроводі оркестру. В драматургічному розвитку опери арія є важливим засобом музичної характеристики героя, передаючи його душевний стан, настрій.

Симфо́нія (від грец. συμφονία — «співзвуччя») — великий циклічний твір для симфонічного оркестру, що складається з 4 частин. Симфонія — найбільша музична форма серед концертної оркестрової музики.

Опера (італ. opera — дія, праця, твір) — музично-драматичний жанр, що ґрунтується на синтезі музики, слова, дії. В опері сценічна дія органічно поєднується з вокальною (солісти, ансамблі, хор), та інструментальною (оркестр) музикою, досить часто — з балетом і пантомімою, образотворчим мистецтвом (гримом, костюмами, декораціями, світловими ефектами, піротехнікою тощо). Як правило оперу поділяють на сцени, акти, дії. Елементами опери є арія, ансамбль, хор, балетна сцена, увертюра, симфонічний антракт.

Сонатне алегро позначає першу частину класичного сонатного циклу, яка пишеться, як правило, в сонатній формі та в темпі алегро (швидкому темпі).
Порівняльний аналіз життєвого та творчого шляху композиторів за таблицею:







С.Гулак-Артемовський

М. Вербицький

М. Калачевський

Походження композитора, вплив сім’ї і оточення












Навчання та його роль у формуванні майбутньої професійної діяльності.












Вплив відомих особистостей на формування особистісних і професійних якостей.












Жанри, в яких працював композитор












Значення діяльності композитора для світової музичної культури










Внесок в національну культуру












Дайте характеристику музичним творам:





«Запорожець за Дунаєм»

«Ще не вмерла Україна..»

«Українська симфонія»

До якого виду музичного мистецтва він належить? (інструментальна

вокальна

театральна музика) та форма твору .










Визнач жанр музичного фрагменту?

(Народна Класична Естрадна)











Назви склад виконавців (Оркестр, Ансамбль, Тріо, Соло)











Яка музика за характером? (Спокійна, весела, сумна, тривожна, швидка, динамічна, енергійна, повільна, ..)











Схожі:

Урок №22 Тема: Значення творчості С. Гулака-Артемовського, М. Калачевського,...
Тема: Значення творчості С. Гулака-Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення...
Історія перекладу Біблії українською мовою
Україномовні переспіви Псалмів П. Гулака-Артемовського, М. Максимовича, Т. Шевченка
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
28 ВАРІАНТ
До виявів українського передромантизму зараховують також виданий у Москві 1827 збірник «Малороссийские песни» М. Максимовича і балади П....
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово)
Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок...
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання
Тема. Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. «Украдене щастя»–...
Алізу твору підвести учнів до розуміння авторської думки про моральну відповідальність людини за право на щастя; допомогти осмислити...
Уроку: Щедрівки. Колядки. Мета уроку
Обладнання: мультимедійне обладнання, презентація, підручник "Українська мова" О. Н. Хорошковська, Г.І. Охота, 2 клас; робочі зошити...
Урок-дослідження. Хід уроку І етап створення відповідного емоційного...
...
Тема уроку. Технологія створення банку ідей
Мета уроку: засвоєння знань про сутність творчості, зміст та технологію створення банку ідей; формування вмінь створювати банк ідей...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка